Vana tankiteema
- Standartenführer
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
- Kontakt:
Vana tankiteema
Tervist kõigile militaristidele!
Mul on lihtne küsimus, mis on tänaseks saanud Igor Sedunovi sõjaajalooklubi "Otsing" tankist T34/76 mis nad Kurtna järvest välja tõmbasid?
Ma ise sinna Ida-Virumaa kanti igapäevaselt ei satu, niiet elan teadmatuses. Ma olen siin foorumis suht palju kolanud (postitamine ei ole ju kohustuslik) ja näinud sellest vähemalt 7-8erinevat teemat vms.
Küll on räägitud, et võeti juppideks, siis öeldud, et käidi seal peal ja nähtud teda igast küljest, räägitud, et taastatake, rummud said uued laagrid tehases jne jne jne.
Ühes neist ma nägin videot või mingit linki, millest video tuli, enam ei mäleta aga teema oli selles, et seal videol üritati käivititada selle tanki V-kujulist diislit, kusjuures mootoril ei olnud peal klapikambrikaanesid?? Vanad ajasid seda konet sõna otseses mõttes "kohviks" ja keegi selles teemas kommenteerinutest sellele tähelepanu ei juhtinud.
Mõtlesin, et ma olen veel loll, ei taipa tankitehnikast midagi (kuigi olen EKV tankitõrje jalaväelane) aga niipalju ma mootoritest taipan, et kui neid niimoodi kuivalt ringi ajada siis on asi perses, kuna poistel ei paistnud õli rõhku üldse olevat või ei olnudki õli mootoris....??
Vb reguleeriti niimoodi klappe aga mida?, ilma õlita????
Minu küsimus on, et mis siis tänaseks sellest T-34st saanud on?
Sõidab ja töötab?
Ja parandage mind kui ma olen juhm olnud ja asjast midagi ei tea aga vägisi on tunne, et need vene mehed keerasid selle asja lihtsalt lootusetult persse! Võtsid tükkideks ja isegi kokku ei viitsi/oska/ei saa panna vms??
Oskab keegi vähemalt selle mootori käivitamise video leida?, sest selle foorumi otsingu kasutamine on kergelt öeldes väga raske, kuna vasteid leidub liiga labastes repliikides mille kõige järjekordseks läbikammimiseks kulub mul paar kuud.....
Tänud vastajatele.
Edu kõigile!
Standt.
Mul on lihtne küsimus, mis on tänaseks saanud Igor Sedunovi sõjaajalooklubi "Otsing" tankist T34/76 mis nad Kurtna järvest välja tõmbasid?
Ma ise sinna Ida-Virumaa kanti igapäevaselt ei satu, niiet elan teadmatuses. Ma olen siin foorumis suht palju kolanud (postitamine ei ole ju kohustuslik) ja näinud sellest vähemalt 7-8erinevat teemat vms.
Küll on räägitud, et võeti juppideks, siis öeldud, et käidi seal peal ja nähtud teda igast küljest, räägitud, et taastatake, rummud said uued laagrid tehases jne jne jne.
Ühes neist ma nägin videot või mingit linki, millest video tuli, enam ei mäleta aga teema oli selles, et seal videol üritati käivititada selle tanki V-kujulist diislit, kusjuures mootoril ei olnud peal klapikambrikaanesid?? Vanad ajasid seda konet sõna otseses mõttes "kohviks" ja keegi selles teemas kommenteerinutest sellele tähelepanu ei juhtinud.
Mõtlesin, et ma olen veel loll, ei taipa tankitehnikast midagi (kuigi olen EKV tankitõrje jalaväelane) aga niipalju ma mootoritest taipan, et kui neid niimoodi kuivalt ringi ajada siis on asi perses, kuna poistel ei paistnud õli rõhku üldse olevat või ei olnudki õli mootoris....??
Vb reguleeriti niimoodi klappe aga mida?, ilma õlita????
Minu küsimus on, et mis siis tänaseks sellest T-34st saanud on?
Sõidab ja töötab?
Ja parandage mind kui ma olen juhm olnud ja asjast midagi ei tea aga vägisi on tunne, et need vene mehed keerasid selle asja lihtsalt lootusetult persse! Võtsid tükkideks ja isegi kokku ei viitsi/oska/ei saa panna vms??
Oskab keegi vähemalt selle mootori käivitamise video leida?, sest selle foorumi otsingu kasutamine on kergelt öeldes väga raske, kuna vasteid leidub liiga labastes repliikides mille kõige järjekordseks läbikammimiseks kulub mul paar kuud.....
Tänud vastajatele.
Edu kõigile!
Standt.
Vaata viimane link, enne pilte on mootori käivitamise video: http://www.diving.ee/articles/art035.html
Hetkel peaks siiani seisma pukkidel ja nö. laiali, kuigi õrnad kõlakad on koguaeg käinud koostamise suhtes. No loodame ja ootame.
Hetkel peaks siiani seisma pukkidel ja nö. laiali, kuigi õrnad kõlakad on koguaeg käinud koostamise suhtes. No loodame ja ootame.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Plekkpea poolt viidatud lehe alguses on ka videoaken, mis jooksutab Youtube'i videoid.
Seal on üks, "engine original", mis algab torni mahatõstmisega ja lõpuosas tõepoolest käiatakse pool-lahtivõetud mootorit.
Maas on kollektorid, ilmselt ka pihustid, ja klapikambrite kaaned. Käivitamiskatseks seda kindlasti nimetada ei saa. Ma arvaks pigem, et näiteks 55 aastat vee all seisnud mootori "läbipesemine" mingisuguse ainega...
Seal on üks, "engine original", mis algab torni mahatõstmisega ja lõpuosas tõepoolest käiatakse pool-lahtivõetud mootorit.
Maas on kollektorid, ilmselt ka pihustid, ja klapikambrite kaaned. Käivitamiskatseks seda kindlasti nimetada ei saa. Ma arvaks pigem, et näiteks 55 aastat vee all seisnud mootori "läbipesemine" mingisuguse ainega...
Eelmisel sügisel käidud ja nähtud oma silmaga seda tanki,oli laiali võetud.
Aga see mida kõike veel peale tanki oli näha,vääriks juba omaette teemat,seda rauda on ikka VÄGA VÄGA palju,loodan,et lähiaastatel saavad kõik huvilised seda rauda mõnes angaaris oma silmaga vaadata,vähemalt nii hr.Sedunov seda välja reklaamis.
Aga see mida kõike veel peale tanki oli näha,vääriks juba omaette teemat,seda rauda on ikka VÄGA VÄGA palju,loodan,et lähiaastatel saavad kõik huvilised seda rauda mõnes angaaris oma silmaga vaadata,vähemalt nii hr.Sedunov seda välja reklaamis.
Videos paistab ju ilusti, et kaaned peal, pihustid omal kohal, halvasti on näha ka sisselaske kollektorit. Veits pildimateriali: http://www.thetankmaster.com/ENGLISH/AFV/V-2-34_01.asp
Huvitun maisest rasketehnikast.
Kaks videot oli tõesti, üks pimedas oli tõesti mootori käivitamine. See, mis nad seal õues ilma klapikambrikaanteta tegid, oli käivitusest kaugel. Pihustid olid maha võetud ja pihusti aukudest pritsis pilvedena miski ollus, oletan, et puhastusaine. Kui pihustid peal oleks olnud, siis see masinavärk nõnda sujuvalt ja vaikselt ringi poleks käinud.
Mäletan, et vaesel ajal sai auto õlivahetust tehtud nõnda: esmalt pandi mootorisse vedel hüdroõli, lasti mootoril mõnikend sekundit sellega käia, siis keerati küünlad maha, pandi õli asemele diiselkütus, käiati mootorit starteriga nagu siin videos seda tankimootorit ja siis lasti püikalt-pikalt sellel diiselküttel välja nõrguda. Siis uus õlifilter, uus õli sisse ja minek.
Mäletan, et vaesel ajal sai auto õlivahetust tehtud nõnda: esmalt pandi mootorisse vedel hüdroõli, lasti mootoril mõnikend sekundit sellega käia, siis keerati küünlad maha, pandi õli asemele diiselkütus, käiati mootorit starteriga nagu siin videos seda tankimootorit ja siis lasti püikalt-pikalt sellel diiselküttel välja nõrguda. Siis uus õlifilter, uus õli sisse ja minek.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Aga kas keegi seda ka teab, mis saab nendest kirjadest (Nõukogude Eesti eest) ja saksa ristist (trofeetanki staatus)seal tanki peal. Kas taastamise käigus värvitakse need lihtsalt õle või kuidas? Minu arust need just sellele tankile suurema väärtuse annavadki.
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist