5. leht 25-st

Postitatud: 18 Mär, 2010 11:07
Postitas Some
Loodetavasti kannab jää ka päästetehnikat. Praeguseni nad jääle pääsenud pole

Postitatud: 18 Mär, 2010 11:21
Postitas Kapten Trumm
Probleemid, mis on juba ette näha

1. suur administratiivne segadus (corvus-"plaane on ja muudkui tehakse"), sest seal on vaja mitu osapoolt siva tööle panna
2. PA-l puudub tehnika ja varustus sellises lumes liikumiseks. Ratasmasinatega, isegi Unimogidega ei tee seal midagi. Tõenäoliselt on vaja lumepinnasõidukeid, mida on vast KV-l kuskil Tallinnas (pannvaagenid).
3. p2 st tulenevalt on suur probleem selle lennuki evakueerimisega järvelt - kopterid tõsta ei jõua.

Tegelikult tuleb see lennuk siva ära vedada, enne kui sealt midagi maha jookseb. Inimesed kooberdavad sealt ise ka minema. PV kopterid muidu asuvad vähem kui 1km kaugusel.

Postitatud: 18 Mär, 2010 11:32
Postitas Some
Äkki saavad mingite pikkade trosside ja vintsidega kaldalt lennuki ära lohistada? Muidugi kui lennuk telikutega jääs kinni on, siis saab vist raske olema... Võiks miski online reportaaž olla, tahaks päris näha millega mehed tegelevad ja mis mõtted ajudes käärivad. An-26 max kaal täis paakidega on vist 24 tonni? Ei imestaks kui lisaks lennukile peaks hakkama varsti ka päästemasinaid järvelt ära päästma. Tublid poisid kui kiire ja ohutu lahenduse leiavad

Postitatud: 18 Mär, 2010 11:59
Postitas Lemet
Lisaks veel see, et lennuvälja esindaja eipaista teadvat, millega tegu ja väidab lennuki kord startivaks, kord maanduvaks. Hea vähemalt, et talv ja jää ...

Postitatud: 18 Mär, 2010 11:59
Postitas Kurjam
Huvitav kui paks see jää on seal?

Postitatud: 18 Mär, 2010 12:11
Postitas Some
TV3 on praegu erakorralised uudised. Kütus siiski lekib.

Edit: TV3-e viimased uudised et kütus lekib mõlemast tiivast ja lennuk on hakanud vaikselt jäässe vajuma. Tallinna Vesi siiski ütleb et suudetakse joogivesi puhtana hoida.

Postitatud: 18 Mär, 2010 12:16
Postitas Pirr
Suht tüüpiline ja samas pohhuistlik olukord küll siin Eesti Vabariigiks tituleeritud EU oblastis. Enne ei võeta näppu p...st välja kui mingi laks ära käib, aga kas ka peale seda on lootust, et mõistus otsustajatel koju tuleb või taotakse endiselt uhkelt rusikaga vastu rinda ja öeldakse, et see oli üksikjuhtum, millesarnast enam ju juhtuda ei saa ... :?

Postitatud: 18 Mär, 2010 12:41
Postitas Some
Segane värk, kui seda tehnikat vaadata siis ma küll aru ei saa kuidas see lennuk sealt välja sikutatakse? Kas tõesti paakautodega ja buldooseritega???
http://tv.delfi.ee/video/ham1rjdx/
http://tv.delfi.ee/video/qzsJhoP7/

Postitatud: 18 Mär, 2010 12:46
Postitas LeBon

Kood: Vali kõik

Ärataks siis vähe vana teemat taas...
Oli see juhus, et Lemet vahetult enne õnnetust selle teema taas tõstatas...? :shock: Küllap see selgitatakse. :D

Postitatud: 18 Mär, 2010 13:03
Postitas Some
Ma arvan et nii Lemet kui Trumm annavad varsti organitele seletusi, enne nende provokatiivseid kirjutusi ei juhtunud aastaid midagi :P Aga lisaks siis veel pisut fotosid lennukist
http://www.pildilabor.ee/events/lennuk/

Postitatud: 18 Mär, 2010 13:04
Postitas Dan
Riigijuhid ütlevad et kõik on OK ja nii peabki olema: http://www.postimees.ee/?id=238618

Samal ajal võib võrrelda Postimehes pilte kus lennuk on veel kogu kerega jää peal (varasem pilt) ja ninaga juba läbi jää (hilisem pilt)...

Ja väheke pilte otse sündmuskohalt: http://www.pildilabor.ee/events/lennuk/

Postitatud: 18 Mär, 2010 13:47
Postitas Kapten Trumm
Ojah, annaks Jumal, et minu luulud sõjateemal sellisel viisil ei peaks kinnitust leidma :dont_know:

Mul näiteks tekkis küsimus, miks ei saanud sealt jää pealt neid lennukis olnuid kopteriga kohe medevakkida, Piirivalve lennusalga angaar asub sündmuskohast nii 800 meetri kaugusel ja seal peaks vinged Augustad standby ootama?

Postitatud: 18 Mär, 2010 13:57
Postitas Some
Tegelikult kallas suht ligidal seal, vast sellepärast ei saadetud koptereid? Mind rohkem huvitab et mis pagan selle lennukiga ikkagi juhtus? No ok, telik ei tulnud välja - mootori tööd see ju ei mõjuta - uuesti kõrgust võtta ja siis parimat lahendust otsida? Kütust nagu jagus? Ehk taibati must kast ära korjata, vast saab selgemaks.
Btw, need kopterid on viimastel päevadel olnud töös saartele toiduabi viimasega...

Postitatud: 18 Mär, 2010 14:00
Postitas mulks
Kapten Trumm kirjutas:Mul näiteks tekkis küsimus, miks ei saanud sealt jää pealt neid lennukis olnuid kopteriga kohe medevakkida, Piirivalve lennusalga angaar asub sündmuskohast nii 800 meetri kaugusel ja seal peaks vinged Augustad standby ootama?
Miks, miks? Mis sa küsid? Vastus on ju teada - härrastel on pohh, loodetakse et ehk läheb seekord õnneks. Ja kui ei lähegi, siis hakkab pihta süüdlaste õigustamine, süütute karistamine ja kõrvalseisjate autasustamine... nagu ikka. Misjärel elu Eesti Vabariigis jätkub nagu ennegi ja saadud valus kogemus unustatakse... :wall:

A kui tõsiseks muutuda, siis oskab keegi öelda kui suure reostuse ja jama see lennuk põhjustada suudaks? Ma mõtlen et kui kütus jm mahlad vette satuvad...

Postitatud: 18 Mär, 2010 14:13
Postitas Jaanus2
veest kergem kütus on suht. ohutu - koguneb peale, saab sealt kätte ja kui vett võtta natukenegi sügavamalt, siis seda oluliselt ei mõjuta. Sellised ained, mis vees lahustuvad, on ohtlikud.