Poleks ka nyyd kui tsiklivend oleks gaasi peal hoidnud. Neid eest ära saajaid on hulgim. Sellest lihtsalt ei räägita.klemmikas kirjutas:Jälle näide, miks politseil on vaja just selliseid autosid, nagu need uued 140kw superbid on ja eks ka kiiremaid.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=83305163
Kui neil oleks siin Kapten Trummi tahetud Skoda Fabiad, siis poleks nad sellele mootorrattale küll vist järele jõudnud.
Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Neid on, aga mitte niipalju, kui osad reklaamida üritavad.hjl85 kirjutas:Poleks ka nyyd kui tsiklivend oleks gaasi peal hoidnud. Neid eest ära saajaid on hulgim. Sellest lihtsalt ei räägita.klemmikas kirjutas:Jälle näide, miks politseil on vaja just selliseid autosid, nagu need uued 140kw superbid on ja eks ka kiiremaid.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=83305163
Kui neil oleks siin Kapten Trummi tahetud Skoda Fabiad, siis poleks nad sellele mootorrattale küll vist järele jõudnud.
Selge on igatahes see, et praeguste Superbidega on eest ära saajaid tunduvalt vähem, kui vanade Octaviatega, mis ainult 200 välja läksid.
Ära saajaid on alati, küsimus on selles, kui kerge see on ja kui palju neid on.
Piisavalt mõjus võib olla ka see, kui ära saamine on väga raske ja seetõttu seda rohkem lihtsalt ei tehta näiteks.
Kuid, kui see on mängleva kerglusega, siis seda korratakse, õnneks ei ole see kerge.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Artiklis oleval pildil on Suzuki Hayabusa, üks kiiremaid ja võimsamaid seeriatoodangus mootorrattaid üldse. Kilovatte tehaseseades vaid veidi vähem kui tagaajajal Škodal, kiirus elektrooniliselt piiratud 299 peale.
Vähemalt niipalju oli mehel oidu peas, et ei hakanud ärasõitu üritama. Oskajal mehel oleks selle apastraadiga naljaasi politseiŠkodale tagatuld näidata, wannabed nii võimsa aparaadiga kaua ja kaugele ei sõida. Aga neid oskajaid meil väga palju ette pole näidata, ning enamasti nad ka lollustega ei tegele.
Vähemalt niipalju oli mehel oidu peas, et ei hakanud ärasõitu üritama. Oskajal mehel oleks selle apastraadiga naljaasi politseiŠkodale tagatuld näidata, wannabed nii võimsa aparaadiga kaua ja kaugele ei sõida. Aga neid oskajaid meil väga palju ette pole näidata, ning enamasti nad ka lollustega ei tegele.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui just varastatud rattaga tegemist pole siis on eest ära sõitmine suht mõttetu. Kui number teada siis patrull ootab kodus ees. Lisaks peab ära sõitmiseks miski plaan olema ja seda suurtel kiirustel välja ei mõtle.
Ma ise arvan et kiiremate autode mõju on siinkohal tühine, tsiklimeestele on hakanud kohale jõudma et ära sõitmine on mõttetu. Ja vaevalt nendest, kes on edukalt eest ära sõitnud, meile üldse ette kantakse.
Ma ise arvan et kiiremate autode mõju on siinkohal tühine, tsiklimeestele on hakanud kohale jõudma et ära sõitmine on mõttetu. Ja vaevalt nendest, kes on edukalt eest ära sõitnud, meile üldse ette kantakse.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Miks see tühine on?
Ühel juhul saab moottorrattur mängleva kerglusega eest ära vana üleelmine octavia, mis 200 välja läks, teisel juhul tuleb ikka omajagu vaeva näha, et kiiremal Superbil(226-230+kiirenduse vahe) eest ära saada.
Kui politsei on aeglane, siis saavad eest ära ka suht mõttetud juhid, kiire auto või bikega, aga praeguse Superbi eest nad enam nii kergelt ära ei saa, mistõttu paljud kas saadakse kätte või nad loobuvad kohe seda üritamast.
Siin ongi vahe.
Paljudest tagaajamistest me muidugi ei kuule, ka mitmetest neist, kus kätte saadi.
Muideks, kiirem auto on ka väljakutse koha pealt eelisega, kui patrull asub 100km kaugusel, ehk siis tuleb tal ühest maakonna otsast teise sõita, tähtis väljakutse, siis on ikka vahe, kui hästi auto kiirendab ja kas see läheb 200 või 230 välja.
See vahemaa võib olla ka 50-60km, ikka on suur vahe.
Iga minut loeb, selle ajaga suudab pätikamp nii mõndagi korda saata või leebet teha.
Nagu me kõik teame, ei ole patrullide arv meil just ülearu suur, mistõttu tuleb patrullidel teinekord sõita kiiresti päris pikki vahemaid.
Ühel juhul saab moottorrattur mängleva kerglusega eest ära vana üleelmine octavia, mis 200 välja läks, teisel juhul tuleb ikka omajagu vaeva näha, et kiiremal Superbil(226-230+kiirenduse vahe) eest ära saada.
Kui politsei on aeglane, siis saavad eest ära ka suht mõttetud juhid, kiire auto või bikega, aga praeguse Superbi eest nad enam nii kergelt ära ei saa, mistõttu paljud kas saadakse kätte või nad loobuvad kohe seda üritamast.
Siin ongi vahe.
Paljudest tagaajamistest me muidugi ei kuule, ka mitmetest neist, kus kätte saadi.
Muideks, kiirem auto on ka väljakutse koha pealt eelisega, kui patrull asub 100km kaugusel, ehk siis tuleb tal ühest maakonna otsast teise sõita, tähtis väljakutse, siis on ikka vahe, kui hästi auto kiirendab ja kas see läheb 200 või 230 välja.
See vahemaa võib olla ka 50-60km, ikka on suur vahe.
Iga minut loeb, selle ajaga suudab pätikamp nii mõndagi korda saata või leebet teha.
Nagu me kõik teame, ei ole patrullide arv meil just ülearu suur, mistõttu tuleb patrullidel teinekord sõita kiiresti päris pikki vahemaid.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
-
- Liige
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Klemmikas, ma ei tea palju sa ise oled elus mootorrattaga sõitnud (ma olen 20 aastat ja peale) aga ilmselgelt sa ületähtsustad seda politseiauto võimsust ja tippkiirust. Kaasaaegne mootorratas on igal juhul palju kiirem kui ükskõik milline sõiduauto. Vaata neid viimase aja videoid, kus tagaajamised toimuvad. Eest ärasõitjad annavad sirgel kõvasti gaasi ja kallutavad kurvis heal juhul 15 kraadi ratast, et siis kaubiku poolt saada alla aetud. Ilmselgelt sõiduoskusest jääb puudu. Kui saab kaubikuga kätte, saab ka Octaviaga. Samal ajal sa võid Impreza ja M3-ga taga ajada tsiklimeest kes tegelt ka oskab sõita (näiteks Jüri ringi võtta 180+kmh) ja ei saa teda kätte.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ära te ei väsi juba sellest lõppkiiruste ja hobujõudude ülespuhumisest?
Nii jälitava kui jälitatava jaoks määrab tulemuse hoopis kasutatav taktika. On täiesti võimalik Superbi käest Riga 13 sääreväristajaga pääseda. Samuti on võimalik mistahes supermotika juht kätte saada.
Suurel kiirusel jälitamine viib väga tõenäoliselt kellegi kabelisse, samas hallide ajurakkude õige kasutamise korral on võimalik saavutada soovitud tulemus kedagi ohustamata. Ja kui Liiklusseaduse rikkuja seda suudab, siis au talle. Eesmärk pole ju kellegi mistahes hinnaga karistamine, vaid inimeste ohutuse tagamine.
Nii jälitava kui jälitatava jaoks määrab tulemuse hoopis kasutatav taktika. On täiesti võimalik Superbi käest Riga 13 sääreväristajaga pääseda. Samuti on võimalik mistahes supermotika juht kätte saada.
Suurel kiirusel jälitamine viib väga tõenäoliselt kellegi kabelisse, samas hallide ajurakkude õige kasutamise korral on võimalik saavutada soovitud tulemus kedagi ohustamata. Ja kui Liiklusseaduse rikkuja seda suudab, siis au talle. Eesmärk pole ju kellegi mistahes hinnaga karistamine, vaid inimeste ohutuse tagamine.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
tjah, automaksu, lihtsalt huvi pärast kellel on aparaat rohkem kui110kW? Ise VW R tähe taga.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
124 ja 140 kW. Aga suht igapäevaselt aastaringi mõnikümmend+ km linna ja tagasi sõites eelistan natuke suuremat masinat milles on ka natuke ruumi, mitte ratastega seljakotti.slider kirjutas:tjah, automaksu, lihtsalt huvi pärast kellel on aparaat rohkem kui110kW? Ise VW R tähe taga.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Lihtsalt tundsin huvi, jaa sõidaks 50km päev linnas Leafiga a laadimisega on prob. Kas oma maja v ridaku box, mustamäe 8. korruselt pikendusega maja ees ilmselt ei lae.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Tagasi põhiteemasse, sain kokku tuttava noorempolitseinikuga, kes kätte saanud juba uue relva vana makaroni asemele ja uue Golfi. Kinnitas siin foorumil varasemat juttu, et patrullautod peaksid kõik Superbid ja Wolkari bussid varsti enamasti olema, linnas muudele ametnikele Golfid, millel led plafooni peal polegi, kuid tulukesed mujal olemas ja maapiirkondades piirkonnapolitseinikel Tiguanid või varasemast ajast uuemad Octaviad.
Eks praegune nö uus buumiaeg parendab ka politsei autoparki, nagu eelmiselgi buumi ajal, kui taheti Superbist põhilist patrullautot teha.
Eks praegune nö uus buumiaeg parendab ka politsei autoparki, nagu eelmiselgi buumi ajal, kui taheti Superbist põhilist patrullautot teha.
Unforeseen consequences
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Eelmise buumiajaga oli sedasi, et buumi lõpus osteti hulk Superbe bensiin 1,8 turbo 118kw esivedu ja manuaal, sedaani välimusega luukpära keredega.
Hiljem hakkasid tulema diisel superbid ja Octaviad läbisegi, enamik pigem diisel Octaviad.
Tollal ma olin ka väga rahul, et Superbid osteti, võrreldes eelnenud Nissan Primeratega, mis kuskile ei kõlvanud, minu arvates, politseiautona.
Eks ma jään eriarvamusele, siin mõnedega, kellel on pehmo suhtumine ja kes tahaksid politsei võimekuse maha kärpida, mina seevastu just tahaksin nende võimekuse üles saada, mis eeldab ka korralikke autosid, mis õnneks nüüd ka saadi.
Huvitav on see, et mõni ei suuda endiselt laia pilti näha.
Kui motomees ei oska sõita, siis just nimelt võib õnnestuda ta Superbiga kätte saada ja näiteks Octaviaga mitte.
See, keda bussiga rammiti, see oli linnas ja ringtee juures, maanteedel oleks teine teema olnud ja see oli minu teada esimene kord ka, kui politsei mootorratturit, sedasi rammis.
Kuid mõni siin ei saa aru, et lahja Octavia jääb kohe kaugele maha, kui motomees gaasi tõmbab, kuid Superb ei jää nii kaugele maha ja sellest võib piisata, et suuta kurvides sabas püsida või anda teada raadioteel, kuhu ta suundub ja teesulg teha.
Kui, aga lahja Octavia ees motomees kohe kaugele ära tõmbab, siis ei ole patrullil midagi teatada, kuhu mootorratas läks, kuna info on vananenud, ta on juba teab kuhu jõudnud ja keeranud.
Olen tagaajamise videosid palju vaadanud ning ilmselgelt on sealt näha, kui politseiautol jääb võimu väheks ja samas, kuidas võimsam paremini sabas püsib.
Isegi mootorrattaga ei ole see eest ära sõitmine midagi nii lihtne ja enamik seda ilmselgelt väga hästi ei oska.
100m rohkem maha jäämine võib otsustada selle, et enam pole näha, kuhu mootorrattur läks.
Ma olen taolisi asju siin korduvalt seletanud, kuid osad inimesed millegipärast ei taha neist aru saada, kuna ei osata suurt pilti näha ja olukorda analüüsida ega ette näha.
Eesti politsei on küllaga suurtel kiirustel taga ajanud ei tea mina ühtegi kabelimatsu.
Kui nad taga ei aja, siis hakkab neid kabelimatse rohkem tulema.
Hiljem hakkasid tulema diisel superbid ja Octaviad läbisegi, enamik pigem diisel Octaviad.
Tollal ma olin ka väga rahul, et Superbid osteti, võrreldes eelnenud Nissan Primeratega, mis kuskile ei kõlvanud, minu arvates, politseiautona.
Eks ma jään eriarvamusele, siin mõnedega, kellel on pehmo suhtumine ja kes tahaksid politsei võimekuse maha kärpida, mina seevastu just tahaksin nende võimekuse üles saada, mis eeldab ka korralikke autosid, mis õnneks nüüd ka saadi.
Huvitav on see, et mõni ei suuda endiselt laia pilti näha.
Kui motomees ei oska sõita, siis just nimelt võib õnnestuda ta Superbiga kätte saada ja näiteks Octaviaga mitte.
See, keda bussiga rammiti, see oli linnas ja ringtee juures, maanteedel oleks teine teema olnud ja see oli minu teada esimene kord ka, kui politsei mootorratturit, sedasi rammis.
Kuid mõni siin ei saa aru, et lahja Octavia jääb kohe kaugele maha, kui motomees gaasi tõmbab, kuid Superb ei jää nii kaugele maha ja sellest võib piisata, et suuta kurvides sabas püsida või anda teada raadioteel, kuhu ta suundub ja teesulg teha.
Kui, aga lahja Octavia ees motomees kohe kaugele ära tõmbab, siis ei ole patrullil midagi teatada, kuhu mootorratas läks, kuna info on vananenud, ta on juba teab kuhu jõudnud ja keeranud.
Olen tagaajamise videosid palju vaadanud ning ilmselgelt on sealt näha, kui politseiautol jääb võimu väheks ja samas, kuidas võimsam paremini sabas püsib.
Isegi mootorrattaga ei ole see eest ära sõitmine midagi nii lihtne ja enamik seda ilmselgelt väga hästi ei oska.
100m rohkem maha jäämine võib otsustada selle, et enam pole näha, kuhu mootorrattur läks.
Ma olen taolisi asju siin korduvalt seletanud, kuid osad inimesed millegipärast ei taha neist aru saada, kuna ei osata suurt pilti näha ja olukorda analüüsida ega ette näha.
Eesti politsei on küllaga suurtel kiirustel taga ajanud ei tea mina ühtegi kabelimatsu.
Kui nad taga ei aja, siis hakkab neid kabelimatse rohkem tulema.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Vaata, kulla mees, pole see liikluspäti kinnisaamine teps mitte hobujõududes kinni.
Isegi olen seda ärasõitmist nõukaajal harrastanud. Seda põhjusel, et ostsin Jawa, mille paberid olid ümber võltsitud mingile ennesõjaaegsele BMW motikale ja Jawa oli setõttu paberiteta (tänapäeval poleks see enam võimalik).
Kuna dokumente tsiklil polnud, panin Jawale taha oma Vjatka Elektroni numbrimärgi. Tavaliikluses sai niimoodi rahulikult osaleda, kuid kasvõi rutiinseks dokumentide kontrolliks peatuda enam mitte. Tuli käest ära sõita ja küsimuste tekkimisel õlgu kehitada, et number on tõesti minu Vjatka oma, kuid mingist Jawast ei tea ma tuhkagi. Ilmselt loeti numbrit valesti või kasutas rikkuja võltsitud numbrit.
Sedasi tuli paar korda käest ära sõita. Taktikat kirjeldama ei hakka, kuid mingit kihutamist või ohuolukordade tekitamist see ei sisaldanud. Kordagi mind kätte ei saadud ja mingit kahju kellelegi ei tekkinud.
Ja väide, et sääreväristajaga on võimalik mistahes hobujõududega liikuri eest ära sõita, jääb kehtima.
Isegi olen seda ärasõitmist nõukaajal harrastanud. Seda põhjusel, et ostsin Jawa, mille paberid olid ümber võltsitud mingile ennesõjaaegsele BMW motikale ja Jawa oli setõttu paberiteta (tänapäeval poleks see enam võimalik).
Kuna dokumente tsiklil polnud, panin Jawale taha oma Vjatka Elektroni numbrimärgi. Tavaliikluses sai niimoodi rahulikult osaleda, kuid kasvõi rutiinseks dokumentide kontrolliks peatuda enam mitte. Tuli käest ära sõita ja küsimuste tekkimisel õlgu kehitada, et number on tõesti minu Vjatka oma, kuid mingist Jawast ei tea ma tuhkagi. Ilmselt loeti numbrit valesti või kasutas rikkuja võltsitud numbrit.
Sedasi tuli paar korda käest ära sõita. Taktikat kirjeldama ei hakka, kuid mingit kihutamist või ohuolukordade tekitamist see ei sisaldanud. Kordagi mind kätte ei saadud ja mingit kahju kellelegi ei tekkinud.
Ja väide, et sääreväristajaga on võimalik mistahes hobujõududega liikuri eest ära sõita, jääb kehtima.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Üks näide uutes värvides maasturist, millel ka SAR tähis peal
Politseinikud sundpeatasid Pärnus joobes mehe juhitud auto
https://www.err.ee/854966/politseinikud ... hitud-auto
Politseinikud sundpeatasid Pärnus joobes mehe juhitud auto
https://www.err.ee/854966/politseinikud ... hitud-auto
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Antud olukorras oli tegemist vana Mondeoga, mida juhtis joobes juht, selline auto polest just kuigi kiire ja selle saab tõesti isegi maasturiga kätte.
To EOD, eest ära sõitmisi ja tagaajamisi on erinevaid, politseiautode nõudeid ei saa sinu nõuka aja sääreväristaja baasil valida, ajad on kõvasti muutunud.
Meenutaksin siinkohal, et miilitsa zigulid olid vähe nobedamad, juba tollal mõeldi sellise asja peale.
USA-s kunagi puskari vedajad ehitasid oma autod kiiremaks, et politseil eest ära saada. Hiljem hakati omavahel proovima, kelle auto on kiirem ja nii sündis Nascar.
Nagu ütlesin olen tagaajamise vidoesid kõvasti vaadanud, nii Eesti, kui välismaa omi ja neist on ilmselgelt silma jäänud, et politseiauto võimekus on äärmiselt oluline.
Kui sellest aru ei saa, siis oma viga, õnneks on juhtivkohtadel sinust targemad inimesed, kes otsustasid politseile head autod valida, mida ka tehti.
Eks ühiskonnas kahjuks asjad nii ongi, et teatud osa inimesi on lillelapsed/pehmod, kes arvavad, et kõik on head ja ei saa tegelikust olukorrast aru.
Neile lillelastele ei jõua kohale, et vahel on vaja jõuga sekkuda.
Hea näide on kasvõi see, kui kahel misiganes grupil on piisavalt palju ja võimsaid relvi, siis ei julge kumbki sõda alustada, ehk siis võimsus võib olla ennetav ja hoopis rahu toov.
To EOD, eest ära sõitmisi ja tagaajamisi on erinevaid, politseiautode nõudeid ei saa sinu nõuka aja sääreväristaja baasil valida, ajad on kõvasti muutunud.
Meenutaksin siinkohal, et miilitsa zigulid olid vähe nobedamad, juba tollal mõeldi sellise asja peale.
USA-s kunagi puskari vedajad ehitasid oma autod kiiremaks, et politseil eest ära saada. Hiljem hakati omavahel proovima, kelle auto on kiirem ja nii sündis Nascar.
Nagu ütlesin olen tagaajamise vidoesid kõvasti vaadanud, nii Eesti, kui välismaa omi ja neist on ilmselgelt silma jäänud, et politseiauto võimekus on äärmiselt oluline.
Kui sellest aru ei saa, siis oma viga, õnneks on juhtivkohtadel sinust targemad inimesed, kes otsustasid politseile head autod valida, mida ka tehti.
Eks ühiskonnas kahjuks asjad nii ongi, et teatud osa inimesi on lillelapsed/pehmod, kes arvavad, et kõik on head ja ei saa tegelikust olukorrast aru.
Neile lillelastele ei jõua kohale, et vahel on vaja jõuga sekkuda.
Hea näide on kasvõi see, kui kahel misiganes grupil on piisavalt palju ja võimsaid relvi, siis ei julge kumbki sõda alustada, ehk siis võimsus võib olla ennetav ja hoopis rahu toov.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist