E. Puusepa Pe-8
-
- Liige
- Postitusi: 315
- Liitunud: 16 Apr, 2012 17:31
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Päris asjalik raud juba! Loodan, et läheb Sinimägede muuseumisse hoiule.
Anton - horridoo!
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Pildil siis peaks olema suurim tükk propelleri võll koos propi südamikuga ning reduktori veetava hammikaga (selle sees vedrudega väändevõnkesummuti).
Siis ajastule tüüpiline ning vene V-12 sõjalistes diislites kuni hiljutise ajani kasutatud kepsu lahendus (kuna T-34 tanki diisel pärineb otsapidi lennukidiislitest), kus ainult üks keps väntvõllile kinnitub (kolvikäigud silindriridades on erinevad).
Huvitav on hammasrataste profiil - vat sellest mõttest ei suuda aru saada
Siis ajastule tüüpiline ning vene V-12 sõjalistes diislites kuni hiljutise ajani kasutatud kepsu lahendus (kuna T-34 tanki diisel pärineb otsapidi lennukidiislitest), kus ainult üks keps väntvõllile kinnitub (kolvikäigud silindriridades on erinevad).
Huvitav on hammasrataste profiil - vat sellest mõttest ei suuda aru saada
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: E. Puusepa Pe-8
Hamba profiil on hilisema autoehitaja Citroeni leiutatud ja kannavad nimetust "double chevron gear". Kaasajal vist enam eriti ei kasutata.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: E. Puusepa Pe-8
Kas mitte samast hamba profiilist ei pärine ka Citroeni embleem? Kuidagi väga ühte auku...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: E. Puusepa Pe-8
jep, 100% õige. enne autodega alustamist tootis ta firma hammasrattaid.Lemet kirjutas:Kas mitte samast hamba profiilist ei pärine ka Citroeni embleem? Kuidagi väga ühte auku...
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
-
- Liige
- Postitusi: 315
- Liitunud: 16 Apr, 2012 17:31
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Kindlasti läheb muuseomisse.Selle mõttega saigi raud välja tirida ja kerge see ei olnud.
Enamus kola oli eelmiste huviliste poolt ühte hunnikusse korjatud.Keps oli eemale tassitud ja maha jäetud või pudenes kellegi koorma otsast.Soo peal samblas on päris hästi säilinud mingi tehnika jäljed.Lennuki õigemini jäänuste asukohas on olnud millalgi ulatuslik metsapõleng.Aga kõigele vaatamata on veel natuke rauda alles.Muidugi aja küsimus kauaks?
Huvitav kas toidutermose unustasid pioneerid 80-ndatel või oli Puuseppal soe pudru pardal.
Enamus kola oli eelmiste huviliste poolt ühte hunnikusse korjatud.Keps oli eemale tassitud ja maha jäetud või pudenes kellegi koorma otsast.Soo peal samblas on päris hästi säilinud mingi tehnika jäljed.Lennuki õigemini jäänuste asukohas on olnud millalgi ulatuslik metsapõleng.Aga kõigele vaatamata on veel natuke rauda alles.Muidugi aja küsimus kauaks?
Huvitav kas toidutermose unustasid pioneerid 80-ndatel või oli Puuseppal soe pudru pardal.
Re: E. Puusepa Pe-8
Kas häda nende hammastega pole selles, et tavalised kallakhammasrattad saavad vedada vaid ühte pidi? Et mõlemat pidi käival reduktoril läheb keeruliseks igasuguste võlli pikilõtkude jne vastu võitlemine? Näiteks elektriülekandega veduritel ja elektrirongidel on veomootorite reduktorid sellised, mis käivad mõlemit pidi ja seal on tavalised risti ratast hammastega hammasrattad nagu mänguautodel. Sellest ka räme, kiirusega sünkroonis lörin kiirendustel. Kahtlustan, et kui seal oleks sellised noolhambumisega rattad, oleks reduktorid palju vaiksemad.
(Iseasi muidugi, miks peaks lennuki reduktoril olema vaja mitut pidi käia...)
(Iseasi muidugi, miks peaks lennuki reduktoril olema vaja mitut pidi käia...)
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Re: E. Puusepa Pe-8
Tavaliste, sirgete hammaste puhul on hammasülekanne lärmakas, kaldhammastega aga tekib teljesuunaline surve. Eks nooljate hammaste puhul ole mõlemad puudused kõrvaldatud, kuid selliste hammasrataste valmistamine on kulukas. Lisaks on reduktorit/käigukasti raskem koostada.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Puusepp ise räägib oma sõjajuttudes teeninduspati naiste tehtud võikudest ja plakust karusnahkse kombinesooni taskusHuvitav kas toidutermose unustasid pioneerid 80-ndatel või oli Puuseppal soe pudru pardal.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: E. Puusepa Pe-8
Tervit.
Noolhammastega hammasrattal oli ikka täiesti konkreetne ülesanne - muidu oleks propp koos võlliga omapäi lendu pannud ja kõik ülejäänu maha jätnud..
Urmas.
Noolhammastega hammasrattal oli ikka täiesti konkreetne ülesanne - muidu oleks propp koos võlliga omapäi lendu pannud ja kõik ülejäänu maha jätnud..
Urmas.
Re: E. Puusepa Pe-8
Ei usuks hästi, et kogu propi veokoormus nende noolhammaste peal elas, usun, et mängus oli ikka ka vastavatpidi toetav laager.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Re: E. Puusepa Pe-8
Noolhammastega hammasrattad taluvad suuremaid koormusi ja töötavad vaiksemalt. Lõtk telje suundades peaks ka olema väiksem.
elame idiootide ajastul
Re: E. Puusepa Pe-8
Karjala lennundusmuuseumis on ka yks Nöukogude-pommitaja eksponaat, aga sellel ei ole Citroeeni hammasrattaid?
Ehk oskab ka keegi oma väidetele töenduse leida? Kehtlen, ka ajas, millal leiutati vönkeleevendi?
Ehk oskab ka keegi oma väidetele töenduse leida? Kehtlen, ka ajas, millal leiutati vönkeleevendi?
Re: E. Puusepa Pe-8
Esiteks oli venelastel ka teisi pommitajaid peale Pe-8 ja teiseks lasti ka Pe-8 välja mitmete erinevate mootoritega. Peale АЧ-30 oli veel ju ka M-30, AM-35, АШ-82 jt.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist