Mitte ilmaasjata polnud selle apastraadi mitteametlikuks nimeks kitsamas ringis "vennatapja"...Kapten Trumm kirjutas:Iz Planeta Sport olevat julgete meeste all saavutanud kiirusi 160 kmh ja rohkem.
Vanem tehnika, memuaarid jne.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Iž-Planeta 5 ja Iž-Planeta Sport on ikka hoopis erinevad mudelid, nagu öö ja päev.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Kui kellegi Minsk (125 cc) või Planeta-5 (350 cc) maanteel üle 80 ei lähe, siis tuleb käsiraamatute ja mutrivõtmete taha istuda.
Isegi 50 cc mootoriga mopeed Delta läks 60 kmh. Mõlemad on suutelised arendama ikka 100 kmh rohkemat.
Planeta Sport aga illustreerib, mida nõuka motikatööstus suutnuks, kui oleks väga tahetud. Jawa 638-l polnud selle vastu erilist võimalust (kuigi Jawa oli palju parem tava-Planetadest).
Isegi 50 cc mootoriga mopeed Delta läks 60 kmh. Mõlemad on suutelised arendama ikka 100 kmh rohkemat.
Planeta Sport aga illustreerib, mida nõuka motikatööstus suutnuks, kui oleks väga tahetud. Jawa 638-l polnud selle vastu erilist võimalust (kuigi Jawa oli palju parem tava-Planetadest).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Sam Beaver
- Liige
- Postitusi: 826
- Liitunud: 09 Aug, 2017 19:54
- Asukoht: Siin & seal, põhiliselt tööl
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
No pidi see ikka Delta olema. Tehaseseades Deltast küll üle 50 välja ei pigistanud.Kapten Trumm kirjutas:Isegi 50 cc mootoriga mopeed Delta läks 60 kmh.
Putin destroyed the pro-Russian lobby in the world with his own hands. Now acting in Putin's interests would mean admitting that you fucked a goat
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Palju seal nõuka engineeringut oli - liiga palju vaadati ida poole seda nii disaini kui ka kasutatud komponentide poolest.Kapten Trumm kirjutas: Planeta Sport aga illustreerib, mida nõuka motikatööstus suutnuks, kui oleks väga tahetud. Jawa 638-l polnud selle vastu erilist võimalust (kuigi Jawa oli palju parem tava-Planetadest).
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Idast oli elekter ja karbuss, Lääne-Saksast "Hella" latern. Muu oli isamaine. Ja võimsust oli kilo kohta kaks korda niipalju kui 350sel Jawal.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Tehaseseades Riga-22Sam Beaver kirjutas:No pidi see ikka Delta olema. Tehaseseades Deltast küll üle 50 välja ei pigistanud.Kapten Trumm kirjutas:Isegi 50 cc mootoriga mopeed Delta läks 60 kmh.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Korralik süüde ja karbuss ongi väga olulised komponendid suure võimsuse saavutamiseks.Lemet kirjutas:Idast oli elekter ja karbuss, Lääne-Saksast "Hella" latern. Muu oli isamaine. Ja võimsust oli kilo kohta kaks korda niipalju kui 350sel Jawal.
-
- Liige
- Postitusi: 1000
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mootori disain oli ka nagu väljamaa oma, mitte kohalik.Fuchs kirjutas:Korralik süüde ja karbuss ongi väga olulised komponendid suure võimsuse saavutamiseks.Lemet kirjutas:Idast oli elekter ja karbuss, Lääne-Saksast "Hella" latern. Muu oli isamaine. Ja võimsust oli kilo kohta kaks korda niipalju kui 350sel Jawal.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Loomulikult välismaine disain...juba aastast 1879. Suur Karl Benz ise disainis...a huvitav, kumb mootoritest rohkem "välismaa disain" oli? Sest Planeta Sport oli nimelt kahe mootoriga tootmises...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
OT: Mootoril on (ennekõike) KONSTRUKTSIOON, mitte disain! See, et neid ameerika keeles sama sõnaga nimetatakse, ei tähenda, et me seda ka maakeeles tegema peaks.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Viimastes Autolehe numbrites on harivaid artikleid ja huvitavat infot nõuka autode kohta.
Üle-eelmises oli artikkel Lada kabriolettidest (kahjuks puudus seal see päris kabrio, mida Scaldia-Volga Belgias tootis).
Eelmises jutt ise ehitatud Moskvits 412 kupeest, mis on varustatud Moskvitsi 2-liitrise sissepritsemootori ja 5-käigulise kastiga.
Üle-eelmises oli artikkel Lada kabriolettidest (kahjuks puudus seal see päris kabrio, mida Scaldia-Volga Belgias tootis).
Eelmises jutt ise ehitatud Moskvits 412 kupeest, mis on varustatud Moskvitsi 2-liitrise sissepritsemootori ja 5-käigulise kastiga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ohoh, selle kohta tahaks vähe täpsemat infot, kui sul on jagada.Lemet kirjutas:a huvitav, kumb mootoritest rohkem "välismaa disain" oli? Sest Planeta Sport oli nimelt kahe mootoriga tootmises...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Niipalju kui ma mäletan, olid ühed mootorid omaette õlitusega ja neil oli numbris sees täht "M". Tankida tuli puhast bensiini. Läksid suuremalt jaolt eksporti (vennatapjat eksporditi päris laialt)., aga oli neid omajagu ka siin. Teine versioon oli tavapärase bensiini ja õli segul töötav. Võimsused andis manuaal kah erinevad, ühel oli vist üle 30 ja teine tiba pealt 20 hj.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
https://b-cozz.com/izh-planeta-sport/
Siin natuke pikemat juttu planetast, ka see "oil injection" ära märgitud .
Olen ühel 80ndate Suzuki 2T mootori pealt sarnase automaatse õlilisaja eemaldanud kuna õlipumba võllil olid hambad maas ja õlitase ei tahnud paagis enam kuidagi langeda Jutu mõte aga selles, et see "oil injection" oli selline üpris basic seadeldis mille pärast päris uut mootorit ükski terve mõistusega insener küll konstrueerima ei hakkaks. Kommunismi viljastavates tingimustes muidugi võidi tõesti päris uus katel sellise innovaatilise leiutise jaoks luua, mine sa tea...
Siin natuke pikemat juttu planetast, ka see "oil injection" ära märgitud .
Olen ühel 80ndate Suzuki 2T mootori pealt sarnase automaatse õlilisaja eemaldanud kuna õlipumba võllil olid hambad maas ja õlitase ei tahnud paagis enam kuidagi langeda Jutu mõte aga selles, et see "oil injection" oli selline üpris basic seadeldis mille pärast päris uut mootorit ükski terve mõistusega insener küll konstrueerima ei hakkaks. Kommunismi viljastavates tingimustes muidugi võidi tõesti päris uus katel sellise innovaatilise leiutise jaoks luua, mine sa tea...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist