t-34/85 ja t-34/76
t-34/85 ja t-34/76
Kas nende vahe oli ainult tornis ja kahuris
Re: t-34/85 ja t-34/76
No kui vääga kaugelt vaadata, siis peamine erinevus ongi kahuri rauaõõne läbimõdus. Üks asi on ikka 76mm ja teine tera 85 mm. Kusjuures algne projekt nägi ette hoopis 45 mm ja veidi toodeti ka 57 mm-se kahuriga isendit. Samas torne on juba 76 mm kahuriga masinal päris mitu erinevat, kahte sorti "pirukat": keevitatud ja valatud, seejärel mutrid: veidi üle 22 erineva valatud modifikatsiooni, pluss stantsitud mutrid. Ka kahurid erinesid, 76 mm-sed olid alguses L-10 (prototüübil), L-11, seejärel F-34 ja veidi ZIS-4, 85-sed alguses D5T, hiljem ZIS-S-53. Erinevustest kere, rataste, roomikute ja muu sellise konstruktsioonis sa arvatavasti teada ei tahagi.
Urmas.
Urmas.
Re: t-34/85 ja t-34/76
eks sa räägi siisfossiil kirjutas:No kui vääga kaugelt vaadata, siis peamine erinevus ongi kahuri rauaõõne läbimõdus. Üks asi on ikka 76mm ja teine tera 85 mm. Kusjuures algne projekt nägi ette hoopis 45 mm ja veidi toodeti ka 57 mm-se kahuriga isendit. Samas torne on juba 76 mm kahuriga masinal päris mitu erinevat, kahte sorti "pirukat": keevitatud ja valatud, seejärel mutrid: veidi üle 22 erineva valatud modifikatsiooni, pluss stantsitud mutrid. Ka kahurid erinesid, 76 mm-sed olid alguses L-10 (prototüübil), L-11, seejärel F-34 ja veidi ZIS-4, 85-sed alguses D5T, hiljem ZIS-S-53. Erinevustest kere, rataste, roomikute ja muu sellise konstruktsioonis sa arvatavasti teada ei tahagi.
Urmas.
Re: t-34/85 ja t-34/76
neid torne oli siis neil päris paljufossiil kirjutas:No kui vääga kaugelt vaadata, siis peamine erinevus ongi kahuri rauaõõne läbimõdus. Üks asi on ikka 76mm ja teine tera 85 mm. Kusjuures algne projekt nägi ette hoopis 45 mm ja veidi toodeti ka 57 mm-se kahuriga isendit. Samas torne on juba 76 mm kahuriga masinal päris mitu erinevat, kahte sorti "pirukat": keevitatud ja valatud, seejärel mutrid: veidi üle 22 erineva valatud modifikatsiooni, pluss stantsitud mutrid. Ka kahurid erinesid, 76 mm-sed olid alguses L-10 (prototüübil), L-11, seejärel F-34 ja veidi ZIS-4, 85-sed alguses D5T, hiljem ZIS-S-53. Erinevustest kere, rataste, roomikute ja muu sellise konstruktsioonis sa arvatavasti teada ei tahagi.
Urmas.
Re: t-34/85 ja t-34/76
..aga sa mõtle ikka enne, kui tsiteerima kipud - millist olulist infi lisas su paarisõnalisele postitusele kogu tekstiploki kaasalohistamine? Ja veel kaks korda järjest? Ehk oleks teinekord mõttekam niisama vastus kirjutada?
ääretult sügav tõdemus - vääris lausa omaette postingut...neid torne oli siis neil päris palju
Kui sul peaks mingi konkreetne küsimus tekkima, siis küsi - mis mõte on niisama lambist heietamisel?eks sa räägi siis
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist