Venemaa lennukikandja-võimekus
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
часть винтов?
Ot kas ehk sõukruvist jutt? Oleks lohutus seegi, kui Kuzjal pole sõukruvisid küljes - kust nad leiaks doki, kus sõukruvid külge keerata?
Kuzja uppumise peale oleks ma küll viina lahti korkind.
Ot kas ehk sõukruvist jutt? Oleks lohutus seegi, kui Kuzjal pole sõukruvisid küljes - kust nad leiaks doki, kus sõukruvid külge keerata?
Kuzja uppumise peale oleks ma küll viina lahti korkind.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Zuslik kirjutas:Ei lähe küll lennukikandja alla aga selle uppumissaagaga samas liinis, nimalt alles septembris uppus Slavjanskis üks suur ujuvdokk ära https://www.youtube.com/watch?v=7DqlgDWPmiQ
Veel üks video, juut ka juures, miks ja kuidas juhtus
https://www.youtube.com/watch?v=cpAbVRTfRDI
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Jutt siis sellest, et osad sõukruvid olid remondiks maha võetud.huvitun kirjutas:часть винтов?
Ot kas ehk sõukruvist jutt? Oleks lohutus seegi, kui Kuzjal pole sõukruvisid küljes - kust nad leiaks doki, kus sõukruvid külge keerata?
Kuzja uppumise peale oleks ma küll viina lahti korkind.
Pohlad sest Kuzjast, pole vahet kas ta läheb vanarauaks remonditud või lagunend kujul. Vatnikute jaoks on hullem see, et see dokk oli ainus mis sai vene suuri tuumaallveelaevu teenindada. Ja see uudis pole mitte rõõmustav eriti ajal mil on vaja kogu maailmaga riidu norida.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Mina küll ei korgiks. Mine tea, äkki nad hakkaksid siis hoopis millessegi mõistlikkusse raha panema.Kuzja uppumise peale oleks ma küll viina lahti korkind.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Vahepeal sain lugeda üht täpsustust Kuzja asjus - kraana olla löönud dekile väikese augu (4x5m).
Linki uuesti ei leidnud.
OT algus.
Tundub, et Kuzja saatus on üsna sarnane talle nime "andnud" admirali elukäiguga - "... В 1953 - 1955 годы Кузнецов — первый заместитель Министра обороны СССР — Главнокомандующий ВМФ. 3 марта 1955 года в советской системе воинских званий его звание адмирал флота заменено на более высокое «Адмирал Флота Советского Союза» (которому полагалась и Маршальская Звезда)… 17 февраля 1956 года он понижен в звании до вице-адмирала и отправлен в отставку с унизительной формулировкой «без права работать во флоте».
Tagant järele taastati auaste - posthuumselt! Eks lennukikandja muutub ka tulevikus legendaarseks kangelaslikkuse etaloniks , kus oluline osa saab olema "mingite" lennukite hävitamine ja NATO hirmutamine.
OT lõpp.
Linki uuesti ei leidnud.
OT algus.
Tundub, et Kuzja saatus on üsna sarnane talle nime "andnud" admirali elukäiguga - "... В 1953 - 1955 годы Кузнецов — первый заместитель Министра обороны СССР — Главнокомандующий ВМФ. 3 марта 1955 года в советской системе воинских званий его звание адмирал флота заменено на более высокое «Адмирал Флота Советского Союза» (которому полагалась и Маршальская Звезда)… 17 февраля 1956 года он понижен в звании до вице-адмирала и отправлен в отставку с унизительной формулировкой «без права работать во флоте».
Tagant järele taastati auaste - posthuumselt! Eks lennukikandja muutub ka tulevikus legendaarseks kangelaslikkuse etaloniks , kus oluline osa saab olema "mingite" lennukite hävitamine ja NATO hirmutamine.
OT lõpp.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Pildid Vene lennukikandjale kukkunud kraanast. Mõned pildid veel lingil.
https://twitter.com/Capt_Navy/status/10 ... 0767065089
https://twitter.com/Capt_Navy/status/10 ... 0767065089
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Paistab, et kraana on kukkunud laeva ahtripoolele, sinna, kuhu lennukid maanduvad. Kraana põhja järgi hinnates praktiliselt risti üle laeva, lennukite pidurdussüsteemi kanti nähtavasti.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
https://www.youtube.com/watch?v=rlsp0xAJH1M
Väidetavalt on dokk uppunud ja keeruliste ilmastikuolude tõttu ei tea ka keegi kuidas seda põhjast kätte saada. Lääneriikidest vastavat tehnikat laenata on ka keeruline... Kuzja ise taheti merele ajada seetõttu, et kellegile tuli geniaalne idee Norras korraldatavatele NATO õppustele külla sõita, kuna seal on ka üks USA lennukikandja. Ühesõnaga ei õnnestunud mitte kuidagi riista kõvaks ajada... Tahtsime kõvatada aga välja tuli ikka nagu alati...
Väidetavalt on dokk uppunud ja keeruliste ilmastikuolude tõttu ei tea ka keegi kuidas seda põhjast kätte saada. Lääneriikidest vastavat tehnikat laenata on ka keeruline... Kuzja ise taheti merele ajada seetõttu, et kellegile tuli geniaalne idee Norras korraldatavatele NATO õppustele külla sõita, kuna seal on ka üks USA lennukikandja. Ühesõnaga ei õnnestunud mitte kuidagi riista kõvaks ajada... Tahtsime kõvatada aga välja tuli ikka nagu alati...
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Suitsukatet tegema?Tux kirjutas:Kuzja ise taheti merele ajada seetõttu, et kellegile tuli geniaalne idee Norras korraldatavatele NATO õppustele külla sõita
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Asja puänt on selles, et see oli kõige suurem dokk üldse, mis neil olemas oli. Veidi väiksem on kusagil Kaug-Idas ja siis ka Mustal merel Novorossiiskis vist. Igatahes on praegu väga keeruline Kuzja remonti jätkata. Hullem lugu on aga selles, et see dokk teenindas ka raketiristlejat Peeter Suur ja suuri aatomialveelaevu, millede hooldamine hakkab nüüd suurt peavalu valmistama.
NATO kindralid on ilmselt sügavalt shokeeritud - kuidas on võimalik selline strateegiline objekt lihtsalt ära uputada ja panna ohtu kogu laevastiku hooldusvõime? Huvitav kuidas nad oma tuumarelvi hooldada suudavad? Üks NATO õppus ja Venemaast oleks justkui suur sõda üle käinud... Väga tuletab meelde Vene-Jaapani sõda kus ka terve laevastik korraga põhja läks.
NATO kindralid on ilmselt sügavalt shokeeritud - kuidas on võimalik selline strateegiline objekt lihtsalt ära uputada ja panna ohtu kogu laevastiku hooldusvõime? Huvitav kuidas nad oma tuumarelvi hooldada suudavad? Üks NATO õppus ja Venemaast oleks justkui suur sõda üle käinud... Väga tuletab meelde Vene-Jaapani sõda kus ka terve laevastik korraga põhja läks.
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Mnjah, ega selle õnnetu Kuzja kohta polegi enam muud öelda, kui korrata siitsamast teemast paari aasta vanust postitust..
https://snob.ru/profile/31374/blog/1442 ... L1ALqkxyUE
Veel ehk midagi........siis mis muud kui finita la comedia.
https://snob.ru/profile/31374/blog/1442 ... L1ALqkxyUE
Согласно официальной статистике ТАВКР «Адмирал Кузнецов» находился на ремонте в следующие периоды: 1992-1994, 1994-1995, 1996-1998, 2001-2004, 2008, 2009-2010, 2014-2016. Это не считая «текущих ремонтов» — только масштабные работы. То есть за 20 лет в составе ВМФ России его «гордость» была на плаву не более 5-6 лет. Остальное время судно пытались заставить не утонуть после первого же выхода в море. Так, в 1996 году во время Средиземноморского похода судно зашло на Мальту. Тогда из-за отказа всех паровых котлов его чуть не разбило о скалы. Воспоминания адмирала Селиванова, подавшего после этого случая в отставку, даже попали в энциклопедию «Авианосцы», изданную в России в 2013 году (стр. 262). В 1998 году пульт управления стрельбой был залит 60-ю тоннами мазута, который перелили «при заправке». В 2000-2009 годах случилось 6 крупных пожаров, которые попали в СМИ.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Antud doki probleem on see, et Venemaal pole tehnilisi vahendeid nii suurte asjade üles tõstmiseks. Hetkel ollakse antud Kuzjale kukkunud kraanaga nii, et ei osata midagi peale hakata ning kuidas see sealt pealt ära saada ja kraana on juba üle nädala seal peal. Suuremat kraanat on vaja aga ehk ei tõstakski üles. Saab sõita õppusele kraana peal.
https://twitter.com/Spy_Stations/status ... 5201531906
https://twitter.com/ShadenFM/status/1059380300596342787The Russian aircraft carrier Admiral Kuznetsov still has fallen crane on it week since the accident and they have not figured out how to remove it
https://twitter.com/Spy_Stations/status ... 5201531906
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Nagu on kuulda olnud, on põhiküsimuseks doki merepõhjaga kokkusaamisel tekkinud suur pragu. Miska ülestõstmise mõttekus suuresti küsitav on.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Tegelikult on venelaste endi andmete olemas üks sama suur dokk veel, kuid see ei ole ujuv ja asub Severomorskis. Sellega seotud kaks suuremat probleemi - kuidas saada juhitamatu Kuzja sinna dokki sisse ja mida teha seal pidevas hoolduses olevate tuumaallveelaevadega? Kui "lennukeid kandev raskeristleja" sinna dokki läheb, siis on mõneks aastaks suured allveelaevad hoolduseta...Tux kirjutas:Asja puänt on selles, et see oli kõige suurem dokk üldse, mis neil olemas oli. Veidi väiksem on kusagil Kaug-Idas ja siis ka Mustal merel Novorossiiskis vist...
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
1. puksiiridega veetakse-trügitakse, st lahendatav.
2. sellega on muidugi keerulisem. Tegelikult ei dokita suuri tsiviillaevu ka igal aastal, aga praktika kohaselt kestab Kuzja remont oma 4-5 aastat
2. sellega on muidugi keerulisem. Tegelikult ei dokita suuri tsiviillaevu ka igal aastal, aga praktika kohaselt kestab Kuzja remont oma 4-5 aastat
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist