www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 09 Aug, 2020 6:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1326 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 89  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 16:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 17 Mär, 2005 0:15
Postitusi: 818
Honda, Suzuki jne pole korralikud? Polaris on veidi teine klass ka juba. See oleks umbes sama, et öelda, et korralik auto pole Honda Accord vaid MB S klass ja hakkata seda siis Ladaga võrdlema.

Mis puutub hindadesse, siis kohalik maaletooja ei keevita midagi eriti otsa Tootja leht

Varuosade puhul paistab, et kõike on võimalik osta (korralik kataloog lihtsa otsinguga) aga väljaspoole venemaad ei saadeta.

Igal juhul, on selle vene ime peamiseks probleemiks hind. Tegelane kes on nõus välja käima 10000 eurot ATV eest saab sama raha eest või veidi juurde pannes juba väga korraliku lääne masina.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 18:48 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29372
Tegelikkuses maksavad need Stelsid mitte 10 000, vaid pigem 8000. Ja ka Suzuki masinad, mil on vähemalt 650 cc mootor, on tavahinnaga ikka 11 000 ja ülespoole. Ja mis on juba 1000 cc mootoriga, kipuvad sinna 15 000 kanti. Stels oma 800 cc mootoriga on kuskil kahe vahel. Siin on terve kolmandik hinnavahet ikkagi.

Loomulikult ei tasu neid vene asju osta, kui pole väga kaalukat eripõhjust. Ka siis, kui ta poole odavam on.

Poole odavamad pole vene asjad juba hulk aastaid. Näiteks Lada Vesta, mis näpuga katsudes on juba täitsa auto moodi (Renault aitas), maksab sõltuvalt mudelist Saksamaal 12,5-19 tuhat eurot. See on hinnalt pigem Skoda klass. Aga probleem on ka selles, et sellist 110 stiilis käkki ei osteta isegi kodus enam, rääkimata Saksamaast. ATV-d pole kahjuks katsunud oma käega, aga üldine vene autode trend on parem kvaliteet/teostus ja kõrgemad hinnad, nõuka lõpuperioodi käkke ei õnnestu kuskil müüa, ükskõik kui odavalt.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 23:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 24 Okt, 2014 21:33
Postitusi: 664
Xender kirjutas:
Siin sa Trumm eksid, venelaste Stelsid on hinna poolest täitsa võrreldav Suzuki, Honda jne. Hiinlased on umbes poole odavamad ja seal kvaliteet ka täitsa normaalne,
.

See Stels peakski ju suuresti hiinlaste Dinli olema


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 8:23 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Nov, 2014 21:42
Postitusi: 109
Vesta on Dacia Sandero platvormil, mootor uuendatud Samara. See automaat peaks olema tegelikult robot, Samara kast + automaatsidur. "Puhtad" käsikastid vist on Renault omad. X-Ray vist oli üldse Renault B0 jne.

110 edasiarendus oli Priora, mille tootmine on nüüd lõpetatud. Nissani abiga on nad mudinud Kalina -> Granta.

Ega nad kõik on ikkagi parajad vene imed. Ma kujutan ette, et Patriot või Niva(d) võiks iseehitajale alusmaterjalina huvi pakkuda, aga valmistoodet sealmaalt vast siiski ei ostaks... :roll:

Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 9:26 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 4966
Tsiteeri:
Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....

Nojah, aga see auto polnud isegi oma algupärases variandis eriti hea ja tänu sellele kukkusid müüginumbrid kolinal.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 9:53 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Nov, 2014 21:42
Postitusi: 109
Maitse asi. Vene variandis ainult r4 ja teada tuntud koostekvaliteet kindlasti abiks... (elektroonikat paksult täis isegi planguna). Saaks, ostaks uuena originaali uuesti.
See muidugi ka, et Sibir oli jäigaks aetud. Aga eeskätt pidasin silmas salongi ja üldist disaini. Loomulikult on ka originaal odav ja kohati ülejala lastud ning tahab palju hoolt. Veelkord, maitse asi, mis kellele.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 14:09 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29372
Volga Sibiri aluseks olnud Chrysler Stratus polnud mingi töökindluse etalon ka Detroidist saaduna - kui neid Eestis uuena müüdi, oli garantiijamasid üle pea ning tänaseks on nad enamasti juba kuubikuks pressitud.

Paneme foto kah, osa rahvast vast ei teagi, milline see "viimane Volga" välja nägi:

Pilt

Viimane "omatoodangu" Volga ehk Gaz-3111 nägi välja selline:
Pilt

Kui sellest põlvkonnast (ehk nõuka-järgne ajastu) midagi kollektsioneerida tasuks, siis vahest Gaz-3105, seda toodeti väga vähe ja huvi pakub see seepärast, et see on ainuke nõuka seeriaautoks mõeldud masin V8 mootoriga. Nõuka järgsest toodangust võibolla tasuks vaadata ka Toyota tehnikaga ja lääneliku varustusega Gaz-3102 mudeleid, mida Jeltsini ajal toodeti aseainena vene kõrgetele ametnikele, et need mersudega ei sõidaks. Neist võimsaim on Toyota 3,4 V6 mootori ja automaatkastiga, aga oli ka muude mootoritega. Neid Venemaal aeg-ajalt müügis liigub veel.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 14:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Okt, 2004 17:59
Postitusi: 2811
Asukoht: Viljandi
Gaz-3111 seeriatootmisesse ei saadudki, kuskil mõnisada masinat putitati eelseerias ja väikepartiidena kokku. Nägi kole välja ja vene auto kohta oli hind liiga kõrge.

_________________
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!

...kui jahimees oled, klikka siia!!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 15:13 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29372
3111 läks müüki teatud ratsidega - näiteks kerel olid kinnituskohad sõltumatu tagavedrustuse tarbeks, aga sinna alla oli pandud tavaline Volga talasild.
Eks see tagasild jäigi välja arendatama. Kuid väliselt võiks öelda, et erinevalt sellest steriilsest Sibirist on selles teatud stiili isegi.

Täna Gaz tehas sõiduautosid enam ei tee, ainult veoautod ja väikeveokid.

Selle Toyota mootoriga 3102-st oli kunagi venelaste Auto Revüüs pikem artikkel, probleemiks oli olnud pooleks minev kardaan, mis ei pidanud selle 3,4 mootori jõule vastu.

Kindlasti suht väheväärtuslikud on igasugu 3102 "faceliftid", nii 31029 (koleduse tipp) kui ka 3102 uuemad mudelid selle koleda "moodsa" plastmassist sisuga, mis meenutab 80ndate jaapani autosid. Originaalne 3102 on vähemalt teatud stiiliga ja ei riiva nii räigelt silma.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 20:56 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Nov, 2014 21:42
Postitusi: 109
Sibiri alus oli siiski 2001-2006 aasta Sebring. Ehk kui tähte närida, siis JR platvorm. Stratus oli eelmine, 95-2000 toodetud põlvkond. 2.7 V6 saadi käima (see mis ennem põhihäda), õlikanalid tehti laiemaks ja minu arust on veepump (ikalduste põhisüüdlane) ka teine.

Mehhaanika ei olegi nende 2000+ autode kuubikuks minemise põhjus, lihtsalt kere ja juhtmed mädanevad ära. Ja nt karpe sellele autole pole olemas. Lisaks rõõmud ala süütepoolide vahetuseks mootori allalaskmine jne.

Loomulikult tahab ka see uuem 2.7 Mopar õlivahetust iga 7...8k tagant ning õige õliga, 170k pealt keti vahetust ja nii edasi.
See mootor mis Sibiri peale läks on pommikindel, aga koos automaadiga täiesti lootusetu selle auto jaoks + majanduskriis, mis ürituse lõpetas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2020 11:25 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29372
Sibirile V6 mootoreid ei pandud, oli ainult 2,0 ja 2,4 rida 4. Aga noh, ka R4 16V hüdrotõukuritega mootori tootmisel venes võib asju valesti minna :)

Mis seda autot aga venes ei ostetud, jääb segaseks. Omamaiseid Volgasid nad ei ostnud olematu kvaliteedi ja kalli hinna pärast. Sebring on siiski Volgast paremini konstrueeritud auto.

Üks põhjus võib muidugi olla see, mis oli meil 90ndatel - et suur auto peab olema mersu, bmw või äärmisel juhul audi. Samal põhjusel ei müüda ka eriti Korea päritolu suuremaid autosid.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2020 12:07 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Nov, 2014 21:42
Postitusi: 109
Ise nad väidavad, et majanduskriis. 20k taala oli hind muidu.

Mootoreid venes ei tehtud, minu arust ei ole r4 ka mitte mopar vaid mitsu. Sibir on ka jube plank, nt polnud kliimat jne.

Aga mis põhiline ja mida kirjutasin, r4 koos automaadiga on selle kere jaoks väga lahja ja auto lihtsalt ei sõida. V6 oli muidu plaanis küll. Samas, arvestades konkreetse mootori eripärasid, midagi head poleks sellest tulnud. Ka Eestis lastakse nad õlivahetustega koonerdades kotti, seda enam sealkandis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 22 Veebr, 2020 17:37 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Veebr, 2009 13:28
Postitusi: 661
Kapten Trumm kirjutas:
Sibirile V6 mootoreid ei pandud, oli ainult 2,0 ja 2,4 rida 4. Aga noh, ka R4 16V hüdrotõukuritega mootori tootmisel venes võib asju valesti minna :)

Mis seda autot aga venes ei ostetud, jääb segaseks. Omamaiseid Volgasid nad ei ostnud olematu kvaliteedi ja kalli hinna pärast. Sebring on siiski Volgast paremini konstrueeritud auto.

No aga mis seal imestada, arvestades et 2008 keskel maksis USD ca 23 rubla ning 2009 algul 33 rubla. Siis ainuüksi see näitab ära et paljuski import detailidest koosnev auto ei olnud enam taskukohane. Isegi kui inimestel (rubla) sissetulekuga probleeme poleks olnud siis hind ju ikkagi pidi tõusma. Mingi shanss oleks siis olnud kui pea kõik detailid oleks Venemaal tehtud aga selleni ei jõutud.

_________________
“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.”


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Kas N Liidus oli ka midagi head?
PostitusPostitatud: 22 Apr, 2020 20:50 
Eemal
Liige

Liitunud: 24 Okt, 2014 21:33
Postitusi: 664
Soomes reanimobiiliks ehitatud RAF oli omalajal ikka jube kõva sõna, väikesel minul kukkus ikka karp korralikult lahti kui isa seda tutvustas :D .


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
PostitusPostitatud: 23 Apr, 2020 11:36 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29372
Need autod, mida venelased arendasid oma tarkusest, olid siiski tehnoloogiliselt ja kvaliteedi mõttes kaugelt mahajäänumad kui olid Ladad. Tõsi, Lada puhul jäi kahe suurema tehnoloogiasiirde vahele pea 20 aastat, selle ajaga jõudsid kandilised Ladad põhjalikult vananeda.

Samaraga paralleelselt tegeles AZLK tehas Moskvas uue esisillaveolise Moskvitsiga ja kuigi seal kasutati ka lääne know-how'd (nt käigukast loodi Inglismaal), on seal uuendusi vähem ja auto omadusi määrasid suuresti vananenud, 1960ndatel loodud mootorid.

Meil oli kodus üksvahe olemas nii Samara 1,3 kui ka 2141 06 mootoriga, no kui kinnisilmi istuda Samarasse, siis see auto tundub juba sisse istudes palju moodsamana. Alates sellest, kuidas uksed käivad kuni salong kostva mürani, no Samara mootor oli terve valgusaasta vaiksem ja tummisem kui need vanad Mosse ja Vazi mootorid. Lisaks oli 2141 oma motoriseerituse kohta liiga raske auto (vaja olnuks 1,8-2 liitrist mootorit) ja see tegi sõidu vaevaliseks.

2108 oli 1980ndate teisel poolel igati tubli keskpärane väikeauto ja sisaldas täpselt samu tehnoloogilisi vidinaid kui analoogsed Ford Escortid ja Opel Kadetid. Toona olid taolise hinnaga autod üldiselt roostealtid (galvaanimata kere), võimendita lattrool, McPherson vedrustus, väändetalaga tagasild, esimeste ketaspiduritega, karburaatormootoriga, napi müraisolatsiooni ja kõmiseva-nagiseva plastmassist sisuga. Mis Samara alla jättis, oli kohendamist vajav kvaliteet.

Aga näiteks Volga polnud kaugeltki võrreldav Merecedeste või Audidega, kellega ta samas suurusklassis oli. Tõukurvarrastega mootor, kiirkäiguta käigukast, trummelpidurid, käändteljega esisild jne.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1326 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 89  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt