Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas EOD »

To EOD, eest ära sõitmisi ja tagaajamisi on erinevaid, politseiautode nõudeid ei saa sinu nõuka aja sääreväristaja baasil valida, ajad on kõvasti muutunud.
Ajad ja tehnika on muutunud, kuid aju hallollus pigem taandareneb, kuna inimesed muutuvad järjest laisemaks ning sõltuvamaks tehnikast.

Meenutaksin siinkohal, et miilitsa zigulid olid vähe nobedamad, juba tollal mõeldi sellise asja peale.
Olen neid Žiguli wankelmootoreid Siseministeeriumi automajandis kadunud Jüri Hintsu juures näinud. Seisid nurgas ja kogusid tolmu. Tšaika mootoriga Volgad ja muud "superautod" olid ikka KGB-l.

Kui sellest aru ei saa, siis oma viga, õnneks on juhtivkohtadel sinust targemad inimesed, kes otsustasid politseile head autod valida, mida ka tehti.
Eks ühiskonnas kahjuks asjad nii ongi, et teatud osa inimesi on lillelapsed/pehmod, kes arvavad, et kõik on head ja ei saa tegelikust olukorrast aru.
Neile lillelastele ei jõua kohale, et vahel on vaja jõuga sekkuda.

Juhtumisi on mõni neist lillelastest kandnud ka politseivormi - nii väikeste kui suurte tärnidega - ning seda aastatel kui politseinike pihta tulistati ning politseiautode alla pomme pandi.
Meeldivat videote vaatamist ning oma ääretu tarkuse kuulutamist!
Walter2
Liige
Postitusi: 3979
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Walter2 »

Klemmikas kui veidi vanemaks saad ja maailmapilt ning elu põhiväärtused paika on loksunud saad ehk aru et elu toimub väljaspool Youtube, pleikarit ja nutitelefoni ning toimub see neist sõltumata ning ehk hakkad ka aru saama mida sulle siin lehekülgede kaupa üritatakse viisakalt selgeks teha. Seni aga sooviks edukat funktsionaalse lugemisoskuse ning iseseisva mõtlemise arengut!
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hjl85 »

klemmikas kirjutas:Eelmise buumiajaga oli sedasi, et buumi lõpus osteti hulk Superbe bensiin 1,8 turbo 118kw esivedu ja manuaal, sedaani välimusega luukpära keredega.
Hiljem hakkasid tulema diisel superbid ja Octaviad läbisegi, enamik pigem diisel Octaviad.

Tollal ma olin ka väga rahul, et Superbid osteti, võrreldes eelnenud Nissan Primeratega, mis kuskile ei kõlvanud, minu arvates, politseiautona.

Eks ma jään eriarvamusele, siin mõnedega, kellel on pehmo suhtumine ja kes tahaksid politsei võimekuse maha kärpida, mina seevastu just tahaksin nende võimekuse üles saada, mis eeldab ka korralikke autosid, mis õnneks nüüd ka saadi.
Huvitav on see, et mõni ei suuda endiselt laia pilti näha.

Kui motomees ei oska sõita, siis just nimelt võib õnnestuda ta Superbiga kätte saada ja näiteks Octaviaga mitte.
See, keda bussiga rammiti, see oli linnas ja ringtee juures, maanteedel oleks teine teema olnud ja see oli minu teada esimene kord ka, kui politsei mootorratturit, sedasi rammis.
Kuid mõni siin ei saa aru, et lahja Octavia jääb kohe kaugele maha, kui motomees gaasi tõmbab, kuid Superb ei jää nii kaugele maha ja sellest võib piisata, et suuta kurvides sabas püsida või anda teada raadioteel, kuhu ta suundub ja teesulg teha.

Kui, aga lahja Octavia ees motomees kohe kaugele ära tõmbab, siis ei ole patrullil midagi teatada, kuhu mootorratas läks, kuna info on vananenud, ta on juba teab kuhu jõudnud ja keeranud.

Olen tagaajamise videosid palju vaadanud ning ilmselgelt on sealt näha, kui politseiautol jääb võimu väheks ja samas, kuidas võimsam paremini sabas püsib.
Isegi mootorrattaga ei ole see eest ära sõitmine midagi nii lihtne ja enamik seda ilmselgelt väga hästi ei oska.
100m rohkem maha jäämine võib otsustada selle, et enam pole näha, kuhu mootorrattur läks.

Ma olen taolisi asju siin korduvalt seletanud, kuid osad inimesed millegipärast ei taha neist aru saada, kuna ei osata suurt pilti näha ja olukorda analüüsida ega ette näha.

Eesti politsei on küllaga suurtel kiirustel taga ajanud ei tea mina ühtegi kabelimatsu.
Kui nad taga ei aja, siis hakkab neid kabelimatse rohkem tulema.
Tule taevas appi. 200m kaugusele jäävad praegused superbid koheselt kui bikega kiirendada. Politsei võimekus näitamine ja tagamine ei seisne 140 kw superbis. Eest ära saamine seisneb oskustes ( sealhulgas säilitada külma pead). Jah 30 kw eest ära ei saa aga tavalise pereautoga küll kui sõita osata ja kanti tunda.
140 kw on suht keskmine võimsus tänapäeval
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hjl85 »

slider kirjutas:tjah, automaksu, lihtsalt huvi pärast kellel on aparaat rohkem kui110kW? Ise VW R tähe taga.
Minul 215 kw
endee
Liige
Postitusi: 91
Liitunud: 05 Apr, 2006 22:48
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas endee »

Minul 412kw viimased 3a, pole kordagi tulnud plaani, et sõidaks eest ära. Auto läheb kaugele üle 300 välja.

Liiklushuligaanitsemise lõpetasin siis, kui politsei sai omal ajal bmw 330'id endale ca 10a tagasi. Neid küll enam pole, aga kihutamine ei tasu enam kokkuvõttes ära. Mul oli tol ajal ca 185kw.
Põhimõtteliselt alati kui põhjagaasiga tahad Eestis sõita sõita, pead arvestama et võib-olla sind 30 päeva pole ja juhilube ka mitte palju kauem. Kiiresti sõidan vaid lühikesi sirgeid kus teisi liiklejaid näha pole, kus tava-autoga saaks max 130km/h kätte. Mina saavutan sama maa peal ca 200 ja sellest piisab rahulolu saavutamiseks, kõik kokku koos pidurdusega 90km/h kestab ca 10 sekundit max.

Eest ära sõitmisest: enam pole võimalik. Vanasti olid vastastel 1,6l käkid mis kiirendasid 100km/h'ni 15-20 sekundit. Polnud siile, polnud sellist digivõimekust nagu täna. Tänapäeval isegi need 140kw imed püsivad sul kuidagi sabas kaugel-kaugel ja teavad kuhu sa sõidad. 206kw 2.0biturbo masinatest rääkimata. Need on isegi kiiremad kui 330 bmw'd. Suurtel kiirustel aga on BMW'l eelis (kubatuur).
Ühtlasi võivad liikluseksperdid sügavale m*tsa käia pidurdusteekonna jutuga. Mõõtsin ühe lambi 2007a Audi A6'ga (171kw) järgi, et 200km/h -> 0km/h võttis täpselt 200 meetrit. Kuidas mõõtsin? Maanteel on hoiatus, et 400m pärast tuleb anna teed märk. 200m peal uuesti. Esimese märgi juures lõin piduri põhja ja 200m märgi juures seisin.

Igastahes arutut kihutamist ma ei propageeri, igapäeva liikluses osalen 50-65km/h kiirusega ja maanteel üle 110 ei sõida.

Kes sõidavad eest ära: ilma lubadeta kaader, alaealised, noored 18-25a, narkovedajad, muu autos saladuse hoidjad (laip, relv, narko, pantvang jne).
Purjus peaga 99% juhtudest ei saa eest ära. Kaine peaga hindan eest ärasaamise tõenäosust mitte üle 10%. Saad eest ära - tullakse koju küsima.
klemmikas
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas klemmikas »

Kui mõned pole veel aru saanud, siis tean ma väga hästi, millega peab politsei tegelema, suht kõigega.
Kuid kõige selle kõrval peab ka olema tagaajamise võimekust.
Ei ütleks, et 7,6-7,7 sekundit kiirendus keskmine on, enamik autosid nii kiired siiski pole ja tavaliselt ka enamik autosid 226-230 välja ei lähe.
Mis mootori kubatuurist, siin mõni räägib, et BMW-le alla jääb? Ega ikka ei jää küll, väiksem tänapäevane mootor turbo ja elektroonikaga teeb kõik tasa, tõusevad nii kw-d, pöördemoment, kui paraneb jõukõver, see annab hästi tunda ka suurtel kiirustel.
Tehniliselt võimekuselt on suured tavalised mootorid minevik ja tulevik on turbomootorite päralt.
2,0 206kw turbo superb on neist kunagistest 330 BMW-dest kiirusomadustelt üle, iga nurga pealt.

Mis see, inimeste aju siia puutub? Neil inimestel on paremad autod käes, mis annab ka paremad võimalused ja mitmedki inimesed on ka siiski arenenud.
Miilitsa ladadel kasutati paremaid tavalisi mootoreid, mitte ei mõelnud ma vankelmootoreid, aga mõni ei paista sedagi teadvat.
Kui ma ei eksi, siis 03 mootoreid kasutati, mis olevat ka võimsamaks olnud tehtud.

Ma olen siiski näinud reaalseid politsei tagaajamise videosid, seega kuidas see reaalne elu ei ole? On ikka küll, mis need videod siis on? Lisaks oskan ma loogiliselt mõelda.


Ma olen siin pikalt ja laialt seletanud, mõned ei saa endiselt aru, miks peab tagaajamise võimekust olema.
Paistab, et ka sadade meetrite puhul ei saanud mõni siin aru, millest ma rääkisin, et need võivad otsustada, kas saadakse kätte või mitte.
Ega see bike ikka nii hetkega ka eest ära ei saa, ka temal on takistusi nagu muu liiklus ja kurvid, kurvides ollakse tavaliselt motikaga aeglasemad politseiautost.
Isegi sirge peal ei kao see bike midagi nii hetkega ja ega kõik ei julge bikest 300 välja võtta ja kõigi bike ei lähegi sinna.


Kui rääkida pidurdusmaast? Täpsem oleks rääkida peatumisteekonnast, siis on ikka väga oluline vahe, mis kiirusel sa sõidad.
Ei tasu unustada tõsiasja, et kui sa sõida 100 asemel 200ga, siis see aeg, kui sa märkad takistust, vajutad pidurile ja pidurid rakenduvad, see aeg läbib auto olulisemalt pikema vahemaa, kui 100ga sõites.
Edasi, kui lõpuks algab pidurdamine on 200 pealt tükkmaad pikem pidurdusmaa, kui 100 pealt, ehk siis kokku tuleb väga suur vahe.
Seda vahet on tõestatud kasvõi 50 vs 60 kiiruse pealt, pidurdamisel.

Rohkem ma hetkel ennast tagajamise vajaduste teemal kordama ei viitsi hakata, kuna mõned lihtsalt ei saa aru.
Kahjuks on mõned sellised lillelapsed, kes lubaksid kõigil eest ära sõita ja pärast oleks liiklus käest ära, kuna kõik sõidavad eest ära ja karistada ei saa, kuna kasutati vale numbrimärke näiteks.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
lamjak
Liige
Postitusi: 483
Liitunud: 27 Mär, 2006 13:52
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas lamjak »

endee kirjutas: Ühtlasi võivad liikluseksperdid sügavale m*tsa käia pidurdusteekonna jutuga. Mõõtsin ühe lambi 2007a Audi A6'ga (171kw) järgi, et 200km/h -> 0km/h võttis täpselt 200 meetrit. Kuidas mõõtsin? Maanteel on hoiatus, et 400m pärast tuleb anna teed märk. 200m peal uuesti. Esimese märgi juures lõin piduri põhja ja 200m märgi juures seisin.
Ideaalne peatumisteekond sellise kiiruse juures on 180 meetrit. Seda nende valemite järgi, mis liiklusala inimestel kasutada on.
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hjl85 »

klemmikas kirjutas:Kui mõned pole veel aru saanud, siis tean ma väga hästi, millega peab politsei tegelema, suht kõigega.
Kuid kõige selle kõrval peab ka olema tagaajamise võimekust.
Ei ütleks, et 7,6-7,7 sekundit kiirendus keskmine on, enamik autosid nii kiired siiski pole ja tavaliselt ka enamik autosid 226-230 välja ei lähe.
Mis mootori kubatuurist, siin mõni räägib, et BMW-le alla jääb? Ega ikka ei jää küll, väiksem tänapäevane mootor turbo ja elektroonikaga teeb kõik tasa, tõusevad nii kw-d, pöördemoment, kui paraneb jõukõver, see annab hästi tunda ka suurtel kiirustel.
Tehniliselt võimekuselt on suured tavalised mootorid minevik ja tulevik on turbomootorite päralt.
2,0 206kw turbo superb on neist kunagistest 330 BMW-dest kiirusomadustelt üle, iga nurga pealt.

Mis see, inimeste aju siia puutub? Neil inimestel on paremad autod käes, mis annab ka paremad võimalused ja mitmedki inimesed on ka siiski arenenud.
Miilitsa ladadel kasutati paremaid tavalisi mootoreid, mitte ei mõelnud ma vankelmootoreid, aga mõni ei paista sedagi teadvat.
Kui ma ei eksi, siis 03 mootoreid kasutati, mis olevat ka võimsamaks olnud tehtud.

Ma olen siiski näinud reaalseid politsei tagaajamise videosid, seega kuidas see reaalne elu ei ole? On ikka küll, mis need videod siis on? Lisaks oskan ma loogiliselt mõelda.


Ma olen siin pikalt ja laialt seletanud, mõned ei saa endiselt aru, miks peab tagaajamise võimekust olema.
Paistab, et ka sadade meetrite puhul ei saanud mõni siin aru, millest ma rääkisin, et need võivad otsustada, kas saadakse kätte või mitte.
Ega see bike ikka nii hetkega ka eest ära ei saa, ka temal on takistusi nagu muu liiklus ja kurvid, kurvides ollakse tavaliselt motikaga aeglasemad politseiautost.
Isegi sirge peal ei kao see bike midagi nii hetkega ja ega kõik ei julge bikest 300 välja võtta ja kõigi bike ei lähegi sinna.


Kui rääkida pidurdusmaast? Täpsem oleks rääkida peatumisteekonnast, siis on ikka väga oluline vahe, mis kiirusel sa sõidad.
Ei tasu unustada tõsiasja, et kui sa sõida 100 asemel 200ga, siis see aeg, kui sa märkad takistust, vajutad pidurile ja pidurid rakenduvad, see aeg läbib auto olulisemalt pikema vahemaa, kui 100ga sõites.
Edasi, kui lõpuks algab pidurdamine on 200 pealt tükkmaad pikem pidurdusmaa, kui 100 pealt, ehk siis kokku tuleb väga suur vahe.
Seda vahet on tõestatud kasvõi 50 vs 60 kiiruse pealt, pidurdamisel.

Rohkem ma hetkel ennast tagajamise vajaduste teemal kordama ei viitsi hakata, kuna mõned lihtsalt ei saa aru.
Kahjuks on mõned sellised lillelapsed, kes lubaksid kõigil eest ära sõita ja pärast oleks liiklus käest ära, kuna kõik sõidavad eest ära ja karistada ei saa, kuna kasutati vale numbrimärke näiteks.
Soovitan sul liikluspolitseisse tööle minna kui igasugune tagajamine jms sulle nii tähtis on. Ja hakka koguma raha, et politsei saaks paar rs6-te.Kuskil jookseb majanduslik mõtekus. Kui ei sa suuda mõista, et parem osta 5 superbi või 1 RS6 siis ei ole midagi teha :wall:
"Isegi sirge peal ei kao see bike midagi nii hetkega ja ega kõik ei julge bikest 300 välja võtta ja kõigi bike ei lähegi sinna"
Otsi kaks sõpra -ühel kellel on 140 kw Superb ja teisel Kasvõi R1 ning pane joonele ja vaata (ise proovitud ja tehtud oma autoga). Mis puutub takistustesse-teised autod jne-siis sealt läheb bike kergelt läbi-auto aga mitte.

P.S "2,0 206kw turbo superb on neist kunagistest 330 BMW-dest kiirusomadustelt üle, iga nurga pealt" Nende andmed on samad. Ok-skoda kiirendus 0,3 sek kiirem.
klemmikas
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas klemmikas »

Majanduslik piir ongi 140kw diisel Superbid, mida on ka praegu ostetud ja millega ma olen rahul.
Teine majanduslik piir on väike osa 206kw Superbe, mida ma ei tea, kas on nüüd ostetud nende 191kw asemele või mitte.
Mingi arv Audi Rs4 ja Rs6 on ideaaljuhul, ma ei ootagi, et seda kindlasti tehtaks.

Kuid ära vaata ainult 0-100 kiirendust nende autode puhul, vaata ka 400m aegasid ja 80-120 kiirendusi jne ja 0-200 kiirendust jne.
Superbil on rohkem nii kw, kui ka pöördemomenti ja Superbi pöördemoment on laiema pööretevahemikuga tänu turbole, kui tolle vana BMW oma, millel ei olnud turbot.

Loomulikult on 140kw Superbidest kasu ka bikede puhul, seda ma ju räägingi, lihtsalt üks teine siin arvas, et pole mingit kasu.
Praegusi 140kw Superbe, mida on loodetavasti enamus olengi ma ju mitme nurga pealt kiitnud ja rahul olnud, tava patrullautona.

Politseinik olla ja tänaval autoga tööd teha, riiki ja rahvast nõnda teenida on mu unistus küll jah, kui selleni juba jutt läks.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
endee
Liige
Postitusi: 91
Liitunud: 05 Apr, 2006 22:48
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas endee »

Need 2.0T 206kw superbid ongi asendamaks RS-audisid. Olen sõitnud mõlemaga ja see skoda on tõsiselt kiire pill igast asendist kuni 150km/h. Edasi kuni 250km/h on ka OK võrreldes 95% liiklejatega. Ainult vedrustus annab soovida (kiirendusel nina taevas). Debiilne oleks osta riigi raha eest (kahjuks aga ei imestaks, vaadates tänapäeva poliitikuid) RS6 või kasvõi RS3, mis on ka ülikiire pill võrreldes skodaga, kuid on ca 1,5x kallim(2.0T skoda ka pole odav). Lihtsalt ei ole kedagi nendega taga ajada. Ja teedel ikka kihutataks, sest üle 1tk neid kiireid autosid ei ostetaks. Ning need 4x4 140kw superbid tulevad enam, kui hästi, toime minusuguste ohjeldamisel ja kinnipüüdmisel. Selles mõttes ideaalne ost. Nii 2.0tdi 140kw, kui ka mitmesaja kw'ne auto, näiteks V8 biturbo, kiirendavad üsna sarnaselt (mitte võrdselt) kuni 150 kmh - sellest numbrist edasi üks mootor lõppeb ja teine alles alustab. Autode vahe meetrites selle kiiruseni pole väike, aga mitte ka meeletult suur (ca 500m). Piisav, et "hoida kontakti", kasvõi kurvides. Kurvides PEAB iga autoga hoo maha võtma, kasvõi 220ni. Füüsika seadused kehtivad identselt nii 1,4L vabalthingavale, kui ka 6,0L biturbole. Aga kui tihti Teil ikka üle 150 läheb, enamus "karme rikkumisi" ehk lõige kolmesid on ca 150 km/h tsooni +-20km/h. 200'ga pääseb juba uudistesse ja neid uudiseid pole palju.

Oma aja 330 bmw ehk 3.0 R6 (170kw vist) vs tänapäeva 2.0T R4 (206kw) - suurtel (200+) kiirustel tuleb kubatuur mängu, punkt. Kui ei usu, otsi autod välja ja testi. Loomulikult see 2.0T maha ei jää eriliselt ja dünaamika on parem, aga pikema maa peal siiski on ta kaugemal maas, kui 3.0 mootoriga auto (võlusõna on ikka veel kubatuur, suurtel kiirustel (200+) tuntav abiline - erinevalt ESP'st).

Enne jäi mainimata, et omal ajal sai ka eest ära sõidetud. Esimene kord sõitsin ~200kw autoga öösel kl 3 maanteel ca 190 km/h vastase 1.8L 85kw Primerale vastu - pandi vilkureid, panin gaasi, rohkem ei näinud, auto üle 250 välja ei läinud. Tänapäeva 140+kw Skodadega nii ma teha ei julgeks, jääks kohe seisma.
Samas ma ka enam üldse nii ei teeks, kuna tegelikult on öösiti Eesti teedel metsloomad (olen 3 kitse teise ilma saatnud peale korralikuks hakkamist) - nooruse lollus ehk ei osanud ohte tajuda, st polnud kunagi näinud metsloomi. (Ilmuvad eikuskilt - reageermiseks aega harilikult alla 1 sekundi, parimal juhul max 2 sekundit).

Teine kord sõitsin 1.6l 80kw esiveolisega 2,8L 142kw era-Superbi eest samamoodi ära (huvitav et nüüdne 2.0tdi 140kw lööb jalad alt) - möödasõites läks kiirus lollilt pikale (aeglase autoga kogud kiirust pikalt/kaua) ja sõitsin Superbile vastu (vist 172km/h). Olin politsei jaoks küll visuaalselt kadunud aga tegelikult lihtsalt ~2km eespool kuna joppas möödasõitudega, aga lõpuks saadi tänu jälgede ajamisele/diginuhkimisele kätte ja trahv 9000 EEK+3 kuud.
Kahetsen ja olen õppinud ja peale seda (jala kõnd + trahvid) hakkasin korralikuks (üle 10a möödas sellest), nagu enne kirjutasin.

Minu hinnangul tulevad need 140kw autod ideaalselt toime Eestis patrullimisega ja töö tegemisega, pakkudes ka töötegijale normaalset töökeskkonda. Lisaks veel mõned 206kw eraautod vürtsitamaks olukorda. Kiirete eravärvides autode roolis on ka kogenumad juhid, alati.
Kordan - eest ärasõit ei vii kuhugi, lükkad oma probleeme ainult homse varna.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas EOD »

klemmikas kirjutas: Politseinik olla ja tänaval autoga tööd teha, riiki ja rahvast nõnda teenida on mu unistus küll jah, kui selleni juba jutt läks.
Veidi sõbralikku õpetust juba politseis töötanud inimeselt:
Et politseisse tööle saada, tuleb läbida sõel, kus lisaks muule tervisele kontrollitakse ka inimese psühholoogilist sobivust politseitööks.
Kui ka foorumipostitustes korduvad pidevalt sõnad "mina" versus "mõned", siis on suur tõenäosus, et psühholoogi poolt jääb soovitud positiivne otsus saamata. Liigne oma ego rõhutamine ja politseitöö ei sobi kokku ning psühholoog suudab selle tuvastada. Või kui õnnestubki politseikooli sisse saada ja see edukalt lõpetada, siis mingil ajal tuleb näiteks võimuliialduse pärast tööga hüvasti jätta.
Sõidukite tehniliste andmete teadmine pole kaugeltki esmatähtis, kuigi ka selles osas on Sul veel arenguruumi. Politseitööd tehakse põhiliselt ikka peaga ja põhimõttel "To serve and protect". Võtted ja vahendid valitakse lähtuvalt olukorrahinnangust ja toetudes oma võimalustele ning väljaõppele.
klemmikas
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas klemmikas »

Endee, siin on konkreetsed andmed.

Politseil olid BMW 330ix 200kw (nelikvedu ja manuaal)
Pöördemoment 320Nm @ 2750 - 3000 rpm
0-100 on 6,2 sek
0-200 on 27 sek
400m 14,6 sek 156 km/h
80-120 km/h 4,3 sek
Tippkiirus piiratud 250 km/h

Skoda Superb 2,0T 206kw 4x4 (automaat)
Pöördemoment 350Nm @ 1700-5600 rpm
0-100 on 5,8 sek
0-200 on 21,5 sek
400m 13,6 sek (kahjuks 400m lõpukiirust ei leidnud)
80-120 km/h 3,5 sek
Tippkiirus piiratud 250 km/h

Siin ei ole midagi vaielda, sul ei ole oma kubatuuriga mitte midagi peale hakata, näed väga hästi, kuidas Skoda turbomootori tehnilised andmed on paremad.
Sul Endee, oleks aeg autodega tänapäeva tulla.

Miks sa sellest kubatuurist jahud?
Ma ütlesin juba, ma uurisin tehnilised näitajad, nagu kw, pöördemoment, jõukõver ja ka 0-160 0-200 ja 400m ajad järgi, neis kõigis on see 206kw superb parem.
Mis ime asi see mootori kubatuur on, sa oled tõsiselt kiviajas oma teadmistega.
Mootori kubatuur ei oma tänapäeval enam erilist tähtsust, tähtsust omab hoopis see, kui palju ja kuidas sealt välja on võetud.
Paistab, et sa Endee ei ole kursis, mida suudetakse turboga mootorist välja võtta.
Ka mina vanasti arvasin, et kubatuur võidab turbo, aga tuleb välja, et ei võida, sest turbo tõstab mootori kõiki olulisi näitajaid, lisaks on tänapäeval muutuva geomeetriaga turbo ja ka vastav mootori juhtimine, mis tagab ühtlase pöördemomendi näiteks pööretel 1700-4500 jne, kõik sõltub täpsest mootorist jne.
Muul juhul olen sinuga nõus, mullegi need 140kw superbid meeldivad.
Asendamise osas pakun, et Audi Rs4 peale pole ilmselt mõeldudki eriti, kui üldse, pigem käis asi nii, et algas Subarutega, mida asendasid BMW-d ja neid omakorda Superbid ja nüüd ma eeldan, et asendavad uued 206kw Superbid.
Väike infokild sellest minuni jõudis ka, aga see ei ole kinnitatud.
Loomulikult peab 206kw Superbi roolis olema hea ja mõistlik juht, täiesti nõus.
Kurvis hoogu maha peavad jah kõik võtma, kuid autode kurviläbimise võimekus on erinev.

Nüüd küsimus järgmisele postitajale, kus sa minu ego näed? Mitte mingit ego ei ole, on hoopis soov korda ja õiglust hoida.
Milles mul sinu arvates sõidukite tehniliste parameeterite teadmises siis vajaka jääb?
Ega me keegi ei tea kõike, aga sinu viitamine vajaka jäämise osas on üleliigne ja ülekohtune, sest olen nendega siiski kodus.
Aga ma tean, et psüühhika peab tugev olema, et selles ametis vastu pidada, see ei ole kindlasti lihtne.
Näen ju ise millised inimesed on ja näen seda ka uudistest ja politseisaadetest, mis jamaga kõik politsei peab kokku puutuma ja hakkama saama.
See nõuab kõva närvikava.

Sealjuures toon veel välja, et 206kw Superb ei maksa eriti palju.
140kw diisel maksab 31 060 Eurot ja 206kw bensiini Superb maksab 36 330 Eurot.
Ilmselgelt saadakse riiighankega neid soodsamalt ja käibemaks ka maha arvan.
3,6 191kw Superbe tuvastasin, et oli vähemalt 6 tükki.
Kaks neist hetkel müügis.
http://www.auto24.ee/used/2511708
http://www.auto24.ee/used/2855809

Kaks sellist võimsat oli ka politseivärvides, millal neid müüdi või müüakse, ma ei tea.

Toon Endeele veel harimiseks välja, mida on võimalik turboga 2 liitrisest mootorist välja võtta. Võid oma suure litraazi ära unustada, see on ajale jalgu jäänud.
https://www.youtube.com/watch?v=Fuj7x4Px6zQ
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Roamless
Liige
Postitusi: 3798
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Roamless »

Tulles emotsioonide juurest tagasi teemasse.
Uued Vito patrullid
Pilt
Unforeseen consequences
manjabes
Liige
Postitusi: 401
Liitunud: 17 Jaan, 2006 21:05
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas manjabes »

Veider, et sellest ülejäänud auto värvilahendusega täiesti kokkusobimatust ning totrast takso-triibust veel loobutud ei ole.
Leo
Liige
Postitusi: 3303
Liitunud: 27 Dets, 2006 20:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Leo »

Need eredad triibud on operatiivautodel uus mood ja ei kao kuhugi nähtavas tulevikus. Triipude eesmärk on muutav sõiduk paremini nähtavaks nii valges kui pimedas.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist