www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 13 Okt, 2019 22:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 618 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 08 Okt, 2019 13:18 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26697
Turbomootoriga auto pekki keeramise retsept on: anna piitsa külmale mootorile ja sõidust tulles keera kohe mootor seisma; usu jama igasugu "longlife" õlidest ja 30 000 km vahetusvälpadest või jäta õli üldse vahetamata. Info-Auto salongis oli mõni aasta tagasi väljas Tulika Takso marsana kasutatud 90ndate lõpu Ford Transit, läbisõit miljoni ringis ja hooldusajalugu kõrval. Ilma märkimisväärsete mootori remontideta kusjuures. Seejuures on Ford ikka mark, mille teemal hambaid teritatakse (analoogselt Opeliga).

Ennetamaks juttu PPA autodel olevast Defa 220V seisusoojendusest.
Defa 220V seisusoojenduse seinas hoidmine siiski mootorit töösoojaks ei tee, lihtsalt sõitma lähed 30 kraadise mootoriga ja soojeneb üles kiiremini. Lihtne füüsika - kui mootori soojana hoidmiseks kulub 10 kW suurusjärgus võimsust, siis mingisse pisikese 1 kW spiraaliga kuskil soojenduslõdvikus (neid elemente jääpunni auku ei pane enam keegi, liiga töömahukas) pole see võimalik. Meil on selline soojendus peal kõikidel tööautodel (radikuliidis töömees ja lühikeste otstega remonti sattunud auto on kallim) ja ühe tarkuse sealt sain - töösooja mootorit see ei anna. Komplektis on meil plokisoojendus (mis täna pannakse vahele kuskile jahutuslõdvikusse), salongi soojapuhur 1100-1400W ja aku laadimine.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 12 Okt, 2019 19:37 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 101
Tagaajamistest rääkides on neid viimasel ajal ikka ohtralt olnud, ehe näide sellest, et tagajamise võimekust peab politseil olema, millest ma siin kogu aeg rääkinud olen.
See on ehe näide sellest, mis juhtuks, kui neil tagaajamise võimekust ei oleks, kui juba praegu üritavad niipaljud eest ära saada, mis siis veel muul juhul oleks.

Üks sai maasturiga eest ära jah, mis teha, alati on mingi võimalus, kuid neid võimalusi peab võimalikult vähe olema.
Selle peale ei saa lootma jääda, et saadakse pärast kätte, on paraku viise, kuidas hiljem pääseda, millest ma siin rääkima ei hakka, ei taha kellelegi ideid anda.
Samuti võidakse tahta varjata mingit raskemat kuritegu, mida hiljem enam välja ei võta.
Tolle maasturi tagaajamise puhul oleks Subaru Foresteri vaja olnud, mida vahepeal ka politseil oli üsna mitmeid, hetkel ei tea.



Gordon, küllap on ikka arvestatud, palju on busse vaja ja palju neid rahaliselt kannatab võtta.
Busse pole mõtet liiga palju võta, sest politsei peab tegelema väga universaalsete asjadega, sealhulgas kiired tagaajamised.
Selle kõige pärast ongi enamik sõiduautod ja nii ongi õige.

Ka mina ei imestaks üldse, kui juba tehase või esinduse poolt kerge tuuning mootoritel peal on, see ei ole midagi uut ega võimatut ja kui nemad seda pakuvad teadlikult, pole ka garantiiga mingit muret.
Nagunii on teada, et politseiautod saavad rohkem vatti, küllap selle kõigega on juba arvestatud, liisingumakse kujundamises.

Kapten trumm, külmale mootorile kõvasti gaasi andes mõjub see halvasti igale mootorile, pole vahet, kas turbo või mitte, kõik kannatavad.
Kuid tõsi, see on turbo mootori omapära, et kui kiirest sõidust tulla, ei tasu kohe seisma panna, samas olen kuulnud ka midagi turbo järeljahutitest, aga ma ei tea, kui palju neid reaalselt kasutuses on ja mis autodel.

Plokisoojendust hindan ma igati heaks asjaks, vanasti oli see 550W küttekeha ja taolisi leian ka praegu, kuigi on ka veidi võimsamaid, enamlevinud siis.
See ei peagi mootorit päris töösoojaks tegema, aga ta viib ta ikkagi plusskraadidesse ja sellest on tublisti kasu, ka kiiremasse sõitu minnes, mootori hoidmise seisukohalt.
Mismõttes mootori punni auku neid enam ei panda? Täiesti on saadaval nii spetsiaalsed plokisoojendused, kui universaalsed ja mitmetel autodel on kindlad kohad, kuhu neid pannakse ja selle kohta ka manuaal kaasas.
Universaalset on lihtsam panna voolikute vahele, aga sellest on vähem kasu, kuna ta on mootoriplokist kaugemal.

On olemas ka tsirkulatsioonipumbaga voolikute vahele käivaid soojeneid, näiteks 1kW ja ka rohkem, mis teevad mootori kindlasti juba soojemaks.



Kui autode salongi kulumisest rääkida, siis on ikka arvestatav vahe, kas see auto sõidab lühikesi linnaotsi või maanteed, sama läbisõidu juures, ilmselgelt kulub salong erinevalt.
Juhiistme vasaku serva kulumine on tavaline värk ajapikku autodel, millest käiakse sisse välja, ma näinud seda mitmel autol ja samuti tööautodel, mu tööandja juures.
Arvata võib, et politsei rohkem käib sisse välja oma autost.
Ma tööl käin ka oma veokist päeva jooksul ikka palju kordi sisse välja ning ilmselgelt sellise aja peale istme sisemine serv hakkab kuluma.

Käigukang väga palju ei tohiks tänapäeva politseiautodel kuluda, kuna see on automaat.

Muidu on jah linna ja maanteesõidu autode tüüpilised kulumiskohtade erinevused, ukselink, istme serv, käigukang, siduripedaal, ka rool, ka süütevõti võib seda olla ja selle nupud.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 13 Okt, 2019 0:37 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Okt, 2012 23:11
Postitusi: 1635
Asukoht: Reval
Kapten Trumm kirjutas:
Info-Auto salongis oli mõni aasta tagasi väljas Tulika Takso marsana kasutatud 90ndate lõpu Ford Transit, läbisõit miljoni ringis ja hooldusajalugu kõrval. Ilma märkimisväärsete mootori remontideta kusjuures.

OT aga Tulika marsad olid 93 ja 94 aasta autod, enamuses bunsukad, 3-4 ka diislid ning Info-Auto nende hooldusajalugu küll ei saanud presenteerida kuna hoolduseid ja ka mootoriremonte tegi Tulika ise.

_________________
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 618 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 38, 39, 40, 41, 42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: pikk ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt