PAK-FA

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39983
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Vene 5. põlvkonna hävitaja

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Lubatakse järgmiseks aastaks

5th-generation fighter by Sukhoi to be ready by 2007

Moscow, June. 9 (PTI): The fifth generation fighter plane under development at Sukhoi Aircraft Corporation is to make its maiden flight in 2007.
"The development of the fifth generation fighter is proceeding in strict compliance with the schedule and the plane will be flight-tested in 2007," the Russian Air Chief, General Vladimir Mikhailov, said while visiting Kubinka airbase near here.

Russia has offered India a stake in its fifth generation fighter programme and the issue was discussed during President A P J Abdul Kalam's recent Russian tour, when the Indian President visited Sukhoi Aircraft Corporation.

According to Sukhoi sources, the experience accumulated during the implementation of Su-30MKI fighter project for the Indian Air Force provides a 'solid ground' for the Indo-Russian interaction in developing the fifth generation fighter, which would match the US JSF project.

According to Kremlin Military Aide Alexander Burutin, by 2012 the Russian Air Force will have up to 80 per cent of new inventory.

"A new armament programme has been developed and we shall achieve this parameter by 2010-2012," Burutin was quoted as saying by ITAR-TASS.


Olulisemad kahtlase väärtusega osad on boldis.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

sellisel juhul mina paneks kogu teema boldi all
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39983
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

No tunduski see jutt selline järjekordne Kremli tühikargamine, nagu siin on olnud teemadel "ennetavad raketilöögid terroristide baasidele", "palgaline dessantvägi" jne.

Lihtsalt sealset haldssuutlikkusest arvestades on tähtaegade mõttes tegu uduga. Mõnekümne lennuki müügist Indiale ei saa never nii palju raha, et sellest finantseerida lennukit, mida isegi USA suudab endale lubada 180 tükki.

Pildil olev "kunstniku nägemus" koosneb Mig-25 tiibadest, F-22 ninast ja sabadest ning Super Horneti LERX-idest.
Rebasepoeg
Liige
Postitusi: 156
Liitunud: 06 Jaan, 2006 20:59
Kontakt:

Postitus Postitas Rebasepoeg »

Ega venelased vist polegi midagi üle pika aja arendanud modernset.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39983
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Teisel pool ookeani on vaatamata kõikidele vahepealsetele kabiini- ja muudele jamadele kaks esimest eskadrilli F-22 operational, asudes Alaskal.

Palju on suuri saladusi ja rahvajutte, kuid usutavasti on selle lennumasina pardaavioonika midagi sellist, mis jätab kõik muu praegu olemasoleva pikalt varju. Olen näinud Discovery peal saadet, kus öeldi vastase avastamine kaugus (seda siis ilmselt passiivses mode's) 1200 km. Umbes kuu tagasi sai masin ka formaalse ekspordiloa, niiet on aeg hakata riigikaitsekulusid tõstma 8)

Selle masina esmaslendudest on praeguseks möödas 14 (!!!) aastat, praegu on operational heal juhul 20 lennukit - selle jutu taustal tundub see teema, kus teeme paari aastaga eimillestki samasuguse ja relvastame 6 aastaga õhujõud ümber - tõsise tühikargamisena.-
Kasutaja avatar
sõdur
Uudistaja
Postitusi: 7
Liitunud: 24 Juul, 2006 20:01
Kontakt:

Postitus Postitas sõdur »

See on peaaegu f22.
Medusa
Liige
Postitusi: 860
Liitunud: 21 Jaan, 2005 10:04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Medusa »

See 1200 km passive mode tundub olevat pigem AWACSiga sünkroonis olles, või on kasutuses mingi väga tundlik vastuvõtja?
alax
Liige
Postitusi: 1492
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas alax »

Küsimus? Kuidas nende põlvkondadesse jagamisega on? Näiteks MIG-15 esimene põlvkond, siis edasi kuidas ?
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39983
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

1. põlvkond - eelhelikiirusega 40ndate-50ndate alguse masinad (põhimõtteliselt Me-262st kuni Mig-17ni). Ehitati peamiselt propimasinate tehnoloogiat kasutades.

2. põlvkond - Mach 2 (või sinna ligidale) masinad - Mirage III, F-4, F-5, Mig-21, Saab Draken), 50ndad-60ndad. Uued tehnoloogiad.

3. põlvkond - üleminek 2. põlvelt 4-ndale, vähe lennukeid (Saab Viggen, Mig-23, Panavia Tornado, F-14, F-111)

4. põlvkond - iseloomulik hea manööverdusvõime ning Doppleri radarite massiline kasutamine, multi-role, vähendatud ülalpidamiskulud. F-16, F-15, F-18, Mig-29, Su-27, Mirage 2000, JAS Gripen

4+. põlvkond -4. põlvkond koos ülimanööverdusvõime ja mõningade stealth-elementidega - Su-35, Eurofighter, F-18E Super Hornet

5. põlvkond - Stealth ja ülehelikiirus. F-22 ja F-35 so far...

Palju on muide vaieldud F-4 kuuluvuse üle, kuid ajalooliselt on ta siiski võimekas 2. põlvkonna esindaja, mitte 3. põlvkond.
Kasutaja avatar
Tux
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 30 Okt, 2005 21:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tux »

Wikipedia arvab Gripeni küll 4,5 generatsiooni ja F-4 kolmandasse generatsiooni.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fighter_aircraft
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39983
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Teise generatsiooni läheb F-4 seepärast, et tema asendaja laevastikus F-14 oli üks esimesi kolmanda põlvkonna masinaid.

F-4 tuli ajaliselt välja teise põlvkonna ajastul. Kui, siis pigem 2,5

Gripen on siiski puhas 4., 4+st on puudu siiski ülimanööverdusvõime, AESA radar ja muud. Gripen vastab muidu F-16C-le, ei enamat. 4,5 on ehk kavandatav nn Turbo Gripen.
Ajet175
Liige
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Sept, 2006 18:47
Kontakt:

Postitus Postitas Ajet175 »

Kapten Trumm kirjutas: 3. põlvkond - üleminek 2. põlvelt 4-ndale, vähe lennukeid (Saab Viggen, Mig-23, Panavia Tornado, F-14, F-111)

4. põlvkond - iseloomulik hea manööverdusvõime ning Doppleri radarite massiline kasutamine, multi-role, vähendatud ülalpidamiskulud. F-16, F-15, F-18, Mig-29, Su-27, Mirage 2000, JAS Gripen

4+. põlvkond -4. põlvkond koos ülimanööverdusvõime ja mõningade stealth-elementidega - Su-35, Eurofighter, F-18E Super Hornet

5. põlvkond - Stealth ja ülehelikiirus. F-22 ja F-35 so far...

Palju on muide vaieldud F-4 kuuluvuse üle, kuid ajalooliselt on ta siiski võimekas 2. põlvkonna esindaja, mitte 3. põlvkond.
Noh, jah.. Miks siis F-14 ja F-15 on erinevates põlvkondades? MiG-31 siis ka 3 põlvkonna hävitaja? Kardan, sellega venelased nõus pole.

5. põlvkonna kohta. Relvastus: lasin-unustasin. Ja kõige tähtsam... andmeteedastussüsteem. Just selle pärast mõningatel juhtudel Gripen arvestatakse kui esimene 5 põlvkonna hävitaja.
Kasutaja avatar
Bomber
Liige
Postitusi: 120
Liitunud: 23 Mär, 2005 9:24
Asukoht: Elva
Kontakt:

Su-34

Postitus Postitas Bomber »

Arvan, et tegu on Su-34.
Video on www.clipday.com
[img]http://xs224.xs.to/xs224/08094/tiger1901.png[/img]

SIC TRANSIT GLORIA MUNDI!
Kasutaja avatar
Bomber
Liige
Postitusi: 120
Liitunud: 23 Mär, 2005 9:24
Asukoht: Elva
Kontakt:

Su-34

Postitus Postitas Bomber »

Õige link www.clipaday.com
[img]http://xs224.xs.to/xs224/08094/tiger1901.png[/img]

SIC TRANSIT GLORIA MUNDI!
Kasutaja avatar
metsanurk
Liige
Postitusi: 127
Liitunud: 26 Jaan, 2007 19:11
Kontakt:

Postitus Postitas metsanurk »

Sukhoi PAK FA. Stealthy, supercruise, uue põlvkonna relvastus, kiirus Mach 2.83 jne. jne. Kas peaks hirmu naha vahele ajama? :roll:

Pilt
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist