www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 22 Juul, 2019 23:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 376 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 9:56 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17013
Pisut väga palju vanem....nii kümmekond aastat. Ja lennuk peaks olema Su-27.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 10:25 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26204
Seesama propavideo jooksis eile vene riigiteles - annab vastused põletavatele "Kuzja teemadele" ja vilksamisi näitab mingit "analoogi mitte omavatat" Bastion tüüpi süsteemi
https://www.youtube.com/watch?v=t5e8EW4926o
VF tekilennuväe võimekuse lagi tänase seisuga on "piiratud CAP" (õhupatrull oma vägede ja pommitajate katmiseks õhust). Piiratud jõudude suuruse ja ajalise kestusega.

Lisaks tundub, et viimastel nädalatel on sõjateatrisse lisandunud üks uus mereväe vidin/võime - AWACS helikopteri Ka-31 kujul
http://defence-blog.com/news/russian-na ... syria.html

Kuigi 150 km avastuskaugus lennuki vastu pole teab mis suur, siis olulisem on madalate kõrguste katmine, kust merel kipuvad tiibraketid tulema ja mis laevadel asuvate radaritega jäävad vältimatult "silmapiiri taha". Kuidas tagatakse radari töö kopteri vibratsiooni ja kõikumise tingimustes, on muidugi huvitav teada. Taoliste vilede puudumine nt Briti laevastikus 1982 Falklandil lubas mitmel puhul Argentiina lennuväel ligidale pääseda (ja ka mõned laevad uputada).

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 11:15 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17013
Ise väidavad nad AWACi ülesandeid rohkem sinna saadetud MiG-31 hooleks jäävat- A-50 olla kole ebarentaabel Süüriasse lennutada.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 11:29 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26204
Ka-31 oma nappide kaugustega on tegelikult kas laevastikueskaadri või lennuväebaasi objektikaitse - suuremate alade vaatamiseks madalale tuleb kohale vedada võimsamad riistad.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 12:03 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Okt, 2005 19:42
Postitusi: 7595
Asukoht: Siilis
Borja kirjutas:
..kogu see kuuzja jutt läheb varsti vist omaette teemasse - praegune plahvatuslik arutelu lihtsalt lämmatab teemapealkirja ära :evil:


..tehtud :twisted:

_________________
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii..


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 12:10 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17013
Tegelikult oleks võinud ka siia sappa kleepida...;) viewtopic.php?f=25&t=14421&hilit

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 12:51 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Juul, 2004 12:39
Postitusi: 3191
Millegipärast võtavad venelased ka FAB-500 CAP-missioonile kaasa: http://bmpd.livejournal.com/2256944.html


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 12:56 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26204
Tänan, see on nüüd midagi uut - ilmselt täna õhtune vene riigitele sellest pasundab.
Eile vaatasin järelvaatamisest kõik uudised neil läbi - ühtegi õhk-maa relva näha polnud.
Ühesõnaga, eilsest siis on hakatud ka pomme vedama.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 15:08 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17013
Samal ajal Hiinas...

http://bmpd.livejournal.com/2249941.html

Kusjuures juba esimene kommentaar oli ootuspärane..."А дым где?..."

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 16:53 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Aug, 2014 18:52
Postitusi: 353
Kapten Trumm kirjutas:
Lemeti toodud kopipastest väiksed arvutused.
Su-33 lahinguraadius täis tankimisega on ju piisav Süüria rannikult Kaspia merele käimiseks.
Kui tankida lennukisse minimaalne 3000 kg kütusekogus (millega on tema lahinguraadius 1200 km (9,4 tonniga) asemel 350-400 km, mis Süürias on täitsa rahuldav) ja arvestada juurde "kohustuslik" varustus, jääb ju lahingukoormale ligi 6 tonni. Lendu läheb rambilt kuni 28 tonni, tühi masin 18,5 tonni, kütus minimaalne 3 tonni, muu värk 0,5 tonni, lahingukoormale jääb max 6 tonni.

Süüria mässulised saavad kraesse sealt piisavalt tonne. Ma ei suuda praegu näha probleemi?


Ma ei saa nüüd jälle aru, milleks sa lahmid?? Sa ikka tead, milline on minimaalne kütusekogus, mis peab paaki alles jääma?? Minu arvates ei ole lennuk sõiduauto, kus sa lased kütuseseieri vabalt põhja. Ja sealt edasi, üks asi on trampliinil üles hüppamine, teine asi on maandumine. Kui sa oled nii palju lugenud ja näinud, oskad kohe kindlasti paugust öelda, milline on maksimaalne kaal, millega lennukid maanduvad.

Vaadates neid venelaste videosid, krt, no jääb arusaamatruks, kui palju neil isegi seal tiibade all neid ´rakette on, see, et nad seal poseerivad ja näitavad seisvat lennukit nendega, on üks asi. Aga kui näitavad tõusvat lennukit, siis jääb mulje et pole mitte ühtegi all. Ja need mis maanduvad, need on ka ju ilma tiivaaluse modruta.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 17:14 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17013
Piisab, kui viiteid viitsida lugeda... Veelkord puust ja punaseks

Tsiteeri:
максимальная посадочная масса (при посадке на палубу) – 22300 кг;

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 18:09 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Aug, 2014 18:52
Postitusi: 353
Lemet kirjutas:
Piisab, kui viiteid viitsida lugeda... Veelkord puust ja punaseks

Tsiteeri:
максимальная посадочная масса (при посадке на палубу) – 22300 кг;


Teed mulle punaseks?? aga loe veelkord viidet ja leia see koht, kus on kirjas minimaalne kütusekogus, mis peab lennukis olema. alla selle lendavad vist ainult need, kes tahavad postuumselt kangelaseks saada!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 18:29 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17013
Tsiteeri:
Kui sa oled nii palju lugenud ja näinud, oskad kohe kindlasti paugust öelda, milline on maksimaalne kaal, millega lennukid maanduvad.


Sellele küsimusele sai ka vastus antud. Ülejäänut kuugelda ise. Näiteks " minimalnõi ostatok topliva Su-33. Kirillitsas mõistagi.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 18:30 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Aug, 2014 18:52
Postitusi: 353
Lemet kirjutas:
Tsiteeri:
Kui sa oled nii palju lugenud ja näinud, oskad kohe kindlasti paugust öelda, milline on maksimaalne kaal, millega lennukid maanduvad.


Sellele küsimusele sai ka vastus antud. Ülejäänut kuugelda ise. Näiteks " minimalnõi ostatok topliva Su-33. Kirillitsas mõistagi.


Äkki sa leiad?? Mina leidsin 3 tonni, kui palju sina??


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
PostitusPostitatud: 16 Nov, 2016 18:46 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26204
Selleks, et teha Su-33ga lahingulend 300 km kaugusele ja maandumisel oleks paakides veel 1000 kg kütust (millega võib veel 10 minutit tiirutada ümber laeva), on vaja kuskil 5000 kg kütust. Kui suurim lubatud stardimass trampliinil on 28 tonni ja tühi lennuk kaalub 18,5 tonni ja kohustuslikud lisad 0,5 tonni, seega sinna reisile saab lennuk kaasa võtta 4000 kg lahingukoorma. Tagasi pöörduva masina kaal on 18,5+0,5+1,0+1,0 (kasutamata raketid) on 21 tonni, mis mahub kenasti normi. Kui pommid jäävad alles, siis visatakse enne merre.

Kust see "minimaalne 3 tonni" tuleb, ei tea, kas seal on mingi tehniline probleem, et kütust ei saa paagist kätte, kui alla 3 tonni jääb?
Kütuse kogus peaks seal 9,4 tonni olema, mis peale mahub ilma ripp-paakidega (ainult sisemine varu).
R-73 rakett kaalub 105 kg ja R-27 kaalub umbes 250 kg.
Sorbtsija ECM kohta andmeid ei leia, aga pakume nii 150 kg kumbki.
Kokku 1050 kg.

Või arvestan midagi valesti?
Täis tangitud masina lahinguraadius peaks olema ca 1200 km.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 376 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt