Kui jagad selle raha müüdud uute autode peale, siis see toetus on suhteliselt tühine summa ja seda igaüks ju ei saa. St müügikasvul peavad olema ka muud põhjused.soul kirjutas:2018 aastal on uute autode riikliku toetusprogrammi suurus 33 miljardit rubla.
https://www.vedomosti.ru/auto/articles/ ... -avtorinka
Venemaa majandus ja sanktsioonid I
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40201
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ei päätä eikä häntää....Kapten Trumm kirjutas:Kui jagad selle raha müüdud uute autode peale, siis see toetus on suhteliselt tühine summa ja seda igaüks ju ei saa. St müügikasvul peavad olema ka muud põhjused.
Milleks siis jagada kõigi autode vahel, et summa tühine tunduks, kui kõik niikuinii ei saa.
Katsu vähemalt eraldi lausetesse panna,
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ei tagasta keegi midagi enne järgmist lagunemisvooru. Sanktsioonid toovad selle lähemale. Nii lihtne või keeruline see kõik ongi.
---
WSJ: Saksamaa palub USA-lt Venemaa-vastastest sanktsioonidest vabastust.
Uus sotsist rahandusminister näitab, mis loom ta on.
---
WSJ: Saksamaa palub USA-lt Venemaa-vastastest sanktsioonidest vabastust.
Uus sotsist rahandusminister näitab, mis loom ta on.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40201
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
No aga jaga nt veerandi peale - tuleb kuskil 1200 eurot. Uue auto hind on alates vana Niva 5000 eurost kuni suurte kallurite 60 000 euroni.Ei päätä eikä häntää....
Milleks siis jagada kõigi autode vahel, et summa tühine tunduks, kui kõik niikuinii ei saa.
Katsu vähemalt eraldi lausetesse panna,
Ühesõnaga, kontseptsioon, et vene autotööstuse müük seisab vaid toetustel, on selge soovmõtlemine.
Kõige enim müüdav sõiduaot auto oli 2017 Kia Rio - see ei saa mingeid toetusi (saavad ainult kodumaised autod).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Trumm, kas sina ostaksid endale praeguse Lada? Venemaal on näiteks igatsorti ekspordi maksudega ka kasutatud Lääne autode hinnad lakke aetud eks sellepärast ostetakse ka Riot ja Ladat, kuna hind suht odav, Rio lihtsalt parema kvaliteediga. Tänase eestlase jaoks on Lada p...sk ja jääb ka selleks, muide nii mõtlevad ka paljud Venemaa venelased, lihtsalt rahakott ei hakka paremale kraamile. Viimane Lada 110 eksperiment Eestis lõppes sellega, et need, millel polnud nö nõukakogemusega omanikke, kes auto pigimattidega üle käisid, neil roostetasid 110 ära ca 5 aastaga, nagu odav plekist hiina postkast, isegi nõukaaegsete autode roostele vastupidavus oli tunduvalt parem. Vanavanematel siiani kuuri all vaata et muuseumi konditsioonis Lada 2106, hooldatud muidugi nõukaaja stiilis st kõik on ise üle käidud.
Unforeseen consequences
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kas Venemaal olevad lääne mudelite koostetehastest tulevad sõidukid on maksudest vabad e. konkurentsivõimelisema hinnaga?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40201
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Roamless, Lada 110-st tänase produktsiooni juures rääkida on suht nüri teadmatuse demo. Sellest ajast on ikka palju vett merre voolanud (isegi venes).
Sakslased ütlevad, et vähemalt Vesta (viimane mudel) on igati rahuldav auto https://www.youtube.com/watch?v=rdssjGRPLyk
Aga võib-olla on ADAC Kremli agendiks hakanud.
Hind Saksamaal on 12 500 alates, st pole mitte enam odav auto kah.
Kandilisi Ladasid (2107) müüdi enne tootmise lõppu venes ca 4000 euroga.
Sakslased ütlevad, et vähemalt Vesta (viimane mudel) on igati rahuldav auto https://www.youtube.com/watch?v=rdssjGRPLyk
Aga võib-olla on ADAC Kremli agendiks hakanud.
Hind Saksamaal on 12 500 alates, st pole mitte enam odav auto kah.
Kandilisi Ladasid (2107) müüdi enne tootmise lõppu venes ca 4000 euroga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Mitte rahakott ei hakka peale vaid tollid on hullumeelsed. Üle seitsme aasta vana auto, alla 2,5 L mootoriga on 1 kuupsentimeeter 2 euri. Üle 2,5L konega 3 euri.Roamless kirjutas:Trumm, kas sina ostaksid endale praeguse Lada? Venemaal on näiteks igatsorti ekspordi maksudega ka kasutatud Lääne autode hinnad lakke aetud eks sellepärast ostetakse ka Riot ja Ladat, kuna hind suht odav, Rio lihtsalt parema kvaliteediga. Tänase eestlase jaoks on Lada p...sk ja jääb ka selleks, muide nii mõtlevad ka paljud Venemaa venelased, lihtsalt rahakott ei hakka paremale kraamile.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Sobiks vast mitmesse teemasse:
Единственного в России производителя БМП попросили обанкротить
Корпорация «Ростех» попросила вице-премьера Дмитрия Рогозина, курирующего военно-промышленный комплекс, рассмотреть вопрос о банкротстве единственного российского производителя боевых машин пехоты (БМП) — «Курганмашзавода». Его предполагается объединить с тульским Конструкторским бюро приборостроения имени академика Шипунова, передает в четверг, 19 апреля, РБК.
Глава «Ростеха» Сергей Чемезов поясняет, что нынешнее финансово-экономическое состояние предприятия критическое. По итогам 2017 года у «Курганмашзавода» образовался убыток в 7 миллиардов рублей. Кроме того, предприятие сорвало сроки заказов по экспорту.
Чемезов добавил, что у завода есть проблемы и с выполнением государственного оборонного заказа на 2018 год.
Как отмечает издание, в октябре прошлого года Внешэкономбанк (главный кредитор концерна) подал иск в Чувашский арбитражный суд о признании предприятия банкротом. Суд назначил в компании наблюдение, а для запуска процедуры банкротства стратегического объекта необходимо решение правительственной комиссии под председательством Рогозина.
«Курганмашзавод» основан в 1950 году. Он ориентирован на производство и ремонт бронемашин класса БМП. БМП-2 и БМП-3 эксплуатируют, кроме российской армии, вооруженные силы почти 30 стран мира. Кроме того, завод изготавливает образцы модернизированной БМД-4.
https://lenta.ru/news/2018/04/19/bmp/
Единственного в России производителя БМП попросили обанкротить
Корпорация «Ростех» попросила вице-премьера Дмитрия Рогозина, курирующего военно-промышленный комплекс, рассмотреть вопрос о банкротстве единственного российского производителя боевых машин пехоты (БМП) — «Курганмашзавода». Его предполагается объединить с тульским Конструкторским бюро приборостроения имени академика Шипунова, передает в четверг, 19 апреля, РБК.
Глава «Ростеха» Сергей Чемезов поясняет, что нынешнее финансово-экономическое состояние предприятия критическое. По итогам 2017 года у «Курганмашзавода» образовался убыток в 7 миллиардов рублей. Кроме того, предприятие сорвало сроки заказов по экспорту.
Чемезов добавил, что у завода есть проблемы и с выполнением государственного оборонного заказа на 2018 год.
Как отмечает издание, в октябре прошлого года Внешэкономбанк (главный кредитор концерна) подал иск в Чувашский арбитражный суд о признании предприятия банкротом. Суд назначил в компании наблюдение, а для запуска процедуры банкротства стратегического объекта необходимо решение правительственной комиссии под председательством Рогозина.
«Курганмашзавод» основан в 1950 году. Он ориентирован на производство и ремонт бронемашин класса БМП. БМП-2 и БМП-3 эксплуатируют, кроме российской армии, вооруженные силы почти 30 стран мира. Кроме того, завод изготавливает образцы модернизированной БМД-4.
https://lenta.ru/news/2018/04/19/bmp/
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Jestas, selle lahmimise juures võiks ära mainida, et Lada on Renault-Nissani oma. Nad võtavad suurtest kontsernidest kõige tõsisemalt seda, kuidas toota vaesematel turgudel väga odavaid autosid, mis koos seisavad: Dacia, Renault Kwid Indias.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Konkreetsele küsimusele Trumm ei vastanud, vaid asus sildistama, nagu talle kombeks. Samuti tõin näite varasemast läbikukkumisest, milleks Lada 110 vaieldamatult oli. Praegused Vestad, pole ka mingid imerelvad, vaid pigem sellised Dacia derivaadid, mille kohta kordaks küsimust, kas Trumm sa seda isiklikuks autoks ostaksid? Vaadates näiteks Hiina ja Korea autotööstuse arengut samal ajavahemikul, on Venemaa nii maas, kui veel olla saab.Roamless, Lada 110-st tänase produktsiooni juures rääkida on suht nüri teadmatuse demo. Sellest ajast on ikka palju vett merre voolanud (isegi venes).
Unforeseen consequences
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ma vana Mosse-mehena (AZLK 2140) lisan kah mõne mõtte juurde.
Eelmisel aastal importis venelane sõiduautosid 6697,7 mln USD eest, müügiks läks 1320,2 mln USD eest sõidukeid (sh ligi pool SRÜ-sse).
Suurem pilt väliskubandusest näitab aga endiselt, et Vene väärtus seisneb vaid toorainete (nafta) tarnijana. Kolmanda maailma riik.
Põhiliseks impordiartikliks on masinad, seadmed. See on oluline koht, sest seadmed ja masinad 1. lähevad järjest kallimaks rubla languse tõttu, 2. laienevad sanktsioonid piiravad valikut veelgi (kui vaid neid Siemensi-taolisi kõrvalehiilijaid ei oleks). Seega, kogu mõju avaldub pika aja peale, Vene F. moderniseerimine lükkub edasi ja edasi (tulebki minna analooge mitte omava tehnika või tööstusspionaazi teed). Kannatlikku meelt meile.
Teisalt, venelaste õnn on hetkel nafta suhteliselt kõrge hind. Kõik, mis üle 60 USD, annab võimaluse reserve koguda (ja ka rublale tugioste teha) ning eelarvet täita, hinna languse puhul on oht riigi eelarve puudujääki lasta ja järgmine reservfond kopikani ära kulutada.
http://customs.ru/index2.php?option=com ... temid=1981
Eelmisel aastal importis venelane sõiduautosid 6697,7 mln USD eest, müügiks läks 1320,2 mln USD eest sõidukeid (sh ligi pool SRÜ-sse).
Suurem pilt väliskubandusest näitab aga endiselt, et Vene väärtus seisneb vaid toorainete (nafta) tarnijana. Kolmanda maailma riik.
Põhiliseks impordiartikliks on masinad, seadmed. See on oluline koht, sest seadmed ja masinad 1. lähevad järjest kallimaks rubla languse tõttu, 2. laienevad sanktsioonid piiravad valikut veelgi (kui vaid neid Siemensi-taolisi kõrvalehiilijaid ei oleks). Seega, kogu mõju avaldub pika aja peale, Vene F. moderniseerimine lükkub edasi ja edasi (tulebki minna analooge mitte omava tehnika või tööstusspionaazi teed). Kannatlikku meelt meile.
Teisalt, venelaste õnn on hetkel nafta suhteliselt kõrge hind. Kõik, mis üle 60 USD, annab võimaluse reserve koguda (ja ka rublale tugioste teha) ning eelarvet täita, hinna languse puhul on oht riigi eelarve puudujääki lasta ja järgmine reservfond kopikani ära kulutada.
http://customs.ru/index2.php?option=com ... temid=1981
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
juhul kui Hiina raske raha eest abikätt ei ulata ning sanktsioneeritud tehnoloogiaid kas ise ei müü või ei vahenda..Runkel kirjutas: Põhiliseks impordiartikliks on masinad, seadmed. See on oluline koht, sest seadmed ja masinad 1. lähevad järjest kallimaks rubla languse tõttu, 2. laienevad sanktsioonid piiravad valikut veelgi (kui vaid neid Siemensi-taolisi kõrvalehiilijaid ei oleks). Seega, kogu mõju avaldub pika aja peale, Vene F. moderniseerimine lükkub edasi ja edasi (tulebki minna analooge mitte omava tehnika või tööstusspionaazi teed). Kannatlikku meelt meile.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kes, kus ja millal seda väitis?Kapten Trumm kirjutas:Ühesõnaga, kontseptsioon, et vene autotööstuse müük seisab vaid toetustel, on selge soovmõtlemine.
Viimati muutis Sekeldaja, 19 Apr, 2018 12:59, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40201
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Noh, Norra ekspordistruktuur on ka kaunis analoogne, kuid Norra pole kolmanda maailma riik (Norra ekspordist moodustab nafta ja gaas rohkem kui Venemaal).Ma vana Mosse-mehena (AZLK 2140) lisan kah mõne mõtte juurde.
Eelmisel aastal importis venelane sõiduautosid 6697,7 mln USD eest, müügiks läks 1320,2 mln USD eest sõidukeid (sh ligi pool SRÜ-sse).
Suurem pilt väliskubandusest näitab aga endiselt, et Vene väärtus seisneb vaid toorainete (nafta) tarnijana. Kolmanda maailma riik.
Norras on masinaehituse osa venelastega sarnane ja keemiatööstuse osa venelastest väiksem.
Seda kolmanda maailma riiki peaks vaatama muude suhtarvude järgi kui vaid nafta ekspordi osakaal kogu ekspordist.
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Norw ... (2009).pdf
https://en.wikipedia.org/wiki/Economy_o ... -_2016.jpg
Mõni aasta on küll vahet, aga analoogselt on ka Norral naftariigina ülisuur osa ekspordis naftal.
Vahe on lihtsalt selles, et Norra pole kunagi olnud tõsine masinaehitusmaa, kuid NSVL ajalooliselt on seda siiski olnud.
Vaadates nt USA-d (kelle kaalukategoorias VF peaks olema), siis seal moodustavad ekspordist umbes poole tööstustooted (mikroskeemidest lennukiteni).
Venes on sama osa mõni protsent.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: OhYeah, Semrush [Bot] ja 13 külalist