www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 20 Juun, 2019 4:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 06 Veebr, 2017 14:52 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16916
Järsku seesama "piloot ja spetsialist" Haisenko Saksamaalt, kes teadis väita, nagu oleks Malaisia lennuki keres olevad augud jätnud ilma mingi kahtluseta "...Su-25 pardakuulipilduja..."

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 07 Veebr, 2017 11:57 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 858
Täna 35 astat tagasi leidis otsa Vaikse ookeani laevastiku juhtkond

http://goo.gl/39Srbu

Kellelgi isiklikku puudet, mälestust?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 07 Veebr, 2017 12:25 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16916
Isiklikku puudet mitte, küll aga jõudis teave sellest õnnetusest üllatavalt ruttu avalikuse ette. Vähemalt anti sellest õhtusel rivistusel vist järgmine või ülejärgmine päev teada.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 09 Veebr, 2017 12:07 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26051
Tu-104 näis olevat selline õnnetu masin kohe, kui meenutada eestikeelset kirjavara sel teemal.
Samas kummalisel kombel näikse selle aluseks olnud Tu-16 masin, mida lendurid pidasid üsna töökindlaks masinaks. Eriti võrreldes seda asendama pidanud Tu-22-ga, millel käis avarii avarii otsa.

Tu-104 ebameeldivatest kommetest on eesti keeles juttu ühes 2016 Tehnikamaailmas.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 09 Veebr, 2017 15:28 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Kui salongis on kinnitamata paberirullid, mis tõusule minnes lennuki saba poole veerevad, kukub mistahes lennuk kriitilise kohtumisnurga ületamise tõttu alla.
Eestis näiteks on kinnitamata koorma tõttu vähemalt üks An-2 hukkunud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 14 Mär, 2017 15:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 974
Asukoht: Lõuna-Eesti
https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/

Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 20 Mär, 2017 12:20 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Juul, 2014 20:43
Postitusi: 2322
Asukoht: Harjumaa
alax kirjutas:
https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/
Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?

Venediktov arvab teadvat kuidas selline (lapsik) versioon välja käidi.
Alates 16.20
https://www.youtube.com/watch?v=0jXqGoexU2c
Ajakirjanikud pressisid küsimustega peale ja siis toimus kaitseministeeriumis koosolek ning Kommersant avaldas sellise artikli. Mille kaitseministeerium kohe varsti ümber lükkas.
Aga on ära unustatud, et oli võimatu mere pind segi ajada taevaga, sest ilm oli 90% pilves ning tähed ei saanud veepinnalt peegelduda.
Väidetavalt puudub venelastel selle lennukitüübi mustade kastide lugemise tarkvara... :dont_know:
Venediktov küsib ka seda, et kas vastab tõele väide nagu oleks selle lennuki marzuuti muudetud ning uus trajektoor ei läinud enam otse üle Türgi vaid Türgist mööda, Gruusia, Armeenia, Iraani ja Iraagi kaudu. Mida siis Sotshis peale laaditi, et üle Türgi või Balkani lennata ei kannatanud vaid pidi tegema suure ringi?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 27 Apr, 2017 13:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 974
Asukoht: Lõuna-Eesti
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=78026844

Liiga raske koormaga ikka ei tõuse.

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 01 Juun, 2017 10:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 974
Asukoht: Lõuna-Eesti
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=78420191

Koormatud lennukiga võib tõesti piloot midagi valesti teha. Paljud lennuõnnetused on toimunud inimlike vigade tõttu. Lennundus õpib vigadest. Karm, kuid nii on.

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 01 Juun, 2017 12:00 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26051
Tsiteeri:
Kui salongis on kinnitamata paberirullid, mis tõusule minnes lennuki saba poole veerevad, kukub mistahes lennuk kriitilise kohtumisnurga ületamise tõttu alla.


Ainult juhul, kui lennuki veojõu ja kaalu suhe on üle 1,2, siis on ka võimalus lihtsalt vertikaalselt taevasse lennata. :D
Reisilennukil puudub aga vajalik võimsusvaru, et kasvanud kohtumisnurga korral kiirust säilitada, kasvava õhutakistuse tõttu kaob kiirus kiiresti ja langeb pääsmatu alla kukkumine.
See, et tänapäeval võivad nt hävitajad lennata probleemivabalt 50 kraadise AoA-ga tuleb ühe põhjusena ka nende tohutust võimsusvarust.

Üks Eesti Õhus töötanud 737 kapten rääkis oma elust Aerofloti ja hilisema Eesti Õhu Tu-154-ga, et pidi see masin hoolimata oma militaarsete juurtega mootoritest nõrguke olema ja start toimus pea alati täisgaasiga. See tähendab, et lennukil puudus igasugune võimsusvaru pärast lahtirebimist tekkiva "olukorra" lahendamiseks ja selline olukord mõistagi lihtsustab mättasse lendamist. 737-l pidi harva täisgaasi kasutama (täis lennuk, kõrge temperatuur jne).

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 10 Juul, 2017 20:39 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Aug, 2014 18:16
Postitusi: 665
Полковник армии РФ: самолет минобороны Ту-154 взорвали по приказу Суркова и Кадырова
http://www.newsru.co.il/world/10jul2017/gratov456.html


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene transalennuki katastroof
PostitusPostitatud: 11 Juul, 2017 13:41 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Juul, 2014 19:18
Postitusi: 688
Kapten Trumm kirjutas:
Ainult juhul, kui lennuki veojõu ja kaalu suhe on üle 1,2, siis on ka võimalus lihtsalt vertikaalselt taevasse lennata. :D
Reisilennukil puudub aga vajalik võimsusvaru, et kasvanud kohtumisnurga korral kiirust säilitada, kasvava õhutakistuse tõttu kaob kiirus kiiresti ja langeb pääsmatu alla kukkumine.
See, et tänapäeval võivad nt hävitajad lennata probleemivabalt 50 kraadise AoA-ga tuleb ühe põhjusena ka nende tohutust võimsusvarust.


Sõltub "reisilennukist". Learjet 60 ja Gulfstreamid (G550/G650) on ka pmst reisilennukid, lähevad vajadusel nagu hävitajad üles üsnagi räige nurga all..


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt