Seejärel sai asuda lae kallale ja siit hakkas pettumusi riburada tulema.
Esialgu tagumised luugid. Puurisin neil hinged läbi, et jätta nad liikuma. Luukide lukustuskäepidemed olid valatud taas luukidega ühte ja seega väga tasapinnalised. Fotodel aga on need kõrged ja prominentsed. Et samad lukustid on ka juhiluugil, siis valmistasin ise messingist uued masterid ning kloonisin luukidele korralikud lukustid.

Seejärel komandörikabiin, millede ülemised nurgad jäid otse karbist väga õnnetud. Nagu esinurgagi puhul - nurkraud maha ja stüreenist uus asemele ning seejärel neile uued needid.

Juhikabiini needid olid üldse mingil põhjusel märgatavalt väiksemad kui ülejäänud tanki omad, mistõttu tuli kogu juhikabiin puhtaks lõigata ja uued needid liimida. Fotol on kabiini seinte needid asendatud, lahtisel katusetükil on näha alamõõdulised originaalid. Juhikabiini pealmised nurkrauad tuli mõistagi maha lõigata ja asendada stüreeniga. Neid kimbutas sama häda, mis igal pool mujalgi nurkadel - ühendusvuuk täpselt keset nurka.

Juhiluugil puurisin samuti hinged läbi ja ehitasin liuguri. Palju mõistatamist pakkus luugi käepide - Mengil oli sinna ette nähtud peenike käepide, kuid fotodel on näha mingi hoopis suurem sang koos kurikat meenutava jurakaga. Üheltki pildilt see samas eriti teravalt ei paista ja ühelgi muuseumitankil ma ka sellist ei leidnud. Midagi õnnestus siiski leiutada sinna, mis enamvähem reaalne tundub.


Juhikabiini taga on mingine tugi, millele tuli täiendavalt lisada seda läbiv toru (tõenäoliselt lipuhoidja). See tugi oli algselt plastikust ja päris korralik, kuid kuna mul õnnestus see sinna lae peale järjepidevalt valesti liimida, siis rikkusin plastikust originaaldetaili niivõrd ära, et pidin metallist uue valmistama. Metalltugi saigi lõppkokkuvõttes parem.


Põhilised asjad katusega seosest tehtud, värvisin lae ära.


Et katus jäi veidi kummi, tuli selle peale liimimiseks kasutada üsna jõulisi võtteid:

Nüüd kui katus peal, oli mahti tegeleda viimaste detailidega kogu tanki kerel. Jahutusava plekist katetega oli Meng samuti veidi mööda pannud. Esiteks olid nad veidi liiga laiad, teiseks olid nad mõlemad alt samasuguse sirge servaga. Fotodelt aga nähtub, et alumise katte serv on jookseb viltu.

Et pingutusratta reguleerimispoltidel puudus Mengi variandis keere, asendasin need metallpoltidega. Neid asenduspolte pakub 1:35 Mark-tüüpi tankidele mingi väike vene tegija, kelle Ebay'st leidsin. Samuti asendasinpingutusmehhanismi kinnitusmutrid Masterclubi omadega. Seda peamiselt seepärast, et need olid Mengil sise- ja välisküljel erineva suurusega.


Tanki reelinguid koostades avastasin mingil hetkel pilte lapates, et tanki lael olevaid keskmisi reelingutugesid kolmel Eesti tankil ei olnudki, ning need tuli uuesti maha lõigata. Summutipütile tegin metallist uued kandurid ning Mr.Surface'ga tekstuuri. Reelingute palgistopparite vedrud tuli samuti ise traadist keerata, sest Mengi omad olid ühelt poolt kandiliseks vormitud.
