Suur auhind !!!
-
- Liige
- Postitusi: 232
- Liitunud: 20 Jaan, 2006 14:06
- Kontakt:
Tervist!
Panzergrenadier küsis, et kes mida teeb ja kui kaugel on - olen juba mõned korrad maininud, et tõin Soomest Model Expolt RPM -i Renault FT-17. Tegelikult oli plaanis hoopis Arsenal-Crossley soomusauto valmis nikerdada, isegi kere projektsioonid sai nii enam-vähem valmis kribatud, kuid käiguosaga tekkisid raskused - fotodel ei ole sildu praktiliselt näha. Võtsin küll ühendust mehega, kes teigi Laidoneri muuseumi jaoks omal ajal 1:10 maketi, kuid ta ütles, et mudeli sildade konstruktsioon on midagi ligilähedast, ei enam. Kuna ei õnnestunud leida kedagi, kes oleks Bovingtonis asuva Crossley veoauto baasil valmistatud soomusauto sildu pildistanud, siis läksin kergema vastupanu teed ja mõtlesin Renault FT kallal kähkuka korda saata. Aga võta näpust - mudel on nii tehtud, et "otse karbist" ei õnnestugi kõiki detaile kokku saada, kui siis ehk vägisi
Lisan mõned pildid kah, korra vaadata on ikka etem, kui mitu korda jutustada:
Torn on praktiliselt valmis, selle kallale ma enam ei lähe, juhi koha esisoomusega on veel tegu, no liiga mööda oli lihtsalt:
No ja üks veidi detailsem pilt ka:
Iseküsimus on veel roomik - kaasasolevad kummipaelad on niii õnnetud ja lisaks veel jubedalt kortsus, nii et võtsin ette kiire master-mudeli tegemise ning hetkel valmib esimene vorm. Eks pärast paistab, kas jõuan valmis või ei.
Urmas.
Panzergrenadier küsis, et kes mida teeb ja kui kaugel on - olen juba mõned korrad maininud, et tõin Soomest Model Expolt RPM -i Renault FT-17. Tegelikult oli plaanis hoopis Arsenal-Crossley soomusauto valmis nikerdada, isegi kere projektsioonid sai nii enam-vähem valmis kribatud, kuid käiguosaga tekkisid raskused - fotodel ei ole sildu praktiliselt näha. Võtsin küll ühendust mehega, kes teigi Laidoneri muuseumi jaoks omal ajal 1:10 maketi, kuid ta ütles, et mudeli sildade konstruktsioon on midagi ligilähedast, ei enam. Kuna ei õnnestunud leida kedagi, kes oleks Bovingtonis asuva Crossley veoauto baasil valmistatud soomusauto sildu pildistanud, siis läksin kergema vastupanu teed ja mõtlesin Renault FT kallal kähkuka korda saata. Aga võta näpust - mudel on nii tehtud, et "otse karbist" ei õnnestugi kõiki detaile kokku saada, kui siis ehk vägisi
Lisan mõned pildid kah, korra vaadata on ikka etem, kui mitu korda jutustada:
Torn on praktiliselt valmis, selle kallale ma enam ei lähe, juhi koha esisoomusega on veel tegu, no liiga mööda oli lihtsalt:
No ja üks veidi detailsem pilt ka:
Iseküsimus on veel roomik - kaasasolevad kummipaelad on niii õnnetud ja lisaks veel jubedalt kortsus, nii et võtsin ette kiire master-mudeli tegemise ning hetkel valmib esimene vorm. Eks pärast paistab, kas jõuan valmis või ei.
Urmas.
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 274
- Liitunud: 27 Okt, 2005 13:48
- Kontakt:
Tänan, tänan, komplimendid on igatahes toredad
Aga neete saab küll - olen neid varemgi soovijatele jõudumööda teinud, ja poldipäid ja mutreid kah, nii et anna aga teada, kui miski konkreetne asi lisavidinaid vajab. Ainult et proovi needipea läbimõõt või poldi/mutri kuuskandi mõõt nihikuga võimalikult täpselt ära mõõta, siis on mul kah lihtsam.
Urmas.
Aga neete saab küll - olen neid varemgi soovijatele jõudumööda teinud, ja poldipäid ja mutreid kah, nii et anna aga teada, kui miski konkreetne asi lisavidinaid vajab. Ainult et proovi needipea läbimõõt või poldi/mutri kuuskandi mõõt nihikuga võimalikult täpselt ära mõõta, siis on mul kah lihtsam.
Urmas.
Plaan on valmis tahuda Avro Anson mk.I airfixi komplektist. Häda on, et ei leia kusagilt pilte, kuidas see riistapuu Eesti Õhujõudude käes välja nägi. Pardanumber peaks olema 158. Ehk on kellelgi mingit infot käepärast?
Eesti õhuväe üldine trend oli lennukid hõbedaseks värvida. Kas see kehtib ka Ansoni puhul? Kas see oli ülemise turrelliga või ilma?
Võib eeldada, et tähistused olid standardsed: sini-must-valge pöördetüür, külgedel mustad numbrid valge varjuga, tiibadel kolmnurgad.
Eesti õhuväe üldine trend oli lennukid hõbedaseks värvida. Kas see kehtib ka Ansoni puhul? Kas see oli ülemise turrelliga või ilma?
Võib eeldada, et tähistused olid standardsed: sini-must-valge pöördetüür, külgedel mustad numbrid valge varjuga, tiibadel kolmnurgad.
väga huvitav
huvitav idee ehk annaks mudeliehituse lehe
Elagu Eesti Wabariik!
Peaasi et oleksime iseseisvad ja juhid oleks õiged!
Peaasi et oleksime iseseisvad ja juhid oleks õiged!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist