www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 14 Okt, 2019 0:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10810 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 717, 718, 719, 720, 721
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 01 Okt, 2019 13:34 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17213
Marussiat üritasid nad ju lausa Soomes toota, tänaseks on aga ka see projekt tasapisi vusinal õhust tühjaks jooksnud...

Tsiteeri:
Сконструировала и построила 44 прототипа спортивных автомобилей и выпустила четыре серийных автомобиля. Компания получила и потратила многомиллионные инвестиции, проводила активную рекламную политику, главным образом для популяризации своего бренда. В качестве спонсора одной из команд Marussia успела поучаствовать в нескольких сезонах чемпионата Формула-1. В апреле 2014 года компания объявила о своём банкротстве, всё имущество было распродано.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 01 Okt, 2019 16:09 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26697
Vene uuema aja autotööstuse toodangut vurab ka Tallinnas juba ringi - seal aga annavad tooni Cumminsi diislitega erinevad veokid.
Sõiduautod pole nende tugevaim külg ja kui Saksamaal võib neid müüa kui eksootikat, siis Eestis enam mitte - enamiku publiku mälestus Ladast on liiga ere ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia (mis siit ka Lada välja sõi).

Eesti Lada-esinduse kirstunaelaks oli muidugi autode nigela kvaliteedi kõrval ka suhtumine, mis sarnanes tiba Volga autokaupluse omale 1980ndatel. Üks lugu jõudis lausa Pealtnägijasse, kuis 110-l lahkus mootor aiste vahelt mööda sõitu tehes ja Lada esinduse sägad pidasid seda vist omast arust normaalseks.

Tuleb tunnistada, et käisin (uudishimust) ka mina kuskil 2003. a paiku Lada 110-ga proovisõitu tegemas, nii kehva autoga sõitsin viimati vene ajal. Sama poe teisest osakonnast pakutud Skoda Fabia 1,9 TDI oli küll 2 korda kallim, kuid 5 korda parem sõita.

Neid uusi Vestasid, X-raysid ja asju (koosnevad suures osas Renault osadest) proovida aga pole võimalik. Aga vaevalt seal "tunne" väga Dacia'st erineb.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 14:32 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 930
Irkutski üleujutusega tegelenud riigiametnikele makstakse preemiat 367 miljonit rutsi. Arusaadav. Omasid tuleb hoida. :D
Veel on kuulda olnud petuskeemidest. Ujutuses kodu kaotanutele on makstud välja kompensatsioon ja õnnetud omanikud on kohe pannud oma selle kinnisvara müüki. NB! Uued omanikud aga taotlesid sedasama kompensatsiooni oma uue aga kannatada saanud kinnisvara eest. Ja seesinane skeem olla laialt levinud.

https://www.currenttime.tv/a/tulun-navo ... 92771.html


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 16:22 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 3933
Tsiteeri:
ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia

Neidsamu Dacia mudeleid müüb tegelikult ka Lada oma kaubamärgi all. :D
Uued Kamazid on sisuliselt vana Mersu Axor.
Ainult GAZ/Ural on vist puhas omatoodang.

Peamine areng nende autotööstuses paistab toimuvat ainult "dekadentliku lääne" toel.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 18:52 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Juul, 2014 19:18
Postitusi: 713
nimetu kirjutas:
Tsiteeri:
ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia

Neidsamu Dacia mudeleid müüb tegelikult ka Lada oma kaubamärgi all. :D
Uued Kamazid on sisuliselt vana Mersu Axor.
Ainult GAZ/Ural on vist puhas omatoodang.

Peamine areng nende autotööstuses paistab toimuvat ainult "dekadentliku lääne" toel.

Pilt

Actros, mitte Axor. Pmst jah 1:1 kloon, v.a logo. Kamazi kirja taga on isegi näha mersu logo koht.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 19:10 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 930
Selline film Siberi metsapõlengute teemal.

https://www.youtube.com/watch?v=kJUlEHXPATc

Kui kaua saab kännu järgi kindlaks teha, millal puu on lõigatud?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 19:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 3933
Tsiteeri:
Actros, mitte Axor. Pmst jah 1:1 kloon, v.a logo. Kamazi kirja taga on isegi näha mersu logo koht.

Ei, tegu on 100% Axoriga (ca 2001 alates), millel on kombineeritud Actrosi šassii, kuid Atego kabiin. Soovitan võrrelda Kamazi, Axori ja Actrosi kabiine, sedasi näed kohe ära, et mis millest põlvneb.

Aga jah, see Kamazi mudel on pea täielikult paarkümmend aastat vana Mersu põhjal. Jõuallikas, veermik ja kabiin on kõik selle masina omad. Lisaks oli üks nende Dakari rallimasin (prototüüp?) samuti põhimõtteliselt MB Zetros.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 21:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Aug, 2019 15:13
Postitusi: 50
Tundub, et Venemaal teised valikud otsa saanud ning pöörduti Püha Peetruse järeltulija poole et need aitaks.

Manus:
1570029474146985027.png
1570029474146985027.png [ 490.35 KB | Vaadatud 2072 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 04 Okt, 2019 23:31 
Eemal
Liige

Liitunud: 06 Jaan, 2004 11:56
Postitusi: 2510
Asukoht: Tartu
Statistikat Euroliidu ja Venemaa majandussuhetest
2018 oli Venemaa osa Euroliidu ekspordist 4% ja impordist 8%

Tsiteeri:
In 2018 Russia (4 %) was the 4th largest partner for EU exports of goods and the 3rd largest partner for EU imports of goods (8 %).

https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... Russia-EU_–_international_trade_in_goods_statistics

https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... al_picture
Manus:
EU kaubanduspartnerid 2018.jpg
EU kaubanduspartnerid 2018.jpg [ 1.39 MB | Vaadatud 1391 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 05 Okt, 2019 12:14 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 15862
Asukoht: Viljandimaa
Rubla devalveerimise hind venemaalase jaoks: https://arileht.delfi.ee/news/uudised/g ... d=87649353

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10810 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 717, 718, 719, 720, 721

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: metsanurk, sm. pelle ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt