ЗиЛ tänapäeval
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ei tule sellest Zili mootoriplokist Kapten Trummi meelehärmiks vist mitte midagi...
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=22673
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=22673
Re: ЗиЛ tänapäeval
Eriti naljakas oleks kui aastal 2030 on igal Ladal ka v-12 mootor kuna mootor nagu on olemas ainult ümber ei osata tehavanahalb kirjutas:Ei tule sellest Zili mootoriplokist Kapten Trummi meelehärmiks vist mitte midagi...
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=22673
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ei ole mul sooja ega külma sellest Zilist, lihtsalt mini 2 kopkat teemas oleks, et mõistlik on selle Ziliga tegeleda ning unustada Porsche V12 fantaasiad.Ei tule sellest Zili mootoriplokist Kapten Trummi meelehärmiks vist mitte midagi...
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=22673
See auto on reaalne saada üsna kiiresti sõitma ja võib lüüa rusikaga vastu rindu - kodumaine toodang.
Taolised asjad näitavad, et Putini administratsioonil on reaalsustaju hägustunud ning kõigile lisaks ei ole taoline tegevus raskel ajal tänases infoühiskonnas just arukas tegu.
Kummaline, Ricardo tegeleb ikkagi jõuülekannete teemaga, näiteks Moskvits 2141 käigukast on Ricardo konstrueeritud 80ndate alguses.Lisaks Porschele soovisid seda lepingut ka AVL (Austria), Ricardo (Inglismaa) ja FEV (Saksamaa), kuid valituks osutus just Porsche.
(ei olegi Audilt maha kopeeritud).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ei ole mul sooja ega külma sellest Zilist, lihtsalt mini 2 kopkat teemas oleks, et mõistlik on selle Ziliga tegeleda ning unustada Porsche V12 fantaasiad.
See auto on reaalne saada üsna kiiresti sõitma ja võib lüüa rusikaga vastu rindu - kodumaine toodang.
Taolised asjad näitavad, et Putini administratsioonil on reaalsustaju hägustunud ning kõigile lisaks ei ole taoline tegevus raskel ajal tänases infoühiskonnas just arukas tegu.
Ju siis ei pidanud härrad/seltsimehed eriti veenvaks või soliidseks: "mootor on end tõestanud ammu PAZ bussil
Kummaline, Ricardo tegeleb ikkagi jõuülekannete teemaga, näiteks Moskvits 2141 käigukast on Ricardo konstrueeritud 80ndate alguses.Lisaks Porschele soovisid seda lepingut ka AVL (Austria), Ricardo (Inglismaa) ja FEV (Saksamaa), kuid valituks osutus just Porsche.
(ei olegi Audilt maha kopeeritud).[/quote]
No seda on ilus teada et ei varastatudki. Aga põhiline on ju ikkagi see et ISE nad 2141 kõige keerukama sõlme loomiseks valmis polnud. Misiganes põhjusel.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: ЗиЛ tänapäeval
sellest Mosse 2141-st veel, et siiski ilmselt Trummi väide, et auto kere on vaid väliselt sarnane Simca/Talbotiga ei päde, sest vähemalt Wiki artiklis on kirjas, et "otsustati osta õigused kopeerida Simca keret".
See, et esiots kopeeriti Audilt oli hädalahendus, sest tehasel puudus ressurss ja ilmselt ka oskused uue mootori konstrueerimiseks ja olemasolevad mootorid risti ette panekuks olid liiga pikad.
See, et esiots kopeeriti Audilt oli hädalahendus, sest tehasel puudus ressurss ja ilmselt ka oskused uue mootori konstrueerimiseks ja olemasolevad mootorid risti ette panekuks olid liiga pikad.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Tea, mis see nüüd siis ikka pikem oleks, kas 06 või 412 pikuti mootor koos selle otsa kinnituva kastiga, nagu neid kasutati või seesama mootor risti pööratuna?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ei ole see põikimootor teemaks, 2106 või 412 mootor pole Samara mootorist eriti palju pikemad.
Näiteks Volvodel on kapoti all ka kuuesilindriline ridamootor põigiti pandud.
2141 kapoti all on ruumi niiet tapab, vägisi tekib mulje, et plaaniti hoopis suuremaid mootoreid.
Usutavaks põhjuseks (vaadates kesktunneli suurust) võiks pakkuda hoopis perspektiivi, et kavatseti luua ka neliveoline teisend (milleni ei jõutud).
Neliveo ajami lisamine Samara käigukastile on oluliselt keerukam ja kulukam kui selle lisamine 2141 käigukastile.
Kuna see vajab täiendavat vahekasti (jõu kandmine 90 kraadise nurga alla) ja üsna keerukat peaülekandest läbi minekut.
Näiteks Volvodel on kapoti all ka kuuesilindriline ridamootor põigiti pandud.
2141 kapoti all on ruumi niiet tapab, vägisi tekib mulje, et plaaniti hoopis suuremaid mootoreid.
Usutavaks põhjuseks (vaadates kesktunneli suurust) võiks pakkuda hoopis perspektiivi, et kavatseti luua ka neliveoline teisend (milleni ei jõutud).
Neliveo ajami lisamine Samara käigukastile on oluliselt keerukam ja kulukam kui selle lisamine 2141 käigukastile.
Kuna see vajab täiendavat vahekasti (jõu kandmine 90 kraadise nurga alla) ja üsna keerukat peaülekandest läbi minekut.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Trumm, Mosse pole Volvo, see peaks sulle ammu vist selge olema. Volvol on selle R6 mootori otsas ka väga spetsiifiline ja lühike käigukast, mida vandid ilmselt poleks mitte kunagi valmis saanud.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Tegelikuses oli nende projekteerimisvõimekus siiski täiesti aktsepteeritav, näiteks oli neil 2140-le olemas kast, ei mäleta, nimeks kas KP-5 või KP-6, milliste töökindluseks oli 1000000 kilomeetrit(mitte paberil, aga reaalsuses), mis aga administratiivsetel põhjustel tootmisse ei antud. Karselabori vennad ise avaldasid arvamust, et AZLKst saaks asja vaid tingimusel, kui seal pomm plahvatama panna ja kõik nullist uuesti üles ehitada. Aga arvata, et nad seal päris juhmid oleksid olnud, on kõige vähem asjatundmatu.mx77 kirjutas:Trumm, Mosse pole Volvo, see peaks sulle ammu vist selge olema. Volvol on selle R6 mootori otsas ka väga spetsiifiline ja lühike käigukast, mida vandid ilmselt poleks mitte kunagi valmis saanud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: ЗиЛ tänapäeval
Lemet, kas see kast oleks miljoni ka siis läbi sõitnud, kui ta oleks seerias konveierilt tulnud?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ma pole väitnudki, et on Volvo, lihtsalt see mootori pikkus pole teemaks.mx77 kirjutas:Trumm, Mosse pole Volvo, see peaks sulle ammu vist selge olema. Volvol on selle R6 mootori otsas ka väga spetsiifiline ja lühike käigukast, mida vandid ilmselt poleks mitte kunagi valmis saanud.
Suvalise venemaal tootmises olnud 4-silindrilise sõiduauto reasmootori puhul.
Pigem tekkinuks probleem mootori kõrgusega (2141 mootoril pole enam õhufilter karbussi otsas).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Katselabori inimeste kinnitusel oleks küll, piisavalt lollikindel ja primitiivne asi oli. Ja lõhuti neid kaste tegelikult ikka päris halastamatult.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kas mootor risti või pikuti? Minu mäletamist mööda ei suudetud lihtsalt luua piisavalt töökindlat, sõiduautole sobivat veoliigendit.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Esisillaveoga autol on vajalik püsikiirusliigendite olemasolu veosillas sõltumata mootori asetusest. Vene keeles shruz - sharnir ravnõh uglovõhh skorostei.
Põhjusel, et esirattaid on vajalik päris suure nurga all pöörata.
Sõiduauto suuruses püsikiirusliigendid võeti NSVL-s kasutusele juba ammu enne Samara, 2141 või Tauria tulekut, nimelt LuAZ-idel esisillas.
Mittepüsikiirusliigendeid (kardaanliigendeid) saab kasutada ainult tagasillas, kuna nende veojõu ülekandmise nurk on rataste pööramiseks liiga väike).
Näide kasutusest on nt sapakas.
Ise küsimus võis olla vene liigendite kvaliteet ja vastupidavus, aga valmistati neid ikka päris ammu, kaugelt enne teema aktuaalseks muutumist sõiduautodel.
Kuna varasemad sõiduautod olid tavaliselt tagasillaveoga ning sõltuva tagasillaga, siis polnud teema ka tükk aega teab mis aktuaalne.
Põhjusel, et esirattaid on vajalik päris suure nurga all pöörata.
Sõiduauto suuruses püsikiirusliigendid võeti NSVL-s kasutusele juba ammu enne Samara, 2141 või Tauria tulekut, nimelt LuAZ-idel esisillas.
Mittepüsikiirusliigendeid (kardaanliigendeid) saab kasutada ainult tagasillas, kuna nende veojõu ülekandmise nurk on rataste pööramiseks liiga väike).
Näide kasutusest on nt sapakas.
Ise küsimus võis olla vene liigendite kvaliteet ja vastupidavus, aga valmistati neid ikka päris ammu, kaugelt enne teema aktuaalseks muutumist sõiduautodel.
Kuna varasemad sõiduautod olid tavaliselt tagasillaveoga ning sõltuva tagasillaga, siis polnud teema ka tükk aega teab mis aktuaalne.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mis Sa nüüd selle targutamisega öelda tahtsid? Vabandust, kuid ei saa aru. Ehk selgitad rumalale. Ma ei ole väitnud, et NL-is ei ole olnud selliseid lahendusi. Minu väide oli, et ei suudetud valmistada piisavalt töökindlat toodet ja sellega oled Sa nõus?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist