4. leht 4-st

Postitatud: 28 Sept, 2005 1:00
Postitas Immelmann
Tänud lisainfo eest! Magus tükk igatahes. Piltidest ja jutust selgub, et tiivad on palju paremas seisukorras. Ja mootoririkkeks oli sihtmärgipalakas, mis õnnestus puksiirlennuki tagant ära lasta ja endale mootori õhuvõtuavasse püüda. Tegijal juhtub nii mõndagi.

Postitatud: 11 Okt, 2005 21:58
Postitas speedsta
Võibolla kergelt rumal küsimus, aga vaadates pilti http://pilt.ee/photo/584826/13505530/
jääb mulle selgusetuks, kuidas saavad omavahel läbi kuulipildujad ja propeller, nii et nad üksteist ei purusta. Kas kuulipilduja ja propeller on sellistel puhkudel sünkroonis?

Postitatud: 11 Okt, 2005 22:18
Postitas Troll
Loomulikult. Juba Esimeses Maailmasõjas võeti kasutusele propelleri tööga sünkroniseeritud kuulipildujad.

Postitatud: 11 Okt, 2005 22:53
Postitas speedsta
Tegelikult sellist vastust ma lootsingi kuulda, sest teisiti poleks vist võimalik, aga äkki valgstad lähemalt, kuidas need sünkrooni pannakse?

Postitatud: 11 Okt, 2005 23:42
Postitas Troll
speedsta kirjutas:Tegelikult sellist vastust ma lootsingi kuulda, sest teisiti poleks vist võimalik, aga äkki valgstad lähemalt, kuidas need sünkrooni pannakse?
Väga üldsõnaliselt seletades lülitatakse kuulipilduja just sel momendil korraks välja kui tiivik läbib tulejoont. Esialgu oli see puhtmehhaaniline, kus tiivikulaba küljes olev tõukur lükkas tulejoonele lähenedes pika varda abil kuulipilduja päästiku välja. Hiljem võeti kasutusele keerulisemad elektroonilised süsteemid.

Postitatud: 22 Nov, 2005 18:42
Postitas ministry
Tere!
Natuke hilja küll,aga parem hilja kui mitte kunagi,panen omapoolsed pildid vrakist. Teisi pilte lennumuuseumist on ka,ehk ei muutu liialt teemaväliseks.

Postitatud: 22 Nov, 2005 22:37
Postitas tõnuv
Väga meeldiv talve ajal vaadata.Mis pobikelk see õues on?

Postitatud: 23 Nov, 2005 17:47
Postitas ministry
See pobikelk seal õues on ühe külasepa vaimusünnitis.Projekt oli tal vist selline et ehitada kandevkerega lennuk(ilma tiibadeta).Mootor peal ja puha.Propeller asus kere keskel asuvas torus.Piloodi pea vaatas kerest välja kah toru sees,propa ees.Vaateväli väga "avar".Naljakas kätetöö oli ta küll.Üsna robustselt plekki lõigatud ja painutatud.Õhku ta siiski ei olevat tõusnud(õnneks).Esimesel käivitusel oli mootor saba andnud.Rohkem katseid ei tehtud.

Postitatud: 23 Nov, 2005 22:45
Postitas Immelmann
Kui juba muuseum jutuks tuli, panen siia oma piltidest ka mõned, just muud peale Messeri vraki. Enamus kipub kattuma Ministry omadega, sest ohkisime ikka samade asjade juures. Aga ehk on pildiallkirjadest kasu.
http://pilt.ee/view/649574/

Postitatud: 23 Nov, 2005 22:53
Postitas tõnuv
Douglas on lahe...