Tere jälle
Mõned nädalad on mööda läinud ja pisitasa on aega olnud ka mudelit nokkida. Küll sisemised tööd ja nikerdamised, mis üldmuljes suurt ei kajastu.
Armatuurlaua plastosa õõnestasin alt tühjaks. Peale pikemat kaalumist otsustasin, et Voyageri kilet kelladena siiski ei kasuta - tolle trükk oli pisut laiali valguv mistõttu väiksemate kellade asemele oleks lihtsalt must latakas jäänud. Tellisin Archeri Panzer IV kellade dekaalid, kust saab üht teist kasutada, lisaks on mul varuks veel mingeid archeri näidikuid, nii, et usutavasti saab kõige selle peale üsna tõetruu komplekti kokku küll. Voyageri pleki kellade auke urgitsesin samuti suuremaks.

Käigukang ning juhtimiskangid on samuti tehtud asjade nimekirjas. Käigukang tuli sealjuures üsna nullist ehitada - kasutada kannatas Bronco komplektist vaid nupp. Juhtimiskangidest vaid nii palju, et ümarosa asendasin messingtoruga. Ning muidugi alumine põrandal olev liigendiosa, mis on asendatud Voyageri etsiga.

Raadiot tuunisin ka. Muuhulgas leiab eelpool mainitud Archer'i Panzer IV dekaalilehelt dekaalid ka raadio jaoks, mistõttu jääb väriseva käega maalimine ära ja loodetavasti saab sellest kena asja.

Mingil põhjusel on fotodelt näha, et mehhaaniliste suunanäitajate ning külgmiste signaallampide kaablid ripuvad kabiinis üsna juhuslikus asendis olles kinnitatud vaid paari klambriga. Üritasin fotodel nähtuvat olukorda võimalikult tõetruult järgi aimata.

Ka kabiinisisene vints on valminud asjade nimekirjas. Metallosa on peamiselt Voyageri etsidest. Trumli kokkujootmisega oli tükk aega kurja tegemist peaasjalikult seetõttu, et külgketastes olevad augud olid suurevõitu. Trummel käib ka kenasti ringi, kuigi vänt on liimiga paigale fikseeritud.


Keskmisele ventšahtile on Bronco mingil põhjusel MP40 paigaldanud, kuigi fotol näib selle koha peal asuvat hoopiski tulekustuti. Kustuti on, nagu viimasel ajal tavaks, Orange Hobby komplekt.

Ja kabiini üldpilt näeb praegu välja selline:

Välisematest töödest on katusele lastiruumi ja meeskonna luugid ära pandud. Sealjuures sai juhi ja radisti luukide puhul kasutada olemasolevaid hingi. Samas tuli need luugid jällegi seest tühjaks lõigata ja sisemine luugi raamiosa stüreeniga asendada. Broncol olid need eksituse kombel teisel küljel asetsevate neediridadega võrreldes nihkesse sattunud.


Tasapisi hakkab kogunema ka kraami, millega tühjavõitu lastiruumi täita:

Üldpilt on hetkel selline:



Kristjan