AN-2 (Tatru 1998)
Noh ja miks see siis Suurel Auhinnal ei osalenud?
Kena ja kodune lind. Läigib ehk liiast.
Tatru?
Kena ja kodune lind. Läigib ehk liiast.
Tatru?
Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
1. mina ja tähtajad ei käi kokku- ei jõudnud valmisLuciano kirjutas:Noh ja miks see siis Suurel Auhinnal ei osalenud?
Kena ja kodune lind. Läigib ehk liiast.
Tatru?
2. oleks teine vist suht mannetu välja näinud teiste vahel.
EDIT:
Talad ei pea rohelised olema
Tehisintellekt ei suuda kunagi asendada inimidiootsust!
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Igati lahe An! See on huvitav, et enne siin lehel polegi vist sellist objekti, millest kaks ühesugust mudelit tehtud. Minu eelmise aasta An ju sama nr 40.
Ise veetsin palju aega langevarjurite kodukal, et pisidetaile õigeks viia. Kui sul huvi veidi viimast lihvi anda, siis vaata siin ringi..siin on väga palju detailseid pilte nr 40 lennukist.
http://www.slk.ee/19367.html
Nt mis põhja all toimub, mis lael toimub (tagumine antenn, sangade asetus), kuidas ja kas need tossid üldse katusel on. Ses osas on asi nt õpetuse omast erinev. Ka on nt näha, et nr 40l (nr 41 samuti) on propp sinine. Lisaks on Trumpeteri karbis olev leegitoru paras õnnetus, ehk päris suvaline junn... ise tegin selle nullist uue just selle lehe piltide järgi. Samuti ei ole nr 40l neid mullis küljeaknaid jne
Ja kui plaanid tiibade pingutustrosse teha, siis nendest on ka seal pilte..enne hüpet võtted. Kuna need on lindid, ehk lapikud, siis ise nägin kõvasti vaeva vähegi õige profiili otsimisega.
Edu igatahes,
Kk
Ise veetsin palju aega langevarjurite kodukal, et pisidetaile õigeks viia. Kui sul huvi veidi viimast lihvi anda, siis vaata siin ringi..siin on väga palju detailseid pilte nr 40 lennukist.
http://www.slk.ee/19367.html
Nt mis põhja all toimub, mis lael toimub (tagumine antenn, sangade asetus), kuidas ja kas need tossid üldse katusel on. Ses osas on asi nt õpetuse omast erinev. Ka on nt näha, et nr 40l (nr 41 samuti) on propp sinine. Lisaks on Trumpeteri karbis olev leegitoru paras õnnetus, ehk päris suvaline junn... ise tegin selle nullist uue just selle lehe piltide järgi. Samuti ei ole nr 40l neid mullis küljeaknaid jne
Ja kui plaanid tiibade pingutustrosse teha, siis nendest on ka seal pilte..enne hüpet võtted. Kuna need on lindid, ehk lapikud, siis ise nägin kõvasti vaeva vähegi õige profiili otsimisega.
Edu igatahes,
Kk
Arvan, et ei hakka selle lennuki "õigeks tuunimisega" kuigi suurt vaeva nägema, kuna esimese SUURE mööda laskmise tegin juba siis, kui Trumpeteri pakutud paneelide ühendusjooned sügavamaks vedasin. Muidugi tegin seda omast tarkusest, mitte eelnevalt pilte vaadates! See on see noor veri- vaja kõigepealt valmis ehitada ja alles siis vigu otsida!
Aga kas on võimalik, et 1998 aastal (nii oli klepsude tootja antud "õpetusel" kirjas) olid värvid vähe teised? kasvõi see number 40 on ju mudelil hoopis teitsugune, kui piltidel! Ja toda vappi polnud üldse kaasas, samuti polnud mainitud sinist proppi!
STE
Aga kas on võimalik, et 1998 aastal (nii oli klepsude tootja antud "õpetusel" kirjas) olid värvid vähe teised? kasvõi see number 40 on ju mudelil hoopis teitsugune, kui piltidel! Ja toda vappi polnud üldse kaasas, samuti polnud mainitud sinist proppi!
STE
Tehisintellekt ei suuda kunagi asendada inimidiootsust!
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
T-40
. . .katusel nn eesmine "antenn" - tegelikult kütuse süsteemi õhutuse tarbeks olev toru on punane.
On olemas katusel veel lisa antenn millist kohtab vist ainult eesti õhuväe An- 2
katusel ei ole "linte" "trosse" - kesklaine raadiojaam on ammu maha monteeritud.
Tiivatalad on jah sinised.
Ukse trepid on enamikel An-2 punased, et ei unustaks õue ehk siis sees oleks teda lihtsam tagumise seina külge kinnitatuna märgata.
Vasakule küljele ilmus maaling . . 99 aastal (ei ütle mille järgi ja miks - sellel on oma pikem lugu mida vähesed teavad)
Propeller on sel lennukil olnud ka musta värvi 2006-2007
Kõhualused antennid e iole sel lennukil kaitsvates karpides olnud.
Nii puhas on see lennuk olnud vist küll ainult vahetult peale kere remonti . . .1998 a jaanuaris.
Kiitused asja tegijale igal juhul.
On olemas katusel veel lisa antenn millist kohtab vist ainult eesti õhuväe An- 2
katusel ei ole "linte" "trosse" - kesklaine raadiojaam on ammu maha monteeritud.
Tiivatalad on jah sinised.
Ukse trepid on enamikel An-2 punased, et ei unustaks õue ehk siis sees oleks teda lihtsam tagumise seina külge kinnitatuna märgata.
Vasakule küljele ilmus maaling . . 99 aastal (ei ütle mille järgi ja miks - sellel on oma pikem lugu mida vähesed teavad)
Propeller on sel lennukil olnud ka musta värvi 2006-2007
Kõhualused antennid e iole sel lennukil kaitsvates karpides olnud.
Nii puhas on see lennuk olnud vist küll ainult vahetult peale kere remonti . . .1998 a jaanuaris.
Kiitused asja tegijale igal juhul.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist