Suvi on mudeliehituseks raske aeg, aga valmis ta siiski lõpuks sai. Tegemist siis Hobby Bossi mudeliga 38M Toldi II (B40) ehk siis Toldi II (k.hk. B40).
Lühidalt ka masinast endast: Rootsi firmas AB Landsverk projekteeritud ja tootmisse läinud tanki Strv L-60 litsentsi ostis omale ka Ungari. Aastatel 1939-1942 seal tootmises olnud tank sai nimetuseks M38 Toldi ning selle perioodi jooksul jõuti neid kokku ehitada vaid 202 masinat. Esmalt läks tootmisse Toldi I (k.hk. A20), mis oli relvastatud 20mm kahuriga ning toodeti 80 masinat. Teiseks variandiks oli Toldi II (k.hk. B20), millel oli võrreldes eelmise masinaga suurendatud esisoomuse paksust, kokku 110 masinat. 1942 aastal jõuti arusaamisele, et 20mm kahuril on liiga väike tulejõud ning toodetud masinaid hakati ümber relvastama 40mm kahuritega. Ümber relvastati 80 tanki, mis said nimeks Toldi II (k.hk. B40). 42. aastal jõuti ka masina kolmanda versioonini, mille nimetuseks sai Toldi III (k.hk. C40), valmis neid vaid 12 masinat.
Tank võeti Ungari relvastusse 1940. aastal ning esmakordselt kasutati neid sõjategevuses 1941. aastal Jugoslaavias. 1941-1944, sõjas Nõukogude Liidu vastu kasutati masinaid nende kerge soomuse, väikese tulejõu ja heade sideseadmete tõttu enamjaolt luuretegevuses.
Tänapäeval on neid masinaid võimalik näha Moskva lähedal Kubinka tankimuuseumis, kus on Toldi I ja Toldi IIa. Ka Iirimaal Dublinis asub kaks masinat, millest üks on täiesti töökorras.
Mudelist ka, kui jätta välja roomikud, oli mudeli koostamine suhteliselt lõbus. Roomikud olid aga paras peavalu, väga haprad, väiksemagi vale liigutuse korral kippusid purunema, peale selle oli neid vaja ka viilida, et kokku istuks. Värvimisel katsetasin siis esmakordselt kolmevärvilist kammot, ise jään rahule (värvitud, nagu te ka ise aru juba saite pintsliga).
Aga siis pildid:



