www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Okt, 2019 5:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: AT-T
PostitusPostitatud: 26 Nov, 2006 20:00 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Apr, 2005 23:28
Postitusi: 320
Asukoht: Järvamaa
AT-T (Aртиллерийский Tягач - Tяжелый).See on ehitatud tank T-54 baasil ja mootor on mingi 12 silindriga.
Kas keegi oskab anda mingit linki, kus on selle AT-T mootori kohta midagi täpsemalt.Käisin Järva-Jaanis, kus on üks selline aga mootoril miskit viga.Käima ei saada, midagi on mootoril vist puudu.
http://varjupaik.jjts.ee/index.php?action=5&ID=45


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27 Nov, 2006 15:56 
Eemal
Liige

Liitunud: 18 Aug, 2005 12:18
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn
Jahah, on jah 12 silindriline, A-401, see on deforsseeritud tankimootor V-2, no et motoressurssi kauemaks jätkuks. Aga midagi täpsemalt mootori enda kohta hetkel ei leidnud, aga katsun asja uurida - võimalik et kellelgi on masina manuaal olemas. Ise kimasin AT-T baasil ehitatud MDK -ga viimati Tšernobõlis ringi...

Urmas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27 Nov, 2006 17:26 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Apr, 2005 23:28
Postitusi: 320
Asukoht: Järvamaa
Tore oleks küll, kui miskit leiad.Sinna Järva-Jaani veeti ta treileriga. Treila peale ja maha tõmmati see kärakas traktoriga.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27 Nov, 2006 18:51 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Mai, 2005 12:46
Postitusi: 463
Asukoht: põlvamaa
vahet pole mis seal puudu on kuid olen veendunud, et selle moto saab käima. Tavaline asi vanadel diislitel on see, et toitesüsteem on ebatihe ja etteande pump ei löö kütust ülesse. Kui seda käivitama hakkate siis soovitan soojalt kõigepealt vaadata kuidas seisata mootor. Need kipuvad "lõhkuma" minema ja ainuke tee seiskamiseks on keelata õhu juurdepääs, sulgedes millegiga õhukollektori.

_________________
Muideks lahe foorum on see :)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27 Nov, 2006 22:13 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4422
Asukoht: Tallinn
Kui diisel ei käivitu, siis, eeldusel, et gaasijaotust või pritsemomenti pole muudetud, on kõige tõenäolisemateks vigadeks kas kütuse või kompressiooni puudumine.
Esimest saab kontrollida, keerates pihusti juurest tutsi lõdvaks. Starterit andes peab kütust tulema. Veel täpsemalt saab toitesüsteemi kontrollida, keerates pihusti plokikaanest välja ja jättes toru külge. Nii näeb ka koonuse kuju ja järeltilkumise ära.
Kompressiooni puudumise tõenäoliseks põhjuseks oleks vast kolvirõngaste kinnijäämine. Mõnikord aitab petrooli silindritesse valamine. Kui juba käima on saanud, siis vee või tosooliga rõngaste "ehmatamine". Teine võimalus- klappide kinnijäämine või rooste tööpindadel. Igal juhul tuleks võimalikult vähe lahti kiskuda, kuna tihendeid jne. pole ju enam saada.
PS. Niipalju kui ma tankimootorist tean, tuleb enne starteri andmist elektripumbaga õlirõhk üles ajada, muidu rikub mootori ära.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27 Nov, 2006 22:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Okt, 2006 22:23
Postitusi: 922
Asukoht: Estland
ära dislal vee või tosooliga kyll midagi ehmata.
lased hetkest kepsu kõveraks või kolvi puruks


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27 Nov, 2006 23:32 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4422
Asukoht: Tallinn
Ega siis nii palju ka sisse ei pritsi, et hüdrolöögi annaks. Ikka peene joana. Mitmel kaua seisnud mootoril niimoodi rõngad lahti ja kompressiooni paremaks saanud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 11:30 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Okt, 2006 22:23
Postitusi: 922
Asukoht: Estland
viska parem pihustid maha ja kolvi peale lonks dislat. las liguneb.
tegemist siiski diisliga kus põlemiskamber praktiliselt puudub.
et seda veega ehmatada tuleb sul sinna vaid veetolmu lasta sisse , muidu asi hapu.
kui teed sellega nagu bensukaga , et hoiad pööret yleval ja lased väiksel veejoal karbussist sisse joosta siis laksab kepsud hetkest ära.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 12:05 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Apr, 2005 23:28
Postitusi: 320
Asukoht: Järvamaa
Tarts kirjutas:
viska parem pihustid maha ja kolvi peale lonks dislat. las liguneb.
tegemist siiski diisliga kus põlemiskamber praktiliselt puudub.
et seda veega ehmatada tuleb sul sinna vaid veetolmu lasta sisse , muidu asi hapu.
kui teed sellega nagu bensukaga , et hoiad pööret yleval ja lased väiksel veejoal karbussist sisse joosta siis laksab kepsud hetkest ära.


Mehed te saate valest aru, mootoril ainult mingi vidin puudu siis saaks käima.Oleks sellist raamatu(kataloogi) moodi asja vaja, et vaadata millega tegu.Mida sa seda mootorit ikka niisama käiad kui tead ette, et käima ei lähe :D


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 13:04 
Eemal
Liige

Liitunud: 11 Mai, 2006 10:12
Postitusi: 308
Asukoht: Hiiumaa
AT-T mootor = (deforsseeritud) T54 mootor, mis omakorda on T34 edasiarendus. Eeldan, et Lagedi T34-le pandud PTS mootor on midagi analoogset. Ehk saab sinna kapoti alla kiigata? See "mingi vidin" võib ju misiganes olla. Kuni kõrgsurvepumbani välja. :P


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 13:38 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Mai, 2005 12:46
Postitusi: 463
Asukoht: põlvamaa
Tee vähemalt pilt kus on mootori küljed näha. Ja ka sellest kohast kus see "vidin" puudub. Tosooli ärge ikka küll mootorisse kallake. Tegemist on ju siirupiga mis kleebib teil kõik osad kinni. Veega on teine lugu. Mina võtaks pihustid maha ja sealt laseks sisse WD40. Peaaegu igas tanklas on müügil seda.
NB! kui rõngad kinni on siis peaks vedades käima minema Ja ka soovitaks kasutada stardi eeterit. Viimasega ei tohi küll liialdada.

_________________
Muideks lahe foorum on see :)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 14:16 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4422
Asukoht: Tallinn
Lagedi mootori pealt vaatamine või siia pildi riputamine muidugi parim lahendus kui miski jubin puudu. Peaasi, väldi liigset lahtivõtmist. Oli juhus, kus mees võttis MAZ- kraanal mitte käivituva mootori molekulideks, kusjuures talvel hoovi peal, kuna kraana ei mahtunud töökotta. Pärast selgus, et eelpritseautomaadi juures oli mutter lahti tulnud ja kõrgrõhupump ei käinud ringi.
Tosool ei polümeriseeru, seega ei kleebi midagi kinni. Kõrgrõhupumba plunserpaar võib kinni jääda kui kütuses on vett olnud või vilets kütus on vaiku sisaldanud. Omal oli just selline juhus. Pihustistendis kasutasin mingit solkkütust, mis pihku juhtus ja kui pärast seda polnud paar kuud stendi kasutanud, oligi kinni. Suure vaevaga sai jälle käima.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 16:49 
Eemal
Liige

Liitunud: 11 Mai, 2006 10:12
Postitusi: 308
Asukoht: Hiiumaa
Siin on pilt sama mootori raudteevariandist: http://narrow.parovoz.com/images/MISC/1D12.gif

Ehk tuleb mõni puuduv pulk tuttav ette? B2 diislite kohta üht-teist ikka netist leiab... AT-T mootori täpset tüüpi niikuinii ei tea.[/img]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 17:45 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Mai, 2005 12:46
Postitusi: 463
Asukoht: põlvamaa
Tosool ei polümeriseeru, seega ei kleebi midagi kinni. ......
See on ikka väga rumal arvamus. Glütseriin on sama mis suhkur paagis. Kui ei usu siis võta tilk tosooli plekk nõusse ja kuumuta. Vaatamis juhtub.

_________________
Muideks lahe foorum on see :)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2006 17:50 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Nov, 2006 23:42
Postitusi: 73
Asukoht: Kapoland
Viljandis metsamajandi vanaraua hunnikus vedeles kah kunagi miski taoline masina romu millel oli see kasti lobudik pealt löödud ja mingi trossimajandus aretatud, tõenäoliselt teiste välja sikutamiseks, mootor ja veel üht teist oli veel peal, maru masin igatahes kui teistel pead kapoti üles tõstma siis sellel ronid kabiinist alla mootoriruumi.

_________________
ARBEIT MACHT FREI!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt