...Heinkel 100D. Tootja Revell...aastast 1984. Karbi sees siis tegelikult Lindbergi toodang aastast 1965...nojah. Ühesõnaga- juhendi lehel oli 10 sammu...ja juppe täpselt 20.
Mõtlesin- kiire värk...aga kui võrdlesin aastat kaheksa tagasi tehtud MPMi mudeliga...tjah...sai seda toorikut siis tuunitud. Kabiini sisuks Morane ülejäänud juppidest ikkagi näidikutega esipaneel...ja juhtkang ja pedaalid, Nakajima Ki-87 iste (mida tuli muidugi õhemaks lõigata), rihmad koos pannaldega, pisut kangikesi jne. Kahju, et see ilu sinna soomusklaasi alla peitu jääb.
Lisaks Revelli/Lindbergi versioonil olid kabiini tagumised kolmnurksed aknad "umbsed"...st neid pidi markeerima siis hõbedase või valge värviga. No pisut puurimist ja skalpelliga lõikumist (plaastrid olid ka hädavalikud antud protsessi juures)- sain aknad avatuks. Katsin siis crystal cleariga.
Mida siis veel sai täiendatud? Väljalaske kollektorid said auguliseks, teliku katted õhemaks lihvitud, telikule lisavidinad jääkidest ehitatud (kitarrikeelte ülejäägid kulusid marjaks ära), kõhualune radiaator lahti lõigatud ja sisse enamvähem adekvaatsed ribakesed kleebitud. Ja loomulikult- otsisin dekaalihunnikust jääke- leidsin vajaliku hulga "hinomaru" embleeme...ja siis kombineerisin ühe sakslase 1/32 Heinkeli eeskujul pisut nipet-näpet lisaks. (Vaata siit lisaks
http://www.hyperscale.com/2019/gallerie ... 32rs_1.htm ).
Ja kuna keegi ei tea mismoodi need Jaapanisse müüdud Heinkel 100D tegelikult välja nägid...no lasin fantaasial hea maitse piires lennata. (Netis on antud teemal ikka päris tigedaid arvamustevahetusi). Sabal olev number sai siis ülejääkidest kombineeritud kunagi ehitatud Jaapani Heinkel 112 eeskujul. Ja selline "putuk" tuli siis välja. Viimasel pildil siis koos kunagi ammu ehitatud MPMi toodangu näidisega.
Manus:
heinkel 100D vol 1.jpg [ 1.01 MB | Vaadatud 363 korda ]
Manus:
Heinkel 100D vol 4.jpg [ 883.02 KB | Vaadatud 361 korda ]
Manus:
heinkel 100D.jpg [ 1.01 MB | Vaadatud 361 korda ]
Vaat nii. Olge terved.
Väli