Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Re: Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Ettevaatuse mõttes. Juhuslikule põllule maandudes võib telik takerduda millegi taha ning lennuk teha "kapoti". Väljalaskmata telikuga libiseb lennuk kõhul seiskumiseni. Propeller ja tõenäoliselt ka mootor küll saavad viga, kuid nende lennukite lennud olid niikuinii lennatud. Süttimise võimalus on rohumaal kõhule maandudes väike.Miks nad kõhuli on maandunud - kas probleemid telikuga?
deHavilland DH.89M; Lithuanian AF/VVS/LH; 1937-194?; n/t
Uuendatud värvitahvel.
Updated color plate.
Updated color plate.
Re: Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Anton - horridoo!
Estonian Short S.184 seaplane; RNAS N9134/EW Nr 41; 1919-192
Uuendatud värvitahvel.
Updated color plate.
Updated color plate.
LH Bf 110/C-4; Sonderstaffel (GS) 1; Saaremaa; 27. 9. 1941
Uuendatud värvitahvel.
Updated color late.
Updated color late.
Re: Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Anton - horridoo!
Friedrichshafen FF33L; Marineflieger; Nr 1268; Estonia; 1917
Uuendatud värvitahvel; v2.
Updated color plate; v2.
Updated color plate; v2.
leichtes Sturmboot 39; StuboKdo 904/5/6; Beowolf II; 1941; n
Uuendatud värvitahvel; v3.
Updated color plate; v3.
Updated color plate; v3.
Viimati muutis arvolv, 15 Sept, 2017 20:53, muudetud 2 korda kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 49 külalist