Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

soul kirjutas:2018 aastal on uute autode riikliku toetusprogrammi suurus 33 miljardit rubla.
https://www.vedomosti.ru/auto/articles/ ... -avtorinka
Kui jagad selle raha müüdud uute autode peale, siis see toetus on suhteliselt tühine summa ja seda igaüks ju ei saa. St müügikasvul peavad olema ka muud põhjused.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Svejk
Liige
Postitusi: 3758
Liitunud: 13 Jaan, 2010 18:32
Asukoht: Põllul
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Svejk »

Kapten Trumm kirjutas:Kui jagad selle raha müüdud uute autode peale, siis see toetus on suhteliselt tühine summa ja seda igaüks ju ei saa. St müügikasvul peavad olema ka muud põhjused.
Ei päätä eikä häntää.... 8)
Milleks siis jagada kõigi autode vahel, et summa tühine tunduks, kui kõik niikuinii ei saa.
Katsu vähemalt eraldi lausetesse panna, :D
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36618
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kriku »

Ei tagasta keegi midagi enne järgmist lagunemisvooru. Sanktsioonid toovad selle lähemale. Nii lihtne või keeruline see kõik ongi.

---

WSJ: Saksamaa palub USA-lt Venemaa-vastastest sanktsioonidest vabastust.

Uus sotsist rahandusminister näitab, mis loom ta on.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ei päätä eikä häntää.... 8)
Milleks siis jagada kõigi autode vahel, et summa tühine tunduks, kui kõik niikuinii ei saa.
Katsu vähemalt eraldi lausetesse panna, :D
No aga jaga nt veerandi peale - tuleb kuskil 1200 eurot. Uue auto hind on alates vana Niva 5000 eurost kuni suurte kallurite 60 000 euroni.
Ühesõnaga, kontseptsioon, et vene autotööstuse müük seisab vaid toetustel, on selge soovmõtlemine.
Kõige enim müüdav sõiduaot auto oli 2017 Kia Rio - see ei saa mingeid toetusi (saavad ainult kodumaised autod).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Roamless
Liige
Postitusi: 3811
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Roamless »

Trumm, kas sina ostaksid endale praeguse Lada? Venemaal on näiteks igatsorti ekspordi maksudega ka kasutatud Lääne autode hinnad lakke aetud eks sellepärast ostetakse ka Riot ja Ladat, kuna hind suht odav, Rio lihtsalt parema kvaliteediga. Tänase eestlase jaoks on Lada p...sk ja jääb ka selleks, muide nii mõtlevad ka paljud Venemaa venelased, lihtsalt rahakott ei hakka paremale kraamile. Viimane Lada 110 eksperiment Eestis lõppes sellega, et need, millel polnud nö nõukakogemusega omanikke, kes auto pigimattidega üle käisid, neil roostetasid 110 ära ca 5 aastaga, nagu odav plekist hiina postkast, isegi nõukaaegsete autode roostele vastupidavus oli tunduvalt parem. Vanavanematel siiani kuuri all vaata et muuseumi konditsioonis Lada 2106, hooldatud muidugi nõukaaja stiilis st kõik on ise üle käidud.
Unforeseen consequences
Walter2
Liige
Postitusi: 4009
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Walter2 »

Kas Venemaal olevad lääne mudelite koostetehastest tulevad sõidukid on maksudest vabad e. konkurentsivõimelisema hinnaga?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Roamless, Lada 110-st tänase produktsiooni juures rääkida on suht nüri teadmatuse demo. Sellest ajast on ikka palju vett merre voolanud (isegi venes).
Sakslased ütlevad, et vähemalt Vesta (viimane mudel) on igati rahuldav auto https://www.youtube.com/watch?v=rdssjGRPLyk
Aga võib-olla on ADAC Kremli agendiks hakanud.
Hind Saksamaal on 12 500 alates, st pole mitte enam odav auto kah.
Kandilisi Ladasid (2107) müüdi enne tootmise lõppu venes ca 4000 euroga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 802
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Tegelane5 »

Roamless kirjutas:Trumm, kas sina ostaksid endale praeguse Lada? Venemaal on näiteks igatsorti ekspordi maksudega ka kasutatud Lääne autode hinnad lakke aetud eks sellepärast ostetakse ka Riot ja Ladat, kuna hind suht odav, Rio lihtsalt parema kvaliteediga. Tänase eestlase jaoks on Lada p...sk ja jääb ka selleks, muide nii mõtlevad ka paljud Venemaa venelased, lihtsalt rahakott ei hakka paremale kraamile.
Mitte rahakott ei hakka peale vaid tollid on hullumeelsed. Üle seitsme aasta vana auto, alla 2,5 L mootoriga on 1 kuupsentimeeter 2 euri. Üle 2,5L konega 3 euri.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4089
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Some »

Sobiks vast mitmesse teemasse:
Единственного в России производителя БМП попросили обанкротить

Корпорация «Ростех» попросила вице-премьера Дмитрия Рогозина, курирующего военно-промышленный комплекс, рассмотреть вопрос о банкротстве единственного российского производителя боевых машин пехоты (БМП) — «Курганмашзавода». Его предполагается объединить с тульским Конструкторским бюро приборостроения имени академика Шипунова, передает в четверг, 19 апреля, РБК.

Глава «Ростеха» Сергей Чемезов поясняет, что нынешнее финансово-экономическое состояние предприятия критическое. По итогам 2017 года у «Курганмашзавода» образовался убыток в 7 миллиардов рублей. Кроме того, предприятие сорвало сроки заказов по экспорту.

Чемезов добавил, что у завода есть проблемы и с выполнением государственного оборонного заказа на 2018 год.

Как отмечает издание, в октябре прошлого года Внешэкономбанк (главный кредитор концерна) подал иск в Чувашский арбитражный суд о признании предприятия банкротом. Суд назначил в компании наблюдение, а для запуска процедуры банкротства стратегического объекта необходимо решение правительственной комиссии под председательством Рогозина.

«Курганмашзавод» основан в 1950 году. Он ориентирован на производство и ремонт бронемашин класса БМП. БМП-2 и БМП-3 эксплуатируют, кроме российской армии, вооруженные силы почти 30 стран мира. Кроме того, завод изготавливает образцы модернизированной БМД-4.


https://lenta.ru/news/2018/04/19/bmp/
blueant
Liige
Postitusi: 347
Liitunud: 02 Veebr, 2015 23:40
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas blueant »

Jestas, selle lahmimise juures võiks ära mainida, et Lada on Renault-Nissani oma. Nad võtavad suurtest kontsernidest kõige tõsisemalt seda, kuidas toota vaesematel turgudel väga odavaid autosid, mis koos seisavad: Dacia, Renault Kwid Indias.
Roamless
Liige
Postitusi: 3811
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Roamless »

Roamless, Lada 110-st tänase produktsiooni juures rääkida on suht nüri teadmatuse demo. Sellest ajast on ikka palju vett merre voolanud (isegi venes).
Konkreetsele küsimusele Trumm ei vastanud, vaid asus sildistama, nagu talle kombeks. Samuti tõin näite varasemast läbikukkumisest, milleks Lada 110 vaieldamatult oli. Praegused Vestad, pole ka mingid imerelvad, vaid pigem sellised Dacia derivaadid, mille kohta kordaks küsimust, kas Trumm sa seda isiklikuks autoks ostaksid? Vaadates näiteks Hiina ja Korea autotööstuse arengut samal ajavahemikul, on Venemaa nii maas, kui veel olla saab.
Unforeseen consequences
Runkel
Liige
Postitusi: 2837
Liitunud: 07 Sept, 2017 22:39
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Runkel »

Ma vana Mosse-mehena (AZLK 2140) lisan kah mõne mõtte juurde.
Eelmisel aastal importis venelane sõiduautosid 6697,7 mln USD eest, müügiks läks 1320,2 mln USD eest sõidukeid (sh ligi pool SRÜ-sse).
Suurem pilt väliskubandusest näitab aga endiselt, et Vene väärtus seisneb vaid toorainete (nafta) tarnijana. Kolmanda maailma riik.
Pilt
Põhiliseks impordiartikliks on masinad, seadmed. See on oluline koht, sest seadmed ja masinad 1. lähevad järjest kallimaks rubla languse tõttu, 2. laienevad sanktsioonid piiravad valikut veelgi (kui vaid neid Siemensi-taolisi kõrvalehiilijaid ei oleks). Seega, kogu mõju avaldub pika aja peale, Vene F. moderniseerimine lükkub edasi ja edasi (tulebki minna analooge mitte omava tehnika või tööstusspionaazi teed). Kannatlikku meelt meile.
Teisalt, venelaste õnn on hetkel nafta suhteliselt kõrge hind. Kõik, mis üle 60 USD, annab võimaluse reserve koguda (ja ka rublale tugioste teha) ning eelarvet täita, hinna languse puhul on oht riigi eelarve puudujääki lasta ja järgmine reservfond kopikani ära kulutada.
http://customs.ru/index2.php?option=com ... temid=1981
aht0
Liige
Postitusi: 1249
Liitunud: 19 Juul, 2014 18:18
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas aht0 »

Runkel kirjutas: Põhiliseks impordiartikliks on masinad, seadmed. See on oluline koht, sest seadmed ja masinad 1. lähevad järjest kallimaks rubla languse tõttu, 2. laienevad sanktsioonid piiravad valikut veelgi (kui vaid neid Siemensi-taolisi kõrvalehiilijaid ei oleks). Seega, kogu mõju avaldub pika aja peale, Vene F. moderniseerimine lükkub edasi ja edasi (tulebki minna analooge mitte omava tehnika või tööstusspionaazi teed). Kannatlikku meelt meile.
juhul kui Hiina raske raha eest abikätt ei ulata ning sanktsioneeritud tehnoloogiaid kas ise ei müü või ei vahenda..
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 843
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Sekeldaja »

Kapten Trumm kirjutas:
Ühesõnaga, kontseptsioon, et vene autotööstuse müük seisab vaid toetustel, on selge soovmõtlemine.
Kes, kus ja millal seda väitis?
Viimati muutis Sekeldaja, 19 Apr, 2018 12:59, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ma vana Mosse-mehena (AZLK 2140) lisan kah mõne mõtte juurde.
Eelmisel aastal importis venelane sõiduautosid 6697,7 mln USD eest, müügiks läks 1320,2 mln USD eest sõidukeid (sh ligi pool SRÜ-sse).
Suurem pilt väliskubandusest näitab aga endiselt, et Vene väärtus seisneb vaid toorainete (nafta) tarnijana. Kolmanda maailma riik.
Noh, Norra ekspordistruktuur on ka kaunis analoogne, kuid Norra pole kolmanda maailma riik (Norra ekspordist moodustab nafta ja gaas rohkem kui Venemaal).
Norras on masinaehituse osa venelastega sarnane ja keemiatööstuse osa venelastest väiksem.
Seda kolmanda maailma riiki peaks vaatama muude suhtarvude järgi kui vaid nafta ekspordi osakaal kogu ekspordist.

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Norw ... (2009).pdf
https://en.wikipedia.org/wiki/Economy_o ... -_2016.jpg

Mõni aasta on küll vahet, aga analoogselt on ka Norral naftariigina ülisuur osa ekspordis naftal.
Vahe on lihtsalt selles, et Norra pole kunagi olnud tõsine masinaehitusmaa, kuid NSVL ajalooliselt on seda siiski olnud.
Vaadates nt USA-d (kelle kaalukategoorias VF peaks olema), siis seal moodustavad ekspordist umbes poole tööstustooted (mikroskeemidest lennukiteni).
Venes on sama osa mõni protsent.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: OhYeah, Semrush [Bot] ja 13 külalist