Venemaa ootamatu rünnak

Tagantjärele tarkus on täppisteadus. Või kui tädil oleks rattad...
Vasta
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Lemet »

Õige, baseeruvad Migalovos. So...? Tähendab automaatselt, et pole suutelised maanduma pinnaskattega lennuväljale???Omakorda tooks välja "Посадка на грунтовую полосудвух военно-транспортных самолетов Ан-22A . Aga kui tõsiselt, siis tuleks aur suunata hoopis siin mitmel puhul argumendina toodud väitele, nagu oleks Tallinna lennuväljal välistatud raskete transporterite üheaegne maandumine. Mis ilmselgelt on jamps. Maanduvad küll.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Lemet »

Veel nendest õppustest, milliste läbiviimine näikse siin kuidagi müstiline olevat...
Экипажи самолетов Ан-22 «Антей», Ил-76МД, Ан-26 отработали более 40 самолетовылетов в течение двух дней с выполнением взлетов и посадок на заснеженной грунтовой взлетно-посадочной полосе (ВПП). Полеты проходили в условиях низкой облачности, во время выпадения осадков и при сильных порывах ветра.

Предварительно специалистами инженерно-аэродромной службы были оборудованы разметка в темном цвете и специальные контрастные ориентиры ВПП, а грунт и снег утрамбованы спецтехникой для посадки тяжелых военно-транспортных самолетов, вес которых достигает около 200 тонн.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5566
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas toomas tyrk »

Lemet, ära mängi lolli.

Uudis on, et polk harjutas maandumist pinnasekattega lennuväljale. Uudise juures on foto, kus lennukid maanduvad Migalovo lennuväljale.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Lemet »

Ja minu point on selles, et maanduvad ÜHEAEGSELT. Raske mõista? Muideks, Toomas, mina sinu asemel ei julgeks küll kõvahäälselt kuulutada, et tegu pole pinnasekattega. Kui sul juhtimisi mingeid paranormaalseid võimeid mõistagi pole.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Lemet »

Et lõpeks hala pinnasekattega aerodroomi suhtes...

https://www.vesti.ru/doc.html?id=206909 ... d%3D148770
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36640
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Kriku »

Lemet kirjutas:Ja minu point on selles, et maanduvad ÜHEAEGSELT.
Kus see kirjas on?

Samale rajale maanduvad või?
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Lemet »

Kriku kirjutas:
Lemet kirjutas:Ja minu point on selles, et maanduvad ÜHEAEGSELT.
Kus see kirjas on?

Samale rajale maanduvad või?
Loomulikult.. Ja kirjas oli see esimeses postituses.
Kukutusrünnaku teemas on mõnel puhul väidetud, et suurte transporteritega olevat välistatud kiire üheaegne maandumine.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36640
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Kriku »

OK, sa kirjutasid eelmisele leheküljele, et maanduvad üheaegselt ja nüüd, et samale rajale ka. Võtame teadmiseks.

Mitte et see teema kontekstis kuidagi oluline oleks.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Lemet »

Vaata seda Vesti uudiste videot pinnasekattega "raja" laiusest , hinda ala laiust ja arva ise, mitu lennukit mahub kõrvuti maanduma. Mis meie teemasse puutub, siis võivad nad Tallinnas tulla maanduma mitte kõrvuti, vaid tihedalt üksteise sabas. Mitte midagi võimatut selles pole.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5566
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas toomas tyrk »

Lemet - kui sa loeksid seda linki Migalovo lennuvälja kohta, mille ma enne postitasin, siis seal on palju rohkem teksti, kui selles tsitaadis.

Migalovos on 2 rada.

Selle kõrvuti maandumise puhul on oluline raja laius. Tallinna raja peale ei maandu kaks lennukit kõrvuti. Üksteise järel - seal on ohutusvahed oluliselt pikemad.

Materjalosa on vaja tunda, kodanik Lemet.
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5566
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas toomas tyrk »

Lemet kirjutas:Muideks, Toomas, mina sinu asemel ei julgeks küll kõvahäälselt kuulutada, et tegu pole pinnasekattega. Kui sul juhtimisi mingeid paranormaalseid võimeid mõistagi pole.
Antud hetkel omistad paranormaalseid võimeid sa ainult iseendale.

Foto allkiri on - Migalovo. Foto on tehtud Migalovo lennuväljal ning uudise tootja on selle korrektselt allkirjastanud.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Lemet »

Jääb igale tema arvamus, vaba maa ikkagi. Ses osas olen ühte meelt, et uudise tootja on kõik korrektselt allkirjastanud, seda nii väeosa kui pildil toimuva osas. Rohkelt pildimaterjali ja juttu nendest õppustest http://www.strizhi.ru/cgi-bin/yabb/YaBB ... 172458/0#0
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Che Latino
Liige
Postitusi: 589
Liitunud: 23 Veebr, 2015 0:14
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Che Latino »

Puude järgi võib aimata lennukite paiknemist. (http://www.strizhi.ru/cgi-bin/yabb/YaBB ... 172458/0#0 esimene foto)
Radade pikkust ja laiust saab kah mõõta:
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=56.82 ... h=migalovo
mart2
Liige
Postitusi: 5198
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas mart2 »

Kuna mind süüdistati mõistmatuses, siis täpsustan -
...Juuresolev pilt kinnitab ...- vajadusel maandutakse ka pinnasekattega lennuväljadel ja mitu masinat korraga...
1) ma ei öelnud, et sellised lennukid ei saa maanduda/tõusta pinnasväljalt. Lihtsalt ütlesin, et viidatud ja lingitud pilt näitab, et lennuki all on kõvakattega lennurada. Antud pilt ei tõesta midagi.
2) akf Che Latino lingitud vaade lennuväljale annab mulle isiklikult pildi sellest, et kaks kõrvuti lennukit tähendab üht maandumisrajal ja teist ruleerimisrajal. Üldjuhul on seal erinevad tegevused ...

Teema lõpp.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40239
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa ootamatu rünnak

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Antud teemal on pigem probleem raja laius. Väiksemad lennukid stardivad kenasti rajal 2-4 tk korraga.
Pinnasraja puhul on liigse läheduse puhul probleemiks rajalt lendav sodi, mis välistab igasugu kõrval-taga või taga maandumised-stardid.
Muidugi, pinnasrada on suhteline mõiste.

Nõuka lennuväes tähendas see enamasti siiski rasketehnikaga kohendatud ja perfoplaatidega lagedat ala, mitte päris suvalist muruplatsi.
NSVL transa ja reisilennukid tehtigi enamuses arvestusega, et saaks maanduda (kohendatud) pinnasrajale, sellega arvestati nii teliku, üldise tugevuse kui ka mootorite paigutuse puhul.
Näiteks vaadake Jak-40 tekikut ja võrrelge seda samasuure Bombardieri omaga.
Või Tu-154 oma võrreldes B737ga.

"Suurel ja jagamatul" oli lihtsalt see probleem, et paljud teisejärgulised lennujaamad sain enne reaktiivlennukite vastuvõtmise kohustused kui betoonist raja. Perifeerias pidid kohalikud ja regionaalsed lainerid veel 80ndatel leppima natuke kehvema rajaga kui betoon.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist