Sama siin. 90-te alul oli 52 tööautoks. Naljalt üle 20´000km Nuia kap.remonditud mootor ei kestnud. Ikka saaled. Proovisime enne sõitu minekut kontrollida, pingutada, aga tulutult. Kui läksime "avtol" ja "kamaz"i õlidelt üle mingile Neste teadmata mootoriõlile, läks 40+tkm pealt plokikaane tihend, aga saaled olid ok.Troll kirjutas:Ümmarguselt võttes tuli mul GAZ-52-ga rajoonisisestel vedudel läbisõiduks 100 km päevas, aastas kindlasti üle 20000 km. Kuue aasta jooksul vahetasin kolm korda kapremonditud mootorit, kokku siis neli tükki. Mis siis tuleb, umbes 30000 km mootori kohta?
Takkajärgi mõeldes võis kapremonditud mootorite väikese läbisõidu põhjuseks olla ka see, et ega sulle ei antud võimalust teda korralikult sisse sõita. Ei vaadanud keegi, et sul uus värske mootor peal, kohe kui remondist tulid, täiskoormus selga ja anna tuld.
P.S. Ja tõesti oli kõikidel mootoritel vahetusse minemise põhjuseks saalekolin.
R6 ei kannatanud kiiret sõitu, 80 oli piinamine, 70-ga loksuva vanamehe bussi mootor kestis teadmata aja. Aga varustuse autoga päevaga 4-500km sõites polnud mahti 70-ga tiksuda.