Messerscmitt Bf-109 G

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Immelmann
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Sept, 2005 14:55
Kontakt:

Postitus Postitas Immelmann »

Tänud lisainfo eest! Magus tükk igatahes. Piltidest ja jutust selgub, et tiivad on palju paremas seisukorras. Ja mootoririkkeks oli sihtmärgipalakas, mis õnnestus puksiirlennuki tagant ära lasta ja endale mootori õhuvõtuavasse püüda. Tegijal juhtub nii mõndagi.
Kasutaja avatar
speedsta
Liige
Postitusi: 2059
Liitunud: 22 Veebr, 2005 12:20
Asukoht: Dorpat
Kontakt:

Postitus Postitas speedsta »

Võibolla kergelt rumal küsimus, aga vaadates pilti http://pilt.ee/photo/584826/13505530/
jääb mulle selgusetuks, kuidas saavad omavahel läbi kuulipildujad ja propeller, nii et nad üksteist ei purusta. Kas kuulipilduja ja propeller on sellistel puhkudel sünkroonis?
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Troll »

Loomulikult. Juba Esimeses Maailmasõjas võeti kasutusele propelleri tööga sünkroniseeritud kuulipildujad.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Kasutaja avatar
speedsta
Liige
Postitusi: 2059
Liitunud: 22 Veebr, 2005 12:20
Asukoht: Dorpat
Kontakt:

Postitus Postitas speedsta »

Tegelikult sellist vastust ma lootsingi kuulda, sest teisiti poleks vist võimalik, aga äkki valgstad lähemalt, kuidas need sünkrooni pannakse?
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Troll »

speedsta kirjutas:Tegelikult sellist vastust ma lootsingi kuulda, sest teisiti poleks vist võimalik, aga äkki valgstad lähemalt, kuidas need sünkrooni pannakse?
Väga üldsõnaliselt seletades lülitatakse kuulipilduja just sel momendil korraks välja kui tiivik läbib tulejoont. Esialgu oli see puhtmehhaaniline, kus tiivikulaba küljes olev tõukur lükkas tulejoonele lähenedes pika varda abil kuulipilduja päästiku välja. Hiljem võeti kasutusele keerulisemad elektroonilised süsteemid.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
ministry
Liige
Postitusi: 42
Liitunud: 07 Sept, 2005 16:50
Asukoht: Pernau
Kontakt:

Postitus Postitas ministry »

Tere!
Natuke hilja küll,aga parem hilja kui mitte kunagi,panen omapoolsed pildid vrakist. Teisi pilte lennumuuseumist on ka,ehk ei muutu liialt teemaväliseks.
tõnuv
Liige
Postitusi: 638
Liitunud: 05 Jaan, 2005 19:07
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas tõnuv »

Väga meeldiv talve ajal vaadata.Mis pobikelk see õues on?
ministry
Liige
Postitusi: 42
Liitunud: 07 Sept, 2005 16:50
Asukoht: Pernau
Kontakt:

Postitus Postitas ministry »

See pobikelk seal õues on ühe külasepa vaimusünnitis.Projekt oli tal vist selline et ehitada kandevkerega lennuk(ilma tiibadeta).Mootor peal ja puha.Propeller asus kere keskel asuvas torus.Piloodi pea vaatas kerest välja kah toru sees,propa ees.Vaateväli väga "avar".Naljakas kätetöö oli ta küll.Üsna robustselt plekki lõigatud ja painutatud.Õhku ta siiski ei olevat tõusnud(õnneks).Esimesel käivitusel oli mootor saba andnud.Rohkem katseid ei tehtud.
Immelmann
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Sept, 2005 14:55
Kontakt:

Postitus Postitas Immelmann »

Kui juba muuseum jutuks tuli, panen siia oma piltidest ka mõned, just muud peale Messeri vraki. Enamus kipub kattuma Ministry omadega, sest ohkisime ikka samade asjade juures. Aga ehk on pildiallkirjadest kasu.
http://pilt.ee/view/649574/
tõnuv
Liige
Postitusi: 638
Liitunud: 05 Jaan, 2005 19:07
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas tõnuv »

Douglas on lahe...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist