Baltic Air Policing jm liitlaste lennud
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Baltic Air Policing jm liitlaste lennud
Rahvasuu räägib, et praegu peaks Zoknias olema juba kohal järgmine ajalooline lahingumasin nimega Mirage F-1 Hispaania õhujõududest, mis siis peaks meid valvama järgmised kuud.
Tegemist on senistest käijatest kõige lahjemalt varustatud ja relvastatud lennumasinatega.
Hornetit ja EF2000 peetakse vist kalliks saata
Senini on enimkasutatud lennumasin olnud Euroopas laialt tarvitatav F-16A MLU aka F-16AM.
Kõige moekamad masinad on siiani olnud ameeriklaste F-16C Block 50 masinad 23. eskadrillist Fighting Hawks, kellel on rohkem põnevaid mänguasju küljes
Tegemist on senistest käijatest kõige lahjemalt varustatud ja relvastatud lennumasinatega.
Hornetit ja EF2000 peetakse vist kalliks saata
Senini on enimkasutatud lennumasin olnud Euroopas laialt tarvitatav F-16A MLU aka F-16AM.
Kõige moekamad masinad on siiani olnud ameeriklaste F-16C Block 50 masinad 23. eskadrillist Fighting Hawks, kellel on rohkem põnevaid mänguasju küljes
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Siia tulevad ilmselt õhukaitsevariandid, kus algupärase RP-22 ürgradari asemel on ELTA radariga, mille nägemisulatus on umbes 10 korda suurem. Vaata pilte lk 2:
http://www.iai.co.il/sip_storage/files/3/29123.pdf
Selline siis:
Selle radariga saab teha nii õhk-õhk kui õhk-maa ülesandeid, kuigi rumeenlased kasutavad ainult õhk-õhk ülesannetes.
Vanasti oli kabiin selline
Nüüd on selline
Peal on ka helmet-mounted display abil sihitavad Iisrali Python-3 raketid (juutide analoog AIM-9X ja JHMCS-le).
Õhukaitse variandid on tehtud MiG-21bis baasil, millel on 97,1 KN hädaforsaaziga mootor, mis annab lennukile MiG-29ga võrreldava veojõu/kaalu suhte (üle 1,0), mis annab hetkelise vertikaalkiiruse ca 240 m/sek (varasematel 160 m/sek), mis vastab ligikaudu Lääne-Euroopas tarvitatavale F-16AM-le.
Enamik moderniseeritud MiG-21-sid ehitati siiski maismaamärkide vastu tegutsemiseks, need on ilma radarita ning varustatud kaasaegsete seadmetega täppislöökide andmiseks.
Muide rumeenlased eelistasid MiG-21-te MiG-29-le just parema töökindluse ja tuntavalt madalamate kulude pärast. MiG-21 on senini kõige lihtsam ja odavam Mach 2 klassi hävitaja maailmas.
http://www.iai.co.il/sip_storage/files/3/29123.pdf
Selline siis:
Selle radariga saab teha nii õhk-õhk kui õhk-maa ülesandeid, kuigi rumeenlased kasutavad ainult õhk-õhk ülesannetes.
Vanasti oli kabiin selline
Nüüd on selline
Peal on ka helmet-mounted display abil sihitavad Iisrali Python-3 raketid (juutide analoog AIM-9X ja JHMCS-le).
Õhukaitse variandid on tehtud MiG-21bis baasil, millel on 97,1 KN hädaforsaaziga mootor, mis annab lennukile MiG-29ga võrreldava veojõu/kaalu suhte (üle 1,0), mis annab hetkelise vertikaalkiiruse ca 240 m/sek (varasematel 160 m/sek), mis vastab ligikaudu Lääne-Euroopas tarvitatavale F-16AM-le.
Enamik moderniseeritud MiG-21-sid ehitati siiski maismaamärkide vastu tegutsemiseks, need on ilma radarita ning varustatud kaasaegsete seadmetega täppislöökide andmiseks.
Muide rumeenlased eelistasid MiG-21-te MiG-29-le just parema töökindluse ja tuntavalt madalamate kulude pärast. MiG-21 on senini kõige lihtsam ja odavam Mach 2 klassi hävitaja maailmas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 18 Veebr, 2006 14:48
- Kontakt:
Jah, oli nii 11-14 vahel. Aga ma sain aru kunagi, et nad ei tohi üle linna lennata...?Kapten Trumm kirjutas:Eile sai siis järgmisi õhupolitseinikke Tallinna kohal näha. Üks Mirage 2000 tuli Tallinna lennujaama poolt üle Järve. Umbes Järve Selveri kohal kallutas piloot 90 kraadi paremale ja muutus järsult kurssi. Mürin oli igatahes kõva, isegi autosse oli kuulda, et midagi karmi oli tulemas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Siia sobiv pildike Delfist
Imestama paneb muidugi nõrk relvastus - vaid kaks Magic lühimaaraketti Kõva lahinguvõime muidugi.....
Siiani kõige võimsama arsenali edetabelit juhib "Vietnami sõja vanaraud" F-4F, millel oli all 4x AIM-120 AMRAAM ja 4x AIM-9L Sidewinder. Talle järgneb napilt RAF Tornado F.3 - 4 x Skyflash (AIM-7 Sparrow litsensskoopia) + 4x AIM-9L Sidewinder.
Prantslasel muidugi 2 30 mm Defa kahurit. Tornadol 1x27 mm Mauser ning F-16-l ja F-4-l 20 mm Vulcan.
Imestama paneb muidugi nõrk relvastus - vaid kaks Magic lühimaaraketti Kõva lahinguvõime muidugi.....
Siiani kõige võimsama arsenali edetabelit juhib "Vietnami sõja vanaraud" F-4F, millel oli all 4x AIM-120 AMRAAM ja 4x AIM-9L Sidewinder. Talle järgneb napilt RAF Tornado F.3 - 4 x Skyflash (AIM-7 Sparrow litsensskoopia) + 4x AIM-9L Sidewinder.
Prantslasel muidugi 2 30 mm Defa kahurit. Tornadol 1x27 mm Mauser ning F-16-l ja F-4-l 20 mm Vulcan.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Hakkan muidugi tuld ja tõrva saama selle jumalavallatu avalduse pärast aga meie lennuväe AN2 oleksid selliste magicute ja kahuritega relvastatud linnukeste vastu võitmatu paar kui ühele kruvida katusele Erieye radar ja teisele alla 6 AIM-120c raketti.
Point selles, et tänapäeval mängib relvastust vedav alus järjest kõrvalisemat rolli.
Point selles, et tänapäeval mängib relvastust vedav alus järjest kõrvalisemat rolli.
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Need mõlemad pole suutelised nii radari kui rakettidega kaasnevat elektroonikat kandma. Rääkimata sellest, kuidas aerodünaamilised omadused muutuvad koos selliste lisadega.Kruuda kirjutas:Hakkan muidugi tuld ja tõrva saama selle jumalavallatu avalduse pärast aga meie lennuväe AN2 oleksid selliste magicute ja kahuritega relvastatud linnukeste vastu võitmatu paar kui ühele kruvida katusele Erieye radar ja teisele alla 6 AIM-120c raketti.
Point selles, et tänapäeval mängib relvastust vedav alus järjest kõrvalisemat rolli.
See on tüüpiline suhtumine! Ei usu, et keegi hakkaks neile AN2 rakette külge kruvima või radarit katusele paigutama aga võimatu see kohe kindlalt ei oleks. Mis aerodünaamilistesse omadustesse puutus siis An vedas igavesi pikki pihusteid (põldude väetamiseks) küljes ja püsis ka õhus. An2 kandevõime ~2 tonni, Erieye radar 900kg + muud kola ligikaudu sama palju. AIM120c rakett 165kg ja koos stardiseadme ja muuga alla 400kg. Neid rakette paigutatakse ka treilerile 6 või 8 kaupa kogumassiga 2,5 – 4,5 tonni.Würger 190G kirjutas:Need mõlemad pole suutelised nii radari kui rakettidega kaasnevat elektroonikat kandma. Rääkimata sellest, kuidas aerodünaamilised omadused muutuvad koos selliste lisadega.
http://www.mil.no/multimedia/archive/00 ... 42204a.jpg
Asjad ikka algavad tahtmisest ja siis leitakse ka võimalused.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kui võtaksid ette AN-2 poolt suurima võimaliku arendatava pöörde nurkkiiruse, siis jõuaksid kindlasti järeldusele, et sellega pole isegi teoorias võimalik millegi eest kõrvale põigata. Isegi F-4 teeb täispöörde kiiremini kui metsavaht. Metsavaht keerab küll väikese raadiusega, kuid imeaeglaselt.
Kogu elu veel kardetavalt keskmaarakettidest ei koosne ja kui nendega edu ei saavutata, on metsavahi päevad loetud.
Metsavaht on paljudes aspektides õnnestunud lennumasin, kuid hävitajaks ta küll ei sobi.
Kogu elu veel kardetavalt keskmaarakettidest ei koosne ja kui nendega edu ei saavutata, on metsavahi päevad loetud.
Metsavaht on paljudes aspektides õnnestunud lennumasin, kuid hävitajaks ta küll ei sobi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Ei olnudki juttu metsavahiga õhulahingute pidamisest! Pakkusin selle välja absurdse võimalusena rakette kandma (millega ta arvatavalt saaks hakkama). Ja kui võtta näiteks duell (Soome vs Eesti) hornet – metsavaht siis mõlemad lasevad 2 AIM120 teele ja mõlemad lastakse ribadeks. Viik aga laksu rahakotile võitsid Eestlased ja ikka kordades.
Aga palun ärme hakka laskuma teemasse metsavahi lennuomadused jne. On mõttetu hakata teda hornetiga võrdlema, jutt käis muust. See käru seal pildil lendab ainult siis kui lasta tal kõrgelt kukkuda aga normaalsel kasutamisel röstib ära rohkem kui ühe horneti ja seda vähem kui 1/20 horneti hinna eest.
Aga palun ärme hakka laskuma teemasse metsavahi lennuomadused jne. On mõttetu hakata teda hornetiga võrdlema, jutt käis muust. See käru seal pildil lendab ainult siis kui lasta tal kõrgelt kukkuda aga normaalsel kasutamisel röstib ära rohkem kui ühe horneti ja seda vähem kui 1/20 horneti hinna eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Ei lase. Horneti suurem kiirus ja kõrgus kasvatavad tema tiiva all oleva raketi lennukauguse tubli kolmandiku võrra pikemaks. Teiseks -Horneti shansid raketi eest ära manööverdada on paremad. Kolmandaks - Horneti vastumeetmed on midagi, millest metsavahi mehed unistada võivad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Jälle kisub vaidlus ebaolulise peale. Algselt oli pakutud metsavahi vastaseks Mirage magic rakettidega aga see selleks. Kui sa tõesti arvad, et hornet teoreetiliselt suudaks 2 AIM`i eest pääseda siis saadame teele 3 tükki.
Horneti suurest kiirusest saadud lisa ~40 km lennu kaugust raketile (selleks peaks ta kruisima oma 12000m kõrgusel) siis selle nullib ära rakettide ja radari paiknemine erinevates kohtades.
Kui viitsid võiksid kirjutada neiśt horneti vastumeetmetest, oleks huvitav lugeda. Aga päris kindlasti maksavad metsavahi meetmed murdosa sellest mis horneti meetmetele on kulutatud (piloot astub lihtsalt lennukist välja ). Ja ainus koht kus hornet tõesti kokku saaks hoida on rakettide kulu. Arvatavalt võetaks AN2 alla esimese raketiga samas hornetile tuleks saata neid vastu 2 tükki või sinu rahustamiseks, et vastumeetmed ja puha 3 või äkki isegi 4 raketti mille igaühe puhul jänkid loevad tabavus protsendiks 90.
Kogu see lennuk (AN2) tükkis täiega maksab vähem kui AIM120c rakett. Ja tulles AIM-9 (mis oleks oluliselt odavam) laskeulatusse on isegi hornet ära röstitud AIM120c poolt.
Horneti suurest kiirusest saadud lisa ~40 km lennu kaugust raketile (selleks peaks ta kruisima oma 12000m kõrgusel) siis selle nullib ära rakettide ja radari paiknemine erinevates kohtades.
Kui viitsid võiksid kirjutada neiśt horneti vastumeetmetest, oleks huvitav lugeda. Aga päris kindlasti maksavad metsavahi meetmed murdosa sellest mis horneti meetmetele on kulutatud (piloot astub lihtsalt lennukist välja ). Ja ainus koht kus hornet tõesti kokku saaks hoida on rakettide kulu. Arvatavalt võetaks AN2 alla esimese raketiga samas hornetile tuleks saata neid vastu 2 tükki või sinu rahustamiseks, et vastumeetmed ja puha 3 või äkki isegi 4 raketti mille igaühe puhul jänkid loevad tabavus protsendiks 90.
Kogu see lennuk (AN2) tükkis täiega maksab vähem kui AIM120c rakett. Ja tulles AIM-9 (mis oleks oluliselt odavam) laskeulatusse on isegi hornet ära röstitud AIM120c poolt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist