Venemaa lennukikandja-võimekus

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
mart2
Liige
Postitusi: 5127
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas mart2 »

Kapten Trumm kirjutas:1. puksiiridega veetakse-trügitakse, st lahendatav...
No probleem olevat selles, et faarvaater väike aga seal ümber mitu allveelaeva, mis omakorda teeb manööverdamise keerukaks ja aeganõudvaks. Enne Kuzja sisseviimist tuleb teised kõik eemale viia, samas on ka neil remonditööd pooleli... :lol:
Nii väitsid vene allikad.

Kui leian lingi üles, panen kindlasti juurde.
(vaatasin otse telekast sinutoru intervjuud, mitte arvutist ja seetõttu ei saanud kohe salvestada)
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Lemet »

Kõige lihtsam lahendus on kasutada seda kuivdokki, kus teda varemgi remonditud on. Juhul, kui seal mõni teine lodi sees on, saab seda laiendada, ruumi peaks jätkuma.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19208
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas ruger »

Kuidas Venemaa suurima ujuvdoki põhjaminek hakkab mõjutama Venemaa laevastiku arenguid.
Without PD-50, the Russian navy could become a green-water fleet even faster, forcing the Kremlin to reconsider its overall naval ambitions. "In many ways, this reinforces the view that Russia's naval future is not that of major power-projector, but rather significant harassment force," Eric Wertheim, author of Combat Fleets of the World, told The National Interest.

As of early November 2018, the 1,080-feet-long PD-50 lay at the bottom of the Kola Bay in northern Russia. Deputy Prime Minister Yuri Borisov said a commission would consider the navy's options for fixing or replacing dock.

Asked if the navy might raise and repair PD-50, Borisov said "the 'yes' answer is more likely than 'no.'" It could take six months just to refloat the dock, according to state media .

Refurbishment could take months or years of additional work.

Moreover, many of Russia's other, smaller dry docks are thousands of miles from the fleet's main northern bases. Moving the docks, or the ships needing repair, could be difficult, expensive and time-consuming.

For the most part, the yards and design bureaus that produced the Cold War fleet still exist, even if they are a bit dilapidated and under-staffed. Russia could, in theory, build a new dry dock or buy one from a European or Asian builder. Likewise, the country could design and build new, large warships to replace the older, maintenance-intensive vessels.

The main problem is money. The Kremlin was already struggling with the cost of modernizing its fleet even before PD-50 sank. "It remains unclear whether Russia's economy will be able to sustain more than a short-term, piecemeal modernization long into the future," Wertheim said.

The Russian government might have to choose. It could spend potentially tens of millions of dollars raising and repairing PD-50, all in order to repair some 30-year-old ships for a few more years of service.

Or it could decommission those ships and replace them with new, smaller vessels. Given those naval options, Moscow might turn its back on the past and look to the future.
https://nationalinterest.org/blog/buzz/ ... uble-35592
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kasutaja avatar
Tux
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 30 Okt, 2005 21:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Tux »

https://www.youtube.com/watch?v=9dK3xqSntl0
Sevastoopolis pidi kai ääres oma surma ootama ka venelaste ainuke tõsine laev Mustamere laevastikus raketiristleja Moskva. Mootoriresurss pidi otsas olema ja remonti keegi alustada ei suuda, sest raha pole.
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19208
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas ruger »

Kusnetzovil olnud raadiosüsteeme taheti maha müüa.
Двое военнослужащих получили крупные сроки за хищение радиодеталей с авианосца «Адмирал Кузнецов». Они украли 393 радиоэлемента общей стоимостью более 1,4 млн рублей.

Весной прошлого года старшина Арслан Ахмайсов и матрос Филипп Филин проникли в кладовую корабля, вынесли оттуда радиодетали и спрятали их в другом помещении авианосца. Затем военные организовали на «Кузнецове» подпольную мастерскую, где извлекли кусачками из радиодеталей элементы с драгметаллами. «Обогащенные» изделия мужчины продали в Мурманске за 1,2 млн рублей.

Военный суд назначил Ахмайсову и Филину по 3 года и 6 месяцев в исправительной колонии общего режима. Виновных обязали выплатить Минобороны России по 630 тысяч рублей в счет возмещения имущественного вреда.
http://www.mvestnik.ru/newslent/voennye ... 1EivID6pZg
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kasutaja avatar
Gideonic
Liige
Postitusi: 4866
Liitunud: 14 Aug, 2008 14:19
Kontakt:

Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Gideonic »

Ei tea nüüd kas mingi väljamõeldis? Väidetavalt parandatakse Kuznetsov hiinas

http://by24.org/2019/01/02/admiral_kouz ... or_repair/
Crispy
Liige
Postitusi: 858
Liitunud: 03 Veebr, 2016 14:53
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Crispy »

Ühes dokis remonditakse, kõrvaldokis kopeeritakse sama jupp ja Hiinlased saavad omale ka uue lennukikandja :lol:
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Lemet »

Mida sealt ligi 30 aastat vanalt aluselt ikka nii väga kopeerida? Seda enam, et samatüübiline "Varjag" on hiinlastel juba käigus.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Gideonic
Liige
Postitusi: 4866
Liitunud: 14 Aug, 2008 14:19
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Gideonic »

Lemet kirjutas:Mida sealt ligi 30 aastat vanalt aluselt ikka nii väga kopeerida? Seda enam, et samatüübiline "Varjag" on hiinlastel juba käigus.
Varjag on nüüdseks "Liaoning". Aga see ei ole sugugi ainuke hiinlaste seda tüüpi lennukikandja. Venelaste meelehärmiks alustati 2013. a. uue sama tüüpi (aga natukene muudetud disainiga ja moderniseeritud) lennukikandja "Shandong" kohalikku tootmist. 2018. a. aprillis sai see valmis ja hetkel on merekatsetustel:
Pilt

Siin postituses on 2 head pilti nendest kahes lennukikandjast üksteise all. Nagu näha on torn kahe mudeli vahel omajagu muutunud.

Muudatusi tehti esimese lennukikandja kasutuselevõtu järel muidugi omajagu (lennukeid rohkem, torn väiksem, jms):
The aircraft carrier's design is largely based on the China's first carrier Liaoning, which was itself built from the partially-complete hull of the Soviet Kuznetsov-class aircraft carrier Varyag. It retains the ski jump takeoff, which limits its air wing to helicopters and Shenyang J-15 fighter jets, and the ship is powered by conventional oil-fired boilers driving eight steam turbines derived from the Soviet-designed examples installed on Liaoning. It measures about 315 metres (1,033 ft) long, with a displacement of about 55,000 tonnes (70,000 loaded).

However, it carries modifications and upgrades compared to Liaoning. It has increased storage for ammunition and fuel, with a larger aircraft capacity of 44 aircraft, eight more than Liaoning. It has a broader flight deck, while the island superstructure on Type 001A is also shorter to give more space for aircraft movements. The island also has redesigned radars and a new bridge, while the fleet command and flight control tower are on separate floors for more efficiency. It includes an active electronically scanned array (AESA) radar system.
See peaks olema ka viimane seda tüüpi lennukikandja mida hiinlased plaanivad ehitada. Type 002 tuleb juba elektro-magneetiliste katapultidega. Ehitama hakati kuskil selle kümnendi keskel ning valmis peaks saama 2020ndate alguses.
Kasutaja avatar
Tux
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 30 Okt, 2005 21:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Tux »

Gideonic kirjutas:Ei tea nüüd kas mingi väljamõeldis? Väidetavalt parandatakse Kuznetsov hiinas

http://by24.org/2019/01/02/admiral_kouz ... or_repair/
Millegipärast ütlevad minu selgeltnägija võimed mulle, et kui see idee käima läheb, siis juhtub nii nagu ikka... Algul lepitakse kokku, et venelased maksavad remondi nafta ja gaasiga, aga siis langeb nafta hind ja venelaste võimekus vanadest puuraukudest midagi kätte saada ja raha enam pole. Lõpuks teatatakse uudistesaates Vremja, et valitsus tegi kasumliku tehingu ja sai lollide hiinlaste käest vanaraua eest hea raha ja et kuna käimas on uue kümnenda (või sajanda, mis iganes) põlvkonna super kosmoses lendava ja muuseas ka ujuva lennukikandja ehitus, mis võetakse juba varsti relvastusse, siis puudus Kuzja järgi igasugune vajadus. Taustal näidatakse Oboronmultfilmi toodangust midagi, mis on aga tegelikult kaadrid StarWarsist või StarTrekist. Samal ajal panevad aga mõned kindralid-admiralid tasku kopsaka summa.
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19208
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas ruger »

70 tonni kaalunud kraana oli Kuznetsovi lennutekilt kätte saadud. Kukkudes tekitas ta 200 jala suuruse(ca 20 m2 augu). Tänud parandamast... :)
Weeks after Russia’s only aircraft carrier was involved in a mishap that saw the dry dock it was being serviced in catch fire and sink, Russian officials have announced that the massive crane that collapsed onto the carrier’s flight deck has finally been removed.

“The crane was completely removed from the deck of the aircraft-carrying cruiser Admiral Kuznetsov,” the Kremlin announced via state-owned media. Now that the crane has finally been removed, work could theoretically begin on bringing the carrier back into sea-worthy shape, though that’s actually quite unlikely. In fact, chances are good that the Admiral Kuznetsov may never sail again.

The Soviet era, diesel-powered carrier was already seen by many as an embarrassment to Moscow, thanks to a number of high-profile breakdowns that led to the Kremlin’s decision to have an ocean-going tug accompany the carrier on all voyages. It had been aboard Russia’s only floating dry dock that was large enough to support a carrier of its size undergoing much-needed maintenance and updating, but budgetary issues have repeatedly delayed the ship’s planned return to service.

“We have alternatives actually for all the ships except for [the aircraft carrier] Admiral Kuznetsov,” Alexei Rakhmanov, head of the United Shipbuilding Corporation, told Russian state media. “As for the ships of the first rank … the Admiral Kuznetsov, [the loss of the PD-50 floating dock] creates certain inconveniences.”

Now, with a 200-square-foot hole in the flight deck where the 70-ton crane fell through, and no dry dock in the national inventory that can support the ship, the future of the carrier seems bleak. Moscow would need to enlist the help of a foreign nation’s dry dock in order to get the Admiral Kuznetsov the repairs it needs. Because there were already funding concerns for the maintenance of the ship, however, securing additional funding for the repairs (and potentially the rent for a dry dock) might be too much to stomach for Moscow.

However, despite the evidence to suggest that the carrier’s progress toward re-entering service has halted, Russia has continued to release statements indicating that the sinking of the dry dock and even the crane collapsing on the flight deck did not in any way hinder the ship’s maintenance schedule.

“The fallen crane, which is the property of the 82nd plant, has been removed. It did not create any special obstacles for carrying out the work on schedule. Work at Kuznetsov continues on schedule, as planned,” the Russian press service said this week.
https://thenewsrep.com/112213/70-ton-cr ... ight-deck/
Viimati muutis ruger, 05 Jaan, 2019 17:22, muudetud 2 korda kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Enkus
Liige
Postitusi: 354
Liitunud: 23 Dets, 2011 18:59
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Enkus »

200 ruutjalga on ca 19 m2...
ruger kirjutas:70 tonni kaalunud kraana oli Kuznetsovi lennutekilt kätte saadud. Kukkudes tekitas ta 200 jala suuruse(ca 60 m2 augu).
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Lemet »

Nohjah, venelased ise on algusest peale ja pidevalt kõnelenud ca 20 ruutmeetri suurusest august. Elik siis mõõtmetega 4x5 meetrit.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7191
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Tux kirjutas:
Gideonic kirjutas:Ei tea nüüd kas mingi väljamõeldis? Väidetavalt parandatakse Kuznetsov hiinas

http://by24.org/2019/01/02/admiral_kouz ... or_repair/
Millegipärast ütlevad minu selgeltnägija võimed mulle, et kui see idee käima läheb, siis juhtub nii nagu ikka... Algul lepitakse kokku, et venelased maksavad remondi nafta ja gaasiga, aga siis langeb nafta hind ja venelaste võimekus vanadest puuraukudest midagi kätte saada ja raha enam pole. Lõpuks teatatakse uudistesaates Vremja, et valitsus tegi kasumliku tehingu ja sai lollide hiinlaste käest vanaraua eest hea raha ja et kuna käimas on uue kümnenda (või sajanda, mis iganes) põlvkonna super kosmoses lendava ja muuseas ka ujuva lennukikandja ehitus, mis võetakse juba varsti relvastusse, siis puudus Kuzja järgi igasugune vajadus. Taustal näidatakse Oboronmultfilmi toodangust midagi, mis on aga tegelikult kaadrid StarWarsist või StarTrekist. Samal ajal panevad aga mõned kindralid-admiralid tasku kopsaka summa.
Ei ei,ikka selline maailma suurim ja kindlasti mingi katamaraani taoline nagu vene propasaitidel internetis räägitakse.Pildikesed on muidugi kenad ja trollide poolt tekitatud "välismaalased" kiidavad,kui palju parem ja suurem see on võrreldes välismaistest.
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 840
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Sekeldaja »

Kogu selle meelelahutuse (remont Hiinas) eelduseks on, et alus ise seal kohal oleks. Nagu aru saan, pole ta praegu käiguvõimeline, seega tahab pukseerimist Murmanskist kuhugi Hiinasse, näiteks Daliani. Wikipediast leiame "Varjaagi" ülesõiduepopöa Nikolajevist sinna (miska oletan loogiliselt, et Kuznetsovi sihtsadam oleks sama). Kaks aastat(!) jändamist, 5,5 milli $ kulusid (u. 7.7 MUSD täna, arvestades inflatsiooni) ja kohal nagu kõpsti...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist