Walter2 kirjutas:Karistused on liiga leebed ja ühtegi märki nende karmistumisest ei paista - küll vohavad ustest-akendest igasugused liberalismi ilmingute hulka kuuluvad liiklushuligaanide järelpsühholoogiline mõjutamine, sundkursused, ümberkasvatamised, veapunktisüsteemid, tingimisi karistused jne. - see on tagajärgedega tegelemine, mitte aga põhjuste. Põhjuste hulka kuuluvad näit. tulevasele madallendurile omaks saav koolivägivald, peresuhted, töösuhted, riigi alkoholipoliitika jne. Kui ikka silme eest terendaks jäädav juhtimisõigusest ilmajätmine, liiklusvahendi konfiskeerimine koos 10-aastase reaalse vangistusega siis ehk paneks kellegi mõtlema enne kui joogisena sanga asub.
Kahjuks nii see on.
Mis on kõige hullem, leidub kahjuks hulk inimesi, kelle arvates politsei ei tohikski taga ajada ja kelle arvates ei tohiks karistusi karmimaks muuta.
Leidub ka neid, kes arvavad, et näiteks joobes peaga sõitmise eest saada 900 Euri trahvi on palju.
Pluss rida igasuguseid selliseid, kes süüdistavad politseid selles, et keegi neil eest ära sõitis, ka praeguse Saaremaa õnnetuse puhul leidub neid, kes süüdistavad hoopis politseid, selles õnnetuse, et tüüp sedasi kihutas.
See kõik on ehe näide, kui palju meil leidub inimesi, kes liiklusohutusest ja ühiskonna normidest ei hooli, elavad pigem oma seaduste järgi, mida muudavad nii nagu endal mugav on.
See on ehe näide sellest, et karistusi on ilmselgelt vaja karmistada ja politsei arvukust tõsta, võimalusel koos trobikonna võimsamate autodega.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.