2. leht 44-st

Postitatud: 04 Mär, 2010 23:05
Postitas asjaajaja
Seeru on natuke liiga... vahetu. Ütleb kohe välja, mis sülg suhu toob. Ja paljudele teeb see nalja. Sageli ongi naljakas, aga mõnikord on asi ka veidi liiga üle vindi keeratud. Aga ma jätaks ta nüüd veidi rohkem rahule, las kasvab veel, äkki saab asja... :dont_know:

Postitatud: 05 Mär, 2010 8:48
Postitas Blitzkrieg
No mis puudutab seda et kas keegi on kuntstnik või mitte siis see küll ei seo nüüd inimest kas pintsli või aerograafi taha. Aerograafiga tehakse ikka sellist kunsti et vähe pole. Isiklikult mul on aerograafiga oluliselt paremad tulemused kui pintsliga sest tõesti on värv purgis liiga paks ja kui vedeldada siis tuleb katta mitu korda jne. Minuarust on pintsliga tööd oluliselt rohkem. Sa lihtsalt proovi, kui õnnestub aerograafiga mingi pilt teha , eks siis ise tajud mis sulle parem.
Kas sain õigesti aru et sul on He219 UHU Dragoni oma veel kokku panna. Pole see midagi nii hea. Päris palju on vaja pahteldada ja lihvida seal. Vahepeal käis sellel mudelil isegi prügikast väga lähedalt mööda aga õnnestus ikka tagasi saada. Ja ära raskusi unusta ette otsa panna. See asi sellel mudelil väga oluline. Muidu pead ka traadi saba alla panema nagu mul läks :)
Jõudu edasistel nokitsemistel.

Postitatud: 05 Mär, 2010 9:20
Postitas Joss Metsast
Pintsliga on igastahes keerulisem suuri ühtlaseid pindu katta kui aerograafiga. Eriti veel heleda läikiva värvi puhul. Mattvärv andestab nii mõnegi vea. Aga võimatu see ei ole, ise omalajal kasutasin mitut kihti hästi vedelat värvi. Pintsel oli ka selline hästi pehme ja suur. Aega võttis. Enne ei saanud uue kihiga peale lennata kui vana veel kuivas. Aerograafiga tehes oli 1 kate, pintsliga umbes 5-6 ja ikka polnud päris sama hea. Nüüd moodsate vesivärvidega ole proovinud, eelnev jutt käis emailvärvide kohta, humbroli ja airfixi värvid põhiliselt, lahustiks white spirt.
Samas on pintsliga tegemisel oma võlu, mis seal salata. Aegajalt peab ikka teist kätte võtma ja kasvõi figuure värvima, kohe kuidagi mõnus tunne tekib.... Siis on ka kasutusel vesivärvid, aga krundin enne aerograafi abil ära.

Postitatud: 05 Mär, 2010 14:42
Postitas calico
:shock: apii ma pean pintsli nurka viskama-ahaa ei kavatsegi! :P
proovin edaspidi ka vedelamate segudega. mingit krundivärki ka. katsetan mõne Frogi peal. tean aerograafe kunstnike ka- üks sõber tegeleb sellega. Hmm selle hoiatuse He219 kohta võtan ka arvesse. tina ninasse? :scratch:

Postitatud: 05 Mär, 2010 15:05
Postitas Blitzkrieg
Heh, ninasse :scratch: seal seda ruumi nagu polegi aga igalepoole kuhu saad nii ette kui saad. Mul sama jama et tahtsin ninasse panna aga ruumi pole seal. Panin siis kuhu sain aga krt. väheks jäi ikka. Seega kõik tühimikud mis leiad telikust eespool kasuta targasti tinaga täitmiseks. Või ei pane üldse ja paned ka peene traadi saba alla :)

Postitatud: 05 Mär, 2010 15:12
Postitas calico
samas kui ma niikuinii lõpeks lakke seon. pildistamisel panen kahekordse teibi peale. eks ma katseta- tänks enivei!

Postitatud: 06 Mär, 2010 11:17
Postitas sujuvkala
ma olen lennukitel ninaosa hermeetikut tais lasknud tavaliselt kui nina vaja raskemaks saada :D

Postitatud: 06 Mär, 2010 22:24
Postitas calico
selge sujuv- lähen kokkuvarisend katusega Jõgeva ehitusgammasse hermeetikut hankima. 8)

Postitatud: 07 Mär, 2010 8:54
Postitas fossiil
Ära selle hermeetiku peale nii 100% kindel ole: mudelid on erinevad ja kui konkreetselt sellel isendil on tõepoolest ninaosas vähe ruumi - kirjutati ju, et isegi maksimaalselt tina kasutades jäi teist vajaliku vastukaalu saavutamiseks väheks - siis vaevalt et silikooni erikaal tina omast suurem on.. :dont_know:

Postitatud: 07 Mär, 2010 23:22
Postitas sujuvkala
fossiilil ses suhtes oigus kuid mul oli lennukiks handley page tanker ning sellel oli sees ruumi kuhjaga :)

Postitatud: 06 Apr, 2010 11:04
Postitas calico
Selle nädala tegija on mu endagi üllatuseks siis hoopis selline asi
Pilt
Plaanisin veel üsna hiljuti seda maha müüa, sest pole veel pole haigus nii hull et teeks päris iga aja sõjamasinaid (kuid see süveneb) Aga ülla-ülla! Avastasin suureks rõõmuks et sees on ka jupid olemas vana hea Skytraini lastiruumiga, langevarjurite pinkidega seina ääres
Pilt
Niiet mõeldud mõeldud, kuna karbitäis US Airborne on ootamas värvimist ja lennukit, siis voila!
väike salongivaade
Pilt
siin veel poolenisti kokku panemata ja väheke silumist ootav
Pilt
enne kui poisid näidikute järgi sõitma pidid hakkama

Pilt
Väike värvikatsetus mootorite peal- nimelt seekord katsetan revelli aerosoolpurgivärvi nato olive
Pilt
Ja peale maskimist
Pilt
See mismoodi eileõhtune töö lõppes aga ehk pisut hiljem...

Postitatud: 06 Apr, 2010 12:24
Postitas fossiil
Seni on küll kõik "täpselt nii nagu peab", ootan huviga, et mis siis pärast eilset õhtut sai...

Postitatud: 06 Apr, 2010 18:42
Postitas calico
siin siis kõht värvitud ja maskitud
Pilt
isetehtud autoklaavis- avastasin et, dziisos, oma kolmejalgse sõbra tabureti olin ka uuema värvikihi alla pannud. panin veel öisel ajal lahusti ja lapiga kõik üle et mitte hommikul luumurdudega riskida. vist läks õnneks...
Pilt
ja et ma tahtsin oma esimest triibulist saada, hakkasin aga maskiteipi tühjaks kerima
Pilt
võlts adidase triibud
Pilt
ja päris adidas
Pilt
ja tiivaservad värvi alla. värvi ülejooksu ärge veel norige-see tulebki ehk täna paranduseks, pisut pintslinokitsemist.
Pilt

Postitatud: 06 Apr, 2010 19:17
Postitas Panzergrenadier
Päris hästi edeneb. Triipudega tuleb veel mässata, aga eks pintsel ja maalriteip niisuguse tulemuse koos tekitavadki. Hea on näha vähemalt, et keegi ikka neid triipe teha ka viitsib.

Jõudu!

Postitatud: 06 Apr, 2010 20:27
Postitas von manstein
Täitsa mõnusalt kulgeb.

Natuke jääb kül ainult häirima kerepoolte liitejoon.
Oleks vist tiba pahtlit vajanud , või mis?

Muidu on täitsa viis.