www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 21 Sept, 2020 0:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 883 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 59  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 16:39 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Manurhin kirjutas:
Kriku kirjutas:
Mina saan aru, et politsei seisis tee ääres ning lendur lendas nii kähku mööda, et sauaga vibutada ei jõudnud. Autoga hakati järele sõitma, aga enne õnnetust nägemisulatusse ei jõutudki.

Lisaks siia juurde selle väikese nüansikese, et politseinikud teostasid liiklusjärelvalvet politseibussiga. Küllap siis VW Transporteriga. Sellega niisugusele Audile järele jõuda on lootusetu ettevõtmine, selle eest sõidab enam-vähem adekvaatne juht isegi vana Žiguliga ära. Pikal tasasel sirgel ehk mitte, aga käänulisemal külavaheteel küll. Seega, mis mõte üldse on tee ääres passida ja kiirust mõõta sõidukiga, millega peatumismärguande eirajale (või madallendurile, kellele märguannet anda ei jõuagi) suure tõenäosusega järele ei jõua? On ju teada, et sellised tüübid üldjuhul mingite muruniidukimootoritega trandulettidega ringi ei käruta.


See oli vana aeglane politseibuss 105kW või midagi taolist, kuid selle eest vene ziguliga siiski ära ei saa.

Kuid uued politseibussid lähevad 203-206 välja ja võimsused on 140-150kW, kiirendus alla 10 sekundi, nende eest on väga raske ka keskmise autoga ära saada.
Vahel on vaja ka politseibussiga liiklusjärelvalvet teha, selles osas, mis parata, aga kindlasti suunaksin ma sinna jah eesotsas võimekamad sõidukid, nagu ka uued politseibussid, aga võibolla jõuavad need uued Saaremaale hiljem, ma ei tea.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 16:42 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
mart2 kirjutas:
Manurhin kirjutas:
… Lisaks siia juurde selle väikese nüansikese, et politseinikud teostasid liiklusjärelvalvet politseibussiga. Küllap siis VW Transporteriga. Sellega niisugusele Audile järele jõuda on lootusetu ettevõtmine, selle eest sõidab enam-vähem adekvaatne juht isegi vana Žiguliga ära. Pikal tasasel sirgel ehk mitte, aga käänulisemal külavaheteel küll. Seega, mis mõte üldse on tee ääres passida ja kiirust mõõta sõidukiga, millega peatumismärguande eirajale (või madallendurile, kellele märguannet anda ei jõuagi) suure tõenäosusega järele ei jõua? On ju teada, et sellised tüübid üldjuhul mingite muruniidukimootoritega trandulettidega ringi ei käruta.
No vot, tagantjärele targad teavad, oleks ikka igaks-juhuks pidanud tee äärde panema "püssi". Sellist asja ei oska keegi prognoosida ning igaks-juhuks peaks siis tõesti üle Eesti ostma ~50 spetsiaalset jälitusmasinat. Aga kui ikka kohalik töll otsib mingi uue kõrvaltee? Ostame jälle ühe kiire auto selle lõigu katmiseks? Enamus rikkujaid ja roolijoodikuid saadakse kätte just taolist bussidega tee ääres rutiinseid kontrolle tehes.

Arvan ka ise, et karistuspoliitika on selline, et eriti ei hirmuta. Alles mitte väga ammu oli nupp sellest, kuidas mitmekordsele rikkujale otsustati load alles jätte, sest olevat autojuhina pere toitja. See ilmselt pole oluline, et võib mõne teise pere toitja kasti sõita … :evil:
Selline toitja võiks ju teenida oma perele leiba sundkorras mõnda aega tee äärest surnukehasid koristades. IMHO



Korralike tagaajamisautodega ma olen nõus, kuid antud olukorras kiire auto otseselt kätte poleks teda toonud.
Ainuke asi, et kiire politseiauto tõttu ta oleks võibolla veel kiiremini sõitnud ja siis sellest Volvost varem mööda sõitnud ja poleks konkreetselt seda avariid ehk juhtunud.

Kuid olen sinuga täiesti nõus, karistused on ilmselgelt liiga väikesed, aga see ei kehti ainult liikluse kohta.
Meil on kahjuks moes määrata väga palju tingmisi karistusi, reaalselt vangi kahjuks nii kergelt ei panda ja kui ka pannakse, siis lühikeseks ajaks ja ka sealt saab varem välja, hea käitumise ja mille iganes veel eest.
Mul oli hea meel ainult ühe inimese vanglast varem välja saamise üle, kellele kunagi president armu andis, kuna tema oli seisnud õige asja eest.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 16:45 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Walter2 kirjutas:
Karistused on liiga leebed ja ühtegi märki nende karmistumisest ei paista - küll vohavad ustest-akendest igasugused liberalismi ilmingute hulka kuuluvad liiklushuligaanide järelpsühholoogiline mõjutamine, sundkursused, ümberkasvatamised, veapunktisüsteemid, tingimisi karistused jne. - see on tagajärgedega tegelemine, mitte aga põhjuste. Põhjuste hulka kuuluvad näit. tulevasele madallendurile omaks saav koolivägivald, peresuhted, töösuhted, riigi alkoholipoliitika jne. Kui ikka silme eest terendaks jäädav juhtimisõigusest ilmajätmine, liiklusvahendi konfiskeerimine koos 10-aastase reaalse vangistusega siis ehk paneks kellegi mõtlema enne kui joogisena sanga asub.



Kahjuks nii see on.
Mis on kõige hullem, leidub kahjuks hulk inimesi, kelle arvates politsei ei tohikski taga ajada ja kelle arvates ei tohiks karistusi karmimaks muuta.
Leidub ka neid, kes arvavad, et näiteks joobes peaga sõitmise eest saada 900 Euri trahvi on palju.
Pluss rida igasuguseid selliseid, kes süüdistavad politseid selles, et keegi neil eest ära sõitis, ka praeguse Saaremaa õnnetuse puhul leidub neid, kes süüdistavad hoopis politseid, selles õnnetuse, et tüüp sedasi kihutas.
See kõik on ehe näide, kui palju meil leidub inimesi, kes liiklusohutusest ja ühiskonna normidest ei hooli, elavad pigem oma seaduste järgi, mida muudavad nii nagu endal mugav on.
See on ehe näide sellest, et karistusi on ilmselgelt vaja karmistada ja politsei arvukust tõsta, võimalusel koos trobikonna võimsamate autodega.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 16:46 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Kriku kirjutas:
klemmikas kirjutas:
Mõnel on vist väga paha tuju, ma loobun, kui ei taheta asjast aru saada, siis oma probleem.

Kui sa oleksid peale käesoleva foorumi jaoks marginaalse teema näiteks Kaitseväe alamfoorumi kleepsuteemasid lugenud, siis sa teaksid, et suur osa aruteludest selliste argumentide ümber käibki, nagu akf smr esitas :D



Nojah, siis küll, kui nii on.
Ma ise lihtsalt leian, et rahast hakkab kõik pihta, enne ei saa ju midagi teha, alles siis tuleb edasi vaadata, kui raha tuleb, kuidas seda kõike saavutada.
Nojah, saaks ju ka eelnevaid arvestusi teha ja ideid välja käia ja siis raha taotluseks see plaan kaasa anda valitsusse, kuid lõpuks taandub ju ikkagi kõik rahale, ilma milleta ei saa midagi.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 16:50 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
A4 kirjutas:
Soovitaks roolijoomarluse, karistuste jms teemadel lugeda Ekspressi peatoimetaja tänast arvamuslugu: https://ekspress.delfi.ee/sisujuht/palu ... d=88647717

Sellega jääb mul üle vaid nõustuda. Rohkem patrulle ja karmimad karistused võivad probleemi mingil määral ehk leevendada, aga mitte likvideerida. Olukorras, kus Eestis sõidab teedel igapäevaselt sadu tuhandeid autosid, teedevõrk on kümnetes tuhandetes kilomeetrites, asutustihedus aga suhteliselt hõre, ei hakka meil kunagi olema nii palju politseinikke ja patrulle, et täis peaga sõitmisel või ka muude eeskirjade ja seaduste rikkumisel muutuks politseile vahelejäämine vältimatuks. Küll aga on väga suure tõenäosusega iga roolijoodiku lähikonnas rohkem kui üks kaine või vähemalt kaine mõistusega inimene, kelle elementaarne kohustus peaks olema roolijoodiku takistamine, peatamine enne autosse istumist, koheselt politseile sellest teada andmine jne.

Samamoodi on ilmselt ka karistustega, milliseid ilmselt selle juhtumi valguses taaskord karmistatakse. Aga nii nagu risk saada tapmise eest eluaegne vanglakaristus (või paljudes riikides endiselt ka surmanuhtlus) pole ära lõpetanud mõrvasid ja tapmisi, ei pane ka karmimad karistused roolijoodikuid teistmoodi käituma. Mingi hulk sellistest inimestest on ilmselt mõjutatavad teistsuguse ravi ja mõjutusprogrammidega (+ loomulikult karmid karistused), aga mingit hulka asotsiaalseid inimesi ei mõjuta ka need meetmed ega hakkagi kunagi mõjutama. Vaid neid peavad paratamatult ja esmajoones ikkagi takistama kaaskodanikud, kes nende roolijoodikute ümber asuvad, selle asemel et rääkida tagantjärele jutte sellest, et „terve küla ju teadis, et see mees sõidab pidevalt täis peaga autoga ringi“.




Kõik õige, ega rikkumisi ei olegi võimalik ära lõpetada, lihtsalt neid saab kontrolli all hoida, et olukord liiga hulluks ei läheks.
Rohkem patrulle ja karmimad karistused, aitavad asja hoida parema kontrolli all.
Ega siin rahalisi karistusi polegi väga mõtet tõsta, pigem tuleks seadust muuta nii, et saaks aresti määrata kuni pool aastat ja samuti rohkem vanglat.
Sest üks võimalus on retsidiivselt käituvad inimesed lihtsalt eemaldada mõneks ajaks ühiskonnast.

Lähedaste takistamise jutt on õige ja tore küll, aga reaalsuses ei ole see roolijoodiku takistamine nii lihtne või näiteks olla oma alkohoolikust isale lapsehoidja, see ei ole tööl käivale lähedasele, üldsegi mitte lihtne ülesanne.
Nagu mõnede puhul on näha olnud, siis isegi roolijoodikule politsei kutsumine ei pruugi anda soovitud tulemust, kuna tekib hulk jama teedel kihutamise näol ja pärast vangi ikka ei panda.
Kõige hullem just ongi see, et pärast sellist jama ei panda vangi tihti.


Ma olen aastaid üritanud süveneda liiklushuligaanide ja muude rikkujate mõttemaailma.
Tulemus on see, et ega sealt erilist mõistlikkust pole mõtet oodata ja loota saab vaid politseile ja karmidele karistustele.
Võiks ju olla mingi väga tüütu ja korralik koolitus, äkki õpetab mõned liiklushuligaanid ringi ja kui see on piisavalt tüütu, siis nad ei taha sinna enam minna ja juba see võib panna nii mõnegi korralikumalt käituma, kuus vangla ja muude karistustega.

Huvitav, kas nüüd reageeriti viimaste sündmuste valguses karmimalt, mida ma ka kahtlustasin.
https://jarvateataja.postimees.ee/68730 ... taks-vangi

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Viimati muutis klemmikas, 15 Jaan, 2020 17:00, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 16:56 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29601
Tsiteeri:
Sellega jääb mul üle vaid nõustuda. Rohkem patrulle ja karmimad karistused võivad probleemi mingil määral ehk leevendada, aga mitte likvideerida. Olukorras, kus Eestis sõidab teedel igapäevaselt sadu tuhandeid autosid, teedevõrk on kümnetes tuhandetes kilomeetrites, asutustihedus aga suhteliselt hõre, ei hakka meil kunagi olema nii palju politseinikke ja patrulle, et täis peaga sõitmisel või ka muude eeskirjade ja seaduste rikkumisel muutuks politseile vahelejäämine vältimatuks. Küll aga on väga suure tõenäosusega iga roolijoodiku lähikonnas rohkem kui üks kaine või vähemalt kaine mõistusega inimene, kelle elementaarne kohustus peaks olema roolijoodiku takistamine, peatamine enne autosse istumist, koheselt politseile sellest teada andmine jne.


See on kahjuks EE poolt latist allpoolt läbijooks - narratiiv "õhuke politsei on optimaalne ja hea".
Täpselt samad teemad tekivad ka muude asjadega peale joobes sõitmise - pruugib vaid teha üks temaatiline reid (neid on harva, sest politseinikke pole) ja täpselt samasugune lausprobleem on ka tehniliselt mittekorras autod (peamiselt veoautod ja bussid, aga ka sõiduautod), puuduvad ülevaatused, üleväsinud juhid roolis, kiiruse ületamised, siledad rehvid talvel jne jne. Ja see tekib kahjus sama toimemehhanismiga kui massiline roolijoomarlus - vahelejäämise võimalus on väike.

Eestis kahjuks on mindud kergema vastupanu teed - paneme mõned (teadaoleva asukohaga) kiiruskaamerad ja võimegi raporteerida järjekordsest töövõidust kiiruseületamisega võitlemisel. Tulin just Pärnust - sõitsin püsikiirushoidjaga kaamerate vahel ca 100 kmh spido järgi ja mulle ei jäänud ette ühtegi autot, küll sõideti minust mööda ikka rohkem kui 20 korda. Tükati tekkis mulje, et ma oma 90-95 kmh tegeliku kiirusega (auto spido näitab rohkem) takistan liiklusvoogu ja sunnin teisi ohtlikele möödasõitudele.

Eriti lahe on võrrelda ametlikku liiklusõnnetuste statistikat liikluskindlususte omaga, vaata A4 ja imestad isegi. Uus trend pidi muidu olema puuduva juhtimisõigusega ringi sõitmine. Toimemehhanism jällegi sama - puudulik järelevalve muudab vahelejäämise võimaluse tühiseks.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 17:44 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Jaan, 2007 1:05
Postitusi: 3924
Asukoht: Tartu
klemmikas kirjutas:
Manurhin kirjutas:
Kriku kirjutas:
Mina saan aru, et politsei seisis tee ääres ning lendur lendas nii kähku mööda, et sauaga vibutada ei jõudnud. Autoga hakati järele sõitma, aga enne õnnetust nägemisulatusse ei jõutudki.

Lisaks siia juurde selle väikese nüansikese, et politseinikud teostasid liiklusjärelvalvet politseibussiga. Küllap siis VW Transporteriga. Sellega niisugusele Audile järele jõuda on lootusetu ettevõtmine, selle eest sõidab enam-vähem adekvaatne juht isegi vana Žiguliga ära. Pikal tasasel sirgel ehk mitte, aga käänulisemal külavaheteel küll. Seega, mis mõte üldse on tee ääres passida ja kiirust mõõta sõidukiga, millega peatumismärguande eirajale (või madallendurile, kellele märguannet anda ei jõuagi) suure tõenäosusega järele ei jõua? On ju teada, et sellised tüübid üldjuhul mingite muruniidukimootoritega trandulettidega ringi ei käruta.


See oli vana aeglane politseibuss 105kW või midagi taolist, kuid selle eest vene ziguliga siiski ära ei saa.

Kuid uued politseibussid lähevad 203-206 välja ja võimsused on 140-150kW, kiirendus alla 10 sekundi, nende eest on väga raske ka keskmise autoga ära saada.
Vahel on vaja ka politseibussiga liiklusjärelvalvet teha, selles osas, mis parata, aga kindlasti suunaksin ma sinna jah eesotsas võimekamad sõidukid, nagu ka uued politseibussid, aga võibolla jõuavad need uued Saaremaale hiljem, ma ei tea.

No siis küll. Mulle jäi eelmisel aastal telekast nähtuna meelde, et politseibussi tippkiirus olla 160 km/h kanti, sellise eest sõidab vähegi oskajam juht sõiduautoga ära küll, kuna ainuüksi juba bussi raskuskese on tükk maad kõrgemal ja kui sellega sama hoogsalt kurve üritada võtta, lõpetab ruttu külili kraavis.

_________________
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!

"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 17:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29601
Pagejad tuleb kätte saada taktika, mitte lolli kiirusega.
Muidugi taktika eeldab, et maakonnas on natuke rohkem kui 1 patrull.
Kui seda pole, jääbki valikuna kas uhada või mitte uhada ja üritada numbri kaudu üles leida.
Loll kiirus tekitab ohuolukordi, põgeneja vajutab lihtsalt rohkem ja kurjategijatel on võimalus osta kiireid autosid alati suurem kui politseil.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 18:05 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Kurvid kindlasti jah ei ole bussi pärusmaa, kuid sa pead ikka päris kõva vend olema, et ka uue politseibussi eest ära saada kurvides, mingi keskmise vana autoga, mille juhitavus ka just hea pole.
Ma ei usu, et mina seda kurvides suudaksin, sirgel ja laugetes kurvides jah, aga lihtne see poleks.

Kapten trumm, teatud maalt pole sellest kiirest autost enam kasu põgenejal, kuna teed ka siiski piiravad ära ja politsei püsib piisavalt sabas.
Lisaks sõidab üldjuhul politsei paremini.
Nagu näha on olnud, iga kihutaja ikka Porschet endale ei osta, kuid sellepärast me neid 200kW Superbe või Audi RS6-si tahaksingi, et ka taolisi asju püüda.
Midagi teha pole, vahel on vaja kiiresti taga ajada, politsei kasutab nii taktikat, kui kiirust, täpselt nii nagu võimalused on.
Patrulle on vähe, ei vaidle üldse vastu.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 18:43 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Juun, 2014 20:52
Postitusi: 2222
Mõned ebapopulaarsed ja veidi kardinaalsed karistuste variandid võiks olla -
- Roolijoodik läheb mingiks ajaks surnukuuri tööle, kus tegeleks vägivaldset surnud inimeste laipadega.
- igasugune alkoholijoove autojuhil muuta kriminaalseks ja automaatselt teavitada tööandjat. Ühtegi joomisega vahele jäänud autojuhti ei tohiks tööle võtta ennem kui karistus kustunud.
- Kui autos on mitu inimest ja juht on joobes, saavad karistada ka kaassõitjad kuriteole kaasa aitamise eest.
- juba aastaid tagasi Kanadas (Ontario) rakendatud reegel, kus kõrtsist lahkunud joodiku tabamisel sai karistada ka kõrtsi omanik. (Selle pikem tagajärg oli, et seltskond määras õhtuks endale kaine autojuhi ning kõrtsmikult tegi juhile tasuta toidu välja - teised aga kummutasid rohkem. Win-win!)

Lihtsalt mõtted...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 18:52 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 20482
Asukoht: Viljandimaa
mart2 kirjutas:
Ühtegi joomisega vahele jäänud autojuhti ei tohiks tööle võtta ennem kui karistus kustunud.
Et ta siis töötuna suurest masendusest veel rohkem jooks? Kui alkohoolik töölt minema lüüakse, siis tema personaalne allakäik kiireneb.

mart2 kirjutas:
Kui autos on mitu inimest ja juht on joobes, saavad karistada ka kaassõitjad kuriteole kaasa aitamise eest.
See ei tule kõne alla, kui nad ei tea, et juht on joobes.

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 19:13 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29601
Need töölise (sh autojuht) tööalasele peedistamisele suunatud tegevused on edukad siis, kui valitseb tööpuudus. Kus inimesed on sunnitud pingutama, et oma kohta hoida. Täna on vastupidi ja taoline element nagu võiks olla napsisena vahele jäänud kutseline autojuht, on piisavalt härga täis, et küll Soomes ikka tööd saab ja tühja see teda huvitab, et teda autojuhina keegi siin ei taha. Kui load olemas, küll Soomes tahetakse. Kui taolistega igapäevaselt kokku puutud, siis saab lihtsasti aru, kuidas mentaliteet on muutunud.

Majanduskasvu kaasnähtus, kahjuks.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 20:12 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Mai, 2015 14:01
Postitusi: 627
Asukoht: "Põhi ja lõuna"
Juht " plate peale" ja auto kui kuriteo sooritamise vahend realiseerimisse. Jah , isegi siis kui oli sõbra auto ( välja arvatud ehk tõestatav ärandamine) , saadud raha eest saab talle ka siis teed ja leiba puhkekohas pakkuda.
Kas ma parema labajala sundamputatsiooniga läheksin liiale?
:D

_________________
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 20:34 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
See pole küll mingi vabandus, et kuna ei saa autojuhina töötada siis hakkab töötuna jooma, ega sellepärast ei pea teda autojuhiks tööle lubama.
Tõsi, selle võiks pigem sedapidi realiseerida, et juhiluba piisavalt kauaks ära ja võibolla veoki rooli ei lubaks veidi kauem.
Tööandjale ka teatada, kes siis ise otsustab, mida temaga teha peale karistuse lõppu.

Kuid see töötu autojuht saab töötada ju ka muude alade peal, kus ei pea juhiluba omama, näiteks Maxima laomehe koha ikka saab või mõne muu säärase töö.

Ma ka sellega nõus pole, et kaasreisijaid karistada juhi tegudes, see võib tekitada terve rea probleeme.
Kõrtsi selleks kohustada on ka liig, ega kõrts lapsehoidja pole, samuti oleks liig igasugune joove kriminaalseks muuta, ikka teatav mõistlikkus peab jääma.
Suuremad karistused peaksid tulema ikkagi suuremate rikkumiste ja kordumise puhul.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Jaan, 2020 21:13 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 20482
Asukoht: Viljandimaa
Kui ta ei saa töötada autojuhina karistatuse kustumiseni, siis sisuliselt ongi lisakaristuse (juhtimisõiguse äravõtmine) tähtaeg sama, mis praegu karistatuse kustumise tähtaeg.

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 883 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 59  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt