Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36425
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kriku »

Täpselt sellest uudis, millest just juttu oli: bussiga taga ajades sõideti teelt välja. https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=88677785
klemmikas
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas klemmikas »

Ma kusjuures imestan, et mingit vana VW Borat kätte ei saadud, see auto ei ole sooritusvõimelt, mitte midagi erilist.
Bora on muidugi tõsisem auto, kui 71 aasta vaz 2101, see on selge.
Eks politseis ole ka juhte erinevaid ja juhtub ka neil, muidugi ma olen nõus, et mikrobuss ei ole sõiduautoga sugugi mitte võrdne kurvides, kuid vana VW Bora ei paku mingit erilist sooritusvõimet selles osas.

No igal juhul, parem olgu see buss 140kW, kui 105kW, siis on vähemalt mingigi võimalus järgi saada.
Nägin videot ka, kus politseibuss järgi kihutas, minu meelest ta ei jõudnud sellele järgi ja pingutas lihtsalt üle ning pani teelt välja.
See otseselt ei näita seda, et see buss kurvides vanast Borast kehvem oleks oluliselt, aga muidugi mingi 1200kg vs 2500kg autod kurvides loomulikult käituvad erinevalt.
Eks see tagaajamine on üldse psühholoogiliselt raske asi, kui oled temast maas, siis üritad ju järgi saada ja nii on kerge tulema ülepingutamine, sama asi võidusõidus.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1056
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas isakene »

Võimsus on võrdsete masinate võrdluseks, mõnikord tuleb puuduv kilovatt ainult kasuks. Osav mees õiges keskkonnas astubki boraga mersu bussi eest minema. Nagu ka suvaline endurotsiklist lõdva randmega politsei tonnkolmesajase FJR-i eest. Praegu kohe ei leia, mingis venemaa videos tüüp sõitis belarussiga väga edukalt politsei eest ära...

Pilt
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
kert122
Liige
Postitusi: 619
Liitunud: 27 Juun, 2007 21:22
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas kert122 »

Sellised kaks tükki on eile Tallinna ilmunud, huvitav, kelle struktuuri need kuuluvad:D
Manused
sellised apastraadid
sellised apastraadid
Viimati muutis kert122, 29 Jaan, 2020 16:32, muudetud 1 kord kokku.
paraadil näeme, raisk
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19209
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas ruger »

Tundub, et mingit VIP-i visiiti hakatakse ette valmistama.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Roamless
Liige
Postitusi: 3798
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Roamless »

Kombatit vist vorbitakse Venemaal edasi teha, meil läks ta mõne aja eest pankrotti.
Unforeseen consequences
Kirs
Liige
Postitusi: 926
Liitunud: 21 Jaan, 2009 10:50
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kirs »

Roamless kirjutas:Kombatit vist vorbitakse Venemaal edasi teha, meil läks ta mõne aja eest pankrotti.
Firma vist hoopistükkis Bulgaariasse regatud. Samas kodulehel osadel piltidel autodel Eesti proov reg. numbrid küljes. Ka eespool kaasfoorumlase pandud pildil oleva mudeli leiab sellelt saidilt.
https://www.rusarmscompany.com/military ... d-vehicles
Walter2
Liige
Postitusi: 3979
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Walter2 »

ruger kirjutas:Tundub, et mingit VIP-i visiiti hakatakse ette valmistama.
Jõudis ju hiljuti ka Maybachi limusiin Eestisse (kas ka registrisse?)
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Leo
Liige
Postitusi: 3303
Liitunud: 27 Dets, 2006 20:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Leo »

Need Kombatid millegipärast eriti hästi kaubaks ei lähe, kuigi võiksid minna, sest on tehtud jänkide raami, käigukasti ja mootori peale ning sisuliselt on tegemist väiketootjana, kes teeb üksikeksemplare või väike-seeriaid täpselt vastavalt tellija soovile. Näiteks Soome politseile soetati äsja 15 MB soomusmaasturit raskemate olukordade lahendamiseks tükihinnaga u 400000 € ja eeldatava kasutusajaga 20 aastat. Sealt saab igaüks arvutada, mis Kombati valmistaja käive võiks olla, kui nad aastas kasvõi paarkümmend soomukit müüks. Pildil olevad on katusel paiknevate alustega, mida tavaliselt tellivad eriüksused, sellisega on hea mõni värav või aed maha sõita ja katusele kinnitatud redeli või rambi kaudu kohe maja teisele korrusele ronida. Eesti politseil on soomusmaasturid olemas, ma väga ei usu, et neid juurde ostetakse.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36425
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kriku »

Suurbritannias oleks aga politsei õnnelik, kui elektriautode asemele diislid tagasi saaks... :crying:

https://forte.delfi.ee/news/auto/uk-pol ... d=88827811
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas nimetu »

Näiteks Soome politseile soetati äsja 15 MB soomusmaasturit raskemate olukordade lahendamiseks tükihinnaga u 400000 € ja eeldatava kasutusajaga 20 aastat. Sealt saab igaüks arvutada, mis Kombati valmistaja käive võiks olla, kui nad aastas kasvõi paarkümmend soomukit müüks
On siiski vaks vahet. Mercedes on suurtootja, kelle masinad lähevad kaubaks pea igalpool ning nendele masinatele on tagatud ka teatav tugi, kas siis läbi kohaliku teeninduse ja varuosade või siis lausa tehase poolt koolitatud spetsialistidega. Kombatiga on jälle see lugu, et mingit erilist tootjapoolset tuge tõenäoliselt pole ja ei saa selleski kindel olla, et see firma üldse homme alles on. Ma arvan, et riigiasutused ja organisatsioonid maksavad parema meelega seda kõrgemat hinda, teades, et vajadusel saavad kuhugi pöörduda, selle asemel, et peaks ise hakkama kusagilt varuosasid välja võluma, mida võib-olla enam ei toodetagi.
Leo
Liige
Postitusi: 3303
Liitunud: 27 Dets, 2006 20:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Leo »

See MB ja Kombati tausta võrdlus suure riikliku kliendi vaatenurgast on täiesti õige. SKJ näiteks ei osta põhimõtteliselt sisse suures koguses prototüüpe, sest peab olema kontrollitud tehnika ja valmistaja. See oleks ikka räige skandaal, kui väiketootja odavale masinale peab mingi treial Pekka Kinnunen Luumäen Metallipajast (suvalised nimed) mõne aasta pärast ühekaupa juppe treima, sest müüja on haihtunud ning isegi jäljed on liivas kustunud ja selle tõttu ei saa autosid kasutada. Karhul oli skandaal, et telliti erivarustust oma käpa firmast ja saadi osa raha üle laua tagasi ning osteti soomusmaastur, mis ei olnud päris Soome oludesse sobiv. Sarnast ämbrit ei soovi Sisäministeriö Poliisiosastolla keegi. Asi peab olema õige ja kui ongi kallis, siis voivoi, politseinike tööturvalisus on tähtsam!
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hjl85 »

klemmikas kirjutas:Ma kusjuures imestan, et mingit vana VW Borat kätte ei saadud, see auto ei ole sooritusvõimelt, mitte midagi erilist.
Bora on muidugi tõsisem auto, kui 71 aasta vaz 2101, see on selge.
Eks politseis ole ka juhte erinevaid ja juhtub ka neil, muidugi ma olen nõus, et mikrobuss ei ole sõiduautoga sugugi mitte võrdne kurvides, kuid vana VW Bora ei paku mingit erilist sooritusvõimet selles osas.

No igal juhul, parem olgu see buss 140kW, kui 105kW, siis on vähemalt mingigi võimalus järgi saada.
Nägin videot ka, kus politseibuss järgi kihutas, minu meelest ta ei jõudnud sellele järgi ja pingutas lihtsalt üle ning pani teelt välja.
See otseselt ei näita seda, et see buss kurvides vanast Borast kehvem oleks oluliselt, aga muidugi mingi 1200kg vs 2500kg autod kurvides loomulikult käituvad erinevalt.
Eks see tagaajamine on üldse psühholoogiliselt raske asi, kui oled temast maas, siis üritad ju järgi saada ja nii on kerge tulema ülepingutamine, sama asi võidusõidus.
Sul oleks ükskord aeg arusaada, et ainult KW ei määra midagi. Nagu sulle korduvalt on kirjutatud loeb juhitavus, kaal, juht ja keskkond.
Selle bussi eest on ka mopeediga minema sõidetud, rääkimata isegi 55 kw vanadest Golf-st jms.
klemmikas
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas klemmikas »

Ma tean väga hästi, et kW ei ole ainuke asi, aga see määrab väga palju, koos pöördemomendiga.
Selle uue Mersu bussi juhitavus ei ole nii kehv, et ei peaks mingit vana lihtsat autot kätte saama, auto võimekuse taha ei tohiks asi jääda.
Aga eks me kõik eksime, tagaajamise käigus võib ka politseinik ülepingutada, nagu ka Tallinnas ühe Superbiga vist juhtus hiljuti, nagu ma aru sain ?
Tagaajamine ikkagi selline raske asi ja ekstreemolukord, ei ole seal autojuhil lihtne.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Roamless
Liige
Postitusi: 3798
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Roamless »

Teemasse kah, täna õnnestus näha politseivärvides uut Skoda Kodiaqi linnamaasturit. Ei olnud sõjaväepolitsei oma, kuna oli tavapolitsei värvides sinivalge ja ei olnud ka tõenäoliselt piirivalve oma, kuna oli tähistatud kollaste triipudega, millega patrulle tähistatakse. Ütleme nii, et politseivärvides Kodiaq oli silmale väga esinduslik vaadata. Huvitav palju neid hangiti, kas tegu on mingite üksikute nn eskort/esindussõidukitega või osteti mingi ca 25-50 autot nö maapiirkondade vajadustega arvestades. Uudistest pole igastahes läbi käinud.
Unforeseen consequences
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist