www.militaar.net
http://militaar.net/phpBB2/

Nõukogude rasketank T-35
http://militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?f=40&t=31677
1. leht 1-st

Autor:  Würger 190G [ 07 Apr, 2010 11:28 ]
Teema pealkiri:  Sakslaste pilte T-35-st

http://grayknight.narod.ru/T-35/T-35.htm

Autor:  jackpuuk [ 07 Apr, 2010 19:12 ]
Teema pealkiri: 

Vägev materjal, episood 1 tekitab küsimusi, tundub et mõlemad on nimelt kraavi aetud.

Autor:  jackpuuk [ 08 Apr, 2010 21:44 ]
Teema pealkiri: 

Ei osanud mujale riputada, uut teemat pole kah nagu mõtet teha.
Päris huvitav video http://www.youtube.com/watch?v=FRWIz-6Z ... re=related

Autor:  herr harold [ 08 Apr, 2010 22:04 ]
Teema pealkiri: 

jackpuuk kirjutas:
Ei osanud mujale riputada, uut teemat pole kah nagu mõtet teha.
Päris huvitav video http://www.youtube.com/watch?v=FRWIz-6Z ... re=related

Huvitav video,tänud.

Autor:  Lemet [ 18 Veebr, 2014 11:09 ]
Teema pealkiri:  Nõukogude rasketank T-35

Venemaa kaitseministeeriumi soomustehnika keskmuuseumis Kubinkas taastati liikumisvõimelisena ainus säilinud nõukogude viietorniline rasketank T-35A. Vastavalt pressiteatele lahkus tank omal käigul raske soomustehnika paviljonist ning suundus lõplikule restaureerimisele. Peale selle lõpetamist saab masin olema esialgses väljanägemises.
Nagu kirjutatakse blogis bmpd, kannab ainus säilinud tanki eksemplar numbrit 0197-7. Masina lõplik restaureerimine toimub kaitseministeeriumi soomusvägede 38-ndas teadusliku uurimise instituudis.

Pilt

Ainus säilinud eksemplar ehitati 1935ndal aastal Harkovis asuvas Komiterni-nimelises veduriehitustehases. Sõja alguseni kasutati masinat mitmes sõjakoolis tankistide ettevalmistamiseks. 40-ndatel veeti masin üle polügoonile, 1951 aastal anti aga üle keskmuuseumile.
1932-1939 aastal välja lastud baasmudelist eristub tank ühe rattapaari võrra pikema käiguosa poolest, kuulipildujatorni muudetud konstruktsiooni ja 45-mm suurtükkidega relvastatud suuremate kesktornide poolest. Esimesed masinad pandi Harkovis kokku 1933 aastal. Üldse lasti neid seal aastatel 33-39 välja 61, kusjuures viimased kümme tanki said endale muudetud kujuga koonilised tornid.

http://www.youtube.com/watch?v=Owf2e7Xtx70

http://lenta.ru/news/2014/02/18/t35a/

Autor:  von manstein [ 19 Veebr, 2014 14:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Kubinka ja T-35A

Ei noh uskumatu, et masinal toimiv käiguosa sees on..

Aga sellele fraasile ei saanud küll pihta,
Tsiteeri:
Реставрируемый танк отличается от базовой серии Т-35, выпускавшейся в 1932-1939 годах, удлиненной на одну тележку ходовой частью,



Rattapaaride arv just-täpselt kaheksa, nagu olema peab.

Autor:  fossiil [ 19 Veebr, 2014 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Kubinka ja T-35A

Eks see rattapaaride arv on kunagine teksti kooostaja apsakas, alguses oli kaks katseeksemplari: T-35-1 ja T-35-2, mida oleks raske "baasmudeliks" pidada, veel vähem kahest eksemplarist koosnevaks "seeriaks", kuna nende baasilt ju seeriamasinat tootma ei hakatud. Lihtsalt katsetati mitmesuguste erinevate sõlmede omavahelist koostööd/sobivust. Seeriasse läks hoopis T-35A, mis näeb välja täpselt selline nagu videol.
Samas oli T-35 mingis mõttes väga eriline masin, kuna raske oli leida kahte täiesti ühesugust tanki - võimalik, et täpselt ühesuguseid ei olnudki - masinaid tehti tükikaupa "ja põlve otsas", tulemuseks detailides üsna kirju kooslus.

Autor:  T-62 [ 19 Veebr, 2014 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Kubinka ja T-35A

Tekstis nimetatud polügoon, keskmuuseum ja instituut on ilmselt üks ja sama väeosa numbriga 68054.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/