8. leht 10-st
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 01 Okt, 2019 16:43
Postitas Hertsog
jah, võib küll. omal ajal sai isegi nii tehtud et peale pesu ja õlivärvitamist sai üle lakitu veelkord. samas kuna kulumisohtu mudeli puhul minu riiulis pole, siis rohkem enam ei viitsi.
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 19 Okt, 2019 8:34
Postitas tornio
Selline väga uhke Merkava dioraam jäi silma. Näitab ka kuidas täpselt tehakse, vast on entusiastidel huvitav vaadata:
https://youtu.be/DM2kYhBGkOU
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 21 Okt, 2019 14:13
Postitas runno
Ka üks Tiger tanki dioraam, video ongi põhiliselt dioraami ehitusest, mitte niiväga tanki enda omast
https://www.youtube.com/watch?v=6aXPUhejN7g
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 04 Nov, 2019 22:36
Postitas Sam Beaver
Abi oleks jälle tarvis. Kuidas tekitada selle paagi küljele kaanest põhjani ulatuvat keevisõmblust? Õmbluse laius tohiks olla ehk 0,1mm. Mõõtkava on 1/87 ja kujutab endast raudtee-lumepuhuri ca 8 kuupmeetrist kütusepaaki.
Ja siis veel üks rumal küsimus. Kui suur on Klimov VK-1 reaktiivmootori düüsi läbimõõt? Ma olen mööda netti tuhlanud ja leidnud igasugu parameetreid, seda mõõtu paraku mitte.
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 04 Nov, 2019 22:52
Postitas vaoinas
Sam Beaver kirjutas:Kuidas tekitada selle paagi küljele kaanest põhjani ulatuvat keevisõmblust? Õmbluse laius tohiks olla ehk 0,1mm. Mõõtkava on 1/87 ja kujutab endast raudtee-lumepuhuri ca 8 kuupmeetrist kütusepaaki.
Archeri resindekaalid ehk? Näiteks see:
https://www.archertransfers.com/AR88090.html
Kui on soov koduste vahenditega mässata, siis võiks proovida maskida vajalikus kohas teibiga peenike riba ning see lasta aerograafist paksu värvi ja madala survega (et veidi tatistama kipuks). Viimane on teoreetiline mõte ja praktikas proovimata.
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 05 Nov, 2019 1:09
Postitas Fucs
Sam Beaver kirjutas:
Ja siis veel üks rumal küsimus. Kui suur on Klimov VK-1 reaktiivmootori düüsi läbimõõt? Ma olen mööda netti tuhlanud ja leidnud igasugu parameetreid, seda mõõtu paraku mitte.
Vbl on abiks....
.......еще в 1949 г. ЦИАМ и ОКБ-155 начали исследовать возможность повышения тяги ВК-1 путем установки форсажной камеры. В ОКБ-155 под руководством А. И. Комиссарова и Г. Е. Лози-но-Лозинского была создана первая советская форсажная камера с регулируемым соплом. Она состояла из диффузора, собственно камеры и двухпозиционного реактивного сопла (при работе двигателя в режиме «мак-симал» диаметр сопла составлял 540 мм, в режиме «форсаж» – 624 мм).
http://indbooks.in/mirror1.ru/?p=391560
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 05 Nov, 2019 11:15
Postitas Sam Beaver
vaoinas kirjutas:Kui on soov koduste vahenditega mässata, siis võiks proovida maskida vajalikus kohas teibiga peenike riba ning see lasta aerograafist paksu värvi ja madala survega (et veidi tatistama kipuks). Viimane on teoreetiline mõte ja praktikas proovimata.
Aerograafi mul pole (veel), aga mõtet edasi arendades ehk saab sama tulemuse kasutades näiteks aerosoolkrunti?
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 05 Nov, 2019 11:17
Postitas Sam Beaver
Fucs kirjutas:Vbl on abiks...
On küll. Aitäh!
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 05 Nov, 2019 12:15
Postitas vaoinas
Sam Beaver kirjutas:Aerograafi mul pole (veel), aga mõtet edasi arendades ehk saab sama tulemuse kasutades näiteks aerosoolkrunti?
Kui ei proovi, siis teada ei saa.
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 13 Nov, 2019 23:01
Postitas Sam Beaver
vaoinas kirjutas:Sam Beaver kirjutas:Aerograafi mul pole (veel), aga mõtet edasi arendades ehk saab sama tulemuse kasutades näiteks aerosoolkrunti?
Kui ei proovi, siis teada ei saa.
Tamiya fine surface primer 180ml aerosool ja sama tootja 6mm maskimisteip.
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 14 Nov, 2019 12:13
Postitas Joss Metsast
Väga vinks vonks, tegelikult ei tasu aerosoole üldse peljata, ka nö tavaliste aerosoolidega teeb väga head tööd. Maston on üks firma kelle aerosoolid on väga peene teraga, saadaval pea igas ehituspoes..
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 13 Dets, 2019 9:29
Postitas nooruk
Joss Metsast kirjutas:Väga vinks vonks, tegelikult ei tasu aerosoole üldse peljata, ka nö tavaliste aerosoolidega teeb väga head tööd. Maston on üks firma kelle aerosoolid on väga peene teraga, saadaval pea igas ehituspoes..
Aerosoolialla võiks veel surtsutada pihustipudelist tsinki, eeldusega et aluspind on täiesti puhas. Ja siis isegi välioludes sellise asjaga ei peaks aastaid miskit juhtuma, ei korrusiooni ega muud
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 29 Mär, 2020 17:33
Postitas Soobel
Avastasin siin pisifiguriinidele traatraami tehes, et punutise kokkujootmise faasis on palju mugavam traat enne tinaga kokku möksida kui pärast puhtast vasest punutist läbi tinutada. Saab puhtam ja ilusam.
Siis tuli meelde juudiplekk ehk tinutatud raudplekk, millest samuti oli hea asju kokku joota.
Mis viis mõttele.
KAS JUUDITRAATI KAH OLEMAS ON?
Ehk et tinutatud traadist oleks selliseid punutisi palju mugavam kokku joota, kui kooritud värvilise traadi kiust.
Niisiis oleksin huvitatud sellisest traadist, kui olemas on.
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 01 Apr, 2020 21:54
Postitas znif9
Re: nipid ja nõksud
Postitatud: 29 Apr, 2020 10:27
Postitas Sam Beaver
Jälle küsimus. Vallejo puiduefektide komplektiga kaasasolevas instruktsioonis öeldakse et iga sammu vahele peab jääma vähemalt 24h kuivamist. Kas seda kuidagi forsseerida ei saa, näiteks natuke kõrgemal temperatuuril (30-35°) kuivatades?
https://acrylicosvallejo.com/wp-content ... ts-set.jpg