Panen siia selle BREM-1 pildi õiget pidi ka, et näha, kui tõenäoline on lumekoristus taolise pisukese lumesahaga lennurajal.
Tegemist on tanki T-72 baasil ehitatud pioneerimasinaga, mis on mõeldud nii T-72 põhiste tankide evakuatsioonimasinaks kui ka tanke saatvaks pioneerimasinaks (nt tõkete lõhkumiseks). Arvestades, et neid masinaid toodeti ca 350 tükki (nõuka tankihordi suurus oli 1991 64 000 masinat, sh uuetüübilisi tanke ca 25 000), siis arusaadavalt pole tegemist kuigi levinud masinaga, mida kuskile "tsiviili kaelast ära saadetakse". St masina hinnalisust arvestades on vähetõenäoline variant "pulli pärast", pigem tasub uurida, et milleks vajalik.
Lihtsalt natuke seda tsiviilkaitse värki vene netimeedias uurinuna ütleks, et tsiviilsektori sõjavalmidus on seal märksa enam teemaks kui meil. Kui tegemist oleks lumekoristusega, siis sobiv lahendus olnuks T-72 tanki veermik (taolisi vedeleb vene laoplatsidel tuhandeid, mitte 350), mille ette on pandud hüdrauliliselt juhitav kahehõlmaline 5 m laiune ka 2 m kõrgune sahk (masina veoomadused võimaldaks seda küll). Antud 3,1 m laiune ja vaevalt meetrikõrgune sahake pole aga kindlasti lume tarbeks, sellega lükatakse palju raskemaid materjale.
Kui natuke oletada, siis võib olla ideeks sõjategevus suurlinnades - lennuväljadele paigutati need seepärast, et need asuvad väljaspool linnu ega seal pole linnadesse lõksu jäämise ohtu.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.