Su- 34 valmimine piltides
Su- 34 valmimine piltides
Kui kellelegi peaks sedasorti pildigalerii huvi pakkuma...
http://topwar.ru/76915-process-proizvod ... alova.html
http://topwar.ru/76915-process-proizvod ... alova.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Su- 34 valmimine piltides
Tänud, suhteliselt põnev vaadata, kuigi päris täpselt aru ei saa, mis virblitega ja miks seal kujud kohati just nii askeldavad. Aga lisaks, et Su-34 kutsutakse ühe nimega ka "inetuks pardipojaks" oma ninakuju järgi.
Re: Su- 34 valmimine piltides
Kaks asja, mis mulle silma hakkasid- töötegijate keskmine vanus on suht noorepoolne ja töötegemiseks puhtalt lääne pingipark ja riistad.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40173
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
Lääne seadmeid kasutatakse praegu isegi kohalike veoautode tootmisel. Piisava raha eest saab kõike ja kui otse ei saa, ostetakse ringiga.
Üllatusena tulevad taolised asjad ikka neile, kes elavad mantras, kuidas vene rasketööstus töötab siiani oma rubla-aegsete pinkidega ja vanadusest tudiseva personaliga. Ja postitavad selle mantra mõju all siia pilaposte lagunenud tehastest. Tegelikkus on mõistagi teistsugune. Lennukiehitus on läbi ajaloo olnud vene riigi au ja uhkus, kuhu võetakse parim personal ja kuhu ostetakse parimad seadmed. Mulle midagi üllatavat ei olnud, kui hoiad end valdkonnaga natuke kursis.
Küllap selle lennuki pardaaparatuuris leidub ka elektroonikajubinaid "Made in USA" jne.
Üllatusena tulevad taolised asjad ikka neile, kes elavad mantras, kuidas vene rasketööstus töötab siiani oma rubla-aegsete pinkidega ja vanadusest tudiseva personaliga. Ja postitavad selle mantra mõju all siia pilaposte lagunenud tehastest. Tegelikkus on mõistagi teistsugune. Lennukiehitus on läbi ajaloo olnud vene riigi au ja uhkus, kuhu võetakse parim personal ja kuhu ostetakse parimad seadmed. Mulle midagi üllatavat ei olnud, kui hoiad end valdkonnaga natuke kursis.
Küllap selle lennuki pardaaparatuuris leidub ka elektroonikajubinaid "Made in USA" jne.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Su- 34 valmimine piltides
Vaevalt venelaste endi kurtmine "vanadusest tudisevate" üle siiski päris tuulest on võetud, lihtsalt suureneb see keskmine vanus hüppeliselt tootmise kõrgematel tasemetel. Valitses ju vahepeal ikkagi ligi 20-aastane seisak ning vaevalt kogu tsükli taastumine eriti kiiremalt läheb. Praegu tööstusesse tulevatel noortel kulub siiski aega teadmiste-kogemuste omandamiseks. Liiati pole palgad samuti eriti kõrged, alles neil päevil väitis Demura kaitsetööstuse inseneri palgaks 20-25 000 rubla.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9131
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
No ma ei tea. Minu arvates peaks venelastel nende piltide pärast ikka üsna piinlik olema. Ah et miks - sealt vaatab vastu tüüpiline vene töökultuur. Räpane, tolmune, kaltsud vedelevad maas, kruntvärv pudeneb laiguti juba poole montaaži ajal. Käib mingi soveldamine jms. tootmise ebatäpsuste kõrvaldamine jne. Viskaks siia kõrvale F-22 tootmisliini pildi. Mitte asjata ei ole Lääne lennukitehastes põrandad heleda epoksiidkattega. Vahe on selles, kus on kvaliteedi fookus - kas tootmisprotsessis või järelkontrollis. Viimase puhul on lõpptoodangusse jõudvate vigade osakaal alati suur.
Mis puutub neid vannureid, siis polegi kunagi kurdetud töökäte puudumise üle. Puudu on korralikest inseneridest ja tootmisinseneridest. Selle pärast läheb ka uute süsteemide tootmisse juurutamine raskelt ja on kallis. Lisaks igasugused tšinovnikud, kes selle protsessi ümber meie rõõmuks parasiteerivad.
Mis puutub neid vannureid, siis polegi kunagi kurdetud töökäte puudumise üle. Puudu on korralikest inseneridest ja tootmisinseneridest. Selle pärast läheb ka uute süsteemide tootmisse juurutamine raskelt ja on kallis. Lisaks igasugused tšinovnikud, kes selle protsessi ümber meie rõõmuks parasiteerivad.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40173
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
Loodame, et nad siis lahinguväljal alla kukuvad tootmisvigade pärast
Aga vaata F-22 nina alla - epokate puha maha kulunud
Muide jänkide angaaris paistab lisaks epopõrandale ja puhtusele silma ka:
-töölised ei kanna tööriietust (Eestis teeb töökaitseinspektor ata-ata sellise t-särkides tootmise eest) ja turvajalatseid
-töölised ei kanna kaitseprille ja töökindaid.
Tehnoloogia osas on muidugi väike vahe, Su-34 piltidest moodustab 90% plaaneri detailide valmistamine ja selle koostamine, antud F-22 tsehhi pilt pärineb lõppmontaazilt.
Aga vaata F-22 nina alla - epokate puha maha kulunud
Muide jänkide angaaris paistab lisaks epopõrandale ja puhtusele silma ka:
-töölised ei kanna tööriietust (Eestis teeb töökaitseinspektor ata-ata sellise t-särkides tootmise eest) ja turvajalatseid
-töölised ei kanna kaitseprille ja töökindaid.
Tehnoloogia osas on muidugi väike vahe, Su-34 piltidest moodustab 90% plaaneri detailide valmistamine ja selle koostamine, antud F-22 tsehhi pilt pärineb lõppmontaazilt.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40173
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
Su-34ga sama generatsiooni masina F-16 tootmine toimus umbes sellistes tingimustes:
Pildi vasakus alanurgas on betoonpõrandal törakas krunti maha loksutatud (parandati vahest kraabitud kohti?)
Põrand on betoonist, töölised turnivad analoogsetel redelitel. Mingi sodi vedeleb ka põrandal (ehk mitte kaltsud).
Analoogne kollane happekrunt on kah suurendusega vaadates mitmest kohast ära tallatud (F-22l näha olevad kummimatid lennuki peal liikumiseks näivad puuduvat).
F-22 pole mitte ainult uue põlvkonna masin, vaid selle tootmisprogramm on samamoodi uus programm - vaadate nt tsehhi sisseseadet, arvutitöökohti iga töölise jaoks jne.
Kokkuvõtvalt see Amuuri-äärne tehas on sisemuselt tüüpne vene "numbritehas", kuhu on sisse ostetud viimaste kümnenditel hulgaliselt lääne päritolu sisseseadet, kus töötavad õppinud töötajad ja kes suudavad kasutuskõlbuliku sõjalennuki valmis teha küll. Produkt pole nii moodne kui on F-22 ja nii kvaliteetne kui F-16, kuid on kindlasti mõistlikult oma sihtotstarbel kasutatav.
Pildi vasakus alanurgas on betoonpõrandal törakas krunti maha loksutatud (parandati vahest kraabitud kohti?)
Põrand on betoonist, töölised turnivad analoogsetel redelitel. Mingi sodi vedeleb ka põrandal (ehk mitte kaltsud).
Analoogne kollane happekrunt on kah suurendusega vaadates mitmest kohast ära tallatud (F-22l näha olevad kummimatid lennuki peal liikumiseks näivad puuduvat).
F-22 pole mitte ainult uue põlvkonna masin, vaid selle tootmisprogramm on samamoodi uus programm - vaadate nt tsehhi sisseseadet, arvutitöökohti iga töölise jaoks jne.
Kokkuvõtvalt see Amuuri-äärne tehas on sisemuselt tüüpne vene "numbritehas", kuhu on sisse ostetud viimaste kümnenditel hulgaliselt lääne päritolu sisseseadet, kus töötavad õppinud töötajad ja kes suudavad kasutuskõlbuliku sõjalennuki valmis teha küll. Produkt pole nii moodne kui on F-22 ja nii kvaliteetne kui F-16, kuid on kindlasti mõistlikult oma sihtotstarbel kasutatav.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Su- 34 valmimine piltides
Mis tähtsust seal on mis värvi see põrand on lennuki keredetailide neetimine käib mõlemil pool ühtmoodi? Vahe on vaid selles, et Vene plaanerid on lääne omadest keskmiselt parema manööverdusvõimega, mis annab neile olulise eelise lähivõitluses. Lääne omad seevastu on jälle parema avioonikaga, mis annab neile selge eelise distantsilt vastase hävitamisel.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9131
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
Noh kui see võrdlus vaid nii primitiivsele tasandile jääks oleks asi lihtne. Asi on ikka märksa keerulisem.negevng kirjutas:Mis tähtsust seal on mis värvi see põrand on lennuki keredetailide neetimine käib mõlemil pool ühtmoodi? Vahe on vaid selles, et Vene plaanerid on lääne omadest keskmiselt parema manööverdusvõimega, mis annab neile olulise eelise lähivõitluses. Lääne omad seevastu on jälle parema avioonikaga, mis annab neile selge eelise distantsilt vastase hävitamisel.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40173
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
Su-34 on kindlasti tubli masin maailma skaalal......Lahesõja või parimal juhul OIF 2003 seisuga. Nagu F-15. Täna enam mitte ja lapsehaigused veel põdemata.
Vastaste vastu, kes on relvastatud L-39 ja kantavate ÕT rakettidega, jääb see tubliks masinaks ka 2050. aastal.
Eriti rõhutaks kantavaid rakette, sest erinevalt Su-24-st või Su-25st on seal peal piisavalt moodsamaid vilesid, et pole vaja sihtmärgi ligidale minna ning kui ka on vaja, siis läbitakse ohtlik ala kiiresti ja väiksemate riskidega kui eelmise põlve masinad seda lubasid - näiteks sihtmärgi avastamise kiiruse/kauguse ja tabamise täpsuse arvelt.
Kui tõsine see masin on 4 või 4+ generatsiooni vastu, on suuresti aga küsimärk, millele vastus sõltub sellest, kuhupoole on liikunud R-77 "Amraamski" rakettide areng, R-27 on näidanud end kehvapoolse sooritusega ja R-73 (lähimaa) asjalikuma sooritusega.
Kvalitatiivne areng on see aga seepoolest, et taolise otstarbega vene senised lennukid nagu Su-24 ja Su-17 olid õhuvõitluse korral suuresti lendavate märklaudade rollis, Su-34 aga niisama torkima minna pole vist enam arukas temp.
Vastaste vastu, kes on relvastatud L-39 ja kantavate ÕT rakettidega, jääb see tubliks masinaks ka 2050. aastal.
Eriti rõhutaks kantavaid rakette, sest erinevalt Su-24-st või Su-25st on seal peal piisavalt moodsamaid vilesid, et pole vaja sihtmärgi ligidale minna ning kui ka on vaja, siis läbitakse ohtlik ala kiiresti ja väiksemate riskidega kui eelmise põlve masinad seda lubasid - näiteks sihtmärgi avastamise kiiruse/kauguse ja tabamise täpsuse arvelt.
Kui tõsine see masin on 4 või 4+ generatsiooni vastu, on suuresti aga küsimärk, millele vastus sõltub sellest, kuhupoole on liikunud R-77 "Amraamski" rakettide areng, R-27 on näidanud end kehvapoolse sooritusega ja R-73 (lähimaa) asjalikuma sooritusega.
Kvalitatiivne areng on see aga seepoolest, et taolise otstarbega vene senised lennukid nagu Su-24 ja Su-17 olid õhuvõitluse korral suuresti lendavate märklaudade rollis, Su-34 aga niisama torkima minna pole vist enam arukas temp.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Su- 34 valmimine piltides
Ei juhtunud just eile, aga kes selle lingi lahti võtab, see asi on küll arutelu koht: https://www.youtube.com/watch?v=8s4sKAMgYsU
Kuidas üks lennuk niimoodi terve moodsa laeva rivist välja lööb ja ära terroriseerib, on see ikka tõsi või mingi ulme?
Kuidas üks lennuk niimoodi terve moodsa laeva rivist välja lööb ja ära terroriseerib, on see ikka tõsi või mingi ulme?
Re: Su- 34 valmimine piltides
Täielik BS !
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Su- 34 valmimine piltides
Teema olemas...Hydrazine kirjutas:Ei juhtunud just eile, aga kes selle lingi lahti võtab, see asi on küll arutelu koht: https://www.youtube.com/watch?v=8s4sKAMgYsU
Kuidas üks lennuk niimoodi terve moodsa laeva rivist välja lööb ja ära terroriseerib, on see ikka tõsi või mingi ulme?
http://militaar.net/phpBB2/viewtopic.ph ... lit=aegisõ
Re: Su- 34 valmimine piltides
oma silmaga olen näinud tänapäevast lennukite hoolduse ja remo "töökoda" ja võrreldes nende piltidega, siis venelaste tehasevärk on räpane ja pohhuistlik.
samas lendavad need asjandused ju küll, seega võiks arvata, et pole vaja liigset puhtust ja täpsust.
teisipidi meil vene kroonus väitis patareikomandör, et kui lukud lahti ei lähe, siis lendab meie "toru" koos stardialusega ja jõudu jäävat veel ülegi. selle põhjal siis suisa ükskõik, mida seal kokku needitakse, lendab nagunii kui jõudu jätkub.
pingid pinkideks, aga isegi kruvikeerajad on odavad werad, krt neid ka ei saa ise tehtud. ja sädemevaba kuvalda näikse ka lääne tehasetöö olevat.
samas lendavad need asjandused ju küll, seega võiks arvata, et pole vaja liigset puhtust ja täpsust.
teisipidi meil vene kroonus väitis patareikomandör, et kui lukud lahti ei lähe, siis lendab meie "toru" koos stardialusega ja jõudu jäävat veel ülegi. selle põhjal siis suisa ükskõik, mida seal kokku needitakse, lendab nagunii kui jõudu jätkub.
pingid pinkideks, aga isegi kruvikeerajad on odavad werad, krt neid ka ei saa ise tehtud. ja sädemevaba kuvalda näikse ka lääne tehasetöö olevat.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist