1. leht 1-st

t-34/85 ja t-34/76

Postitatud: 09 Jaan, 2014 17:25
Postitas kaurkoor
Kas nende vahe oli ainult tornis ja kahuris

Re: t-34/85 ja t-34/76

Postitatud: 09 Jaan, 2014 21:53
Postitas fossiil
No kui vääga kaugelt vaadata, siis peamine erinevus ongi kahuri rauaõõne läbimõdus. Üks asi on ikka 76mm ja teine tera 85 mm. Kusjuures algne projekt nägi ette hoopis 45 mm ja veidi toodeti ka 57 mm-se kahuriga isendit. Samas torne on juba 76 mm kahuriga masinal päris mitu erinevat, kahte sorti "pirukat": keevitatud ja valatud, seejärel mutrid: veidi üle 22 erineva valatud modifikatsiooni, pluss stantsitud mutrid. Ka kahurid erinesid, 76 mm-sed olid alguses L-10 (prototüübil), L-11, seejärel F-34 ja veidi ZIS-4, 85-sed alguses D5T, hiljem ZIS-S-53. Erinevustest kere, rataste, roomikute ja muu sellise konstruktsioonis sa arvatavasti teada ei tahagi.

Urmas.

Re: t-34/85 ja t-34/76

Postitatud: 03 Veebr, 2014 16:42
Postitas kaurkoor
fossiil kirjutas:No kui vääga kaugelt vaadata, siis peamine erinevus ongi kahuri rauaõõne läbimõdus. Üks asi on ikka 76mm ja teine tera 85 mm. Kusjuures algne projekt nägi ette hoopis 45 mm ja veidi toodeti ka 57 mm-se kahuriga isendit. Samas torne on juba 76 mm kahuriga masinal päris mitu erinevat, kahte sorti "pirukat": keevitatud ja valatud, seejärel mutrid: veidi üle 22 erineva valatud modifikatsiooni, pluss stantsitud mutrid. Ka kahurid erinesid, 76 mm-sed olid alguses L-10 (prototüübil), L-11, seejärel F-34 ja veidi ZIS-4, 85-sed alguses D5T, hiljem ZIS-S-53. Erinevustest kere, rataste, roomikute ja muu sellise konstruktsioonis sa arvatavasti teada ei tahagi.

Urmas.
eks sa räägi siis :D

Re: t-34/85 ja t-34/76

Postitatud: 03 Veebr, 2014 16:42
Postitas kaurkoor
fossiil kirjutas:No kui vääga kaugelt vaadata, siis peamine erinevus ongi kahuri rauaõõne läbimõdus. Üks asi on ikka 76mm ja teine tera 85 mm. Kusjuures algne projekt nägi ette hoopis 45 mm ja veidi toodeti ka 57 mm-se kahuriga isendit. Samas torne on juba 76 mm kahuriga masinal päris mitu erinevat, kahte sorti "pirukat": keevitatud ja valatud, seejärel mutrid: veidi üle 22 erineva valatud modifikatsiooni, pluss stantsitud mutrid. Ka kahurid erinesid, 76 mm-sed olid alguses L-10 (prototüübil), L-11, seejärel F-34 ja veidi ZIS-4, 85-sed alguses D5T, hiljem ZIS-S-53. Erinevustest kere, rataste, roomikute ja muu sellise konstruktsioonis sa arvatavasti teada ei tahagi.

Urmas.
neid torne oli siis neil päris palju

Re: t-34/85 ja t-34/76

Postitatud: 03 Veebr, 2014 19:39
Postitas fossiil
..aga sa mõtle ikka enne, kui tsiteerima kipud - millist olulist infi lisas su paarisõnalisele postitusele kogu tekstiploki kaasalohistamine? Ja veel kaks korda järjest? Ehk oleks teinekord mõttekam niisama vastus kirjutada?
neid torne oli siis neil päris palju
ääretult sügav tõdemus - vääris lausa omaette postingut...
eks sa räägi siis :D
Kui sul peaks mingi konkreetne küsimus tekkima, siis küsi - mis mõte on niisama lambist heietamisel?