www.militaar.net
http://militaar.net/phpBB2/

T-26
http://militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?f=40&t=701
1. leht 3-st

Autor:  ugandiklubi [ 28 Veebr, 2005 13:55 ]
Teema pealkiri:  T-26

Oleks selline küsimus ,mida arvate vene tankist T-26 ja selle kasutamisest 1941aastal ? http://www.battlefield.ru/t26.html

Autor:  denis23 [ 01 Mär, 2005 0:41 ]
Teema pealkiri: 

mis sellest ikka arvata....tank nagu tank ikka.
selle kasutamisestiiliga mida venelastel oli aastal 41 poleks neid aidanud ei T-26 ei KV, ei T-55. Kui oleks taevast saadanud 10000 T80UK otse tehastelt oleks ikka sama tulemus.
Veel võin lisada et 41 aastal venelastel oli süsteemne probleem 45 mm mürsude kvaliteediga - nende termotöötlemise tehnoloogia oli rikutud selle tulemusega oli see praktiliselt ebaefektiivne isegi 20 mm soomuse vastu, lagunes, rsk.

Aga muidu, normaalne tank oli, taktika oli halb...

Autor:  ugandiklubi [ 01 Mär, 2005 17:21 ]
Teema pealkiri: 

Oskad ehk soovitad kohti kust vöiks leida vene tankiüksuste taktika kohta 1941aastal.

Autor:  denis23 [ 01 Mär, 2005 20:37 ]
Teema pealkiri: 

proovi seda esialguks


http://mechcorps.rkka.ru/

Autor:  ugandiklubi [ 06 Nov, 2005 14:29 ]
Teema pealkiri: 

Pilt

Autor:  ugandiklubi [ 06 Nov, 2005 14:42 ]
Teema pealkiri: 

Ja lisa soomusega
Pilt
Pilt

Autor:  fossiil [ 06 Nov, 2005 15:56 ]
Teema pealkiri: 

Mina arvan et oli üks suht kummaline asjandus, see 31 aasta mudel oma kahe kuulipritsiga oli nagu loogilise kontseptsiooniga, kuid kui 33 -dal aastal monteeriti peale üks suurem torn 45 mm kahuriga, siis läks asi paigast ära - kahuri läbilöögivõime ja soomuse paksus jäid ilmsesse disproportsiooni, mida püüti hiljem tagantjärele lisasoomusega parandada. Tulemus ei oleks olnudki tehnilises mõttes eriti halb, kui mootor ei oleks pidanud töötama võimete piiril.
Aga kasutamine, no kui vene poole strateegid ja taktikud lasid 41 aasta lõpuks enamuse oma 25000 -sest tankiarmaadast lihtsalt ära hävitada, siis ei ole erilist tähtsust, milliste masinatega oli tegu. Kuid usun et õige kasutamise korral oleks ka nendega olnud võimalik üsna palju ära teha.

Autor:  -iff- [ 25 Nov, 2005 10:44 ]
Teema pealkiri: 

Soome lahest välja tõmmatud T-26
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=2953&mm=2&vd=1

Autor:  speedsta [ 25 Nov, 2005 16:05 ]
Teema pealkiri: 

Oli teine vist tahtnud põgenemise käigus lõiget teha üle lahe, soomlastelt varastatud 10 penniline tarvis kiiresti kodumaale viia :D

Autor:  Abramis [ 02 Apr, 2006 20:07 ]
Teema pealkiri: 

Ka venelastel oli 1941. a Eestis ainult T 26 tüüpi tankid või oli ka mingeid muid mudeleid...

Autor:  oleeg [ 02 Apr, 2006 21:42 ]
Teema pealkiri: 

Oli ka BT-5, BT-7 ja selle modifikatsioone jne jne.
Lisaks mitmesugust muud tehnikat, mida rahvas hiljem on tankideks kutsunud: mitmesugused tanketid ja suurtükiveokid.
Aga loomulikult ka Eesti KV vanad Mark V-d jne jne.

Vaata siit:
http://mechcorps.rkka.ru/index.htm

terv
o

Autor:  soadf [ 20 Jaan, 2007 22:44 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas sellel kirstul jahutus toimis?Kas kellegil pole joonist ,kuidas ventilaator on tanki kinnitatud?

Autor:  soadf [ 21 Jaan, 2007 14:14 ]
Teema pealkiri: 

Pilt
Pilt
Asi peaks olema 41.aastast ja vene tanki küljest mille sakslased öhkulasid.

Autor:  uusmario [ 22 Jaan, 2007 1:29 ]
Teema pealkiri: 

Torni lael.Aga kas just selline ei oska öelda.paremal pool korpuses peaks T-26 olema kaanega suletav ventilatsiooni ava.

Pilt

See ümar "kõrgendus", mis jääb torni lael kahe periskoobi keskele ongi ventilatsiooni ava.

Autor:  fossiil [ 22 Jaan, 2007 10:37 ]
Teema pealkiri: 

Odot nüüd veidi - küsiti ikka vist jahutuse kohta - no et midamooodi tanki mootorit jahutati? Ventilatsioon jah, see käis torni lael (eesosas keskel) oleva reguleeritava luugi kaudu, aga sundventilatsiooni ei olnud, seega tuuleke tõmbas luugist välja niipalju kui tõmbas ja kõik, mehed puhkisid püssirohusuitsu sees enamuse saastast oma kopsudest läbi.
Aga mootori jahutus - kuna tegu oli õhkjahutusega mootoriga, siis kogu seda värki toimima panev tsentrifuugaaltüüpi ventilaator asus mootori all, viimane oli nimelt lamavas asendis. Õhk sisenes mootoriruumi ülaosas oleva kaldus ribidega kaitstud (hiljem nurkrauast valmistatud rest) ava kaudu, kohe selle all olid õliradiaatori torud, egasi liikus õhk suunajat mööda mootori silindrite ümber alla ventilaatorisse ja väljus mootoriruumi lae tagaosas olevast võretatud avast.
Kuidas nägi välja ventilaator - ei tea , kuna kõikidel skeemidel on ta kattega varjatud - pildil olev asjandus ei ole igatahes tsentrifugaalne ja tundub suurema õhuvoolu tekitamiseks sutsu lahjavõitu olevat.

Urmas.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/