http://www.youtube.com/watch?v=WXntQfMexdM
MiG-17F vs F-4C, parimate näitajatega MiG-17 vs algusaja F-4, MIG-17 pöörderaadius on niipalju väiksem, et võiks F-4 pöörderingi sees kaheksaid vabalt teha, mitu ringi kulub oskuslikul piloodil, kui F-4 istub juba MiG-i "kella kuues"? Ja kas seal üldse see pöörderaadius eriti pilli puhubki....

Mis seal siis juhtuski...juhtus see, et esimese ringi lõpuks oli MiG-17 nii palju energiat kaotanud, et allakukkumise vältimiseks tuli õgvendada pöörderaadiust (mida väiksem raadius ja suurem kohtumisnurk, seda suurem energia kadu), F-4 vana pidi vertikaalis "lõikama" ainult ühe korra.
Täpselt sama tehnika, hoia kiirus üleval, lõika pöördeid vertikaalis ja hiljemalt teiseks ringiks on propellerlennukil toss väljas. See pole F-16, millega võib ringiratast kiirust kaotamata lasta niipalju kui pea kannatab. Energia säilitamine ongi kogu selle lahingu sisu, võime teha suure kiiruse kaotusega 1-2 väikese raadiusega ringi on taktikaga tasa lülitatav.
Muide, fotokahureid kasutades loeb ka see sihtmärgi suund ja rakurss, vastu vilksatava märgi filmile tabamine ei võrdu kahurist millegi tagamisega.
Videol on turbojet versus turbojet. Kolbmootoriga propellerlennuki eelis on olematu mootoriinerts ja võimalus seista praktiliselt ühe koha peal, teha kopterit.
Alla 5000 jalga on turbojet väga mõtetu asi. Ja see G taluvus on ikka väga tähtis näitaja. Manööverdusvõime kompenseerib edukalt puudujääke kiiruses. Proplennukitega on väga edukalt maha võetud turbojet-e.
Ja fotokahurid töötavad samal sagedusel kui päriskahur, kui ikka sihtmärgist on viis järjestikust kaadrit, siis loetakse pihtas ja maas.