ja nende ruumis olev lisavoolikute-juhtmete lisamine. Peatselt tuhina vaibumist ja selginemist pole märgata.Seda susisevat tähte ei leidnud klav iatuuril üles. (Parovoz, leidsin üles! sellel juhul tuleb vajutada korraga s klahvi ja parempoolset alt-ctrl korraga)
Calico Käkid
Re: Calico Käkid
Järgnev ilmateade: Tornado möllab edasi järgneval teemadega: värviparandused, tuled ja viled, saššii
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Calico Käkid
Edeneb jõudsalt, kuid pean tunnistama, et algus lubas oluliselt paremat tulemust, kui viimastel piltidel nähtav. Kuigi ülejäänud lennuk sai klismo abil värvi selga, siis põhi tundub olevat värvitud siiski pintsliga - kui ei, siis on värvkatte ühtlus klismo kohta küll enneolematult halb. Detailid ja nende piirjooned on üsna räpakad ja laialivalguvad - eriti õnnetud on ses osas telikupesad ja düüsid, aga ka ninakoonuse piirjoon on üsna "karvane". Düüsid näivad, nagu oleks ohtralt kollase tavoti, või relvamäärdega sisse määritud. Kleepjat olemust süvendab ka see, et õhust on sinna arvestatavalt kellegi lendlevat karvkatet peale sattunud.
Ega eriti ei hellitanud praegu oma kriitikaga, kuid algus lubas palju oluliselt puhtamat ja selgemat viimistlust. Raske on muidugi vahel ausalt oma mõtteid välja laduda, eriti teades, et autor on asja kallal kõvasti vaeva näinud. Kuid Calico on juba aastaid tuttav tegija siin ja sellise kogemustepagasiga mehe suhtes on ootused kõrgemale seatud, kui algaja puhul. Aga ma ei tea ka - ega pildi peal näevadki kõik mudelitegemised pisut teisiti välja, kui reaalis ning asi pole ju veel päris valmis ka - äkki suudad sellega veel imet teha.
Kristjan
Ega eriti ei hellitanud praegu oma kriitikaga, kuid algus lubas palju oluliselt puhtamat ja selgemat viimistlust. Raske on muidugi vahel ausalt oma mõtteid välja laduda, eriti teades, et autor on asja kallal kõvasti vaeva näinud. Kuid Calico on juba aastaid tuttav tegija siin ja sellise kogemustepagasiga mehe suhtes on ootused kõrgemale seatud, kui algaja puhul. Aga ma ei tea ka - ega pildi peal näevadki kõik mudelitegemised pisut teisiti välja, kui reaalis ning asi pole ju veel päris valmis ka - äkki suudad sellega veel imet teha.
Kristjan
Re: Calico Käkid
Eks ta ole jah, mõningaid veel parandusele kuuluvaid karvu-kriibus-kraabuseid ole jah. Ega ma isegi veel päris täpselt tea, kas mul tuleb nii asi välja nagu ma oma arvamuse järgi tahaks, ikkagi esimene tänapäevane hävitaja. Kasutan lõppviimistlemisel pintslit, ilmselt lähipildid teevad asja hullemaks, kuid toonitan, et asi on veel lõpptulemusest kaugel, mõni tulevane etapp saab pildi peal olema veel hullem, garanteerin seda!
Kuid seda ma tean kindlalt et mu ehitusstiil on täiesti erinev vaoina äärmiselt puhta ja iga etapi lõpuni viimistlemise, justkui mudelismi käsiraamatu jaoks tehtud näidismudelid. Otse loomulikult, mida ma ka kindlasti kadestan ja imetlen, nagu ka neid joonistajaid ja kunstnikke, kes suudavad fotole sarnanevaid pilte teha peaaegu et üks ühele. Minu pintsli-klismo-guashipesu stiil on näide teistsugusest, kergelt mõningaid reegleid puudutav kuid samas erinevaid töövõtteid improviseerides koduste ja lihtsamate ja endale meelepäraste vahenditega, loomlikult riskides sellega lõpptulemuses. Siiski teen eelkõige iseenda jaoks, ning leian et kui ma hakkan kõike tegema, nagu teised, ning samas ise ei taha ja piinlen asja taga, miks ma siis üldse selle hobiga tegelen. Siia pilte üles pannes näitan millega ma tegelen, ning nagu ka antud juhul, saan kinnitusi mõningate isegi kahtlustatavate kvaliteediprobleemide kohta, muutudes sellest loodetavasti ikka paremaks. Ning kui ikkagi lõpptulemus ei meeldi, noh see on juba igaühe enda asi, hobi on selline natuke egoistlik asi, seljuhul pole ju see väga taotuslik. Imestan isegi kui tugevaks on siin mu kriitikataluvus on muutunud, sest üldjuhul on see asju arendava toimega. Kuid mõte mis tekkis ülalkirjutatud lugema, tekkis mul mõte, hmm jaa, saan aru miks nii mõnigi pintsli või niisama mudelimees, kes palju põnevaid projekte teinud ja sadu mudeleid koostanud, siia asjade üles panemisest eriti ei hooli. Lihtsalt, mille jaoks, kui ta tahab ikka samamoodi mudelile jutte vedada, ning teiste arvamusest ei hooli. Tõesti, milleks. Sellised mõtted siis kergelt OT.
Ning lõpuks on mudeli ilusaks saamiseks alati üks võimalus- tuleb võtta euroalusetäis õlut ja see lihtsalt ilusaks juua!
PS: joomisele ei õhuta ning ei propageeri alkoholismi!
Kuid seda ma tean kindlalt et mu ehitusstiil on täiesti erinev vaoina äärmiselt puhta ja iga etapi lõpuni viimistlemise, justkui mudelismi käsiraamatu jaoks tehtud näidismudelid. Otse loomulikult, mida ma ka kindlasti kadestan ja imetlen, nagu ka neid joonistajaid ja kunstnikke, kes suudavad fotole sarnanevaid pilte teha peaaegu et üks ühele. Minu pintsli-klismo-guashipesu stiil on näide teistsugusest, kergelt mõningaid reegleid puudutav kuid samas erinevaid töövõtteid improviseerides koduste ja lihtsamate ja endale meelepäraste vahenditega, loomlikult riskides sellega lõpptulemuses. Siiski teen eelkõige iseenda jaoks, ning leian et kui ma hakkan kõike tegema, nagu teised, ning samas ise ei taha ja piinlen asja taga, miks ma siis üldse selle hobiga tegelen. Siia pilte üles pannes näitan millega ma tegelen, ning nagu ka antud juhul, saan kinnitusi mõningate isegi kahtlustatavate kvaliteediprobleemide kohta, muutudes sellest loodetavasti ikka paremaks. Ning kui ikkagi lõpptulemus ei meeldi, noh see on juba igaühe enda asi, hobi on selline natuke egoistlik asi, seljuhul pole ju see väga taotuslik. Imestan isegi kui tugevaks on siin mu kriitikataluvus on muutunud, sest üldjuhul on see asju arendava toimega. Kuid mõte mis tekkis ülalkirjutatud lugema, tekkis mul mõte, hmm jaa, saan aru miks nii mõnigi pintsli või niisama mudelimees, kes palju põnevaid projekte teinud ja sadu mudeleid koostanud, siia asjade üles panemisest eriti ei hooli. Lihtsalt, mille jaoks, kui ta tahab ikka samamoodi mudelile jutte vedada, ning teiste arvamusest ei hooli. Tõesti, milleks. Sellised mõtted siis kergelt OT.
Ning lõpuks on mudeli ilusaks saamiseks alati üks võimalus- tuleb võtta euroalusetäis õlut ja see lihtsalt ilusaks juua!
PS: joomisele ei õhuta ning ei propageeri alkoholismi!
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Calico Käkid
Ei jutt jumala õige. Kindlasti ma ei taha kellelegi "ära panna". Mudeleid ja nende ehitust foorumis on põnev ja meelierutav vaadata. Kuid eks see foorumisse postitamise mõte seisne ka selles, et keegi võõra pilguga asja üle vaataks. Ja tagasiside olemus kõigub ka vastavalt autorile, vastavalt tema enda stiilile ja arusaamisele sellest hobist. Kui mitte enda mätta otsast kobiseda, siis kelle mätta otsast veel. Et selles mõttes ei maksaks kindlasti negatiivset kriitikat südamesse võtta - laussõimamist meil ju siin ei ole - vaid seal leiduv konstruktiivne osa välja noppida, kui seda on - kui ei ole, no mis seal's ikka.
Praegusel juhul mulle tundub pisut, et see lennuk on ikka märkimisväärselt suurem asi, kui enne siin teemas nähtud mudelid. Et need võtted ja tehnikad, mida sa oled siiani kasutanud, ei õigusta end alati suurematel lagedamatel pindadel ja ulatuslikumatel üleminekutel. Selles mõttes, et olgugi tegu hobiga, pean ma oluliseks ning edasiviivaks ka isiklikku arengut ja paindlikkust erinevate tehnikate omandamisel ja kasutamisel ja eks see peegeldub ka minu sõnavõttudes.
Et ühest küljest võib küll vabastavana tunduda mõte, et "ma ei tõmba jutte samamoodi, kui teised. Ei ehita selliseid mudeleid, nagu kõik ehitavad ja teen asju täiesti omamoodi". Samas, kui seda teistele sarnanemist igati vältima hakata, siis muutume me väga kiirelt ikkagi selle sama mõtte vangiks. See jätkuvalt dikteerib ja piirab, mida me teeme. Et kui sa kirjutad, et tunned vahel teiste töid vaadates kadedust, siis ma tean seda tunnet hästi - mulgi on omad meistrid ja tööd, mis annavad kadeduseks alust. Aga kadedus on selline hea asi, et ta annab ajendi arenemiseks. Soovi sellisele tasemele pidevalt läheneda.
Lihtsalt minupoolsed mõtted ja ulatuslik OT
Praegusel juhul mulle tundub pisut, et see lennuk on ikka märkimisväärselt suurem asi, kui enne siin teemas nähtud mudelid. Et need võtted ja tehnikad, mida sa oled siiani kasutanud, ei õigusta end alati suurematel lagedamatel pindadel ja ulatuslikumatel üleminekutel. Selles mõttes, et olgugi tegu hobiga, pean ma oluliseks ning edasiviivaks ka isiklikku arengut ja paindlikkust erinevate tehnikate omandamisel ja kasutamisel ja eks see peegeldub ka minu sõnavõttudes.
Et ühest küljest võib küll vabastavana tunduda mõte, et "ma ei tõmba jutte samamoodi, kui teised. Ei ehita selliseid mudeleid, nagu kõik ehitavad ja teen asju täiesti omamoodi". Samas, kui seda teistele sarnanemist igati vältima hakata, siis muutume me väga kiirelt ikkagi selle sama mõtte vangiks. See jätkuvalt dikteerib ja piirab, mida me teeme. Et kui sa kirjutad, et tunned vahel teiste töid vaadates kadedust, siis ma tean seda tunnet hästi - mulgi on omad meistrid ja tööd, mis annavad kadeduseks alust. Aga kadedus on selline hea asi, et ta annab ajendi arenemiseks. Soovi sellisele tasemele pidevalt läheneda.
Lihtsalt minupoolsed mõtted ja ulatuslik OT
Re: Calico Käkid
Ei oskagi kohe kommenteerida - ootaksin enne lõpptulemuse ära, kuigi tõsi ta on, et meil kõigil on täielik valikuvabadus, kuidas ja milliseid mudeleid ning töövõtteid eelistame.
Edu!
Edu!
Re: Calico Käkid
Ja lähebki elu edasi: justkui sünnipäevahommik, sain suure paki inglismaalt esmaba hommik. muidu mõningaid asju on ikka mu laealusesse riiulisse tilkund, kuid nüüd siis midagi vahvat ja põnevat mida teistegagi jagada.
eriti sügelevad käed viimase pisipahalaste kohta 1/700 mõõtkavas-lennukitele on isegi dekaalid!
Ja Tornado sai nüüd pesu. seekord alustasi pesuvee tegemist sinisest, mida tumedamaks mustaga toonisin.
tulemus hetkel selline
ilmselt kõige karmim töö on veel ees, dekaale on lehel 182tk, mõned neist ikka peris väiksed, ning enamus neist läheb käiku ka-niet paaripäevane töö kindlalt.
eriti sügelevad käed viimase pisipahalaste kohta 1/700 mõõtkavas-lennukitele on isegi dekaalid!
Ja Tornado sai nüüd pesu. seekord alustasi pesuvee tegemist sinisest, mida tumedamaks mustaga toonisin.
tulemus hetkel selline
ilmselt kõige karmim töö on veel ees, dekaale on lehel 182tk, mõned neist ikka peris väiksed, ning enamus neist läheb käiku ka-niet paaripäevane töö kindlalt.
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Calico Käkid
Üsna väsinud ilmega lennuk saab olema:)
Me oleme kunagi sel teemal vestelnud ka ja ma tean, et oled ääretult kinni oma pesutehnika puhul guašide kasutamisega. Kuid ma ei väsi soovitamast - proovi pesuks kasutada õlivärve - näed kui palju mõnusamaks läheb asi nii tööprotsessi, kui ka tulemuse osas. Asi on nimelt selles, et Vesialuselised värvid ja lahustid ei kipu oma pindpinevuse tõttu "voolama" ja seetõttu kipub pigment laikudeks kuivama. Õlivärvidega on selles suhtes parem, et lahusti (tärpentiin või lakibensiisn) valgub pinnale laiali ja kannab pigmendi kohe kaasa. Samuti lasevad õlivärvid endaga pikalt mängida. Ja see kõik hakkab end eriti õigustama just suuremamõõdulistel mudelitel ja nende pindadel
Minu jaoks tekitab küsimusi ka see, et miks oled valinud tööprotsessi järjekorras enne pesu ning alles seejärel dekaalide panemise. Arvestades, et markeeringud kuluvad samaaegselt lennuki üldpinnaga, siis kas ei või juhtuda, et dekaalide osa jääb ülejäänud lennukiga liialt värske? Samuti, kui dekaalid hiljem lakiga katad, siis lakid ühtlasi ära ka pesu ning kaob pesust tekkinud erinevate pindade läikimisest tulenev mänglevus.
Muidu aga ootan põnevusega lõpputulemust.
Kristjan
Me oleme kunagi sel teemal vestelnud ka ja ma tean, et oled ääretult kinni oma pesutehnika puhul guašide kasutamisega. Kuid ma ei väsi soovitamast - proovi pesuks kasutada õlivärve - näed kui palju mõnusamaks läheb asi nii tööprotsessi, kui ka tulemuse osas. Asi on nimelt selles, et Vesialuselised värvid ja lahustid ei kipu oma pindpinevuse tõttu "voolama" ja seetõttu kipub pigment laikudeks kuivama. Õlivärvidega on selles suhtes parem, et lahusti (tärpentiin või lakibensiisn) valgub pinnale laiali ja kannab pigmendi kohe kaasa. Samuti lasevad õlivärvid endaga pikalt mängida. Ja see kõik hakkab end eriti õigustama just suuremamõõdulistel mudelitel ja nende pindadel
Minu jaoks tekitab küsimusi ka see, et miks oled valinud tööprotsessi järjekorras enne pesu ning alles seejärel dekaalide panemise. Arvestades, et markeeringud kuluvad samaaegselt lennuki üldpinnaga, siis kas ei või juhtuda, et dekaalide osa jääb ülejäänud lennukiga liialt värske? Samuti, kui dekaalid hiljem lakiga katad, siis lakid ühtlasi ära ka pesu ning kaob pesust tekkinud erinevate pindade läikimisest tulenev mänglevus.
Muidu aga ootan põnevusega lõpputulemust.
Kristjan
- Parovoz
- Liige
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
- Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
- Kontakt:
Re: Calico Käkid
Tere-tere!
Reinkarnatsioon õnnestus...tubli
nüüd siis lisan omalt poolt mõne mõtte. Sain aru , et teed pesu guašiga - ei ole just kõige parem asi lennumudelite juures. Tehnikal jah. Ja nagu märkis vaoinas , on mõttekam pesu teha peale dekaalide peale kandmist. Tean , et Revell mudelitel on üsna head ja mahukad dekaalid, aga kas guašiga töödeldud pind pärast "sulandab" need sisse?
Kahtlen. Ja pesu kohapealt , kaasaegsed lennuaparaadid on suht puhtad. On erandeid, kuid enamjaolt puhtad. See on minu arvamus.
Krt, nende dekaalide puhul jääb soovida jaksu ainult. Neid on tõesti palju aga tulemus peab jääma äge. Ehk näeb seda Minimaailmal.
Lugupidamisega
Reinkarnatsioon õnnestus...tubli
nüüd siis lisan omalt poolt mõne mõtte. Sain aru , et teed pesu guašiga - ei ole just kõige parem asi lennumudelite juures. Tehnikal jah. Ja nagu märkis vaoinas , on mõttekam pesu teha peale dekaalide peale kandmist. Tean , et Revell mudelitel on üsna head ja mahukad dekaalid, aga kas guašiga töödeldud pind pärast "sulandab" need sisse?
Kahtlen. Ja pesu kohapealt , kaasaegsed lennuaparaadid on suht puhtad. On erandeid, kuid enamjaolt puhtad. See on minu arvamus.
Krt, nende dekaalide puhul jääb soovida jaksu ainult. Neid on tõesti palju aga tulemus peab jääma äge. Ehk näeb seda Minimaailmal.
Lugupidamisega
Taara avitab! ...
Re: Calico Käkid
+1 vaoina jutule. mina ka ei saa sellest fenomenist aru. aga kuna iga "teenindav töötaja kiidab oma", siis haibin enda (juba aastakese kasutusel olevat) komplekti: õlivärv ja tulemasina bensiin. eelised tärpentini ees: kuivab väga kiiresti. 10-konna minutiga. lihtne üleliigset maha pühkida, just kuivanut. viimane Messer on ka tehtud seda meetodit kasutades. alguses näeb välja nagu seasulgu kõhulikäinud vares, aga salvrätt ja vatitikk teevad jälle linnust vaadatava asja. eks ma seal low tech tiigri juures kajastan seda bensiiniseiklust täpsemalt, aga anna aega. võid ise vahepeal proovida, ehk saad lõpuks oma guašid lapsele edasi pärandada...oled ääretult kinni oma pesutehnika puhul guašide kasutamisega.
1/700 lennukikandja eest kiidan. saladuskatte all võin öelda, et mul on ka karbis ootamas 1/700 jaapanlaste "Zuikaku"
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Re: Calico Käkid
Hehe, nüüd saingi, nagu ka arvasin, kui tuppaessunud kass!
Siin minu tegelik tegevuskava:
Antud tulemus on täpselt selline, kuhu ma ka jõuda tahtsin. Guashipesu teen just selle pärast, et guash, mida ma ujutan üle masina, toonib alusvärvi ka, ning ei tule ära ka peale vatitikuga nühkimist, kui ma ka ei taha koos põhivärviga eemaldamist. eelnevad projektid on just näidanud, et kui ma pesen pärast dekaale, jäävad dekaalialused selgelt näha puhtamad ja teist tooni. Nüüd on alus ära toonitud, ning kui dekaalid on peale ilusti kuivanud, on mul seda pesutooni veel alles jäetud paletile, saan dekaalikohal olevad praod ja jooned üle tõmmata. Nii saab ühtlustada dekaal-alus värvitoonide ebaühtlust. Ning tulemus jääb suht dirty-nagu mul ka plaanis on.
esimene pilt on deviantart.com ist kus ma kasutajana liigun, sain mingi aeg jutule ühe US Navy tüübiga, kes oma töö käigus teeb fotosi kui saab laevade peal toimuvast. üks pilt tal tehtud siin:
mille juurde ise seletab:
http://navjag.deviantart.com/art/Overhead-351985299
Ning netis tuhlates Tornadode erinevaid pilte, ütleks et minu oma on peris puhtake...
ja siinsamas Jõgeval lennanud lennuk Tallinnas maandunud:
Niet tahma tuleb sabatüürile mul lõpuks juurdegi kanda, et imiteerida pidurduskilpidest tagasipaiskunud sabaleegijälgi.
Aga tänud muretsemast poisid, vahva näha et pöidlahoidjaid on kenasti! Ma tõesti pean lugu teie toetusest!
Siin minu tegelik tegevuskava:
Antud tulemus on täpselt selline, kuhu ma ka jõuda tahtsin. Guashipesu teen just selle pärast, et guash, mida ma ujutan üle masina, toonib alusvärvi ka, ning ei tule ära ka peale vatitikuga nühkimist, kui ma ka ei taha koos põhivärviga eemaldamist. eelnevad projektid on just näidanud, et kui ma pesen pärast dekaale, jäävad dekaalialused selgelt näha puhtamad ja teist tooni. Nüüd on alus ära toonitud, ning kui dekaalid on peale ilusti kuivanud, on mul seda pesutooni veel alles jäetud paletile, saan dekaalikohal olevad praod ja jooned üle tõmmata. Nii saab ühtlustada dekaal-alus värvitoonide ebaühtlust. Ning tulemus jääb suht dirty-nagu mul ka plaanis on.
nüüd pilte elusatest lennukitest tegevuses:Ja pesu kohapealt , kaasaegsed lennuaparaadid on suht puhtad. On erandeid, kuid enamjaolt puhtad. See on minu arvamus.
esimene pilt on deviantart.com ist kus ma kasutajana liigun, sain mingi aeg jutule ühe US Navy tüübiga, kes oma töö käigus teeb fotosi kui saab laevade peal toimuvast. üks pilt tal tehtud siin:
mille juurde ise seletab:
Muidu tüüp teeb 1\32 tänapäeva lennukeid ja tema stiil on ka üldiselt puhaste lennukite kujutamises, küll ka preshadingus.Naval aircraft get pretty dirty at Sea. Closeup of the nose of an F/A-18A+ of VMFA 232 Red Devils shows that. Can't really keep up with it, but the crews do all they can to prevent the sea and salty air from eating away at the aircraft. Paint touch-ups are the norm - no need for a smooth, consistent paint finish!
This pic was shot at dusk onboard USS NIMITZ (CVN 68) while at anchor in Hong Kong in April 2008.
http://navjag.deviantart.com/art/Overhead-351985299
Ning netis tuhlates Tornadode erinevaid pilte, ütleks et minu oma on peris puhtake...
ja siinsamas Jõgeval lennanud lennuk Tallinnas maandunud:
Niet tahma tuleb sabatüürile mul lõpuks juurdegi kanda, et imiteerida pidurduskilpidest tagasipaiskunud sabaleegijälgi.
Aga tänud muretsemast poisid, vahva näha et pöidlahoidjaid on kenasti! Ma tõesti pean lugu teie toetusest!
Mul on muidu siuke plaan järgmisena, et mu hakkab tulema järjest ports US Navy IIMS lennukeid mingi kolm kindlasti, ning äkki, kas nende ajal või vahepeal, lõpus, panen laevale ka kiilu maha. Mis oleks kui paneks korraga laevaehituse käima, suht sarnane teema, laevad kui vanad vastased, samas otseselt võistlust ei püstitaks vaid lihtsalt ühildatud laevaehitamist ja kergelt võrdlust. Üks teeb ühele teema, midagi sarnast Vaikne Ookean: JIN Zuikaku made by Hertsog ja mina Vaikne Ookean: USS Lexington made by calico. Kui muidugi muud plaanid, siis arusaadav, peale ei taha sundida nin ei tea isegi mis elu lähitulevikus väga toob. Kuid jah plaanis mul USAkaid mingi ports teha ja siis kandja ka illustreerimiseks kõrvale.1/700 lennukikandja eest kiidan. saladuskatte all võin öelda, et mul on ka karbis ootamas 1/700 jaapanlaste "Zuikaku"
Viimati muutis calico, 28 Mär, 2013 2:09, muudetud 1 kord kokku.
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Calico Käkid
Vaat, siis sa mõistad pisut vääriti - Ei tule ka õlivärv ära, kui ta on kuivanud. Aga tema töödeldavus ja mängitavus, kui ta on värske, on selline, et guaši puhul võid sellisest asjast vaid und näha. Lisaks võid õlipesu puhul unustada ka selle dekaalide puhul kirjeldatud probleemi. Aga ega sa enne aru ei saa, kui ära ei proovi. A kui proovid, siis ilmselt küsid endalt ka küsimuse, miks sellega nii kaua venitasid.Antud tulemus on täpselt selline, kuhu ma ka jõuda tahtsin. Guashipesu teen just selle pärast, et guash, mida ma ujutan üle masina, toonib alusvärvi ka, ning ei tule ära ka peale vatitikuga nühkimist, kui ma ka ei taha koos põhivärviga eemaldamist. projektid on just näidanud, et kui ma pesen pärast dekaale, jäävad dekaalialused selgelt näha puhtamad ja teist tooni.
Re: Calico Käkid
Mm-räägime natuke jah aiast ja aiaaugust. Asi ongi selles et kuna ma tean juba varemast kogemustest, et see guash toonib ja kinnistub alusvärvi, siis ma just tahangi et ta tooniks ja natuke laiguliseks jätaks aluse, ma ei taha puhast pinda jätta. seekord just sellepärast ma sinisega alustasin pesuvee toonimist. ma kasutan seda nõrkust ära selleks lõpptulemuseks, mida ma oma vaimusilmas näen.
Muidugi ei ütle ma, et õlipesu ei proovi- kindlasti proovin, kui mul on vaja taotuslikult puhta pinnaga asja, sest seda guashiga ei tasu unistadagi...
Muidugi ei ütle ma, et õlipesu ei proovi- kindlasti proovin, kui mul on vaja taotuslikult puhta pinnaga asja, sest seda guashiga ei tasu unistadagi...
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Calico Käkid
korraks käis ka endal mõte peast läbi, et "paneks joonele". aga Zuikakule oleks vaja etsinänni juurde tellida. hetkel on see karbi sisu üsna plank. sellega läheb natuke aega, nii et hetkel ma ei torma. aga mõte on iseenesest ilus. anname mõttele aega üks kuukene.JIN Zuikaku made by Hertsog ja mina Vaikne Ookean: USS Lexington made by calico.
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Re: Calico Käkid
Nõus-ilmselt on ka mul plaanis mõni 72ne hellcat-wildcat-corsair enne valmis teha. Aga muidu teeme ää-diil!
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Calico Käkid
Ma kunagi uurisin siin foorumis lennukite puhTuse kohta http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 77#p276377
Küll USA lennukitest, aga mu arust väga lahe demo värvimise kohta http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UsLs#t=30s
Küll USA lennukitest, aga mu arust väga lahe demo värvimise kohta http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UsLs#t=30s
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist