Mõned pisiasjad, mis on vahepeal lisandunud:
1. Vedrustuse stopperid. Karbis olid tegelikult täitsa pandavad detailid nendele kohtadele, kuid otsustasin ise uued teha. Põhiliselt ajendas selleks alusplaatide paksuse erinevus. Kolmnurgad seal peal said ka pisut teravapiirilisemad, kui karbist oleks tulnud. Tõsi, tähelepanelik silm märkab, et nad puutuvad lehtvedrude otstega juba kokku - ilmselt peaks lehtvedrupüramiidid lühemad olema, sest ka detailifotodel on stopperid kere allservas. Ise ei hakanud siin neid vedrusid muutma - liiga palju mängimist oleks sellega, pealegi jäävad need rataste varju.

2. Sumpsid. Bronco on vahepeal selle kit'i alusvanni pisut ümber teinud - algselt olid sumpside asemel ei-tea-kust välja imetud tagatuled - nüüd aga juba sumpside moodi asjad. Otsustasin siiski need tühjaks puurida ja ise uued teha - Bronco torud ei ulatunud kerest välja, ka oli seda ümbritsevaid poldipäid neli. Fotolt aga nähtub neid kuus. Lisaks jäi kahe sumpsi vahele mingi kraani moodi asi - see sai ka messingtorudest uus valmistatud.


3. Õhuvõtuavad. Bronco LWS'i puhul on need paratamatult ümber tehtavad asjad. Broncol on küll nendele kohtadele etsitud võrgud, mida katab plastist paksuvõitu raam, kuid võrgu alla jääb tumm plastpind. Võrkude osa Voyageri karbis on aga ilmselt üks parimaid asju mis selle lisakomplektiga saab. Võrgust allapoole jäävat šahti pole küll ka seal, aga võrkude endi osa koosneb kolmest kihist: all on šahtide jaotusraam, siis tuleb väga filigraanse teostusega võrk ja selle peale kinnitusraam. Alusraami võtsingi aluseks stüreenist šahtide ehitamisel, mis tagas üsna täpse ja puhta tulemuse. Šahtidele kinnitasin võrgu ja raami ning liimisin kogu komplekti tekiossa lõigatud auku - kogu tulemus jääb tekiga samasse tasapinda, nagu on ka paaril fotol päris LWS'il näha.

4. Vendrite kinnitusaasad. Bronco pakub nende kohale vertikaalseid detaili külge valatud ristkülikukujulisi kõrgendusi, mis markeerivad aasade kohti. Neile puurisin kummalegi poole 0.3mm augu, seejärel lihvisin Bronco junnid maha, suskasin aukudesse traadist väänatud aasa ja kinnitasin teiselt poolt liimiga.

5. Vints ja rullik. Vints läks üsna juhendi järgi kokku. Plasttrossi asendasin peene terastrossiga. Rulliku puhul asendasin rullikuosa plastraamist valmistatud enda variandiga. Plekist servadetailid on Bronco etsiraamist.



6. Tüüride alustalad - nendele lisasin alla mutrid - muusosas läksid otse karbist.

Lisaks tuli eemaldada kaks kummagi roomiku kohale juba liimitud ja viimistletud ribi. Bronco ei ole seal viga teinud - osadel masinatel need tõesti olid. Küll aga varastel need fotodele toetudes tõenäoliselt puudusid. Algul mõtlesin küll, et jätan - nende sinna saamisega oli juba küllaltki palju vaeva nähtud, kuid siis lasin ikkagi noal ja hiljem ka pahtlil käia ja eemaldasin need.


Lõpetuseks panen paar pilti üldseisust ka, et keegi ei arvaks, nagu võiks asi tõesti kabrioletiks jääda:


Kristjan