Kaadrimuudatused
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaadrimuudatused
Ok - ju siis "ebarutiinselt" käivad kõrgemad kaitseväelased seal riigikaitsekomisjonis niivõrd tihti ette kandmas, et see mulle tsipa vale mulje rutiinist jättis
Aga veel täpsustuseks - see oli ikka PSÜ, kes iganädalaselt kamina koosolekutel osaleb // ette kannab // aru annab - ja kas KVJ on meil siis üldse "rutiinselt" ettekandmis-aruandmisvaba
Aga veel täpsustuseks - see oli ikka PSÜ, kes iganädalaselt kamina koosolekutel osaleb // ette kannab // aru annab - ja kas KVJ on meil siis üldse "rutiinselt" ettekandmis-aruandmisvaba
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Kaadrimuudatused
Ka see asjatundmatu väide ei vasta tõele.Aga veel täpsustuseks - see oli ikka PSÜ, kes iganädalaselt kamina koosolekutel osaleb // ette kannab // aru annab - ja kas KVJ on meil siis üldse "rutiinselt" ettekandmis-aruandmisvaba
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaadrimuudatused
Väiteid (ei asjatundlikke ega asjatundmatuid) siin ei sisaldunud - oligi vaid kaheosaline küsimussang kirjutas:Ka see asjatundmatu väide ei vasta tõele.Aga veel täpsustuseks - see oli ikka PSÜ, kes iganädalaselt kamina koosolekutel osaleb // ette kannab // aru annab - ja kas KVJ on meil siis üldse "rutiinselt" ettekandmis-aruandmisvaba
Ning ka see küsimus ei olnud sinule, sang - sina püsi oma "ekspertiisis"(-mis on "politrukkide välimääramine") ja nii püsib ka see teema meil siin puhtam, eks..
Viimati muutis Tundmatu sõdur nr. 4, 08 Apr, 2019 9:27, muudetud 1 kord kokku.
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
- Chupacabra
- Liige
- Postitusi: 3530
- Liitunud: 25 Juun, 2014 15:25
- Kontakt:
Re: Kaadrimuudatused
Küsimus lõppeb tavaliselt küsimärgiga aga mida mina tean, puudub sõjaline kõrgharidus.
Re: Kaadrimuudatused
Hoiatus isemodereerimise eest.Borja kirjutas:Ning ka see küsimus ei olnud sinule, sang - sina püsi oma "ekspertiisis"(-mis on "politrukkide välimääramine") ja nii püsib ka see teema meil siin puhtam, eks..
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Kaadrimuudatused
Põhiline erinevus meie kahe vahel antud "küsimuse" puhul on, et mina osalen neil mainitud koosolekutel ja sina mitte. Et kellel siis on ekspertiis ja kellel mitte?Ning ka see küsimus ei olnud sinule, sang - sina püsi oma "ekspertiisis"(-mis on "politrukkide välimääramine") ja nii püsib ka see teema meil siin puhtam, eks..
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaadrimuudatused
Vastuseid ei ole jätkuvalt - ehkki isegi hoiatusi on juba saadudAga veel täpsustuseks - see oli ikka PSÜ, kes iganädalaselt kamina koosolekutel osaleb // ette kannab // aru annab - ja kas KVJ on meil siis üldse "rutiinselt" ettekandmis-aruandmisvaba
-- kus koosolekutel osaleb // annab (regulaarselt) aru PSÜ?
-- ja kas KVJ ongi täna täiesti "aruandmisvaba"?
P.S.
chupacabra - lugesid selle posti küsimärgid ikka kokku
P.P.S.
"ülakorruse" tänaste adminrutiinide detailideni mitteteadmine ei tee veel mind "asjatundmatuks" - niisama kui sind, sang, ei tee ka nendel "koosolekutel osalemine" asjatundjaks
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Kaadrimuudatused
Kui Riigikogu riigikaitsekomisjoni juurde tagasi tulla, siis Kunnas, Laneman, Breivel & co saavad – kui tahavad – soovi korral KVJ-i, PSÜ, ministri ja kantsleri kasvõi iganädalaselt oma istungitele kohale kutsuda ning seal siis vahetada mõtteid sellest, kuidas sõjalist riigikaitset võiks ja peaks arendama. Aga tarkade mõtete vahetamiseks ilmselt kogu see asi ka jääb olukorras, kus parlamendi võime riigikaitset mõjutada on eelkõige seadusandlik; kus kaitseministri portfell läks inimesele, kes juba deklareeris, et tema eesmärk on eelkõige kõike senist säilitada; ning – ja see on peamine – ka koalitsioonileppe sõjalist riigikaitset puudutav osa kordab u nelja lausega üle täpselt seda, mida täna juba tehakse. Tsiteerin:
- Toetame laiapindset riigikaitset, iseseisva kaitsevõime arendamist, NATO kollektiivkaitse tugevdamist ja küberturvalisuse edendamist koostöös liitlastega. Tugevdame regionaalset julgeolekupoliitilist koostööd Poola ja Balti riikidega.
- Toetame kohustusliku ajateenistuse jätkumist, ajateenistust läbivate noorte arvu suurendamist ning Kaitseliidu võimekuse arendamist ja liikmeskonna kasvu.
- Eraldame riigikaitsesse vähemalt 2% SKP-st, millele lisanduvad liitlaste vastuvõtukulud ning täiendavad vahendid võimelünkade täitmiseks. Toetame Eesti kaitsetööstust ning selle ekspordivõimekuse tõstmist.
- Toetame NATO heidutusmeetmete tugevdamist ja liitlaste püsivat sõjalist kohalolekut.
Tsitaadi lõpp.
Ei ole siin sees ei kaitsekulude tõstmist 2,6 protsendile nelja aasta jooksul, kaitseringkondade taastamist ja juhtimisstruktuuri detsentraliseerimist, SA-koosseisu suurendamist 55 000-ni, Ottawa konventsioonist väljaastumist, eripensionite taastamist, varustuse koduhoiule andmist ja kõike muud sellist, mida Kunnas EKRE riigikaitseprogrammi sügisel kirja pani.
Ja kui keegi ütleb, et koalitsioonilepped, eriti riigikaitse valdkondades, ongi sellised üldsõnalised ja hägused asjad, siis ega ikka ei ole küll. Võrrelge näiteks seda nelja lauset nüüd pärast eelmisi valimisi ametisse astunud Rõivase „peenhäälestuse-valitsuse“ koalitsioonileppe riigikaitse- ja julgeoleku osaga – see on 4 lauset vs 3 lehekülge tihedat teksti. Leppe kogupikkus, muide, on praktiliselt sama, mis tänasel. Nõus, ka seal on palju üldisi ja iseenesest-täituvaid asju, kuid konkreetseid uusi asju kõikidelt toonastelt koalitsioonipartneritelt on seal ikka tunduvalt enam.
Point on selles, et oma programmiliste seisukohtade elluviimiseks ei pea sa tingimata endale või oma erakonnale saama konkreetset ministriportfelli – piisab ka sellest, et saad endale olulised asjad sisse koalitsioonileppesse. Sellisel juhul on nende asjade tegemine valitsusele ja konkreetsele ministrile kohustuslik, ning ajalugu on näidanud, et nendest valitsuslepesse pandud kohustustest peetakse üldjuhul ka kinni isegi, kui need konkreetsele ministrile ei pruugi väga meeldida. Selleks koostatakse Riigikantseleis pärast valitsuse ametisseastumist lausa eraldi suur Exceli tabel (oh õudust! jälle see nõme excel!), kus on konkreetselt kirjas koalitsioonileppe sõnastus, sellest tulenevad konkreetsed tegevused, konkreetsed tähtajad ja vastutaja (üldjuhul konkreetne minister).
Selle tänase koalitsioonileppe teksti pealt võib suht suure kindlusega väita, et ainsa korrana olidki riigikaitse teemad laual konsultatsioonide esimesel või teisel päeval, kui suure kiiruga kirjutati kokku seesama välis- ja julgeolekupoliitikat puudutav üks lehekülg, mis oli ka eelkõige mõeldud välismaailma rahustamiseks. Kui keegi arvab või loodab, et kaitse-eelarve suurendamine on peidus sõnades „täiendavad vahendid võimelünkade täitmiseks“, siis arvestades seda, et samasugune ümar sõnastus on ka pensionitõusude, aktiisilangetuste jpm veelgi kulukamate lubaduste taga, siis vaevalt, et neid täiendavaid vahendeid reaalselt näeme.
Küüniliselt võiks selle kõige peale nüüd küsida, et kes keda „üle lasi“? Kas EKRE kõiki oma valijaid, kes riigikaitses „uut kvaliteeti“ ootasid? Või lasi EKRE üle oma nimekirja kandideerima meelitatud Leo Kunnase, kes arvas, et saab nüüd oma mõtteid lõpuks ellu hakata viima? Või lasti mõlemad üle?
- Toetame laiapindset riigikaitset, iseseisva kaitsevõime arendamist, NATO kollektiivkaitse tugevdamist ja küberturvalisuse edendamist koostöös liitlastega. Tugevdame regionaalset julgeolekupoliitilist koostööd Poola ja Balti riikidega.
- Toetame kohustusliku ajateenistuse jätkumist, ajateenistust läbivate noorte arvu suurendamist ning Kaitseliidu võimekuse arendamist ja liikmeskonna kasvu.
- Eraldame riigikaitsesse vähemalt 2% SKP-st, millele lisanduvad liitlaste vastuvõtukulud ning täiendavad vahendid võimelünkade täitmiseks. Toetame Eesti kaitsetööstust ning selle ekspordivõimekuse tõstmist.
- Toetame NATO heidutusmeetmete tugevdamist ja liitlaste püsivat sõjalist kohalolekut.
Tsitaadi lõpp.
Ei ole siin sees ei kaitsekulude tõstmist 2,6 protsendile nelja aasta jooksul, kaitseringkondade taastamist ja juhtimisstruktuuri detsentraliseerimist, SA-koosseisu suurendamist 55 000-ni, Ottawa konventsioonist väljaastumist, eripensionite taastamist, varustuse koduhoiule andmist ja kõike muud sellist, mida Kunnas EKRE riigikaitseprogrammi sügisel kirja pani.
Ja kui keegi ütleb, et koalitsioonilepped, eriti riigikaitse valdkondades, ongi sellised üldsõnalised ja hägused asjad, siis ega ikka ei ole küll. Võrrelge näiteks seda nelja lauset nüüd pärast eelmisi valimisi ametisse astunud Rõivase „peenhäälestuse-valitsuse“ koalitsioonileppe riigikaitse- ja julgeoleku osaga – see on 4 lauset vs 3 lehekülge tihedat teksti. Leppe kogupikkus, muide, on praktiliselt sama, mis tänasel. Nõus, ka seal on palju üldisi ja iseenesest-täituvaid asju, kuid konkreetseid uusi asju kõikidelt toonastelt koalitsioonipartneritelt on seal ikka tunduvalt enam.
Point on selles, et oma programmiliste seisukohtade elluviimiseks ei pea sa tingimata endale või oma erakonnale saama konkreetset ministriportfelli – piisab ka sellest, et saad endale olulised asjad sisse koalitsioonileppesse. Sellisel juhul on nende asjade tegemine valitsusele ja konkreetsele ministrile kohustuslik, ning ajalugu on näidanud, et nendest valitsuslepesse pandud kohustustest peetakse üldjuhul ka kinni isegi, kui need konkreetsele ministrile ei pruugi väga meeldida. Selleks koostatakse Riigikantseleis pärast valitsuse ametisseastumist lausa eraldi suur Exceli tabel (oh õudust! jälle see nõme excel!), kus on konkreetselt kirjas koalitsioonileppe sõnastus, sellest tulenevad konkreetsed tegevused, konkreetsed tähtajad ja vastutaja (üldjuhul konkreetne minister).
Selle tänase koalitsioonileppe teksti pealt võib suht suure kindlusega väita, et ainsa korrana olidki riigikaitse teemad laual konsultatsioonide esimesel või teisel päeval, kui suure kiiruga kirjutati kokku seesama välis- ja julgeolekupoliitikat puudutav üks lehekülg, mis oli ka eelkõige mõeldud välismaailma rahustamiseks. Kui keegi arvab või loodab, et kaitse-eelarve suurendamine on peidus sõnades „täiendavad vahendid võimelünkade täitmiseks“, siis arvestades seda, et samasugune ümar sõnastus on ka pensionitõusude, aktiisilangetuste jpm veelgi kulukamate lubaduste taga, siis vaevalt, et neid täiendavaid vahendeid reaalselt näeme.
Küüniliselt võiks selle kõige peale nüüd küsida, et kes keda „üle lasi“? Kas EKRE kõiki oma valijaid, kes riigikaitses „uut kvaliteeti“ ootasid? Või lasi EKRE üle oma nimekirja kandideerima meelitatud Leo Kunnase, kes arvas, et saab nüüd oma mõtteid lõpuks ellu hakata viima? Või lasti mõlemad üle?
Viimati muutis A4, 08 Apr, 2019 11:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kaadrimuudatused
Olgu muuga, kuidas on, kuid see viimane küsimus on väga teemaväline.
Kui kaadrimuudatuste juurde tagasi tulla, siis muudatused Riigikogu komisjonis ei ole lihtsalt eriti olulised muudatused, sellega olen nõus.
Kui kaadrimuudatuste juurde tagasi tulla, siis muudatused Riigikogu komisjonis ei ole lihtsalt eriti olulised muudatused, sellega olen nõus.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
-
- Liige
- Postitusi: 1019
- Liitunud: 10 Okt, 2014 9:23
- Kontakt:
Re: Kaadrimuudatused
Ära palun, austatud kaasfoorumlane, nüüd väga pahanda ja valesti aru saa, aga mis sellised "kategoorilises toonis" küsimused need nüüd olgu?!? Et kohe nõuad ja olgu olla? Loomulikult ei kavatse ma detailset ülevaadet anda oma töögraafikust.Borja kirjutas:Vastuseid ei ole jätkuvalt - ehkki isegi hoiatusi on juba saadud
-- kus koosolekutel osaleb // annab (regulaarselt) aru PSÜ?
-- ja kas KVJ ongi täna täiesti "aruandmisvaba"?
Kuid siiski - loomulikult toimuvad rutiinsed valitsemisala (NB! - mitte KVPS ja ministeeriumi) koosolekud, kus siis osalevad valitsemisala juhid. Seda nii PSÜ kui ka KVJ tasemel. Selleks me ju olemegi ühtne valitsemisala.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaadrimuudatused
Ei ole kusjuures - A4 on (tänateadaoleva info juures) üllatavalt täppi formuleerinud.Kriku kirjutas:Olgu muuga, kuidas on, kuid see viimane küsimus on väga teemaväline.
Aga tibusid loetakse teatavasti sügisel - niiet ootame ära // vaatame misseal komisjonis toimuma hakkab..
Sest seda, et Leo riigikokku(-ja sinna komisjoni) vaid mööbliks läeb, seda ma ei usu
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Kaadrimuudatused
Selle küsimuse edasine arutelu palun lahkesti kõrvalteemasse: http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... &start=855
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Riigikaitse eelarve
Akf Kriku suunas siia. Riigikaitsekomisjoni juht tuleb Isamaast. Õiguskomisjoni juht jääb edasi Keskile. Huvitav, kus hakatakse menetlema sõjaväestatud piirivalve üksust? Kuna see jääb PPA alla, siis vast õiguskomisjonis. Laneman liigub siis ilmselt sinna siseminister Helme toetuseks. Parteitu Kunnas on küllap ikka kaitsekomisjoni mees.
https://www.err.ee/928124/uus-voimuliit ... este-kohad
PS. Ma arvan, et komisjonide koosseisud on olulised, eriti seetõttu, et koalitsioonileping sai üldsõnaline. Valitsuse tegevuskava saab olema järgmine dokument, kust midagi konkreetsemat võiks leida.
https://www.err.ee/928124/uus-voimuliit ... este-kohad
PS. Ma arvan, et komisjonide koosseisud on olulised, eriti seetõttu, et koalitsioonileping sai üldsõnaline. Valitsuse tegevuskava saab olema järgmine dokument, kust midagi konkreetsemat võiks leida.
Re: Riigikaitse eelarve
Vabandust, ma väljendasin ennast vist uduselt. Eelarve teemasse suunasin A4 küsimusi:Runkel kirjutas:Akf Kriku suunas siia.
A4 kirjutas:Küüniliselt võiks selle kõige peale nüüd küsida, et kes keda „üle lasi“? Kas EKRE kõiki oma valijaid, kes riigikaitses „uut kvaliteeti“ ootasid? Või lasi EKRE üle oma nimekirja kandideerima meelitatud Leo Kunnase, kes arvas, et saab nüüd oma mõtteid lõpuks ellu hakata viima? Või lasti mõlemad üle?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaadrimuudatused
Teadaolevalt ülendas VR president teiste seas ka Erkki ROOSNURMe k.a 19.veebruaril kolonelleitnandiks - kaitseväe netisaidi kontaktide all aga on veel täna:
..hea PALM - millal // mille eest te ROOSNURMe tagasi majoriks alandasiteKVÜÕA kõrgema sõjakooli ülem: major Erkki Roosnurm, tel 717 6110
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist