No tegelikult oli üllatavalt paljude transpordi otstarbelistel masinal selline nõue ja mitte ainult armee poolt.Selle tõttu+veel suur turg oli AN tüüpi lennukitele arengumaades,kus kõvakattega lennuvälju eriti maapiirkondades ei jagunud ega vist jagu siiani,sest ikka on neid AN tüüpi sellistes riikides näha üpris tihedalt.
Kuskilt nägin dokumentaali Kongo-st kohalike lendurite silmade järgi.
Näiteks reisilennuk Jak-40 pidi samuti hakkama saama pinnaslennurajaga, vaadate masina rataste mõõtmeid ja võrrelge samasuurte lääne lennukigega. Tegemist ju reaktiivlennukiga. NSVL-s nimelt polnud sugugi igal pool "betonkat" võtta ja tükati pidid Siberis ja Kaug-Põhjas reisilennukidki maanduma käepärastele lennuväljadele.
Tõsi, masina ressurss kannatas sellise robustsusega kõvasti. Seda tunnistati juba nõuka dokumentaalfilmides, et see ebatasasele pinnale maandumine toimus suuresti lennumasina ressursi arvelt.