Re: Politsei on sinu sõber ja ment sinu vaenlane
Postitatud: 03 Jaan, 2018 16:39
See lubadeta jätmine on praegusel ajal selline kahe otsaga asi - valglinnastunud elulaadi juures on load juba elatusvahend.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Ei jäetud ju - 30 päeva oli (toona) piisav aeg et teooriaeksam ära teha, seal oli teisigi samasuguseid õnnetuid. Või vaidleb keegi vastu et autojuht, erit kui osaleb igapäev liikuses, ei ole suuteline nädalase mäluvärskendamisega teooriaeksamit tegema?Kapten Trumm kirjutas:See lubadeta jätmine on praegusel ajal selline kahe otsaga asi - valglinnastunud elulaadi juures on load juba elatusvahend.
Kui teoora tehti näit. 30 aastat tagasi vene LE-le tuginedes siis võib tõesti probleemiks kujuneda.Dr.Sci kirjutas:Ei jäetud ju - 30 päeva oli (toona) piisav aeg et teooriaeksam ära teha, seal oli teisigi samasuguseid õnnetuid. Või vaidleb keegi vastu et autojuht, erit kui osaleb igapäev liikuses, ei ole suuteline nädalase mäluvärskendamisega teooriaeksamit tegema?Kapten Trumm kirjutas:See lubadeta jätmine on praegusel ajal selline kahe otsaga asi - valglinnastunud elulaadi juures on load juba elatusvahend.
Aga igapäevaselt liikluses osalemine ei kujune probleemiks?Walter2 kirjutas:Kui teoora tehti näit. 30 aastat tagasi vene LE-le tuginedes siis võib tõesti probleemiks kujuneda.Dr.Sci kirjutas:Ei jäetud ju - 30 päeva oli (toona) piisav aeg et teooriaeksam ära teha, seal oli teisigi samasuguseid õnnetuid. Või vaidleb keegi vastu et autojuht, erit kui osaleb igapäev liikuses, ei ole suuteline nädalase mäluvärskendamisega teooriaeksamit tegema?Kapten Trumm kirjutas:See lubadeta jätmine on praegusel ajal selline kahe otsaga asi - valglinnastunud elulaadi juures on load juba elatusvahend.
Kuna eksamil küsitu ja tegelik elu on kaks ise asja siis ei kujune - palju seda meditsiini või seadusandlust igapäevaselt vaja läheb, foorituled ka samad mis vene ajal .smr kirjutas:Aga igapäevaselt liikluses osalemine ei kujune probleemiks?
Tegelikuilt peaksid juhiload olema tähtajalised. Kolme või viie aasta tagant uuesti eksamile
Just ükspäev sai sõpradega arutatud, et millal praegu Toompeal istuv seltskond sellise geniaalse teenimisvõimaluse peale tulebsmr kirjutas: Tegelikuilt peaksid juhiload olema tähtajalised. Kolme või viie aasta tagant uuesti eksamile
Arvad tõesti, et valitud ja seatud soovivad massilist kodanikuallumatust?maksipoiss kirjutas:Just ükspäev sai sõpradega arutatud, et millal praegu Toompeal istuv seltskond sellise geniaalse teenimisvõimaluse peale tulebsmr kirjutas: Tegelikuilt peaksid juhiload olema tähtajalised. Kolme või viie aasta tagant uuesti eksamile
Toimib ka täna, üks tuttav Lõuna-Eestis sai oma Audi TT-lt kilesid maha kraapida alles ca aasta tagasi.Toon väga mõjusa karistuse näite - mida praktiseeris Julgestuspolitsei, kui nad veel liiklusega tegelesid.
Tabades kiletatud esimeste küljeklaasidega auto, anti juhile valida - kas kraabid kohapeal maha või lähed erakorralisele ülevaatusele.
Enamik valis kraapimise.
See on kahjuks juba rumal jutt ja näide pehmelt öeldes jama. Mulle on elu jooksul just kaks sellist "F-16" pilooti külge sõitnud, kellest esimese argument pea 20 aastat tagasi oli just "olen juba 35 aastat sõitnud, mida sina, vahtralehega nolk, reeglitest tead", kuigi onuke eiras anna teed märki. Ja teine oli keskealine daam, kes kriiskas nagu ratta peal, et krdi kõva mees tulid välja, ma olen eluaeg sõitnud ja tagurdajal on alati eesõigus.Ja muidugi äsja politseikoolist pääsenud tattninad võiks enda vanemate vanusele (ja sadu tuhandeid km sõitnud) juhile moraalilugemisest hoiduda - ei ole kuigi veenev. Sõjalistes kategooriates umbes sama, kui äsja lennukooli lõpetanud kollanokk asub 3000-tunnise staažiga F-16 piloodile õpetama, kuidas lendamine käib. Ei maksa.
Huvitav, analoogne situatsioon ka minul kunagi ühes parklas, kui üks tädi minu auto vasaku ukse katki tegi.Roamless kirjutas: Ja teine oli keskealine daam, kes kriiskas nagu ratta peal, et krdi kõva mees tulid välja, ma olen eluaeg sõitnud ja tagurdajal on alati eesõigus.
Eks inimesi on igasuguseid, mina lugesin su posti peale kokku oma 25 aastase staažiga ca 600 tuhat kilomeetrit ja kolm kergemat kõksu, sh mitte ühtegi viimase 15 aasta jooksul - no viskab kaane maha küll, kui mingi Paikuselt äsja pääsenud 20-aastane blondiin asub moraali lugema. Miks sõitsin kollasega ristmikule välja? Aga seepärast, et mulle on sellisel piiripealsel hetkel pidurdades paar korda tagant sisse sõidetud. Äsja politseikoolist pääsenud lammas lihtsalt ei saa aru, mis kaalutlused seal taga on.See on kahjuks juba rumal jutt ja näide pehmelt öeldes jama. Mulle on elu jooksul just kaks sellist "F-16" pilooti külge sõitnud, kellest esimese argument pea 20 aastat tagasi oli just "olen juba 35 aastat sõitnud, mida sina, vahtralehega nolk, reeglitest tead", kuigi onuke eiras anna teed märki. Ja teine oli keskealine daam, kes kriiskas nagu ratta peal, et krdi kõva mees tulid välja, ma olen eluaeg sõitnud ja tagurdajal on alati eesõigus.
See on selline tüüpiline penskari jutt, et "mis sa tatt mölised, ma olin kaks aastat Vene armees". Aga tegelikult, mis sa mölised, sinu vanaisa (tegelikult vanaisa mitte, aga point on sama) oli 25 aastat Tsaari armees.Kapten Trumm kirjutas:Eks inimesi on igasuguseid, mina lugesin su posti peale kokku oma 25 aastase staažiga ca 600 tuhat kilomeetrit ja kolm kergemat kõksu, sh mitte ühtegi viimase 15 aasta jooksul - no viskab kaane maha küll, kui mingi Paikuselt äsja pääsenud 20-aastane blondiin asub moraali lugema. Miks sõitsin kollasega ristmikule välja? Aga seepärast, et mulle on sellisel piiripealsel hetkel pidurdades paar korda tagant sisse sõidetud. Äsja politseikoolist pääsenud lammas lihtsalt ei saa aru, mis kaalutlused seal taga on.See on kahjuks juba rumal jutt ja näide pehmelt öeldes jama. Mulle on elu jooksul just kaks sellist "F-16" pilooti külge sõitnud, kellest esimese argument pea 20 aastat tagasi oli just "olen juba 35 aastat sõitnud, mida sina, vahtralehega nolk, reeglitest tead", kuigi onuke eiras anna teed märki. Ja teine oli keskealine daam, kes kriiskas nagu ratta peal, et krdi kõva mees tulid välja, ma olen eluaeg sõitnud ja tagurdajal on alati eesõigus.
Täiesti arusaadav. Oma 30-aastase staazi juures olen ka mina (tume)kollasega ristmikule välja sõitnud ehk kes ilma süüta on, see visaku esimene kivi.Kapten Trumm kirjutas:Eks inimesi on igasuguseid, mina lugesin su posti peale kokku oma 25 aastase staažiga ca 600 tuhat kilomeetrit ja kolm kergemat kõksu, sh mitte ühtegi viimase 15 aasta jooksul - no viskab kaane maha küll, kui mingi Paikuselt äsja pääsenud 20-aastane blondiin asub moraali lugema. Miks sõitsin kollasega ristmikule välja? Aga seepärast, et mulle on sellisel piiripealsel hetkel pidurdades paar korda tagant sisse sõidetud. Äsja politseikoolist pääsenud lammas lihtsalt ei saa aru, mis kaalutlused seal taga on.
Veidi edasi arendatuna võiks veel koolitada, kuidas ohutult autoroolis raamatut lugeda, telerit vaadata ja viina juua. (tuleb võtta väike pits ja piisavalt kurki peale hammustada. Ning iga poole tunni tagant tuleb ära juua purk Red Bull-i, et virk püsida)Walter2 kirjutas:...Näiteks võiks autokoolid hakata õpetama kuidas ohutult autoroolis nutiseadet kasutada kuna seesinatine tegevus on hoolimata käskudest-keeldudest vägagi populaarne ja laialt harrastatav tegevus juhtide hulgas. Miks siis panna ennast ja teised kaasliiklejad ohtu kui saaks vastava koolituse läbinuna telefoni kasutada minimaalsete riskidega (kuna seda niikuinii tehakse?)