Tere.
Saksa kiiver kõlbab ainult sõjaaegsetele militaartsiklitele.
Tuul viliseb kõrvus, kael on õhtuks vähemalt sentimeeter kokku pekstud ja kukkumisel pole erilist kaitset. Kaitseprillid peavad kindlasti ees olema.
Autoga sõites ehmatab mõne putuka mats vastu esiklaasi ära, vastu nägu maipõrnikaga saades viskab vist sadulast ära.
Olen saanud herilase käest enne ristteed täpselt nina ja huule vahele. Risttee möödus pimeduses. Kuulsin ainult õllepudelite kilinat süles. Õhtul jäi pruudi külastamine küll ära.
Kui ei taha politsei ja näokirurgidega tegemist teha, siis kanna korralikku kiivrit.
Aga oma BMW R-12 WH sadulas meeldib mulle ainult teraskiiver!
Käige mu sõnade, aga mitte tegude järgi!!
Toomas.
Saksa kiiver motokiivriks!?
Eestis müüdavad Saksa Potid ei oma ECE ega DOT sertifikaati, mis tähendab, et sõita nendega põhimõtteliselt ei tohiks. Usaldust ei tekita ka see, et too "poti" replica kaalub pea poole vähem kui korralik lahtine kiiver.
Müüakse neid mänguasju siin http://www.motopood.ee/pood/default.php?cPath=101_103
http://motopost.ee/index.php?kat=55
Su tsikkel aga on rohkem Ameerika kui Saksa stiilis, võib olla sobiks poti asemel selline rohkem
http://mail.autoring.ee/cat/?id=cat,,,938-C56A5017XL
Iseenesest soovitaks ikka kinnist kiivrit.
Müüakse neid mänguasju siin http://www.motopood.ee/pood/default.php?cPath=101_103
http://motopost.ee/index.php?kat=55
Su tsikkel aga on rohkem Ameerika kui Saksa stiilis, võib olla sobiks poti asemel selline rohkem
http://mail.autoring.ee/cat/?id=cat,,,938-C56A5017XL
Iseenesest soovitaks ikka kinnist kiivrit.
Lihtne spekulatsioon-kas te kaevikusse läheksite mootorratturikiivriga?
Ja kui vastus on ei (mida ajude olemasolu korral võiks eeldada, vastasel juhul pole vahet-sõitke või üldse ilma, mis see kõks täiskondist pallile ikka teeb).....siis mis põhjus tirib teid kaevikukiivriga raudeesli selga?
Iga asi on ikka omas kohas ette nähtud kasutamiseks!
Ja kui vastus on ei (mida ajude olemasolu korral võiks eeldada, vastasel juhul pole vahet-sõitke või üldse ilma, mis see kõks täiskondist pallile ikka teeb).....siis mis põhjus tirib teid kaevikukiivriga raudeesli selga?
Iga asi on ikka omas kohas ette nähtud kasutamiseks!
voina k voinu, a obeb-po rasparjadku!
Küsimus - kas tasub kanda kiivrit tsikliga sõites? (saksa poti kandmine võrdub sisuliselt üldse mitte kandmisega)
Mõningaid piltvastuseid, positiivses võtmes (räigemad otsige ise netist, neid kus lõualuu on alt rebenenud inimestel ja silmad mööda asfalti laiali):
Kes tahab sõita nii, et ka peale seda esimest kukkumist oleks võimalik oma hammastega pudru süüa või naisele naeratada, see enamasti kannab "päris" kiivrit. Aga eks valik on ikka igaühe enda teha. Kaitset kukkumise vastu pott kindlasti ei paku.
PS. Kui on väljanägemise osas mure, siis chopperimehele sobilikke täiskiivreid leiab ka muide - olgu ta mattmust vähese valgega või hoopis midagi airbrushitud asja:
Näiteks nii:
Mõningaid piltvastuseid, positiivses võtmes (räigemad otsige ise netist, neid kus lõualuu on alt rebenenud inimestel ja silmad mööda asfalti laiali):
Kes tahab sõita nii, et ka peale seda esimest kukkumist oleks võimalik oma hammastega pudru süüa või naisele naeratada, see enamasti kannab "päris" kiivrit. Aga eks valik on ikka igaühe enda teha. Kaitset kukkumise vastu pott kindlasti ei paku.
PS. Kui on väljanägemise osas mure, siis chopperimehele sobilikke täiskiivreid leiab ka muide - olgu ta mattmust vähese valgega või hoopis midagi airbrushitud asja:
Näiteks nii:
Pauk või paar peab ikka olema - kasvõi selleks et 50 aastat hiljem avada debatt teemal "okupatsioon".
Ommik.Kuna su küsimus,täpselt minu erialalt,siis ühinen ka eespoolkõnelejatega ja soovitan sulle ikka kinnist kiivrit.Loomulikult saad selle soetada ka avaneva näoosaga,kui oled suitsumees,miinuseks see,et avanev on ca 200 grammi raskem.Saksa kiivriga miinus see,et peale 70 km/h hakkab ta peas hõljuma ja väänab tõesti kaela,ise olen sellega 2X kukkunud.Esimene kord lendas kõva sädemevihk näo eest läbi,kiivri eenduvad servad abiks,kõrv jäi pähe.Teine kord oli nokk esimene mis maad puutus,kiiver kadus hetkega peast,hea et kolpa kuskile vastu ei pannud .Aga hambad õnnestus paar aastat tagasi välja kukkuda,lahtine chopperikiiver ja endurokas kokku ei passi,eriti kruusal.Käisin nägupidi vastu lenksuotsa ja õunast ikka enam ampsu ei võta,ja usu hambaarst võib nii krdi tore mees olla kui tahes,pappi võtab ta rämedalt.
Sõbrad elu on hunnitu,kuid tripper on jälk.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist