www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Juun, 2019 22:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 12 Jaan, 2017 16:39 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Sept, 2007 8:51
Postitusi: 353
Asukoht: Tallinn
huvitun kirjutas:
3) Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk


Tegeldes vahepeal muinasjutu dešifreerimisega - kas võib äkki olla .408 Cheytac?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 12 Jaan, 2017 18:19 
Eemal
Liige

Liitunud: 13 Sept, 2011 18:35
Postitusi: 4559
Borja kirjutas:
..misste jahvatate siin mingist lastist, kui "lõplik tõde on juba kõlanud" - rumal teine piloot ajas kangid segamini ju :mrgreen: :twisted:


Õigus jah,oh mind rumalat,et see meelest läks ära.Neil need kangid ju seal sellised pisikesed ja lähedal lähedal ning igal lennukil uues kohas,ime,et lendurid need segamini ajavad 8)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 12 Jaan, 2017 19:44 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Juun, 2014 20:52
Postitusi: 1701
huvitun kirjutas:
... Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm ...

Markko kirjutas:
huvitun kirjutas:
... Tegeldes vahepeal muinasjutu dešifreerimisega - kas võib äkki olla .408 Cheytac?

originaal püss - http://www.cheytac.com/shop/firearms/m200-intervention/
vene analoogid - http://lobaevarms.ru/
moon - https://en.wikipedia.org/wiki/.408_Cheyenne_Tactical


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 12 Jaan, 2017 23:20 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Sept, 2007 8:51
Postitusi: 353
Asukoht: Tallinn
No just. Ja väidetavalt on ka Lobaevi toodang FSO poolt kasutusel ehk siis muinasjutu stsenaariumiga on vähe vaeva nähtud, et väikesed detailid ka kokku sobiksid


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 13 Jaan, 2017 0:56 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Sept, 2005 16:17
Postitusi: 100
Kusjuures kangide, nuppude ja pedaalide segaminiajamine on avariiolukorras täiesti esinev nähtus.
Viimane juhtum, piloot tõmbas töötava mootori kinni.
http://www.nbcnews.com/news/world/trans ... 31-n299811
Kärdla AN-28 allakukkumisel leiti u. 8 rikkumist, mis lõppes allakukkumisega.
Tu-ga oli tõenäoliselt 5-10 eksimust, millede koosmõjul lennuk alla kukkus, sh. jäätumine.
2-5 eksimusega lennukid üldjuhul lendavad.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 13 Jaan, 2017 16:40 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 858
Pealtnägija: "Kui TU-154 alla kukkus, tekkis tema kohale nagu vikerkaar"

Hotelli valvur, kaldal, väljus suitsetama, nägi pimeduses lennuõnnetuse hetke.

http://www.mk.ru/incident/2016/12/27/oc ... valas.html

"...Näiteks sanatooriumis Sputnik on sellised kaamerad (mis vaatavad merele). Seal oleks võinud vaadata lausa online otseeetris internetis. Aga veider, et just ööl, kui see tragöödia juhtus, pole mingeid salvestisi. Me otsisime kogu linnaga, ei leidnud midagi. Aga see mida näidati youtubes nagu sähvaust, tehti juba kindlaks et võltsing. Aga onju ka kaamerad, mis vaatavad merele, sadamas, Sotši keskosas ja Adleris. Kuid ka sealseid videoid ei olnud kuski. Ilmselt korjasid uurijad ära, uurivad. Ei tahtnud tavalisi linlasi šokeerida..."


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 13 Jaan, 2017 19:55 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Veebr, 2015 1:14
Postitusi: 321
Saan aru, et allikakriitika jne...
Aga ikkagi:
http://www.ohtuleht.ee/781800/vene-soja ... magnetpomm

_________________
Shit stalo ludshe, shit stalo veseleje (J.V.Stalin)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 13 Jaan, 2017 23:00 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Eks vandenõuteoreetikud on sellise sündmuse puhul kindlasti aktiviseerunud, kuid ootame esialgu rahulikult uurimiskomisjoni raporti ära.
Sellega peab nõustuma, et ühe reegli rikkumine õnnetust kaasa ei too. Peab olema mitme faktori koosmõju.
Lennunduse reeglid on verega kirjutatud ja mitmekordselt ülejulgestatud. Üksainus katastroofi põhjustanud faktor peab olema klassist "õhutõrjeraketi plahvatus piloodikabiini kõrval" või "terroristi poolt lennuki elutähtsasse kohta paigaldatud pomm".
Kui kolmest mootorist üks välja langeb, võib Tu-154 lendu jätkata mistahes lennu faasis. Kahe mootori väljalangemisel vaid "kohale longata". Kuna mootorid on pikitelje lähedal, siis ka kõrvalekallutav moment mõne mootori ülesütlemisel on väike.
Iseküsimus, milliseid kahjustusi muudele süsteemidele võivad põhjustada laialilendavad turbiini- või kompressorilabad.
Ootame siis komisjoni raportit.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 19 Jaan, 2017 19:31 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Okt, 2005 19:42
Postitusi: 7489
Asukoht: Siilis
Veel üks versioon vene lenduri(te)lt: "terakti" polnd ja piloodid pole ka süüdi..

http://www.stena.ee/blog/esche-odna-pra ... ov-ne-bylo

..keerulisevõitu text, mille mõte on selles, et raske lennukiga rannikult startida ja kohe mere kohal kõrgust võtta olla üldse keeruline (loe: vene lennukiga siis).. no ma ütleks lihtsamalt - sitt lennuk..

_________________
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii..


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 20 Jaan, 2017 10:16 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26051
Osalesin kunagi ülikooli ajal mingi logistika-aine raames ekskursioonil Estonian Airi ja seal oli üks staažikas kapten, kes on pool elu lennanud Tupolevi reisikatega (ka Eesti omadega). Pidigi olema nõrgavõitu motoriseeringuga, täiskoormaga tõuseb vaevaliselt ja gaas peab kogu aeg põhjas olema (st puudub võimsusvaru). Boeing 737 pidi hoopis võimsam asi olema ja lendab harilikult gaasi üldse põhja panemata. See gaas põhjas probleem pidi ka olema põhjus, miks neid läänes eriti kasutada ei saanud, mürapiirangud (ja eks need vene mootorid olid ka ilma täisgaasita kole mürarikkad, nn low bypass turboventilaatorite probleem (taolist tüüpi kasutatakse sõjalennukitel, vt mootori läbimõõtu ja võrdse seda 737 omaga).

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 26 Jaan, 2017 12:39 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 858
Peale katastroofi vähendati kõigi IGIL-i võitlejatel Süürias olenemata positsioonist palkasid kaks korda.

Eespool mainitid muinasjutt, et koormas oli peale laskemoona ja rakettide ka üle 300 miljoni USA dollari, võib osutuda tõeks.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 26 Jaan, 2017 13:51 
Foorumil
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 14781
Asukoht: Viljandimaa
Palun allikaviidet.

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 26 Jaan, 2017 14:10 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 858
http://money.cnn.com/2016/01/19/news/wo ... lary-cuts/

Mnjah aga see siin on vanem teade kui lennuõnnetus, nii et pean vabandama oma liiga lennuka fantaasia pärast.

Mnjah, raha on ISIS-l otsas juba eelmise aasta jaanuarist.

Ma töö kõrvalt surfan vene alternatiivses meedias ja kui sattun uudiste otsa mis erutavad, igakord ei jaksa või ei taipa kontrollida.
:(

Püüan parandada ennast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 06 Veebr, 2017 12:14 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 858
Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.

https://www.newsru.com/russia/05feb2017/tu154blast.html


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 06 Veebr, 2017 12:31 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Okt, 2005 19:42
Postitusi: 7489
Asukoht: Siilis
huvitun kirjutas:
Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.


Esiteks - venekeeli mainis see "ekspert" mitte "tõenäolist" plahvatust, vaid "võimalust", et pardal oli plahvatus (ja juba selles sõnademängus on suur vahe)

Teiseks - mainit "ekspert" olla sellise oletuse teinud ainult lennukirusede foto(de) põhjal.. no mis väärtus on sellisel "ekspertiisil", otsustagu igaüks ise :mrgreen:

Kokkuvõttes - polegi nagu mõtet seal midagi tõlkida :|

_________________
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii..


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Peeter ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt