Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
Runkel
Liige
Postitusi: 2816
Liitunud: 07 Sept, 2017 22:39
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Runkel »

Selle kõne võiks nt hr Bahovski Diplomaatias eesti keeles avaldada küll. Paneb mõtlema. Pole päris käpad püsti Vene ja Hiina strateegia ees avaldus, aga lääneriikide kehva seisu märgib küll ilmekalt. Ja ühtsuse lagunemine on ees: näis mis pöörded võtab Trumpi uue ametiaja valimiskampaania, Brexit toimub lähiajal. Venemaa kohta selline lõik kõnest:
Look at that great country: it has gained room for manoeuvre thanks to our weaknesses. In the past five years Russia has played an unprecedented role in every major conflict; it has played an unprecedented role because the United States of America, Britain and France have been weak. We set red lines, they were crossed and we did not take action. They understood this very well, they advanced, and so we cannot shun people when we are weak: we must choose an approach. And it is not in our interest to take a heavy-handed approach to our neighbour. In the current situation, Russia has maximized all its interests: it has returned to Syria, it has returned to Libya, it has returned to Africa, it is present in every crisis because of our weaknesses or mistakes. But will this situation continue? I do not think so, and if I were in the Russians’ shoes – which is always the question we must ask ourselves – I would pause for thought, because that great power, which invests a great deal in arming itself and frightens us so much, has the gross domestic product of Spain, a declining demographic, an ageing population and growing political tension. Do you think anyone can last like that? I do not think Russia’s destiny is to be the minority ally of China, and so at a given moment we must also, through this stringent dialogue and the conditions we set, offer a strategic option to that country, which will inevitably face the issue, inevitably, and it is up to us to prepare it and make progress on this point.
Markus Ederer oma märgukirjas rõhutas samuti, teeme parem ise venelastega koostööd, ärme jäta neid hiinlastele.

PS Venemaa hiinlastele "jätmine" oleks mu meelsest õiglane karistus.
Kasutaja avatar
Health
Liige
Postitusi: 863
Liitunud: 25 Aug, 2019 14:13
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Health »

Runkel kirjutas:PS Venemaa hiinlastele "jätmine" oleks mu meelsest õiglane karistus.
Õiglane või mitte tundub üha rohkem selge, et Euroopa suurriikide juhid otsivad Venemaas mingit partnerit. Ilmselt ei ole korralikult maha surnud ka idee ühisest Euroopast Lissabonist Vladivostoki. Selline partner annaks neile võimaluse kas just kottida aga vähemalt eirata nii jänkide kui hiinlaste soove. Midagi head selline suurriikide diilitamine ilmselt aga Venemaa naabritele ei kuuluta. Kahtlen et meil on põhjust ka selle tagajärjel soomestumisest rääkida. Tuleb vaid loota et järgmine löök läheb Läänemere maadest mööda.
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7191
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Health kirjutas:
kaugeltuuriv kirjutas:(kui keegi on osav netis ja leiaks Macroni teksti oma suursaadikutele,pidavat üleval olema nii prantsuse,kui inglise keeles,siis saaks ka põhjalikumalt sellega tutvuda nagu Vare seal saates soovitab)
https://lv.ambafrance.org/Ambassadors-c ... e-Republic

Kas akf mõtles seda kõnet?
Jah,seda sama ma mõtlesin.Tänud lingi leidmise eest.
Kasutaja avatar
Tux
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 30 Okt, 2005 21:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Tux »

Hiluti on toimunud olulised sündmused, millest meie meedia vaikib. Kas siis ei taha, või oska rääkida - ei tea...
Nimelt otsustas Euroopa kohus, et 2016 aastal Euroopa komisjoni otsus selle kohta, et Gasprom võib kasutada rahvusvahelise gaasitoru OPAL kogu mahtu, ei ole pädev! Kohtusse kaebajateks olid Poola, Läti ja Leedu (huvitav mida meie VM-s tehti?) See toru on siis maapealne analoog NordStream torule. See omakorda tähendab seda, et Gaspromil on vaja kasutada Ukrainast läbiminevat toru, et oma mahamüüdud gaas EU-sse viia! Mis omakorda tähendab seda, et Moskva peab minema Kiieviga kokkuleppele, kui nad tahavad gaasi eest raha eelarvesse saada ja oma gaasilepinguid täita! Kurb lugu kas pole? Kiiev aga pisaraid ei usu ja ilmselt lähevad nüüd nüüd okupeeritud alad Ukrainale tagasi, sest muidu pole ju mõtet torutransiiti lubada.
Kogu see ebameeldivus tähendab ilmselt ka seda, et rubla kurss võib varsti jälle kukkuda ja sealt hakkab hargnema järjekordne allakäigu spiraal.

https://www.dialog.ua/business/189070_1568208637
https://www.dialog.ua/blogs/189311_1568389871

Hetkel on Gaspromi tulu teises kvartalis võrreldes esimese kvartaliga kukkunud 38%. Kui see toru probleem ei leia lahendust, siis kukub vist veel.
https://www.dialog.ua/russia/183553_1562833021
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36425
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kriku »

Puurija
Liige
Postitusi: 1666
Liitunud: 01 Mai, 2014 11:20
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Puurija »

Vene rokkbänd Alisa: „(Rock Cafe) Esinemispaiga ehituse pooleliolemise tõttu oleme sunnitud jätma ära tänaõhtuse kontserdi Tallinnas. Korraldajafirma JAM peaks bändi ja pileti ostnud inimeste ees avalikult vabandama. Loodetavasti näete, et sellises tingimuses esinemine ei ole võimalik.“
JAMi esindaja Juri Novikov: „Ehitus oli kohe lõppemas ning lava oleks esinemise ajaks kindlasti valmis olnud. See praht, mida nad pildistasid, on tegelikult kolme inimese jaoks umbes poole tunni töö. Kuid nende tehtud fotod on väga head, sest tundubki, nagu seal oleks palju tööd veel teha. Nüüd peame leidma raha, et maksta ärajäänud kontserdi eest publikule raha tagasi, sest kontserdi ära jätnud bänd võttis endaga kaasa ka nende osa piletitulust. Iga kontserdi korraldamine on massiivne töö, millega kaasneb suur stress. Alati on suur võimalus, et midagi võib valesti minna. Kuid meie jätkame vaatamate kõigele tööga, meie jääme ellu ja tegeleme situatsiooniga ning kindlasti tagastame kõigile piletiraha. Bändi esindajate emotsioonid olid tähtsamad kui fännid.“
https://www.facebook.com/alisanet/posts ... &__tn__=-R
https://kroonika.delfi.ee/news/muusika/ ... d=87521985

Venemaa presidendiadministratsiooni juhi Anton Vaino perekonnal on Moskvas ja Moskva oblastis kinnisvara kokku 1,6 miljardi rubla (22,8 miljoni euro) väärtuses. Kinnisvaraobjektide nimekirjas on korter Moskvas, Bolšaja Jakimanka 26, mille omanikud on Vaino isa ja vanaisa (104,4 ruutmeetrit, hind 55,4 miljonit rubla ehk 789 000 eurot). Samuti kuulub Vainode perekonnale korter Moskva Runovski põiktänav 5 (85,4 ruutmeetrit, hind 32 miljonit rubla ehk 456 000 eurot). Selle sai Vaino Moskva võimudelt 2006. aastal ja kinkis selle kolm aastat hiljem Galina Petrovna Šulenkovale, kes on tema ämm. Kolmas ja kõige kallim korter asub „Dom na Tišinkes” (155,5 ruutmeetrit, hind 115 miljonit rubla ehk 1,6 miljonit eurot). See on kirjutatud Vaino naise Jelena Šulenkova ja poja Aleksandr Vaino nimele. Naabrid on presidendiadministratsiooni töötajad, mitu kuberneri, peaprokuröri asetäitja Nikolai Vinnitšenko ja Venemaa Välisluureteenistuse (SVR) juht Sergei Narõškin. Vaino naisele kuulus 2012. aastal mõned kuud ka krunt kahe majaga Barvihhas. Hind umbes 500 miljonit rubla (7,1 miljonit eurot). Selle kinnisvara müüs Šulenkova Tatjana Erikovna Ježevskajale, kes peaks olema Vaino emapoolne tädi. Ježevskajale kuulub ka korter Moskva kesklinnas pindalaga 172,5 ruutmeetrit, mis maksab 115 miljonit rubla (1,6 miljonit eurot). Lisaks sellele on Vainode perekonnal kolm maatükki ja kaks maja Pirogovos Kljazma veehoidla ääres. Üht maja pindalaga 214,5 ruutmeetrit Vaino deklaratsioonis näidatud ei ole. Kinnisvara hind kokku on umbes 800 miljonit rubla (11,4 miljonit eurot). Peamised maaomanikud Pirogovos on Venemaa tööstus- ja kaubandusministri Deniss Manturovi pereliikmed. Alates selle aasta juulist läks kõik Manturovi ema nimele. Vainode perekonnal oli Kljazma veehoidla ääres ka 2840-ruutmeetrine maatükk ja 454,2-ruutmeetrine maja. 2013. aastal ostis selle Anton Vaino isa Eduard Vaino ja kinkis hiljem pojale. Anton müüs selle 2017. aastal 255,8 miljoni rubla (3,6 miljoni euro) eest maha. Anton Vaino ja tema abikaasa on alates 2011. aastast deklareerinud sissetuleku 342 miljonit rubla (4,9 miljonit eurot). Suurem osa sellest summast saadi maa ja maja müügi eest Pirogovos.
https://republic.ru/posts/94759

Suurettevõtja ja Skinest Grupi omanik Oleg Ossinovski: „Nii Lätil kui ka Soomel on Venemaaga topeltmaksustamise vältimise leping, kuid Eestil ei ole. Vene raha voolab niisiis Eesti asemel Lätti ja Skandinaaviasse. Kas halb või hea, kuri või leplik – naaber on ikka naaber. Sa ei pea olema tema suurim sõber, aga praegu pole meil isegi diskussiooni, kuidas suhteid parandada. Ma olen igatahes Eesti poolel. Olen nõus, et Putin on igasuguste pättustega hakkama saanud ja temaga on keeruline dialoogi pidada, aga meil pole muud võimalust, me peame seda tegema.“
https://majandus24.postimees.ee/6786972 ... -parandama

Tartumaal kolme mesitaru pidav Milvi ostis Venemaal käies varroatoosi raviks mitut sorti ravimeid, kuid maksu- ja tolliametnikud võtsid need Luhamaa piiripunktis ära. Lisaks tuli naisel piiril neli tundi oodata ja seletusi anda ning lõpuks sai ta 40 eurot trahvi. Kes valesti käitus, selles jäid pooled eri meelele.
Milvi: „Odavamate ravimite ostmine on igati mõistlik käitumine.“
Ametnikud: „Müügiloata preparaatide sissetoomine on kasvav murekoht.“
Eesti Mesinike Liidu juhatuse esimees Aleksander Kilk: „Mesinikud toovad Venemaalt ravimeid.“
https://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/u ... d=87522481

Täpsemalt on väljaantavas 5G 400 MHz (3400–3800) vahemikust Eestis piiranguteta kasutuses 190 MHz, seda tulenevalt sellest et 10 MHz on reserveeritud Eesti kaitseväele ja 200 MHz osas ei tohi häirida Venemaa raadiosidet, kuna neil on Eestiga kokkuleppe puudumise tõttu sellele primaarne kasutusõigus.
https://www.err.ee/984208/arritunud-lev ... suse-edasi

Baumani-nimelise Moskva Riikliku Tehnikaülikooli noored insenerid on valmis saanud rotsteri Крым prototüübi nr. 2. Töö käib väikeseeria nimel. Bauman Racing Team inseneride käe all valminud teise prototüübi suurim uuendus on lehtmetallist valmistatud kandevkonstruktsioon ning auto uus kujustus. Tänu sellele on oluliselt paranenud sõiduki passiivne turvalisus. Tagaveolise, keskasetusega mootoriga sõiduki 1,6-liitrine 106-hobujõuline jõuallikas pärineb VAZ-21127-lt. See käib paaris 5-käigulise käsikastiga. Teise prototüüpimise käigus on täiustatud sidurit ning sõiduki vedrustust. Paralleelselt on käimas juba ka rotsteri kolmanda prototüübi arendustööd. Rotsteri esimese prototüübiga tegid tudengid tänavu ringi peale Krimmi poolsaarele, mille järgi autole nimi on pandud.
https://wroom.ru/news/10463
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas huvitun »

VF valitsus plaanib tõsta pensioni piiri veel 3 aasta jagu.
https://ura.news/news/1052401181
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas hjl85 »

https://www.state.gov/u-s-targets-russi ... elections/
USA paneb hagu juurde
Today, the United States continues to take action in response to Russian attempts to influence U.S. democratic processes by imposing sanctions on four entities and seven individuals associated with the Internet Research Agency and its financier, Yevgeniy Prigozhin. This action increases pressure on Prigozhin by targeting his luxury assets, including three aircraft and a vessel.
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7191
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Baumani-nimelise Moskva Riikliku Tehnikaülikooli noored insenerid on valmis saanud rotsteri Крым prototüübi nr. 2. Töö käib väikeseeria nimel. Bauman Racing Team inseneride käe all valminud teise prototüübi suurim uuendus on lehtmetallist valmistatud kandevkonstruktsioon ning auto uus kujustus. Tänu sellele on oluliselt paranenud sõiduki passiivne turvalisus. Tagaveolise, keskasetusega mootoriga sõiduki 1,6-liitrine 106-hobujõuline jõuallikas pärineb VAZ-21127-lt. See käib paaris 5-käigulise käsikastiga. Teise prototüüpimise käigus on täiustatud sidurit ning sõiduki vedrustust. Paralleelselt on käimas juba ka rotsteri kolmanda prototüübi arendustööd. Rotsteri esimese prototüübiga tegid tudengid tänavu ringi peale Krimmi poolsaarele, mille järgi autole nimi on pandud.
https://wroom.ru/news/10463


Pildi järgi vaadates on selline väga lahja Mazda kloon,noh tundub sellise mudeli moodi olema,mida jaapanlased kümmekond aastat tagasi välja lasksid.
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Üksikuid põlve otsas valmistet mudeleid on nad ju läbi aegade valmistanud, asi sureb ära seeriatoomise juures.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas nimetu »

Soome tudengid said samalaadse asjaga hakkama juba 2000. aastal ja arendasid seda hiljem veel edasi:
https://www.allcarindex.com/auto-car-mo ... bout-2000/
https://www.youtube.com/watch?v=2m3zIJP5mTg

Ma usun, et vajadusel saaksid ka näiteks TTÜ ja TKTK tudengid sellise projektiga hakkama. Põhiline küsimus on sellise asja seeriatootmises ning müümises.
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Marussiat üritasid nad ju lausa Soomes toota, tänaseks on aga ka see projekt tasapisi vusinal õhust tühjaks jooksnud...
Сконструировала и построила 44 прототипа спортивных автомобилей и выпустила четыре серийных автомобиля. Компания получила и потратила многомиллионные инвестиции, проводила активную рекламную политику, главным образом для популяризации своего бренда. В качестве спонсора одной из команд Marussia успела поучаствовать в нескольких сезонах чемпионата Формула-1. В апреле 2014 года компания объявила о своём банкротстве, всё имущество было распродано.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Vene uuema aja autotööstuse toodangut vurab ka Tallinnas juba ringi - seal aga annavad tooni Cumminsi diislitega erinevad veokid.
Sõiduautod pole nende tugevaim külg ja kui Saksamaal võib neid müüa kui eksootikat, siis Eestis enam mitte - enamiku publiku mälestus Ladast on liiga ere ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia (mis siit ka Lada välja sõi).

Eesti Lada-esinduse kirstunaelaks oli muidugi autode nigela kvaliteedi kõrval ka suhtumine, mis sarnanes tiba Volga autokaupluse omale 1980ndatel. Üks lugu jõudis lausa Pealtnägijasse, kuis 110-l lahkus mootor aiste vahelt mööda sõitu tehes ja Lada esinduse sägad pidasid seda vist omast arust normaalseks.

Tuleb tunnistada, et käisin (uudishimust) ka mina kuskil 2003. a paiku Lada 110-ga proovisõitu tegemas, nii kehva autoga sõitsin viimati vene ajal. Sama poe teisest osakonnast pakutud Skoda Fabia 1,9 TDI oli küll 2 korda kallim, kuid 5 korda parem sõita.

Neid uusi Vestasid, X-raysid ja asju (koosnevad suures osas Renault osadest) proovida aga pole võimalik. Aga vaevalt seal "tunne" väga Dacia'st erineb.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas huvitun »

Irkutski üleujutusega tegelenud riigiametnikele makstakse preemiat 367 miljonit rutsi. Arusaadav. Omasid tuleb hoida. :D
Veel on kuulda olnud petuskeemidest. Ujutuses kodu kaotanutele on makstud välja kompensatsioon ja õnnetud omanikud on kohe pannud oma selle kinnisvara müüki. NB! Uued omanikud aga taotlesid sedasama kompensatsiooni oma uue aga kannatada saanud kinnisvara eest. Ja seesinane skeem olla laialt levinud.

https://www.currenttime.tv/a/tulun-navo ... 92771.html
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas nimetu »

ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia
Neidsamu Dacia mudeleid müüb tegelikult ka Lada oma kaubamärgi all. :D
Uued Kamazid on sisuliselt vana Mersu Axor.
Ainult GAZ/Ural on vist puhas omatoodang.

Peamine areng nende autotööstuses paistab toimuvat ainult "dekadentliku lääne" toel.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], Google [Bot] ja 5 külalist