39. leht 79-st

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 10 Apr, 2019 10:33
Postitas Kapten Trumm
Andrus1973 kirjutas: Ma enese harimise mõttes tahaks teada, milline näeb välja "monster atv" ja milline "6000 eurone tavaline". Äkki oskad margi mudeli nimetada? Või pildi?
"Monster" ATV on umbes selline, diiselmootoriga, maksab poes 20 000+ eurot.
Pilt

"Tavaline" kvaliteetne ATV Polariselt 9000 euroga (leiab ka odavamaid).
http://polaris.ee/atv/traktorid-t3-kate ... 0-efi-4x4/

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 10 Apr, 2019 10:41
Postitas Andrus1973
Eeldasin kah midagi sellist. Seda rohelist masinat tuntakse siiski meil rohkem UTV nime all. Teisel lingil toodud Polaris on ATV. Olles omanud mõlemat tüüpi, siis ütleksin, et igasuguseteks majandustegevusteks on tunduvalt mugavam esimene. Kasti saab kola panna, sisse istuda on hea, eriti, kui uksed on ära võetud. Kusagil võsas ja porimülkas ragistamiseks valiksin teise.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 10 Apr, 2019 11:27
Postitas Kapten Trumm
Tehnilises mõttes on osta diiselmootoriga ATV (mis on diiselmootoriga seepärast, et farmer või väikeettevõtja töötab sellega päevad läbi) selleks, et see panna kord päevas käima ja sõita pool kilomeetrit, veidi jabur. Selle ajaga ei saa mootor nahkagi soojaks (ja läheb hukka). Ainus koht, kus sellel rakendust näen, on Ämari lennuvälja välisperimeetri kontrollimine (seal on tõesti mitu kilomeetrit liikuda). Seal, kus on piirdeaed 200x200 m, astub valvur lihtsalt jalgsi.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 10 Apr, 2019 13:51
Postitas mart2
mart2 kirjutas:… Kuidas tagada kiire ja turvaline reis teise riigi tulevasele presidendile?
Iltisega?
Lihtsalt mõtlemiseks neile, kes arvavad et SP-l ei ole vaja KIIREID autosid.
mart2 kirjutas:Kas on vaja kiiret autot?
... Kui tekkib oht isikule, siis esimene asi on kaitstava KIIRE väljaviimine ohualalt. Selleks, et tagada ohutus ka süütutele kõrvalseisjatele, on vaja reeglitele vastavat sõidukit - tulede-vilede ja erimärgistustega! …
PS. Neil on tegelikult tavasõitudeks ka palju odavamaid masinaid.
Kapten Trumm kirjutas:See Iltise näide on ehe demagoogia.
200 kW Superbi/Passati ja 66 kW Iltise vahel on terve müriaad autosid, mis on mõistlikumad, odavamad ega riiva kellegi õiglustunnet...
Kahju, kui mõni inimene ei oska lugeda, või tema soovmõtlemine ei lähe kokku loetavaga. Rääkimata irooniast arusaamisest (Iltise näide)... :wall: :dont_know:

Kiiruse ja võimsuse teemat pole vist rohkem mõtet arutada … :dont_know:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 21 Juun, 2019 0:01
Postitas plekkpea
Idas peeti mind kontrolliks kinni tonnise Arctic-Cat UTV-ga, kinnise toa ja sisseehitatud arvutisüsteemiga. Ilm oli ilus, eks poisid tegid lõbusõitu töö raames. Arvuti ei töödanud ja kõvakattega teelt polnud nad nõus maha keerama.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 21 Juun, 2019 22:48
Postitas hjl85
Kapten Trumm kirjutas:See Iltise näide on ehe demagoogia.
200 kW Superbi/Passati ja 66 kW Iltise vahel on terve müriaad autosid, mis on mõistlikumad, odavamad ega riiva kellegi õiglustunnet.
Ma mõni päev tagasi sõitsin ühe KV sõjalise konvoi sabas Tallinna ringteel, mida SP konvoeeris. Nende eelmiste Passatitega.
Liikumiskiirus oli 70-80 kmh, mille käigus oli aeg-ajalt mõne tee sulgemiseks vaja sellest 2 rekkast mööduda.
Perfektselt tehtav ka minu 1,6 diiselmootori ja 6-käigulise käsikastiga (88 kW, 300 Nm). Ei lähe edasi? Kõik möödasõidud teeb 6. käiguga ära.

Eelmine KVJ sõitis Toyota Land Cruiseriga. Kiirendus 0-100 on tagasihoidlik 12,1 sekundit ja maksimaalkiirus kuskil 180 kmh. Kevadtormil eskorditi seda SP G-mersudega (70 kW). Maanteel tiksusid samad Passatid tal 100 kmh sabas.
Muidugi teeb aga selleks kuluv aeg on meeletu.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 21 Juun, 2019 22:55
Postitas hjl85
Kapten Trumm kirjutas:Noh, teemaarendus sai viimati alguse sellest, et mis (teenistuslik) vajadus tingib SP-le 200 kW autobahn stormer'i
Mingites jälitussõitudes meil tegelikult samahea kui ei osaleta.
Minust vängema väljendusega vend ütleks, et mõttetu poosetamine.
Minu enda jaoks on olulisem sõnum - ühte, teist ja kolmandat me põhjendame rahapuudusega, aga siin erilist mõistlikkust ei suuda tabada.
200 kw ei ole mingi stormer. Normaalne keskmisest nats võimsam auto. Autod on mõeldud kaitseks ja seal vaja kiireid ja võimsaid autosid.
Isetumenev peegel: et ei saaks pimestada, esituled-vägagi tähtsad. Enda autol led matrixid ja tavaliste xenonitega nagu öö ja päev.
See, et sul on 60 kw auto ja see sinu vajadusdd rahuldab ei tähenda, et sellise võimsusega julgestuseks sobivad. Parem las olla rohkem võimsust kui vajalikul hetkel sellets luudu jääb.
Ise pean enda auto 215 kw ja 400 nm väheseks

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 22 Juun, 2019 1:13
Postitas paalberg
Riik on rahapuudusel jätnud väljaarendamata õhuseire, mereseire, keskmaa õhutõrje, rannakaitse, ... aga palju prioriteetsemad näikse olevat igasugu 17-tollised kergsulamist veljed ja parkimisandurid... 180 kW on pigem sellise kahe ja poole tonnise tühimassiga soomustatud maasturi teema. Miks sõjaväepolitsei meil maastureid ei kasuta, tunduks nagu universaalsem lahendus?

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 22 Juun, 2019 7:13
Postitas mart2
paalberg kirjutas:Riik on rahapuudusel jätnud väljaarendamata õhuseire, mereseire, keskmaa õhutõrje, rannakaitse, ... aga palju prioriteetsemad näikse olevat igasugu 17-tollised kergsulamist veljed ja parkimisandurid...
Võrdlus on veidi ebakohane, sest kui palju saab osta õhu-/mereseiret või õhu-/rannakaitset nende autode raha eest? Kui tuua võrdlus, siis ikka samas suurusjärgus.
paalberg kirjutas:...180 kW on pigem sellise kahe ja poole tonnise tühimassiga soomustatud maasturi teema. Miks sõjaväepolitsei meil maastureid ei kasuta, tunduks nagu universaalsem lahendus?
Ega lugupeetud kaasfoorumlane eespoolt postitusi ei lugenud?
Üks SP funktsioone on julgestus/eskortimine ning selleks on vaja kiirendust. 180kW soomustatud maastur annab kaitset, kuid mitte kiirendust ja manööverduse võimekust. Vaadasin sõber guugeliga - tühimassid jäävad sinna 3-3,5 tonni juurde (või raskemad). Turult saab ka selliseid soomustatud maastur-lennukeid, kuid nende hinnaklass on ...oi-oi-oi!

PS. Meil kõigil on asju, mis rahuajal vajalikud, kuid kriisi olukorras mõttetud või vähese kasutusotstarbega - UHD-telerid, spordi jalgrattad, lemmikloomad, elektrilised kohvimasinad, … ja kui palju erinevaid fancy-d riideid!

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 22 Juun, 2019 9:46
Postitas Walter2
paalberg kirjutas:Riik on rahapuudusel jätnud väljaarendamata õhuseire, mereseire, keskmaa õhutõrje, rannakaitse, ... aga palju prioriteetsemad näikse olevat igasugu 17-tollised kergsulamist veljed ja parkimisandurid...
Sest nimetet featuurid koos paljude teistega hakkavad kohe ostuhetkest inimesi teenindama. Loomulikult on midagi üle võlli aga samas on ka vajalikke lisasid.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 22 Juun, 2019 9:52
Postitas Kriku
Ja kuskil veel kaevatakse mingeid potikilde välja, makstakse poeetidele honorare ja tehakse ooperiproovi ka... :evil:

Raisk, ma ütlen!

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 02 Aug, 2019 8:39
Postitas OnuHeino
Teema väljub natuke kontrolli alt.

Eks igaühel on oma kriteeriumid auto valikul. Õnneks või kahjuks ei ole igaühe määrata politsei ja SP autopargi vajadused. Saan täiesti aru, et nende ametiülesannete täitmiseks ei saa koonerdada ei kilovattide ega mugavustasemega - töö on selline. Isetumenev peegel on tänapäeval paljudel autodel juba standardvarustuses ning valuveljed samuti. Ei maksa torkida asjade kallal, mis suures pildis meie rahakotti mitte kuidagi ei mõjuta, kuid mõjuvad positiivselt riigiteenistujate töökvaliteedile.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 02 Aug, 2019 9:50
Postitas Roamless
Üldiselt on palju mõttetut diskussiooni tekkinud, kuid lisaks oma nn 5 kopikat teemasse. Sõjaväepolitsei kavatseb neid nn "võimsamaid pille" osta ca 5tk, sest selline on kogu praegune Passati park ehk tegu ei ole politseiga mingit viisi võrdse suurusega autopargiga.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 02 Aug, 2019 10:12
Postitas klemmikas
Sellega pean muidugi nõustuma, et 5 auto ost ei ole tõesti eriline kulu ka võimsana, sõjaväepolitsei autod siis, aga eks natuke küsimust ikka tekib.


Kas see on kindel allikas, et politsei Skodadel on võimsust nats rohkem? Kuna üks politseinik mulle tõesti ütles, et sai sellest Skodast rohkem kätte, kui 230 km/h, mis selle tippkiiruseks on märgitud maanteeameti lehel.

Muideks, kui uudiseid jälgida, siis tagaajamiste uudiseid käib ikka üsna mitmeid läbi, asi mille vajalikkusest ma olen siin ikka rääkinud.
Ilmaasjata ikka 140kW Superbe ei ostetud.


Umbes lehekülg teemavälist läks sinna, kuhu ikka.

Kriku

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 04 Aug, 2019 12:57
Postitas Alts
Politseiautodel on vast mingid piirajad maha võetud, mis muidu on mootori pikaealisuse suhtes olulised.