Venemaa ootamatu rünnak
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Õige, baseeruvad Migalovos. So...? Tähendab automaatselt, et pole suutelised maanduma pinnaskattega lennuväljale???Omakorda tooks välja "Посадка на грунтовую полосудвух военно-транспортных самолетов Ан-22A . Aga kui tõsiselt, siis tuleks aur suunata hoopis siin mitmel puhul argumendina toodud väitele, nagu oleks Tallinna lennuväljal välistatud raskete transporterite üheaegne maandumine. Mis ilmselgelt on jamps. Maanduvad küll.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Veel nendest õppustest, milliste läbiviimine näikse siin kuidagi müstiline olevat...
Экипажи самолетов Ан-22 «Антей», Ил-76МД, Ан-26 отработали более 40 самолетовылетов в течение двух дней с выполнением взлетов и посадок на заснеженной грунтовой взлетно-посадочной полосе (ВПП). Полеты проходили в условиях низкой облачности, во время выпадения осадков и при сильных порывах ветра.
Предварительно специалистами инженерно-аэродромной службы были оборудованы разметка в темном цвете и специальные контрастные ориентиры ВПП, а грунт и снег утрамбованы спецтехникой для посадки тяжелых военно-транспортных самолетов, вес которых достигает около 200 тонн.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Site Admin
- Postitusi: 5566
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Lemet, ära mängi lolli.
Uudis on, et polk harjutas maandumist pinnasekattega lennuväljale. Uudise juures on foto, kus lennukid maanduvad Migalovo lennuväljale.
Uudis on, et polk harjutas maandumist pinnasekattega lennuväljale. Uudise juures on foto, kus lennukid maanduvad Migalovo lennuväljale.
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Ja minu point on selles, et maanduvad ÜHEAEGSELT. Raske mõista? Muideks, Toomas, mina sinu asemel ei julgeks küll kõvahäälselt kuulutada, et tegu pole pinnasekattega. Kui sul juhtimisi mingeid paranormaalseid võimeid mõistagi pole.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Et lõpeks hala pinnasekattega aerodroomi suhtes...
https://www.vesti.ru/doc.html?id=206909 ... d%3D148770
https://www.vesti.ru/doc.html?id=206909 ... d%3D148770
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Kus see kirjas on?Lemet kirjutas:Ja minu point on selles, et maanduvad ÜHEAEGSELT.
Samale rajale maanduvad või?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Loomulikult.. Ja kirjas oli see esimeses postituses.Kriku kirjutas:Kus see kirjas on?Lemet kirjutas:Ja minu point on selles, et maanduvad ÜHEAEGSELT.
Samale rajale maanduvad või?
Kukutusrünnaku teemas on mõnel puhul väidetud, et suurte transporteritega olevat välistatud kiire üheaegne maandumine.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa ootamatu rünnak
OK, sa kirjutasid eelmisele leheküljele, et maanduvad üheaegselt ja nüüd, et samale rajale ka. Võtame teadmiseks.
Mitte et see teema kontekstis kuidagi oluline oleks.
Mitte et see teema kontekstis kuidagi oluline oleks.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Vaata seda Vesti uudiste videot pinnasekattega "raja" laiusest , hinda ala laiust ja arva ise, mitu lennukit mahub kõrvuti maanduma. Mis meie teemasse puutub, siis võivad nad Tallinnas tulla maanduma mitte kõrvuti, vaid tihedalt üksteise sabas. Mitte midagi võimatut selles pole.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Site Admin
- Postitusi: 5566
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Lemet - kui sa loeksid seda linki Migalovo lennuvälja kohta, mille ma enne postitasin, siis seal on palju rohkem teksti, kui selles tsitaadis.
Migalovos on 2 rada.
Selle kõrvuti maandumise puhul on oluline raja laius. Tallinna raja peale ei maandu kaks lennukit kõrvuti. Üksteise järel - seal on ohutusvahed oluliselt pikemad.
Materjalosa on vaja tunda, kodanik Lemet.
Migalovos on 2 rada.
Selle kõrvuti maandumise puhul on oluline raja laius. Tallinna raja peale ei maandu kaks lennukit kõrvuti. Üksteise järel - seal on ohutusvahed oluliselt pikemad.
Materjalosa on vaja tunda, kodanik Lemet.
-
- Site Admin
- Postitusi: 5566
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Antud hetkel omistad paranormaalseid võimeid sa ainult iseendale.Lemet kirjutas:Muideks, Toomas, mina sinu asemel ei julgeks küll kõvahäälselt kuulutada, et tegu pole pinnasekattega. Kui sul juhtimisi mingeid paranormaalseid võimeid mõistagi pole.
Foto allkiri on - Migalovo. Foto on tehtud Migalovo lennuväljal ning uudise tootja on selle korrektselt allkirjastanud.
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Jääb igale tema arvamus, vaba maa ikkagi. Ses osas olen ühte meelt, et uudise tootja on kõik korrektselt allkirjastanud, seda nii väeosa kui pildil toimuva osas. Rohkelt pildimaterjali ja juttu nendest õppustest http://www.strizhi.ru/cgi-bin/yabb/YaBB ... 172458/0#0
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Che Latino
- Liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 23 Veebr, 2015 0:14
- Kontakt:
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Puude järgi võib aimata lennukite paiknemist. (http://www.strizhi.ru/cgi-bin/yabb/YaBB ... 172458/0#0 esimene foto)
Radade pikkust ja laiust saab kah mõõta:
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=56.82 ... h=migalovo
Radade pikkust ja laiust saab kah mõõta:
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=56.82 ... h=migalovo
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Kuna mind süüdistati mõistmatuses, siis täpsustan -
2) akf Che Latino lingitud vaade lennuväljale annab mulle isiklikult pildi sellest, et kaks kõrvuti lennukit tähendab üht maandumisrajal ja teist ruleerimisrajal. Üldjuhul on seal erinevad tegevused ...
Teema lõpp.
1) ma ei öelnud, et sellised lennukid ei saa maanduda/tõusta pinnasväljalt. Lihtsalt ütlesin, et viidatud ja lingitud pilt näitab, et lennuki all on kõvakattega lennurada. Antud pilt ei tõesta midagi....Juuresolev pilt kinnitab ...- vajadusel maandutakse ka pinnasekattega lennuväljadel ja mitu masinat korraga...
2) akf Che Latino lingitud vaade lennuväljale annab mulle isiklikult pildi sellest, et kaks kõrvuti lennukit tähendab üht maandumisrajal ja teist ruleerimisrajal. Üldjuhul on seal erinevad tegevused ...
Teema lõpp.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa ootamatu rünnak
Antud teemal on pigem probleem raja laius. Väiksemad lennukid stardivad kenasti rajal 2-4 tk korraga.
Pinnasraja puhul on liigse läheduse puhul probleemiks rajalt lendav sodi, mis välistab igasugu kõrval-taga või taga maandumised-stardid.
Muidugi, pinnasrada on suhteline mõiste.
Nõuka lennuväes tähendas see enamasti siiski rasketehnikaga kohendatud ja perfoplaatidega lagedat ala, mitte päris suvalist muruplatsi.
NSVL transa ja reisilennukid tehtigi enamuses arvestusega, et saaks maanduda (kohendatud) pinnasrajale, sellega arvestati nii teliku, üldise tugevuse kui ka mootorite paigutuse puhul.
Näiteks vaadake Jak-40 tekikut ja võrrelge seda samasuure Bombardieri omaga.
Või Tu-154 oma võrreldes B737ga.
"Suurel ja jagamatul" oli lihtsalt see probleem, et paljud teisejärgulised lennujaamad sain enne reaktiivlennukite vastuvõtmise kohustused kui betoonist raja. Perifeerias pidid kohalikud ja regionaalsed lainerid veel 80ndatel leppima natuke kehvema rajaga kui betoon.
Pinnasraja puhul on liigse läheduse puhul probleemiks rajalt lendav sodi, mis välistab igasugu kõrval-taga või taga maandumised-stardid.
Muidugi, pinnasrada on suhteline mõiste.
Nõuka lennuväes tähendas see enamasti siiski rasketehnikaga kohendatud ja perfoplaatidega lagedat ala, mitte päris suvalist muruplatsi.
NSVL transa ja reisilennukid tehtigi enamuses arvestusega, et saaks maanduda (kohendatud) pinnasrajale, sellega arvestati nii teliku, üldise tugevuse kui ka mootorite paigutuse puhul.
Näiteks vaadake Jak-40 tekikut ja võrrelge seda samasuure Bombardieri omaga.
Või Tu-154 oma võrreldes B737ga.
"Suurel ja jagamatul" oli lihtsalt see probleem, et paljud teisejärgulised lennujaamad sain enne reaktiivlennukite vastuvõtmise kohustused kui betoonist raja. Perifeerias pidid kohalikud ja regionaalsed lainerid veel 80ndatel leppima natuke kehvema rajaga kui betoon.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist